Zetor 77 45 junior
Re: Zetor 77 45 junior
O ou....
Luxus...
Klobúk dole pane....
Luxus...
Klobúk dole pane....
Re: Zetor 77 45 junior
Za mě prostě nádhera.
Re: Zetor 77 45 junior
Velice krásný stroj. Také přemýšlím o stavbě něco podobného. Byl bych rád kdybych se mohl na Váš stroj prijet podívat a pobavit se co jak. Zkrátka nějaký rady dát. Dekuji moc. Jarda
Re: Zetor 77 45 junior
Kamarádi děkuji za chválu
JD 6630 - SZ
Na motoru se pokročilo. Pro jistotu jsem sehnal nové ozubené kolo pro čerpadlo mazání motoru. Původní mělo znát drážku po guferu a nerad bych to ještě někdy řešil. Pokud někdo bojuje s únikem oleje u rozvodů na klice. Třeba se to hodí. Oproti originálu není drážka pro klínek až do kraje (origo to těsní cca 1mm plocha). Těsnící plocha nového je daleko větší a ještě jsem to pro jistotu podmáznul, tak to snad bude dobrý. Počkám až dorazí kryt na rozvody z laku a můžeme skládat.
JD 6630 - SZ
Na motoru se pokročilo. Pro jistotu jsem sehnal nové ozubené kolo pro čerpadlo mazání motoru. Původní mělo znát drážku po guferu a nerad bych to ještě někdy řešil. Pokud někdo bojuje s únikem oleje u rozvodů na klice. Třeba se to hodí. Oproti originálu není drážka pro klínek až do kraje (origo to těsní cca 1mm plocha). Těsnící plocha nového je daleko větší a ještě jsem to pro jistotu podmáznul, tak to snad bude dobrý. Počkám až dorazí kryt na rozvody z laku a můžeme skládat.
Re: Zetor 77 45 mladší
Hoj Martine, tvuj stroj nema chybu a o kabine ani nemluvin, proste nadhera si machr...
Ja se chci pustit do kabiny na Vlcnovjanovi evo 2.
Potreboval bych se pobavit a poradit, muzes me prosim poslat tel. čislo. Cinknu ti., nebo se ozvi.
Dekuji
Jara
Ja se chci pustit do kabiny na Vlcnovjanovi evo 2.
Potreboval bych se pobavit a poradit, muzes me prosim poslat tel. čislo. Cinknu ti., nebo se ozvi.
Dekuji
Jara
Re: Zetor 77 45 junior
Děkuji máš SZ
Re: Zetor 77 45 junior
Jedno video z brambor. Příští sezónu se pokusím natočit více materiálu.
Re: Zetor 77 45 junior
Pěkně,jako o závod.
Re: Zetor 77 45 junior
Tento stroj potřebuje i nějakou rychlost aby to fungovalo jak má
- Milhauss
- Příspěvky: 11622
- Registrován: pon srp 20, 2007 8:47 pm
- Bydliště: Čáslav 28601 a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zetor 77 45 junior
I Tobě kámaráde,krásné Vánoce a plno užitečných dárků
Re: Zetor 77 45 junior
Ta kabina je neskutocna.Nemôzem sa vynadivat vzdy ked som v tomto vlakne.
Re: Zetor 77 45 junior
Nazdar Martine,
proběhnul jsem celé tohle vlákno a musím říct, že jsi opravdu borec , traktor super, kabina ještě lepší (za mě tak 15 bodů z 10-ti). Tohle já umím ocenit.
Sledoval jsem tohle vlákno na začátku, někdy v roce 2014 - 15, od té doby ne. Teď jsem na něj náhodou narazil a byl jsem úplně paf. Neskutečný stroj.
Jenom pár dotazů:
1) chci také naroubovat vzduch na svůj traktor (motor 2.8 TDi Iveco) mám kompresor avia. Úplně jsem nepochytil, odkud jsi natáhnul olej z hlavy do kompresoru? A trubička musí mít smyčku aby byla zajištěná stálá hladina oleje? Přepad už je jasný, zpět do vany.
2) Jaký jsi použil redukční (regulační) ventil? Ventil, co odpouští přebytečný vzduch z okruhu.
3) Z jakého materiálu jsou skla v kabině? Je to plexi? Tloušťka?
Díky moc a hodně zdaru.
Mirek
proběhnul jsem celé tohle vlákno a musím říct, že jsi opravdu borec , traktor super, kabina ještě lepší (za mě tak 15 bodů z 10-ti). Tohle já umím ocenit.
Sledoval jsem tohle vlákno na začátku, někdy v roce 2014 - 15, od té doby ne. Teď jsem na něj náhodou narazil a byl jsem úplně paf. Neskutečný stroj.
