motorobot pf-62
Moderátor: DYK
Re: motorobot pf-62
https://postimg.cc/gxswBHrQ
Výsledok mojej dlhoročnej práce
Výsledok mojej dlhoročnej práce
Re: motorobot pf-62
Pekná práca
"Mám skutočnú túžbu dokončiť všetko, čo som začal. Táto skutočnosť ma často privádza k problémom." (N. Tesla)
Re: motorobot pf-62
Zdravím pfkáři. Koupil jsem pf-62 a potřeboval bych poradit jaký olej by bylo vhodné používat do benzínu. Četl jsem že někteří používají olej stihl pro motorové pily. Ale u nich je předepsaný poměr 1:50. A v manuálu pfky jsem se dočetl že má být poměr 1:20,tak nevím jestli by to třeba nezanášelo motor,kdybych ten olej stihl namíchal na 1:20. Mohl by mi někdo zkušený poradit?
Re: motorobot pf-62
Určitě stihl olej je dobrá volba poměr 1:25 stalé se musí hodně mazat je ve válci litinová vložka.
Moderní motory litinu nepoužívají proto si mohou dovolit méně mazat.
S úsad neměj strach stihl oleje má detergenty které tomu zabraňují.
Moderní motory litinu nepoužívají proto si mohou dovolit méně mazat.
S úsad neměj strach stihl oleje má detergenty které tomu zabraňují.
Re: motorobot pf-62
Díky za radu
Re: motorobot pf-62
Je to blbost. Je to úplná blbost 1:25, Ve vztahu k odůvodnění - motor Jikov má taky litinový válec a maže se olejem Stihl tímto nemyslným poměrem?
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
Re: motorobot pf-62
Koupil jsem PFku po totalnim GO vseho, pan me doporucil pouzivat mineralni oleje. Leju tam Mogul TS a do benalu davam VIF. Pfka toci u me vetsinu casu tocky, co maj motorovky na volnobeh )) ( prehanim ).
Re: motorobot pf-62
Dyku rozumíš tomu jako koza petrželi mazej si motory třeba kachním sádlem v poměru jakým uznáš za vhodný.
Kolik motoru jsi opravil pomoci soustruhu, průmyslové brusky a vrtačky( honovaní válců)?
ps: mastnacek používá taky velmi kvalitní olej.
Kolik motoru jsi opravil pomoci soustruhu, průmyslové brusky a vrtačky( honovaní válců)?
ps: mastnacek používá taky velmi kvalitní olej.
Re: motorobot pf-62
stihl leju ted do pily a krovinaku, tam jsou tocky nekde uplne jinde. Obcas koupim do tehlech stroju TSF.
Re: motorobot pf-62
Já jdu teda jenom kolem, ale takto letitý pomaluběžný motor, který po opravě potřebuje nesmyslné množství oleje pro vysokootáčkové motory, je dle mého opravený špatně a z fleku bych tu opravu reklamoval.
Všechno, co se může pokazit... nás poučí.
„Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.”
„Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.”
Re: motorobot pf-62
Thovt, zrovna v tomto ma dyk pravdu, s liatinovym valcom to samozrejme nijak nesuvisi. Vela oleja sa do 2t motorov dava kvoli futru piestneho capu - ked sa prerobi na ihlove lozisko, tak staci mazat 1:40. Liatinove valce mali aj vykonne japonske motorky a stacilo mazat 1:40-50.
Pri pf ten pomer 1:25 nezmyselny neni
Pri pf ten pomer 1:25 nezmyselny neni
Re: motorobot pf-62
Mě je to jedno já rýhy na pístu nemám, nemám volný pístní čep.
Teplota motoru určuje zda olej namaže nebo ne je to ochlazení.
Teplota motoru určuje zda olej namaže nebo ne je to ochlazení.
Re: motorobot pf-62
Ja len, že netreba liatinu podceňovať, používajú ju samozrejme aj niektoré nové motory, nie je dôvod sa jej vyhýbať, ak je použitá tam, kde sa to hodí a zrovna na nízkootáčkový málo zaťažený (myslené na litrový výkon) 2taktný motor v traktore je veľmi výhodná a pri správnom mazaní "večná". Keramické povlaky sú výhodné pre motory s veľkým litrovým výkonom, to sa nás netýka.
Re: motorobot pf-62
Řešit tohle u motoru, který je prolívaný zcela nesmyslným množstvím benzínu a tím i oleje a maximální otáčky má stejné jako křoviňák na volnoběh... Tady pod horama je chudo, takže u M6A za 30Kč/l asi ještě zůstanu.
Všechno, co se může pokazit... nás poučí.
„Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.”
„Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.”
Re: motorobot pf-62
Chobotek, tento motor asi umaže aj kuchynský olej, ale ide o to, že moderný olej nerobí (takmer) žiadny karbon a netreba riešiť chuťovky á la vypaľovanie výfuku od karbonu a pod.