Jak je to s řidičákem?
Re: Jak je to s řidičákem?
Kolečka jsou vázaná na vozidlo ne na řidiče. Hoši, je vidět, že to máte v malíčku.
Když máte v ruce kladivo, všechno ostatní vypadá jako hřebík.
Re: Jak je to s řidičákem?
musíš jim to brite napsat polopate aby to klaplo
Jezdím tak rychle ,jak můj anděl strážnej lítá
http://www.brdy.org/
http://www.ohrazenice.eu/
http://yanmar.rajce.idnes.cz/
http://www.brdy.org/
http://www.ohrazenice.eu/
http://yanmar.rajce.idnes.cz/
Re: Jak je to s řidičákem?
mě stačí vysvětlení vod policajtů s bílými čepicem, když jedu Furgonem s přívěsem, nebo Tatrou MP27, chtěj jen osvědčení TP + pojistku. Občas polemizují s upevněním nákladu.
Něco nejde? Je třeba tvrdit: "mě to nejde"
Vždy se najde někdo kdo to dokáže.
Vždy se najde někdo kdo to dokáže.
Re: Jak je to s řidičákem?
Tak znovu a pomalu.
To auto uz ted neni na firmu, uz je na rodne cislo (neplati se silnicka) takez uz nevozim ani tu smlouvu, proste ho mam pujcene a polibte mi prdel.
Za posledni 4 roky, neni v aute jedine kolecko a ani tam nemuze bejt, neni duvod, a pletes se Brite, na kolecku preci vypisujes svoje jmeno. A jak muzes mit kolecko z predchoziho dne, kdyz mas preci papir o nejezdeni????? A znoviu rikam, nastuduj si tohle, a nezameruje se na vozidlo. Ridic dokazuje svoji cinnost, nebo necinnost. Zadyn km do toho papiru nepises, tedy nema co navazovat... Nebo mi snad chces tvrdit, ze jsi icar, mas auto na ico, budes 20dnu na dovolene, ze budes na kazdy den po navratu psat kolecko? Link davam do code, taxi ho nakopiruj, klikaci nejde udelat
Tady je vykjadreni min o tom ze napr srotak kerej si veze leseni aby mohl srotovat, pac tam nedostane, profesak mit nemusi http://profesni-osvedceni.cz/Stanovisko-MD/
Zadnou koncesi mit nemusim, nevykonavame to jako vydelecnou cinnost, pouze pro vlastni potrebu, proto je treba doprava betonu vzdy fakturovana s nejakou praci, pak neni problem protoze si ten beton vezu pro sebe.
Jsi zacyklenej v nevedomosti, takle to pcr staci, stacilo to i vetsi kontrole u Budejic (i s urednikama) kvuli, akorat nechapal, jaxi kolega muze sam sobe podepsat dodaci list a sam sobe podepsata papir o nejezdeni
Taky se strasne divil, proc je v tp valnik a pritom je na tom valniku kontejner, ale ten byl nalozenej na tom valniku, tedy to byl naklad. Tak mu zase lezelo v hlave, esli v kontejneru muzou bejt bigbegy s barevkou, tak mu kolega povida ze je to nakladad v nakladu
Pokud se nejdu nechat zamestanat jako ridic, tak profesak proste nepotrebuju, hotovo tecka. Jestli nekdo dava penize za kraviny, ma tam cas sedet, tak proti tomu samozrejme nemam ani n. Ale neplest lidem hlavy, ze kdyz si pujcim nakladak, potrebuji profesak, tak to neni.
A ze koncej koleckove tachografy, je nejakej hoax, ted bylo auto na stk a samozrejme i na tachografu, udelano bez problemu, nikdo nic nerikal o konci. Rad bych aby autor dal nejaky link, esli to neni jpp
To auto uz ted neni na firmu, uz je na rodne cislo (neplati se silnicka) takez uz nevozim ani tu smlouvu, proste ho mam pujcene a polibte mi prdel.
Za posledni 4 roky, neni v aute jedine kolecko a ani tam nemuze bejt, neni duvod, a pletes se Brite, na kolecku preci vypisujes svoje jmeno. A jak muzes mit kolecko z predchoziho dne, kdyz mas preci papir o nejezdeni????? A znoviu rikam, nastuduj si tohle, a nezameruje se na vozidlo. Ridic dokazuje svoji cinnost, nebo necinnost. Zadyn km do toho papiru nepises, tedy nema co navazovat... Nebo mi snad chces tvrdit, ze jsi icar, mas auto na ico, budes 20dnu na dovolene, ze budes na kazdy den po navratu psat kolecko? Link davam do code, taxi ho nakopiruj, klikaci nejde udelat
Kód: Vybrat vše
https://www.mdcr.cz/Zivotni-situace/Silnicni-doprava/Nakladni-doprava-(1)/Rezimy-prace-ridicu/Pouzivani-potvrzeni-o-cinnostech-ridice
Zadnou koncesi mit nemusim, nevykonavame to jako vydelecnou cinnost, pouze pro vlastni potrebu, proto je treba doprava betonu vzdy fakturovana s nejakou praci, pak neni problem protoze si ten beton vezu pro sebe.
