TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
Moderátor: DYK
Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
Moje mitsubishi se zhasíná tak, že vypneš spínačku (motor stále beží) a pak sundáš na nulu ruční plyn. Nemáš to taky tak ?
Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
nie nemam to tak. normalne to na jesen fungovalo cez spinacku ked som dal polohu OFF tak zhasol motor. Dnes som zmeral tu zhasinaciu cievku na cerpadle. odporo mala okolo 5,5Ohm, na konektor neprichadzalo ziadne napätie ani po zapnuti klucov ani po vypnuti.. nic sa nedialo... minusovy kabel som prepipol, tej je v poriadku. Ked som cievku mechanicky zozadu stlacil prstom, motor zhasol. takze chyba bude bud v cievke, ale skorej v tom riadeni cievky kedze som tam nic nenameral.
ISEKI GEAS TG29
Daihatsu Feroza 1.6i 4x4
Trabant 1.1
Daihatsu Feroza 1.6i 4x4
Trabant 1.1
Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
Zdravím Pánové, potřebuji poradit, blíží se sezona a na mém ISEKI TU 257 se začaly objevovat divné zvuky "jakoby drhnutí" z podvozku při zapnutí 4WD. Zvuk není slyšet pokaždé, ale zejména při brždění motorem. Náplně jsou vyměněné. Nemyslím si, že by to šlo z konkrétního kola, ale možná to může jít z přední nápravy. Máte s tím někdo zkušenost? Díky
Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
Tá cievka by ti v prípade že je bez napájania mala zhasnúť motor . Takže bio sajrajt v nafte ti ju zalepil . Vybrať poriadne vyčistiť nejakým čističom...serchan píše: ↑sob bře 05, 2022 3:07 pm nie nemam to tak. normalne to na jesen fungovalo cez spinacku ked som dal polohu OFF tak zhasol motor. Dnes som zmeral tu zhasinaciu cievku na cerpadle. odporo mala okolo 5,5Ohm, na konektor neprichadzalo ziadne napätie ani po zapnuti klucov ani po vypnuti.. nic sa nedialo... minusovy kabel som prepipol, tej je v poriadku. Ked som cievku mechanicky zozadu stlacil prstom, motor zhasol. takze chyba bude bud v cievke, ale skorej v tom riadeni cievky kedze som tam nic nenameral.
Vždy je na vine len malé kladivo
Zabi bobra zachrániš strom
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 13&t=65774
nieco z youtube https://www.youtube.com/watch?v=fooaNIi ... wl&index=2
Zabi bobra zachrániš strom
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 13&t=65774
nieco z youtube https://www.youtube.com/watch?v=fooaNIi ... wl&index=2
Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
Krajan, nie vždy to tak funguje, že bez napájania motor zhasne nie je pravda!!!!
Niektoré traktory to majú tak, že Stopventil je stále otvorený a zatvorí sa na pár sekúnd po vypnutí zapalovania. Vypneš klúčikom a solenoid zavre palivo na cca 6-8sekúnd. Potom sa znovu otvorí, ale to už motor stojí. Ak je porucha na baterke/elektronike tak motor nezhasneš klučikom. Vtedy treba zatlaciť prstom cievku solenoidu...a motor zhasne. Cievka sa vráti do povodnej otvorenej polohy.
Pre správnu ko trolu stačí ku kontaktom cievky paraelne napojiť malú 2W žiarovku. Ak po vypnutí kľúčik pár sekúnd svieti, tak napätie na solenoid ide. Tak to je taká jednoduchá kontrola.
Niektoré traktory to majú tak, že Stopventil je stále otvorený a zatvorí sa na pár sekúnd po vypnutí zapalovania. Vypneš klúčikom a solenoid zavre palivo na cca 6-8sekúnd. Potom sa znovu otvorí, ale to už motor stojí. Ak je porucha na baterke/elektronike tak motor nezhasneš klučikom. Vtedy treba zatlaciť prstom cievku solenoidu...a motor zhasne. Cievka sa vráti do povodnej otvorenej polohy.
Pre správnu ko trolu stačí ku kontaktom cievky paraelne napojiť malú 2W žiarovku. Ak po vypnutí kľúčik pár sekúnd svieti, tak napätie na solenoid ide. Tak to je taká jednoduchá kontrola.
Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
serchan mne to robila na mitsubishi poistka bud sa odpalila alebo otrasmi odlomila a potom po vypnuti klucika nezhasol motor
Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
super dakujem za rady. Spravim ziarovkovy test, Ked nevyjde budem hladat poistku pripadne to skusim nasimulovat napriamo, v pripade ak test vyjde tak cievku vyberiem a vycistim.
