MINI 070, 075
- Atlan
- Příspěvky: 9587
- Registrován: úte kvě 25, 2010 5:32 pm
- Bydliště: Košice-okolie
- Kontaktovat uživatele:
Re: MINI 070, 075
Nemala. By sa pokazit, co tam mas za motor?
Ludi co nemaju dost rozumu som zablokoval. Ked raz nato niekto nema, tak skoda sa snim bavit.
-
- Příspěvky: 499
- Registrován: ned lis 12, 2017 4:23 pm
- Bydliště: Kolín
- Kontaktovat uživatele:
Re: MINI 070, 075
Prckolete, mám v tom trochu guláš
Věta: "zpomalit pohyb pistu tak aby pri prepojeni na zvedani vlecky zvedal plnou rychlosti" mi nějak nedává smysl.
Co chceš zpomalit? 3B a nebo pístnici na vlečce?
Koukám, že jsi zvolil dost netradiční řešení a budeš přepojovat 3B a vlečku (případně něco jiného) do jednoho bodu. Nebyly by lepší 2 okruhy?
Co se týká té rychlosti obecně, tak se to dá řešit průměrem pístnic a pokud máš už nainstalováno, tak se ty okruhy dají přiškrtit buď nějakou clonkou a nebo vloženým regulačním šoupátkem. Ale se škrcením budeš také asi víc zatěžovat tu elektrickou hydrojednotku, tak opatrně. Nejsem hydraulik, jen poučený amatér tak to ber s rezervou.
Jo a cívka by měla být v poho, té běh naprázdno nic neudělá, spíš bych kouknul na regulátor jestli není v tahu. Já měl na novým motoru špatný a je to zalité, tak jsem objednal od enhlavy nový asi za 250 a ten běhá OK.
Věta: "zpomalit pohyb pistu tak aby pri prepojeni na zvedani vlecky zvedal plnou rychlosti" mi nějak nedává smysl.
Co chceš zpomalit? 3B a nebo pístnici na vlečce?
Koukám, že jsi zvolil dost netradiční řešení a budeš přepojovat 3B a vlečku (případně něco jiného) do jednoho bodu. Nebyly by lepší 2 okruhy?
Co se týká té rychlosti obecně, tak se to dá řešit průměrem pístnic a pokud máš už nainstalováno, tak se ty okruhy dají přiškrtit buď nějakou clonkou a nebo vloženým regulačním šoupátkem. Ale se škrcením budeš také asi víc zatěžovat tu elektrickou hydrojednotku, tak opatrně. Nejsem hydraulik, jen poučený amatér tak to ber s rezervou.
Jo a cívka by měla být v poho, té běh naprázdno nic neudělá, spíš bych kouknul na regulátor jestli není v tahu. Já měl na novým motoru špatný a je to zalité, tak jsem objednal od enhlavy nový asi za 250 a ten běhá OK.
Re: MINI 070, 075
jj chci aby byla mensi rychlost na pistnici na traktore ale pri preponeni na vlecce rychlost maximalni. pistnici vesti nedam to asi nee. no u te civky to je civka jak na pionyre ta nema regulator. no pokukuju po tomhle altiku https://m.aliexpress.us/item/3256801343 ... _shipto=US uvidime co nadeli jezisek.
-
- Příspěvky: 499
- Registrován: ned lis 12, 2017 4:23 pm
- Bydliště: Kolín
- Kontaktovat uživatele:
Re: MINI 070, 075
No tak to ti z cívky lezou nějaké střídavé impulsy a ty musíš usměrnit a dát jim správné napětí, abys mohl nabíjet baterku. To se docela divím, že tam ten regulátor nemáš. Motory se starterem se většinou dodávají s instalací, kam jen připojíš baterku, namontuješ spínací skříňku a frčíš. Regulátor nabíjení by měl být součástí. Ale třeba se pletu. Taky je třeba rovnou zamontovanej na statoru zapalování někde u cívek a dá se vyměnit. Neznám ten motor co máš a prošel jsem si tvoje fotky a prd je tam vidět. Já mám na dieslu regulátor zvlášť a maká to jako hutě. Baterku nemusím vůbec dobíjet, jen jsem ji jednou docvrknul po zimě, ale bylo to tak na čtvrt hodiny a byla plně nabitá.