Jsi zacyklenej v nevedomosti, takle to pcr staci, stacilo to i vetsi kontrole u Budejic (i s urednikama) kvuli, akorat nechapal, jaxi kolega muze sam sobe podepsat dodaci list a sam sobe podepsata papir o nejezdeni
Taky se strasne divil, proc je v tp valnik a pritom je na tom valniku kontejner, ale ten byl nalozenej na tom valniku, tedy to byl naklad. Tak mu zase lezelo v hlave, esli v kontejneru muzou bejt bigbegy s barevkou, tak mu kolega povida ze je to nakladad v nakladu
Pokud se nejdu nechat zamestanat jako ridic, tak profesak proste nepotrebuju, hotovo tecka. Jestli nekdo dava penize za kraviny, ma tam cas sedet, tak proti tomu samozrejme nemam ani n. Ale neplest lidem hlavy, ze kdyz si pujcim nakladak, potrebuji profesak, tak to neni.
A ze koncej koleckove tachografy, je nejakej hoax, ted bylo auto na stk a samozrejme i na tachografu, udelano bez problemu, nikdo nic nerikal o konci. Rad bych aby autor dal nejaky link, esli to neni jpp
Kazdy vi co delam, jen se to nesmi psat v podpisu. V kolonce povolani je to snad v poradku, pokud ne, tak kolonku z duvodu zbytecnosti odstranit.
O cenach prodavanych veci nediskutuji.
roztrhnisikusnuhakem zavinac gmail.com
O cenach prodavanych veci nediskutuji.
roztrhnisikusnuhakem zavinac gmail.com
Re: Jak je to s řidičákem?
Ahoj
Máte někdo skupinu E z vojny ?
Máte někdo skupinu E z vojny ?
Re: Jak je to s řidičákem?
lapav já mám
Re: Jak je to s řidičákem?
Jo mám E z vojny. Teď už je to v novém řidičáku označené jinak. Musel bych se kouknout jak přesně.
Když jsem šel z vojny, došel jsem si za náčelníkem automobilní služky a on mi napsal potvrzení, že jsem na vojně pdjezdil potřebný počet km s vlekem, nebo přívěsem a vypsal tam jakési udaje kdy mi do řidičáku on dal razítko ke skupině ,,E" jakožto vojenský zkušební komisař. Po příchodu z vojny jsem ten papir donesl na dopravku a oni mi ty udaje zaregistrovali do jakési karty řidiče. Teď už při výměně řidičáku je to tam automaticky potvrzené.
Když jsem šel z vojny, došel jsem si za náčelníkem automobilní služky a on mi napsal potvrzení, že jsem na vojně pdjezdil potřebný počet km s vlekem, nebo přívěsem a vypsal tam jakési udaje kdy mi do řidičáku on dal razítko ke skupině ,,E" jakožto vojenský zkušební komisař. Po příchodu z vojny jsem ten papir donesl na dopravku a oni mi ty udaje zaregistrovali do jakési karty řidiče. Teď už při výměně řidičáku je to tam automaticky potvrzené.
Re: Jak je to s řidičákem?
Já taky dostal E na vojně. Zkušebák mi nabízel i autobus, když si lampasáci dělali D, ale ten jsem odmítl, protože to se už tenkrát muselo chodit na přezkoušení.
Když máte v ruce kladivo, všechno ostatní vypadá jako hřebík.
Re: Jak je to s řidičákem?
Já měl jet se T148 a s vlekem z Plzně do Kutný Hory pro NZ-ty, říkal jsem, že nemůžu, že nemám E-čko. Náčelník vytáhl ze šuplíku razítko, buchnul ho do růžový knížečky a povídá střihej pro vlek. Tak jsem musel. Po vojně jsem šel na dopravku pro bílej kupon do řidičáku a když viděl, že tam mám E-čko, tak remcal, kde jsem ho vzal, říkám na vojně, zapsal mi to do karty řidiče a hotovo. Teď, když měním profesák, tak automaticky mi ho z karty zapisují.
Re: Jak je to s řidičákem?
