Jako je opravdu dost malá a to jí ještě zvětšuje kastlík na kabely, které tak nikde netrčí
Zpracování vypadá dobré, jediné ovládání jsou 2 mikrospinace, které se mačkají celkem v pohodě.
Zarazily mě však příliš tenké vodiče, ale asi budou na těch 15A stačit.
No jsem zvědavý, svým rozsahem mi plně vyhovuje, tak snad bude makat jak má.
Země voní, jede po ní pětadvacet bujných koní. Na Zetoru traktorista, oko bystré, ruka jistá.
No Snipere s těch mikrospinaču bych moc nadšenej nebyl. Mám tu nabiječku a tam má tenhle mikrospinač taky. Nejsem na věci ani hovado nebo nemám těžké prsty a stejně mi ten spinač blbne. Jde špatně mačkat. Musím třeba 10x než přeskočí na další polohu. A někdy to přeskočí o jedno dál a musím znova. Měl jsem to rozebrané a je tam takovej gumoplast. Pod ním jsou jakési napružené plíšky. Tan plast trochu asi zkřehl a opravdu to špatně funguje. Vždycky u toho už pekluju když připojuju krokodýly na baterku, že to bude zase porod než tam namačkám potřebnou položku. Není nad to, mít tam čumbrk kterým otáčím za knoflík.
Jak píšu mě uplně nejvíc oslovila ta nabiječka co teď používám. Připojím krokodýly, strčím do zdi a jede si to samo. Vše si to zreguluje. I u té velké, nebo prťavé baterky. Má to akorát čudl na 6V a 12V. Těch 6V doma není tak ani ten čudl nepřepínám. Teď jsem ji měl na traktůrku dal jsem ji tam ve čtvrtek dopoledne a v sobotu jsem šel pro trakturek a svítilo ,,plně nabito" sedl jsem a drk baterka otočila jak nic tím jednohrnkem naftovým.
Hele oťas, nehledej furt všude problém
Tahle má výborné reference prostě fungovat BUDE
Kámoš má podobný krám z Lidlu, je na fotce co jsem dával, má taky mikro přepínače, zasraná jak jetel od prachu, má ji ve stodole a funguje.
Kabely a kleště jak od svářečky a dává max 6A
Země voní, jede po ní pětadvacet bujných koní. Na Zetoru traktorista, oko bystré, ruka jistá.
Mě by zajímalo jak to umí tu regeneraci a nabíjení těžce vybitých baterií. Píšou, že umí nabíjet už od napětí baterie 1V To by mělo obyčejné trafo umět taky, ale většinou je problém spíš v tom, že výkonem "neprotlačí" odpor baterie.
Kdysi jsem koupil motorku (Jawu 250) a její baterka byl už v době koupě docela šrot. Chtěl jsem si jí nabít a jediná nabíječka k níž jsem měl přístup byla v práci ta velká 6/12/24V s potenciometrem na nastavení nabíjecího proudu. Baterku jsem dal na nabíječku, nastavil přepínačem volty a 1/10 na proudu a potenciometrem začal přidávat. Rafička na budíku voltmetru lezla nahoru, ale do baterky furt netekly žádný ampéry, pak se ozvala rána a proud vylítl nadoraz. Tak honem potenciometrem zpět na 6V a patřičný proud. Baterka se normálně nabila a motorka na ní jezdila ještě dalších šest let!
Za pravdu je různá sazba – jednou pomník, jindy vazba. Kdo ji řekne dřív než včas, tomu pravda zlomí vaz. (KHB)
Je naivní očekávat dnes od médií pravdu a relevantní informace. Kdo má potřebu věřit, má jít do kostela, a ne poslouchat televizi.
fikejz: ten S. O. S. program by mě taky zajímal, v podstatě i kvůli tomu jsem tu nabíječku bral. Doma mám pár baterek, co jsou už v řiti, tak uvidíme.
Prosím tě a jak ti to jeblo, to byla rána z čeho?
Země voní, jede po ní pětadvacet bujných koní. Na Zetoru traktorista, oko bystré, ruka jistá.
Nenech se vyhecovat ať slouží a dlouho lidově řečeno svýho času sem se nastavěl různých nabíječek mraky Nakonec sem si postavil jednu co umí gelový baterky podle amará a leží ve sklepě za 20 let sem ji použil jen jednou Prostě není potřeba za ty leta nam jen jednou odešla baterka prostě klekla a konečná No tak se koupila nová a auto sem s ní pak prodali Nyní polo baterka nevím jak je stará ale když jsme jej kupovali tak prý od podzima stálo v bazaru a bezproblemově natočili zatím je tam furt a drží
Ono je prostě potřeba jezdit baterka musí pracovat nejhorší pro baterku je když jen stojí a nejezdí se pruměrnej věk baterek u nas je 10 let
Normálně se ozvala rána jak si elektrika prorazila cestu tou zřejmě zaoxidovanou baterkou. Nic nevybouchlo, jen prosté prásknutí jak u silného elektrického výboje a ampérmetr vyletěl na doraz.
Edit: dej pak vědět jak dopadl test a v jakém byly stavu ty baterky.
Za pravdu je různá sazba – jednou pomník, jindy vazba. Kdo ji řekne dřív než včas, tomu pravda zlomí vaz. (KHB)
Je naivní očekávat dnes od médií pravdu a relevantní informace. Kdo má potřebu věřit, má jít do kostela, a ne poslouchat televizi.
Tak už maká a rovnou na plno
24V/180Ah vybité baterie z Tatry.
Líbí se mi její tichý chod, větrák téměř není slyšet a v pozadí lehký brum trafa.
A takhle vypadá uvnitř.
Země voní, jede po ní pětadvacet bujných koní. Na Zetoru traktorista, oko bystré, ruka jistá.
Snipre at Ti slouží
Jinak takové ty řeči dokáží akorát nasrat!!! To je jak koupíš si auto a někomu se pochválíš a on Ti na to řekne,to jsem měl taky a na pi.. . Furt se něco sralo:vztek:
Ale každý normální ví,že vše je kus od kusu
„Včera jsem byl chytrý, proto jsem chtěl změnit svět. Dnes jsem moudrý, proto měním sám sebe."
Tak baterie z Tatry nabité, to čumím jak rychle
Zítra je změřím zátěžákem a namátkou i hustotu elektrolythu.
Schválně jsem vytáhl starou baterku, co po nabití nedrží a má hned cca 8V a zapl jsem na nabíječce Sulfatizaci. Trafo už hrčí mnohem více, jinak nic.
Tento proces prý trvá 24-48h a nabíječka pak přejde do režimu normálního nabíjení.
Jo a má paměť na poslední nabíjecí režim, takže při výpadku proudu a opětovném nahození pokračuje tam, kde přestala.
Tož uvidíme.
Země voní, jede po ní pětadvacet bujných koní. Na Zetoru traktorista, oko bystré, ruka jistá.