MF 70
Moderátor: DYK
Re: MF 70
Musím tě zklamat M2T ,je dnes za zenitem vyrábí se pro nostalgiky.
M6A je ještě horší.
Tenkrát nic lepší nebylo tak se to lilo co bylo, dnes ta doba není.
Další příklad jak se dnes mažou dnešní motory https://www.sigmashop.cz/cerpadla-a-cer ... gK52fD_BwE
že by kvůli E5.
M6A je ještě horší.
Tenkrát nic lepší nebylo tak se to lilo co bylo, dnes ta doba není.
Další příklad jak se dnes mažou dnešní motory https://www.sigmashop.cz/cerpadla-a-cer ... gK52fD_BwE
že by kvůli E5.
Re: MF 70
Jako všechny čínský mrdiny to má předepsanou směs 1:25. Křoviňák, plotostřih... všechno vidělo tolik oleje jen když to bylo nový - prvních pár mth, maximálně tři, čtyři nádrže, pak začne týct nespálený olej z výfuku a od tý doby do toho míchám jen 1:50 a žádný problém. A i kdyby byl, tak holt koupím za 1500,- nový verk, ale zatím dobrý, už kolik let. Je tedy fakt, že olej dávám husq. L2+
Za pravdu je různá sazba – jednou pomník, jindy vazba. Kdo ji řekne dřív než včas, tomu pravda zlomí vaz. (KHB)
Je naivní očekávat dnes od médií pravdu a relevantní informace. Kdo má potřebu věřit, má jít do kostela, a ne poslouchat televizi.
Je naivní očekávat dnes od médií pravdu a relevantní informace. Kdo má potřebu věřit, má jít do kostela, a ne poslouchat televizi.
Re: MF 70
Thovt, zklamaný rozhodně nejsem. Motor MF-70 patří minulosti. Stejné minulosti jako olej M2T. Co se teda změnilo, že tomu stejnému motoru o půl století později nestačí olej, na který byl konstruován?
Odkazu nerozumím, je tam motor i čerpadlem za necelé tři tisíce i s daní a marží pro distributora. Výkon to má asi jako Jawa 50 typ 555 a mazat se může kdečím. Co si z toho mám vzít?
Odkazu nerozumím, je tam motor i čerpadlem za necelé tři tisíce i s daní a marží pro distributora. Výkon to má asi jako Jawa 50 typ 555 a mazat se může kdečím. Co si z toho mám vzít?
Všechno, co se může pokazit... nás poučí.
„Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.”
„Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.”
Re: MF 70
M2T do MF 70 stačí, ale v mísícím poměru dle předpisu výrobce motoru, karbonu a bordelu je pak plný motor. S pořádným olejem tomu tak není. Nejen já mám vyzkoušeno a ověřeno dlouhodobou praxí, že tam kde se dávalo 1:30 M2T lze bez problému používat lepší olej v poměru 1:50 (třeba to LS+).
Za pravdu je různá sazba – jednou pomník, jindy vazba. Kdo ji řekne dřív než včas, tomu pravda zlomí vaz. (KHB)
Je naivní očekávat dnes od médií pravdu a relevantní informace. Kdo má potřebu věřit, má jít do kostela, a ne poslouchat televizi.
Je naivní očekávat dnes od médií pravdu a relevantní informace. Kdo má potřebu věřit, má jít do kostela, a ne poslouchat televizi.
Re: MF 70
Hlavně to má zapalovat před úvratí! Ono na druhé straně lze taky naměřit stejnou vzdálenost, pístu od HÚ, ale motor pak ne a ne běžet.
Za pravdu je různá sazba – jednou pomník, jindy vazba. Kdo ji řekne dřív než včas, tomu pravda zlomí vaz. (KHB)
Je naivní očekávat dnes od médií pravdu a relevantní informace. Kdo má potřebu věřit, má jít do kostela, a ne poslouchat televizi.
Je naivní očekávat dnes od médií pravdu a relevantní informace. Kdo má potřebu věřit, má jít do kostela, a ne poslouchat televizi.
Re: MF 70
Musíš najít 4mm PŘED HÚ(pro fikejze) ne PO HÚ ve směru otáčení motoru, počátek rozpínání kladívek. V ten moment jde jiskra, no a pak odtrh. Tedy vzdálenost kontaktů na vrcholu vačky.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
Re: MF 70
No dyk Dyku, o čem jsem asi tak psal o post výše? Nebo sem se vyvětil málo srozumitelně? Mi přišlo, že stačí, napsat o tom, že při nastavení za úvratí motor nejede, aby každýmu došlo, že tudy cesta nevede.
Za pravdu je různá sazba – jednou pomník, jindy vazba. Kdo ji řekne dřív než včas, tomu pravda zlomí vaz. (KHB)
Je naivní očekávat dnes od médií pravdu a relevantní informace. Kdo má potřebu věřit, má jít do kostela, a ne poslouchat televizi.
Je naivní očekávat dnes od médií pravdu a relevantní informace. Kdo má potřebu věřit, má jít do kostela, a ne poslouchat televizi.
Re: MF 70
Zdravím.
Zdědil jsem MF70 a prosím o radu. Když mi při práci zdechne motor, musím čekat do úplného vychladnutí na další nastartování. Svíčka nehází jiskru. Mohla by to být cívka zapalování nebo je to něco jiného? Mám několik svíček, které jsem zkoušel. Samozřejmě teď pořídím novou, ale tady asi nebude problém. Chtěl bych rovněž zkontrolovat ukostření, ale nevím kde se nachází.
Také přemýšlím o pořízení mulčovače a rovněž jsem viděl i kultivátor. Jaké máte zkušenosti s tímto příslušenstvím?
Mnohokrát děkuji za rady.
Josef
Zdědil jsem MF70 a prosím o radu. Když mi při práci zdechne motor, musím čekat do úplného vychladnutí na další nastartování. Svíčka nehází jiskru. Mohla by to být cívka zapalování nebo je to něco jiného? Mám několik svíček, které jsem zkoušel. Samozřejmě teď pořídím novou, ale tady asi nebude problém. Chtěl bych rovněž zkontrolovat ukostření, ale nevím kde se nachází.
Také přemýšlím o pořízení mulčovače a rovněž jsem viděl i kultivátor. Jaké máte zkušenosti s tímto příslušenstvím?
Mnohokrát děkuji za rady.
Josef
Re: MF 70
Ahojte zhadzoval som lave koleso (to kde je brzdovy bubon) na MF70 a po odisteni podlozky isla matka povolit dost lahko (skoro rukou). Chcem sa opytat neviete mi poradit aky je utahovaci moment resp. ci sa to ma dotiahnut len jemne a zohnut podlozku alebo vsi silou ? Je tam este taky vymedzovak co ide nasunut na osku a v podstate ide do gufera a tesni olej z prevodovky a koleso sa onho opiera z vnutornej strany a z vonkajsej strany kolesa je uz potom matka so zaistovacou podlozkou. Predpokladam ze ten vymedzovaci sersam sa opiera za guferom o lozisko. Dik za pomoc