TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
Moderátor: DYK
Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
Eter má veľmi nízku bod vzplanutia...
A potom to už ide....
Takže žhavice von tak či tak....
A potom to už ide....
Takže žhavice von tak či tak....
Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - seřízení ruční brzdy KUBOTA Saturn S24
Snížila se mi účinnost parkovací brzdy na traktoru KUBOTA Saturn S24, a to když mám brzdové pedály spřažené. Zřejmě je potřeba to seřídit, ale nevim, jak s čím začít. Zřejmě táhla co od pedálů ovládají brzdy seřídit. Nicméně to nevidím, jak na to jednoduše, zřejmě pokus omyl - které táhlo jak seřídit? Navíc ty táhla nejsou dost dobře přístupná. Bez částečné demontáže táhla z čepu a následného zkrácení či prodloužení - zašroubováním, či vyšroubováním koncovky k připojení čepu to zřejmě nebude možné. Pokud pedály nemám spřažené, tak ruční brzda nemá problém, ale pak brzdí ruční brzda jen levým kolem. Stlačím-li brzdové pedály zvlášť, tak není zřejmé, že by nebyly ve stejné rovině, tj. jedno kolo brzdí a na druhé straně nikoliv. Díky všem za rady.
Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
Ja by som skrátil tiahlo na pravom kolese. Ale hlavne by som nastavoval najskôr súmernosť normalneho brzdenia až potom ručnú.
Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
Mr.tom...máš rozeštelované délky táhel...oba pedály by měly začít brzdit až cca 20-30mm dráhy pedálu od nulové polohy. S tím, že levý pedál se nastavuje o 5mm méně než pravý....Doporučuji při tom štelování zvednou zadek traktoru, aby šlo koly ručně točit. A poznal jsi jak reagují brzdy. Pokud bude brzdný účinek po seřízení táhel pořád rozdílný, bude chyba v lamelách uvnitř převodovky...
Kubota parking only :-)
https://www.youtube.com/user/ladikigas
https://www.youtube.com/user/ladikigas
Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
Zdravim pani. Mam skor nejake dotazi. V traktoroch z "kindervajca" sa moc nevyznam a poprosil by som o radu. Kamarat si zadovazil Kubotu B1502 alebo tak nejak cislo si presne nepamatam ( hlava derava ).
Nato ze je to traktorik z 80tych rokov tak je az udivujuco zachovaly. Naozaj velmi pekny stav. Je to 3 valec 15 koni 4x4, Samozrejme potrebuje na nom spravit velky servis. Pomenit vsetky naplne. Mnozstva naplni sme nasli medzi tym cinskym cajom na stitku na kapote. Otazka ma to niekde v prevodovke nejaky fliter alebo sitko, ktore treba pri vymene oleja vycistit? Dalsia otazka je ze vizera to tak ze motor nemam vodnu pumpu a chladenie ide iba gravitacne na samoobeh? Lebo to co sa tvari ako vodna pumpa je nakoniec alternator. Co sa tyka funkcionality tak sme prisli takmer na vsetko. Ma to dokonca dekompresor. Ale stale mi nieje jasne jak sa zapina predny nahon. Funguje to tak, ze ked stupi na uzavierku tak sa zapne aj predok? Pochybujem aby bol predok zapnuty na tvrdo, alebo cez medzinapravovy diferencial. Vdaka za rady.
Nato ze je to traktorik z 80tych rokov tak je az udivujuco zachovaly. Naozaj velmi pekny stav. Je to 3 valec 15 koni 4x4, Samozrejme potrebuje na nom spravit velky servis. Pomenit vsetky naplne. Mnozstva naplni sme nasli medzi tym cinskym cajom na stitku na kapote. Otazka ma to niekde v prevodovke nejaky fliter alebo sitko, ktore treba pri vymene oleja vycistit? Dalsia otazka je ze vizera to tak ze motor nemam vodnu pumpu a chladenie ide iba gravitacne na samoobeh? Lebo to co sa tvari ako vodna pumpa je nakoniec alternator. Co sa tyka funkcionality tak sme prisli takmer na vsetko. Ma to dokonca dekompresor. Ale stale mi nieje jasne jak sa zapina predny nahon. Funguje to tak, ze ked stupi na uzavierku tak sa zapne aj predok? Pochybujem aby bol predok zapnuty na tvrdo, alebo cez medzinapravovy diferencial. Vdaka za rady.
Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
Ak sem ešte niekto nakukne - Neviete kolko litrov dáva čerpadlo na 25HP japoncoch? Konkretne Yanmar 265F/Shibaura 265D,Mitsu 265 sú to trojičky. Rád by som hydromotor ale neviem kolko litrov to dáva - tlačí 180Barov - to som si odmeral.
- stanislavsnv
- Příspěvky: 1044
- Registrován: pon bře 17, 2014 7:47 am
- Bydliště: ILIAŠOVCE
- Kontaktovat uživatele:
Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
21,7 L a 16,8Mpa dáva 26 AF
YANMAR AF33 MARK III; MULČOVAČ-RM 150; Pluh obracak dvojak VENTZKI AKD16ZP; Stolový sústruh Bernardo Profi SS550V; ROTAVÁTOR ISEKY-150;
Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
Bol by som vdacny keby niekto odpovedal aj na moj dotaz.
Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
S tým zapínaním predku napíš Ondrašovi83, jeho brat má asi rovnakú a Ondro ju servisuje, a chladenie majú tieto Kuboty naozaj len samospádom.
Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
Jojo7011- mám Kubotu L1501,dvouvál,tak nevím,na kolik je to stejné s 1502....u mně se předek připíná levou rukou u zadního kola,mám tam dvě páky,jedna je redukce a druhá je přiřazení předku. S uzávěrou(na pravé patě) to nemá nic společného,ta ti jenom zamkne zadní diferák,aby se netočilo každé kolo zvlášť.
- Ondras83
- Příspěvky: 10104
- Registrován: stř zář 12, 2007 10:28 pm
- Bydliště: Stračov
- Kontaktovat uživatele:
Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
bracha ma L1501, 1502 neznam, musis na vladimira
predek se zapina levou pakou uplne dole (uplne blbe) a chlazeni je samospadem, obcas pri velke zatezi to vodu malicko vyhazi, ale nic, co by me znepokojovalo, motor slape dobre, jediny, kdo kdy na tom neco delal a odrel barvu jsem byl ja, kdyz brachovi dosla nafta a odvzdusnoval jsem cerpadlo
predek se zapina levou pakou uplne dole (uplne blbe) a chlazeni je samospadem, obcas pri velke zatezi to vodu malicko vyhazi, ale nic, co by me znepokojovalo, motor slape dobre, jediny, kdo kdy na tom neco delal a odrel barvu jsem byl ja, kdyz brachovi dosla nafta a odvzdusnoval jsem cerpadlo
Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
Dakujem za rady. Traktor je momentalne zazimovany. Na jar budem mudrejsi.
Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
Ahoj vespolek, potřeboval bych poradit. Dokončuji mulčovač a chybí mi kardan. Dáte nějaký tip, kde sehnat kardan s volnoběžkou vhodný na malotraktor 18hp ? Zatím jsem se díval na Agrozet a Kardanku a buď mají kardan s volnoběžkou, ale na velký traktor (drahý) nebo mají malý kardan za rozumnou cenu, ale bez volnoběžky (takže s dokoupenou volnoběžkou zvlášť je to zas nesmysl). Nebo jsem to prostě nenašel.
Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
Opravdu tu rovnoběžka potřebuješ? Moje Kubota B1220 jí má v sobě. Zkus to.