čau, ať ti ti jde
čau, ať ti ti jde
Re: MINI 070, 075
...ohledně problému s hydraulikou , tento problém také řeším , vyrobil jsem si ventil s jednosměrovým omezením , v jednom směru olej proteka bez omezení a v druhém je průtok omezen malou dírkou . Průměr dírky zaleží na tlaku , který vznikne tahem pístnice(v tvém případě).Dá se to také řešit škrticím ventilem . Foto ventilu je v mém vlákně.
- Atlan
- Příspěvky: 9587
- Registrován: úte kvě 25, 2010 5:32 pm
- Bydliště: Košice-okolie
- Kontaktovat uživatele:
Re: MINI 070, 075
Na motore je cievka a niekde v buzirke 3A dioda, pri 2000ot to nejako nabija materku 12Ah aby islo startovat, pohon hydrailiky to urcite neutiahne
Ludi co nemaju dost rozumu som zablokoval. Ked raz nato niekto nema, tak skoda sa snim bavit.
Re: MINI 070, 075
no kabelaz mam celou a nikde nic takoveho neni. na hydrauliku mam baterku a potrebuji aby to dobijelo ji ale to se nedeje.
hydraulika je poresena tento novy rozvadec velice presne reaguje na packu takze je to super a fungujet dokonale
hydraulika je poresena tento novy rozvadec velice presne reaguje na packu takze je to super a fungujet dokonale
-
- Příspěvky: 499
- Registrován: ned lis 12, 2017 4:23 pm
- Bydliště: Kolín
- Kontaktovat uživatele:
Re: MINI 070, 075
Prckolete, možná kdybys sem dal fotku té elektroinstalace, magnetů na setrváku a cívky co tam je, tak by se to vyjasnilo. Také bys mohl vzít do ruky měřák a změřit, co z toho leze naprázdno. Samozřejmě pokud si chceš namontovat alternátor, regulátor a další hejblata, co k tomu jsou nutná, tak ti v tom nikdo bránit nebude ale třeba se to dá vyřešit jednodušeji.
Atlane, já dostanu z regulátoru nabíjecí proud někde těsně pod 4A, baterku mám 30Ah a elektrickým čerpadlem honěná hydraulika na tom funguje svěle a bez externího dobíjení. Traktor sám bez světel má spotřebu 0 a když chvíli jezdím, tak mám na baterce kolem 13V, když 2-3 hodiny používám hydrauliku při orání a nebo s rotavátorem (takže jen pulzy), tak to klesne maximálně na 11,5V a než dojedu těch pár desítek metrů domů a otevřu vrata a zajedu, tak tam je zase 12,5V. Prostě Nirvána
Atlane, já dostanu z regulátoru nabíjecí proud někde těsně pod 4A, baterku mám 30Ah a elektrickým čerpadlem honěná hydraulika na tom funguje svěle a bez externího dobíjení. Traktor sám bez světel má spotřebu 0 a když chvíli jezdím, tak mám na baterce kolem 13V, když 2-3 hodiny používám hydrauliku při orání a nebo s rotavátorem (takže jen pulzy), tak to klesne maximálně na 11,5V a než dojedu těch pár desítek metrů domů a otevřu vrata a zajedu, tak tam je zase 12,5V. Prostě Nirvána
- Atlan
- Příspěvky: 9587
- Registrován: úte kvě 25, 2010 5:32 pm
- Bydliště: Košice-okolie
- Kontaktovat uživatele:
Re: MINI 070, 075
Navyse motor ktory nema ziadnu cievku potrebuje aj novy zotrvacnik, pac v nom nema magnety
No ono totiz tie cievky existuju 3 druhy. Zakladna 1A jednocievkova pre startovanie
€ 12,03 22%OFF | Charging Coil For Honda GX390 GX340 GX270 GX240 GX200 GX160
https://a.aliexpress.com/_mq2FRsk
Verzia 2 ci 3A s 2 cievkami pre start a svetla a regulator,
€ 22,61 6%OFF | Charging Coil FITS 188F GX390 gasoline engine parts
https://a.aliexpress.com/_mMGTyFQ
A Potom velka cievka skoro normalny alternator s 2f regulatorom.
