eMBaso - 1967 Škoda 1000MB
eMBaso - 1967 Škoda 1000MB
Představím vám naši rodinnou záležitost.
Auto patřilo manželčinýmu dědovi Edovi (on se nejmenoval Eda, byl to Antonín, jen bohužel porodní bába po správně uskutečněném porodu dostala rum, vyžahla ho, zapomněla, co má nechat napsat do rodného listu a když došlo na lámání chleba, prý řekla: Antonín, přece po tátovi). Nikdo mu nikdy, ale neřekl jinak než Édo. Před 8 lety děda odešel. Když se řešilo, co s eMBéčkem, manželčin otec (nyní v příběhu děda a Eda bude praděda) mi ho nabídnul. Já ne úplně zcela překvapivě reflektoval, že ho chci. Moje myšlenky a vytížení směrovaly hlavně ke stavění baráku, takže jsem to nechal volně plynout, ale sehnal jsem garáž a tam se odstavilo. Prababička byla ráda, myslela si, že auto musí do šrotu. Dříve jsem měl 2 eMBasa a praděda mě nesprávně považoval za odborníka přes tyto vozy a spolu jsme tenkrát rokovali o různých stavech, vadách a závadách. Když můj syn (nyní 5tiletý), oslavil 1. narozeniny, děda se odebral na registr vozidel, že na něj nechá napsat eMBaso. Paní na registru mu to rozmluvila, musel by se nechat soudem stanovit „poručník“(nevím), s autem by do jeho 18ti nešlo nakládat atd. Nicméně synátor od svých 4 let "chápe", že má „auto“ a chodí ho do garáže ukazovat stejně starým kumpánům a odpovídá na otázky: Troubí to? Uka. Svítí to? Uka. A proč, je to rozbitý, když nejde točit volantem?
Takže tím se teď bavím.
Auto patřilo manželčinýmu dědovi Edovi (on se nejmenoval Eda, byl to Antonín, jen bohužel porodní bába po správně uskutečněném porodu dostala rum, vyžahla ho, zapomněla, co má nechat napsat do rodného listu a když došlo na lámání chleba, prý řekla: Antonín, přece po tátovi). Nikdo mu nikdy, ale neřekl jinak než Édo. Před 8 lety děda odešel. Když se řešilo, co s eMBéčkem, manželčin otec (nyní v příběhu děda a Eda bude praděda) mi ho nabídnul. Já ne úplně zcela překvapivě reflektoval, že ho chci. Moje myšlenky a vytížení směrovaly hlavně ke stavění baráku, takže jsem to nechal volně plynout, ale sehnal jsem garáž a tam se odstavilo. Prababička byla ráda, myslela si, že auto musí do šrotu. Dříve jsem měl 2 eMBasa a praděda mě nesprávně považoval za odborníka přes tyto vozy a spolu jsme tenkrát rokovali o různých stavech, vadách a závadách. Když můj syn (nyní 5tiletý), oslavil 1. narozeniny, děda se odebral na registr vozidel, že na něj nechá napsat eMBaso. Paní na registru mu to rozmluvila, musel by se nechat soudem stanovit „poručník“(nevím), s autem by do jeho 18ti nešlo nakládat atd. Nicméně synátor od svých 4 let "chápe", že má „auto“ a chodí ho do garáže ukazovat stejně starým kumpánům a odpovídá na otázky: Troubí to? Uka. Svítí to? Uka. A proč, je to rozbitý, když nejde točit volantem?
Takže tím se teď bavím.
Už vím, co potřebuju na Š1000MB 67
celý motor :(
vložky/písty
klikovku
nohu k ventilátoru
sadu těsnění k motoru
vodní pumpu
celý motor :(
vložky/písty
klikovku
nohu k ventilátoru
sadu těsnění k motoru
vodní pumpu
Re: eMBaso - 1967 Škoda 1000MB
To je nějaký hybrit? Mřížka v zadním blatníku je vcajku, s úzkým C sloupkem se dělala nejdřív "žábra", pak ta co je na obrázku. Ale ten předek mi k tutomu zadku nějak neštymuje. Pokud se nepletu, tak k úzkýmu sloupku patří vždy přední maska "škleb" (oválný rámeček na víku rezervy) a blinkry více protažený dozadu.