Jenom pár dotazů:
1) chci také naroubovat vzduch na svůj traktor (motor 2.8 TDi Iveco) mám kompresor avia. Úplně jsem nepochytil, odkud jsi natáhnul olej z hlavy do kompresoru? A trubička musí mít smyčku aby byla zajištěná stálá hladina oleje? Přepad už je jasný, zpět do vany.
2) Jaký jsi použil redukční (regulační) ventil? Ventil, co odpouští přebytečný vzduch z okruhu.
3) Z jakého materiálu jsou skla v kabině? Je to plexi? Tloušťka?
Díky moc a hodně zdaru.
Mirek
Re: Zetor 77 45 junior
Díky
K prvnímu dotazu. Kompresor je mazaný z hlavy jak píšeš. Peugeot má původně na vačkové hřídeli vývěvu na brzdy. Tu jsem zrušil a po zkrácení vačkové hřídele jsem udělal víčko. Zůstal volný mazací kanál, který jsem právě použil na mazání kompresoru. Hadici jsem použil z tlakové maznice. Tlak vydrží a hlavně má celkem malý průměr, což mi přišlo fajn, aby se zbytečně neztrácel tlak v motoru . Žádnou smyčku na hadici nemám. Hladinu kompresoru mám udělanou přepadem. Ten jsem umístil cca 2-3cm ode dna kompresoru.
Druhý dotaz na regulátor. Mám použit nový typ co se dával na Zetory, který je nastaven na 6 BAR (už má v sobě i odlučovač a vývod na foukání kol). Vývod na foukání kol nepoužívám. Na tyhle případy mám u vzduchojemu vývod na klasickou dílenskou koncovku. Při použití vzduchové pistole, která umí odmáčknout ventilek ti stačí ve vzduchojemu stejný tlak jako potřebuješ v kole. Navíc pokud máš nafoukáno nemusíš mít ani nastartováno pokud jde o drobné dofouknutí.
Poslední dotaz ohledně skel. Sklo je klasika lepené 6,4mm. To je všude krom otevíracích oken ve dveřích a vzadu, které jsou kalené. Jen pozor na ty lepené skla. Správně by mělo být použité pouze jako čelní sklo. Kdyby někdy došlo k problému tak se z toho nedostaneš. Ale pokud je sklo v zasklívací gumě tak tohle odpadá. Problém by nastal pokud by se takové sklo nalepilo přímo k rámu.
Pokud by jsi ještě něco potřeboval klidně napiš.
K prvnímu dotazu. Kompresor je mazaný z hlavy jak píšeš. Peugeot má původně na vačkové hřídeli vývěvu na brzdy. Tu jsem zrušil a po zkrácení vačkové hřídele jsem udělal víčko. Zůstal volný mazací kanál, který jsem právě použil na mazání kompresoru. Hadici jsem použil z tlakové maznice. Tlak vydrží a hlavně má celkem malý průměr, což mi přišlo fajn, aby se zbytečně neztrácel tlak v motoru . Žádnou smyčku na hadici nemám. Hladinu kompresoru mám udělanou přepadem. Ten jsem umístil cca 2-3cm ode dna kompresoru.
Druhý dotaz na regulátor. Mám použit nový typ co se dával na Zetory, který je nastaven na 6 BAR (už má v sobě i odlučovač a vývod na foukání kol). Vývod na foukání kol nepoužívám. Na tyhle případy mám u vzduchojemu vývod na klasickou dílenskou koncovku. Při použití vzduchové pistole, která umí odmáčknout ventilek ti stačí ve vzduchojemu stejný tlak jako potřebuješ v kole. Navíc pokud máš nafoukáno nemusíš mít ani nastartováno pokud jde o drobné dofouknutí.
Poslední dotaz ohledně skel. Sklo je klasika lepené 6,4mm. To je všude krom otevíracích oken ve dveřích a vzadu, které jsou kalené. Jen pozor na ty lepené skla. Správně by mělo být použité pouze jako čelní sklo. Kdyby někdy došlo k problému tak se z toho nedostaneš. Ale pokud je sklo v zasklívací gumě tak tohle odpadá. Problém by nastal pokud by se takové sklo nalepilo přímo k rámu.
Pokud by jsi ještě něco potřeboval klidně napiš.
Re: Zetor 77 45 junior
Tak to zasklívání je pro mě už asi vyšší dívčí...
Ty kalená skla jsi si nechat udělat na míru, předpokládám... Můžeš dát odkaz na ten gumový profil, do kterého jsou skla usazená?
Plus ještě prosím odkaz na ten regulační ventil co zmiňuješ, ať vím co shánět.
Dík moc
M.
Ty kalená skla jsi si nechat udělat na míru, předpokládám... Můžeš dát odkaz na ten gumový profil, do kterého jsou skla usazená?
Plus ještě prosím odkaz na ten regulační ventil co zmiňuješ, ať vím co shánět.
Dík moc
M.