ISEKI GEAS TG29
Daihatsu Feroza 1.6i 4x4
Trabant 1.1
Daihatsu Feroza 1.6i 4x4
Trabant 1.1
Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
Ahoj, náhodou jsem našel video s názvem "Motor nastartoval ve skvělém stavu, ale motor se nezastavuje (nefunguje zastavení klíčem) !!!!Proč !?Většina traktorů GL !!!!"
nedíval jsem se na to, ale třeba tam najdeš co potřebuješ.
nedíval jsem se na to, ale třeba tam najdeš co potřebuješ.
"NEMUSÍŠ VŠECHNO VĚDĚT,STAČÍ VĚDĚT KDE TO NAJDEŠ."
-můj dědeček-
https://imaginaro.rajce.idnes.cz/Kubotka/
můj záhon- www.imaginaro.rajce.idnes.cz/vyvyseny_zahon/
-můj dědeček-
https://imaginaro.rajce.idnes.cz/Kubotka/
můj záhon- www.imaginaro.rajce.idnes.cz/vyvyseny_zahon/
-
- Příspěvky: 4
- Registrován: sob bře 26, 2022 6:57 am
- Bydliště: Trenčín
Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
Dobry den, chcel by som vas poprosit o radu. Mam uz 6 rokov Mitsubishi MT14, slapal bez problemov. Az doteraz. Prestal reagovat na plyn, nedrzi otacky, zhasina. Nevieme s automechanikom prist na to, ako tam vlastne funguje cely ten mechanizmus prenosu povelov od vodica k palivoveme cerpadlu a ci to je vobec tym. Traktor sa skratka chova, ako keby nedostaval naftu, niekedy naskoci, ide par sekund normalne v otackach, ktore vsak nasledne klesnu a zhasne - mozem pridavat kolko chcem, nereaguje. Ked ide, tak hladko, ale ked zacnu otacky skakat, tak dymi a zacne akoby vynechavt valec, skratka cele zle. Pozerali sme trisky, tie idu, palivo tam tecie, olej je novy a maze cely ten mechanizmus pri palivovom cerpadle, skratka vobec netusime, cim to moze byt a ako sa pohnut dalej. Mate, prosim nejaky tip ci radu? Vdaka.
Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
Palivový filtr ?
-
- Příspěvky: 4
- Registrován: sob bře 26, 2022 6:57 am
- Bydliště: Trenčín
Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
Ten je novy,navyse robi to, aj ked je filterm vymontovany.
Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
Pak mě ještě napadá, že u některých aut (např. můj - japonský - Nissan Terrano) je kromě naftového filtru ještě sítko v průtočném šroubu naftové trubky na čerpadle. Není tam taky něco takového ? Podle všeho to vypadá, že z nějakého důvodu někde nestíhá dotíkat nafta.
-
- Příspěvky: 4
- Registrován: sob bře 26, 2022 6:57 am
- Bydliště: Trenčín
Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
Dakujem vam za pomoc, zistili sme, ze otec omylom nalial do nadrze benzin. Tak snad to traktor rozchodi...
Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
no, spíš čerpadlo.
Ale jestli nastartoval, tak to bylo ředěné /naftou/ a to by mělo dát.
Do čisté nafty bych dal aditivum, nebo alespoň trochu motorového oleje - ať se čerpadlo promaže
Ale jestli nastartoval, tak to bylo ředěné /naftou/ a to by mělo dát.
Do čisté nafty bych dal aditivum, nebo alespoň trochu motorového oleje - ať se čerpadlo promaže
Když to nejde snadno, použijeme násilí.
Jestliže se to ulomilo, součástka byla vadná.
Jestliže se to ulomilo, součástka byla vadná.
Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
tato kolonka by se měla možná nazývat technické problémy japonských strojů a jejich vlastníků....řadu závad si způsobujeme sami nepozorností nebo přehlížením určitých indicii.
mě se podařilo v lese rozštípat čelní masku mt1601d, neptejte se jak (vlastní blbostí). takže jsem trsátka pozbíral, zbytek demontoval a začal lepit bisonem. abych mohl pokračovat trochu rychleji, jsou jednotlivá trsátka spolu ještě svázána drátkem, někde zůstane, někde půjde pryč. dutiny v masce jsou vymazány eprosinem a už zbývá jenom dokytovat, stříknout, pro světla dodělat mezipanýlek (prodejce připevnil světla dvěma šroumy m5 do nejslabšího místa masky).
tak mě pochvalte za šikovnost (s lepením)
mě se podařilo v lese rozštípat čelní masku mt1601d, neptejte se jak (vlastní blbostí). takže jsem trsátka pozbíral, zbytek demontoval a začal lepit bisonem. abych mohl pokračovat trochu rychleji, jsou jednotlivá trsátka spolu ještě svázána drátkem, někde zůstane, někde půjde pryč. dutiny v masce jsou vymazány eprosinem a už zbývá jenom dokytovat, stříknout, pro světla dodělat mezipanýlek (prodejce připevnil světla dvěma šroumy m5 do nejslabšího místa masky).
tak mě pochvalte za šikovnost (s lepením)
Předpovědi expertů jsou většinou jen o něco málo lepší než náhoda