U nás na rotě jsme neměl nikdo E. A každej tahal za autem při poplachu něco. Od cisterny na vodu, přez centrály po 4 kolovej vlek. Chtěli jsme po technikovi roty aby nám to domluvil s náčelníkem a uděli by jsme si třeba přezkoušení nebo nějaké jízdy a absoluvovali tak E. Stále nic. Tak jsme se domluvili všichni z roty a odpřáhli jsme všichni ty vleky. První poplach s výjezdem, vše zůstalo na parku. V záložním prostoru velitel roty, že navažte spojení s ŘKS. Bohužel nelze navázat spojení. Nikdo nemá centrálu. Velitel roty dal nástup roty. A řval jako blázen na staršího řidiče. Ten v klidu vysvětlil veliteli, že nikdo nemá oprávnění na tahání vleků v řidičáku. Velitel že technik roty ke mě! Technik roty přiběhl a velitel roty ,,zajtra budu mať všichni vodiči v vodičáku razítko opravnůjící tahání vleků, odchod!" Druhej den technik posbíral řidičáky a za chvíli měli všichni E. Potom před odchodem do civilu jsem si to nechal napsat origo, pro jistotu.
Re: Jak je to s řidičákem?
Tak to jsem byl v nevýhodě,protože za šestsetrojkou to tahat nešlo.
Re: Jak je to s řidičákem?
A my sme si zase dve centraly nosili vzadu vo vejtre, R 118 sa to volalo (nadstavba)
Re: Jak je to s řidičákem?
a já už pro jistotu na vojně nebyl i když si myslim že bych jako řidič skončil (výučák jako automechanik + C řidičák)
malej traktorista v malým traktoru
Re: Jak je to s řidičákem?
Sadra17: Ja som tiez vyuceny automechanik (MOCMV) +maturita + vodicak C. Na vojne som bol zaradeny funkcne ako Starsi automechanik. Po prisahe nasledovali skoro tri mesiace PŠ-ka v Nitre RVŠKT (Rota Vycviku Špecialistou Kolesovej Techniky). Nebol som zaradeny ako vodic. U nas na utvare v tej dobe s E skupinou kseftovali. Za vtedajsich 2000sk kludne dali štampel aj nevodicovy len bola podmienka mat s civilu vodicak na C. Ja som tiez mal tu moznost ale nevyuzil som to . Potom som si 5 rokov po vojne(ZVS) dorabal E-čko za 13 000sk riadne v autoskole .
Re: Jak je to s řidičákem?
Záleželo by, kam by Jsi nastoupil vojančit. Pamatuju si, když mě sebral ,,duklák" na nádraží v hospodě ve městě, kde jsem měl narukovat odvezli nás na V3Sce do kasína. Když mě v té hospodě ,,líznul" tak povídá, počkej tady, dej si ještě jedno poslední pivo a za chvilku tě vyzvednu. A to vás bude už víc, za chvíli přijede vlak od Prahy. Tak pojedete do kasína. Tam nás pak odvezli a byl příjem nováčků. Svlíknout, oblečení do papírového pytle adresu a odložit na bok. Sprchy a pak teplákovka na sebe. A šup na třídírnu. Řada stolů za níma gumáci a zapisovači. A šla řada kolem stolů bažantů. Tam se dotazovali zapisovali z dokladů co a jak. Pamatuju si, mjr Hamáček se mě ptal ty máš vojenskou 3? Jo mám, tak chlapi kdo chce kam dalšího řidiče? A jeden volá,, na druhé rotě bude třeba 6 řidičů, tohle je druhej, tak ještě 4 kousky"! A za chvíli tu byli 4 kousky a už nás vedl špagát na výcvikáč všech 6 na pokoj č 1.
Tady to ale fungovalo jak mělo. Kuchaři v civilu šli do kuchyně, elektromechanici k spojařům, automechanici na TOPku, ťi co měli svazarm třeba radioamatéři šli na PŠku jako spojaři pro přesný typ rušičů, radiostanic a tak.
Takže to třídili hned při vstupu a na podobné nebo na pozice nejbližší z civilu. Pamatuju se, třeba kluk na PZH byl zemědělec a přímo stájník. Byl u nás na cimře na výcvikáči. A pak jsme za ním jezdili na jeho království statek. Bájo tam!
Tady to ale fungovalo jak mělo. Kuchaři v civilu šli do kuchyně, elektromechanici k spojařům, automechanici na TOPku, ťi co měli svazarm třeba radioamatéři šli na PŠku jako spojaři pro přesný typ rušičů, radiostanic a tak.
Takže to třídili hned při vstupu a na podobné nebo na pozice nejbližší z civilu. Pamatuju se, třeba kluk na PZH byl zemědělec a přímo stájník. Byl u nás na cimře na výcvikáči. A pak jsme za ním jezdili na jeho království statek. Bájo tam!