€ 53,30 | Gasoline engine accessories GX390 GX270 188f 190F lighting coil
https://a.aliexpress.com/_mMXmcGY ach ta cena 70E
Teda ak si dobre pametam, uz je davnejsie co som to riesil.
Este uslo do zotrvaku namontovat magnety a cievku z dizlovej verzie, len neviem ci tam nebol problen s stredovou dierov na zotrvaku....
No ono totiz tie cievky existuju 3 druhy. Zakladna 1A jednocievkova pre startovanie
€ 12,03 22%OFF | Charging Coil For Honda GX390 GX340 GX270 GX240 GX200 GX160
https://a.aliexpress.com/_mq2FRsk
Verzia 2 ci 3A s 2 cievkami pre start a svetla a regulator,
€ 22,61 6%OFF | Charging Coil FITS 188F GX390 gasoline engine parts
https://a.aliexpress.com/_mMGTyFQ
A Potom velka cievka skoro normalny alternator s 2f regulatorom.
€ 53,30 | Gasoline engine accessories GX390 GX270 188f 190F lighting coil
https://a.aliexpress.com/_mMXmcGY ach ta cena 70E
Teda ak si dobre pametam, uz je davnejsie co som to riesil.
Este uslo do zotrvaku namontovat magnety a cievku z dizlovej verzie, len neviem ci tam nebol problen s stredovou dierov na zotrvaku....
Ludi co nemaju dost rozumu som zablokoval. Ked raz nato niekto nema, tak skoda sa snim bavit.
-
- Příspěvky: 499
- Registrován: ned lis 12, 2017 4:23 pm
- Bydliště: Kolín
- Kontaktovat uživatele:
Re: MINI 070, 075
Vyčerpávající Atlane no nějakou cívku a magnety tam mít bude, protože by to nedávalo jiskru. Pokud kupoval motor se startérem, tak bych se vsadil, že to má umět i dobíjet. Pokud je starter dobastlený, tak samozřejmě nemusí mít nabíjení, ale měl by mít správný počet a sílu magnetů na setrváku - jedině že by dobastlil i věnec na setrvačník který byl původně určený jen pro zapalování.
Re: MINI 070, 075
Kluci fakt dobré rady,ale já mám motor brigs model 254427. Traktor má el.instalaci zdá se komplet ale nikde jsem nenaměřil nějaké napětí z motoru. Má to vůbec nějaký zdroj ?
Až se jaro zeptá...no a co že už je,prostě nestíhám
Re: MINI 070, 075
Když jsem tak googlil tak jsem zjistil že by to mělo mít regulátor napětí. Tak nevím jestli ho předchozí majitel sundal,anebo je to motor bez alternátoru. Jak se tedy krmí el.instalace traktoru,ví někdo nebo je to tajné?
Až se jaro zeptá...no a co že už je,prostě nestíhám
Re: MINI 070, 075
...já mám model 254 426 a regulátor napětí tam není. Měřil jsi voltmetrem na střídavém nebo na stejnosměrném rozsahu ??
MT8-070MINI motor BS11Hp I/C 1992
MFD-019 motor BS5Hp 1994
MFD-019 motor BS5Hp 1994
Re: MINI 070, 075
Od vyučení jsem do důchodu byl elektrikář, ovšem tady jsem bohužel nenaměřil nikde ani ss ani stř,škoda.
Až se jaro zeptá...no a co že už je,prostě nestíhám