Ačkoliv je to fuk, viděl jsem i exemplář s předkem z tisícovky a zadkem ze stovky
Ačkoliv je to fuk, viděl jsem i exemplář s předkem z tisícovky a zadkem ze stovky
Sekací traktůrek Hayter H1842.....V podstatě Countax z roku 1995
Babetta 207 chopper....................Prostě brutální mašina
UNC 045 Detvan.........................Nakladač malý, ale šikovný
Babetta 207 chopper....................Prostě brutální mašina
UNC 045 Detvan.........................Nakladač malý, ale šikovný
Re: eMBaso - 1967 Škoda 1000MB
Proč by to byl hybrid? Poškozené Céčka z tlamy se vyhodily při výměně předních blatníků a blinkry holt nebyly k sehnání, daly se z mladšího modelu. Přeci jen, to auto jezdilo skoro 40 let v provozu, ale stále garážované. Někdy v 80. letech to prošlo "ČSAD lakem" a praděda to občas vzal o futra v garáži. Jinak tam nic není jinak. Funguje stále i automatický sytič. Teď je na mě, abych to rozjezdil, je to takový lenošivý. Už jsem sehnal prahy. Ty blikače a céčka jsou také v plánu. Musí se udělat spojka.
Už vím, co potřebuju na Š1000MB 67
celý motor :(
vložky/písty
klikovku
nohu k ventilátoru
sadu těsnění k motoru
vodní pumpu
celý motor :(
vložky/písty
klikovku
nohu k ventilátoru
sadu těsnění k motoru
vodní pumpu
Re: eMBaso - 1967 Škoda 1000MB
Přesně tohle už nějakej čas neúspěšně sháním, 1000mb 1967. Dřív jsem ho měl jako auto na ježdění, pak mi přišlo jako "málo veterán" a dneska bych ho chtěl koupit nazpět. Každopádně pěkný auto , dobrá barva a cena už dolů nepůjde...
Re: eMBaso - 1967 Škoda 1000MB
Mě přijde, že pořád jsou nějaké na prodej. Bylo jich docela dost vyrobených, spíš mi přijde že stovky zmizely.. Já měl jako první auto stovku, ale designově se mi líbila 1000MB. Horší je to s dílama, ale díky tomu, že dělali samé facelifty (100, 105, eMka), ta je občas něco stejné/záměnné.
Už vím, co potřebuju na Š1000MB 67
celý motor :(
vložky/písty
klikovku
nohu k ventilátoru
sadu těsnění k motoru
vodní pumpu
celý motor :(
vložky/písty
klikovku
nohu k ventilátoru
sadu těsnění k motoru
vodní pumpu
Re: eMBaso - 1967 Škoda 1000MB
Já jenom takové téma trochu mimo diskuzi k modelu, ale spojení předku z tisícovky a zadku z erka je úžasný designový prvek ala Porsche carrera, do toho motor z T-603 a máme tady dělo jako prase.
No jo, jenže soudruzi neměli zájem
Já koupil žábrovku za litr rumu v roce 99 v Klatovech a 2 roky s ní jezdil po Šumavě, pak ji věnoval jednomu opilci v Prášilech...
Tak ať se renovace podaří
No jo, jenže soudruzi neměli zájem
Já koupil žábrovku za litr rumu v roce 99 v Klatovech a 2 roky s ní jezdil po Šumavě, pak ji věnoval jednomu opilci v Prášilech...
Tak ať se renovace podaří
Země voní, jede po ní pětadvacet bujných koní. Na Zetoru traktorista, oko bystré, ruka jistá.
TATRA NEZNÁ BRATRA
TATRA NEZNÁ BRATRA
Re: eMBaso - 1967 Škoda 1000MB
No já měl před 20ti lety v merku MBX za nějakých 20 tyček. Kompletní, pojízdné ani pohnilé nebylo. Jsem si tehdá říkal na co mi to bude, starý střep. Dneska si říkám že su kkt
Můj 7045 horal (pokladnička)viewtopic.php?f=36&t=118233
Re: eMBaso - 1967 Škoda 1000MB
Nápodobne s R-kom. Žene sa nepáčilo. Dnes som mohol vyplatiť zvyšok hypo
Re: eMBaso - 1967 Škoda 1000MB
Ano, ten předek v kombinaci s eRkem, to bylo "Porsche". Ani se to nemuselo bastlit tou 603kou, nicméně správné Porsche má vzadu vzducháč. Jinak jsem rád za dobové fotky. Kdyby někdo měl třeba fotky s embéčkem, klidně ať je sem pověsí. S to renovací to vypadá víc než jistě, vypadá to, že se bude dělat motor.
