TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
Moderátor: DYK
Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
Potřebuji, moje Mitsu jí v převodovce nemá.
-
- Příspěvky: 700
- Registrován: stř črc 05, 2017 8:24 am
- Bydliště: Nový Jičín
Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
Doporučil bych volnoběžku koupit zvlášť - dá se pak použít na další stroje. Kardan většinou délkově nepasuje na všechno.
Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
Řeším stejný problém - koupit samostatnou volnoběžku (a zkrátit náhon),
https://www.kardanka.cz/kardanove-hride ... olnobezka/
nebo "vidličku" s volnoběžkou a rozdělat kříž.
https://www.kardanka.cz/kardanove-hride ... olnobezka/
Nevím, jaké hodnoty potřebuji na mého "kocoura"(17 koní) - jestli stačí ten menší kroutící moment...
Budu to mít jen na mulčovač (ilustrační foto)
http://www.vares.cz/product/mulcovac-azm-90-713/
https://www.kardanka.cz/kardanove-hride ... olnobezka/
nebo "vidličku" s volnoběžkou a rozdělat kříž.
https://www.kardanka.cz/kardanove-hride ... olnobezka/
Nevím, jaké hodnoty potřebuji na mého "kocoura"(17 koní) - jestli stačí ten menší kroutící moment...
Budu to mít jen na mulčovač (ilustrační foto)
http://www.vares.cz/product/mulcovac-azm-90-713/
"Pokud nám vládnou špatní lidé, nemůžeme čekat lepší časy..."
Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
Tenhle mulčovač mám taky a volnoběžka se u něj nikdy neprojevila, bylo by to slyšet, ozývá se jen u bubnovky, ta má setrvačnost jako prase.
Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
Mám Mt8 050 a pokud zmáčknu spojku, tak ještě chvilku "jedu". Zkrátka potřebuji volnoběžku...
Mám přímo tento kus, záběr 1,30 m.
https://stroje.bazos.cz/inzerat/1465024 ... mazani.php
Mám přímo tento kus, záběr 1,30 m.
https://stroje.bazos.cz/inzerat/1465024 ... mazani.php
"Pokud nám vládnou špatní lidé, nemůžeme čekat lepší časy..."
-
- Příspěvky: 700
- Registrován: stř črc 05, 2017 8:24 am
- Bydliště: Nový Jičín
Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
Já jednou vyzkoušel mulčovač bez volnoběžky a hned ji objednával zabírá hodně často.
Teď ji používám i na lis a jsem spokojený. tam skočí jen občas, ale i tak to hodně pošetří převody.
Teď ji používám i na lis a jsem spokojený. tam skočí jen občas, ale i tak to hodně pošetří převody.
Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
u mulceru a sekacek je volnobezka nutnost pokud ji nema stroj v sobe tak ji musi mit kardan.
Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
Díky za postřehy. Kromě mulčovače budu ještě pořizovat bubnpvku, takže koupím zvlášt volnoběžku a dva různé obyč. kardany.
Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
Ako fyzicky na stroji zistím či má volnobežku?? Pri zaradenej rýchlosti PTO a vypnutom motore skúsiť potočiť kardan v smere otáčok? uvažujem správne?
Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
Ano, já jsem to takhle zkoušel. Když je zařazená rychlost PTO, nejde vývodem točit ani na jednu stranu.
Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
Nakonec jsem objednal
Tento kardan: https://www.kardanka.cz/kardanova-hride ... 5-kw-20765
A tuto volnoběžku: https://www.kardanka.cz/prodlouzeni-s-volnobezkou-20879
Tak uvidíme.
Tento kardan: https://www.kardanka.cz/kardanova-hride ... 5-kw-20765
A tuto volnoběžku: https://www.kardanka.cz/prodlouzeni-s-volnobezkou-20879
Tak uvidíme.
Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
zdravim, neviete kde by som zohnal schemu elektroinstalacie na moj ISEKI TG? nezhasina mi motor. Vdaka za kazdu radu.
ISEKI GEAS TG29
Daihatsu Feroza 1.6i 4x4
Trabant 1.1
Daihatsu Feroza 1.6i 4x4
Trabant 1.1
Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
Koukám a těch iseki tg je celá řada.
Nebylo by lepší specifikace konkrétního stroje?
Věřím že už bude mít spoustu vychytávek - například senzor pod sedačkou.
To že najednou nechce "umřít" ho někde blokuje.
Popiš více co máš za "úpravy".
Nebylo by lepší specifikace konkrétního stroje?
Věřím že už bude mít spoustu vychytávek - například senzor pod sedačkou.
To že najednou nechce "umřít" ho někde blokuje.
Popiš více co máš za "úpravy".
Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
je to geas 29, a co som pozeral fotky inych na internete tak moj je vlastne socialna vybava... ziaden powersift ani potenciometre na hydrauliku, su tam len mechanicke paky a ventily. paradoxne na to aky to je jednoduchy motor je tam az moc kablov a relatok. Zistil som zo schem inych typov ze tam je solenoid na cerpadle - motorstop. tam budem pokracovat v meraniach. spinacka sa javy v poriadku. Ale schema by sa mi fakt hodila.
ISEKI GEAS TG29
Daihatsu Feroza 1.6i 4x4
Trabant 1.1
Daihatsu Feroza 1.6i 4x4
Trabant 1.1