To MBX bylo zvláštní, to člověk "musel" chtít. Kkt určitě ne, tak místo toho bylo zase něco jiného, ne?
eRko, soused ho měl. Táta se dozvěděl, že ho bude prodávat za 40, někdy před 20? lety. Bylo to dost, kupodivu to chtěl spíš táta, i když on neměl rád škodovky s motorem vzadu. V 1970 si proto koupil poslední Octavii Combi.
To MBX bylo zvláštní, to člověk "musel" chtít. Kkt určitě ne, tak místo toho bylo zase něco jiného, ne?
eRko, soused ho měl. Táta se dozvěděl, že ho bude prodávat za 40, někdy před 20? lety. Bylo to dost, kupodivu to chtěl spíš táta, i když on neměl rád škodovky s motorem vzadu. V 1970 si proto koupil poslední Octavii Combi.
Už vím, co potřebuju na Š1000MB 67
celý motor :(
vložky/písty
klikovku
nohu k ventilátoru
sadu těsnění k motoru
vodní pumpu
celý motor :(
vložky/písty
klikovku
nohu k ventilátoru
sadu těsnění k motoru
vodní pumpu
Re: eMBaso - 1967 Škoda 1000MB
4011, 25 A, Zebra, Prcek
Re: eMBaso - 1967 Škoda 1000MB
kdyby nekdo chtel prevodovku na 1000 tak mam origo myn jetou z kratkejma kvaltama
Re: eMBaso - 1967 Škoda 1000MB
To je Anglie.
A tady jedna o rok mladší amerika, eMBaso vedle s kámošovou Corvettou. Má k tomu i fakturu, která byla sa autem. Na okraj, věděli byste, že byl větší příplatek za AM/FM rádio, než za upgrade výkonu +50 koní (za 300 na 350)?
Převodovku doufám, nebudu potřebovat, ale zjišťuju, že co si myslím, že nepotřebuju, tak potřebuju.
To byla nějaká do síly?
A tady jedna o rok mladší amerika, eMBaso vedle s kámošovou Corvettou. Má k tomu i fakturu, která byla sa autem. Na okraj, věděli byste, že byl větší příplatek za AM/FM rádio, než za upgrade výkonu +50 koní (za 300 na 350)?
Převodovku doufám, nebudu potřebovat, ale zjišťuju, že co si myslím, že nepotřebuju, tak potřebuju.
To byla nějaká do síly?
Už vím, co potřebuju na Š1000MB 67
celý motor :(
vložky/písty
klikovku
nohu k ventilátoru
sadu těsnění k motoru
vodní pumpu
celý motor :(
vložky/písty
klikovku
nohu k ventilátoru
sadu těsnění k motoru
vodní pumpu
Re: eMBaso - 1967 Škoda 1000MB
Některé měli na přání nebo do hornatých krajin lehčí, takzvaný horský převod. Musel bych najít katalog.
Není to anglie, na obrázku není jedna škodovka ale jedna a půl.
Není to anglie, na obrázku není jedna škodovka ale jedna a půl.
4011, 25 A, Zebra, Prcek
Re: eMBaso - 1967 Škoda 1000MB
Už vím, co potřebuju na Š1000MB 67
celý motor :(
vložky/písty
klikovku
nohu k ventilátoru
sadu těsnění k motoru
vodní pumpu
celý motor :(
vložky/písty
klikovku
nohu k ventilátoru
sadu těsnění k motoru
vodní pumpu
Re: eMBaso - 1967 Škoda 1000MB
Tak dlouho jsem kamarádovi schovával čelní sklo, přendával, až došlo k nehodě a je na půlky, ale zůstaly ty hliníkové vložky do těsnění, mám je recyklovat, nebo by se ti hodily?
Na světě mám nejraději tu rozmanitost, každej den mě nasere někdo jinej.