TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

Kubota, Mitsubishi, Iseki, Jinma, Mahindra,...

Moderátor: DYK

Zpráva
Autor
lezgy
Příspěvky: 258
Registrován: sob dub 20, 2019 3:44 pm
Bydliště: KE

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#136 Nový příspěvek od lezgy »

JardaCNC píše: ned srp 29, 2021 5:54 pm Tak pak ti něco netěsní. Nejspíš těsnění pod hlavou.
Nemáš tam bublinky vzduchu při spuštěném motoru?
Za jak dlouho dojde ke klesnutí hladiny? Až schladne?
Nebo třeba do 5 minut....
bubliny nemam a kvapalina klesne asi az ked vyhladne, urcite nie do 5minut...
@ ladiky, kvapaliny menene, filtre nove, kvapalina by urcite stupla az na dekel ak ho nevypnem ... pri poslednom pokuse

yanmar pracuje bez bocnych krytov kvoli tepolotam, ci to nenude fakt iba tym....asi to pripisem extremnym teplotam nateraz, v zime prebehnem udrzbu a skusim mozno i tie tesnenia
stejne ho asi predam na dalsi rok, kedze na taku plochu casovo nestiha
dik za postrehy

dvk
Příspěvky: 1693
Registrován: pon bře 01, 2010 3:59 pm
Bydliště: CZ

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#137 Nový příspěvek od dvk »

Zdravím vespolek, mám dotaz ohledně rychlosti hydrauliky na japončíkách. Rychlost padání můžu nastavit ventilem, asi to tak má většina traktorů, ale dá se nějak nastavit i rychlost zvedání ? Na mojem Mitsubishi bych to rád zpomalil, hydraulika s ramenama strašně škube. Jako rychlá reakce je sice fajn, ale s bednou plnou hlíny to moc fajn není. Poradí prosím někdo ?

Uživatelský avatar
ladiki
Příspěvky: 3692
Registrován: úte pro 29, 2009 5:07 pm
Bydliště: Haná

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#138 Nový příspěvek od ladiki »

Zdar DVK...kdyžtak mě oprav, ale Tvoj mycina, má stejné ovládání ramen jako schéma níže....
Obrázek

Takže snad laborovat s průměrem vrtání v relief valve (přepouštěcí válec) poz.7 nebo výměnou pružinky vněm? Pak leda dát škrťák na přívod od čerpadla a nastavit dle potřeby :idea:

Ještě by šlo na pístu hlavního ovládacího válce poz. 6 změnit nabíhací hranu, pro olej, který tlačí.....nebyla by taková skoková změna

Už jsem na tom také nějak bádal, bo B2420 má ovladání také bez polohové hydrauliky....a moc se mi to nelíbí :zapomel:

dvk
Příspěvky: 1693
Registrován: pon bře 01, 2010 3:59 pm
Bydliště: CZ

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#139 Nový příspěvek od dvk »

Hmm, moc se mi teda dovnitř lozit nechce, abych řekl pravdu. :zapomel: Spíš bych laboroval s tím venkovním přepákováním. Polohová hydraulika myslíš co ? U miciny když dám páku hydrauliky dopůlky, tak se ramena zvednou do půlky (tzn. na zvolenou výšku) a zastaví se. Je tohle polohová hydraulika ?

Uživatelský avatar
ladiki
Příspěvky: 3692
Registrován: úte pro 29, 2009 5:07 pm
Bydliště: Haná

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#140 Nový příspěvek od ladiki »

tak to se omlouvám......jj, to máš polohovou :ano: to přepákování, největší efekt asi prodloužit vrchní ramena :prace:

Uživatelský avatar
oco13
Příspěvky: 16790
Registrován: ned říj 20, 2013 5:56 pm
Bydliště: Nové Zámky

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#141 Nový příspěvek od oco13 »

Prvý krát skúšam japonský rotavátor a neviem tak sa pýtam
Potrebujem začať rotavátorovať pri stene. Pustiť rotavátor vo vzduchu a vynechám ten cca 1m kým zíde dolu, alebo ho púšťať položený na zemi. Zas mi japonec prešiel cez rozum - očakával som že kardan sa bude točiť aj pri vyšlápnutej spojke a prd mačí.

jedinecny
Příspěvky: 90
Registrován: pát zář 24, 2021 7:11 pm
Bydliště: Veselí nad Moravou

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#142 Nový příspěvek od jedinecny »

Já to sice ještě nezkoušel, ale co takhle najet na místo, dát tam neutrál, roztočit rotavátor a spustit jej dolů. Až to trochu pomixuje tak se pomalu rozjet? Jde to?

Uživatelský avatar
Šéďa
Příspěvky: 2712
Registrován: ned lis 27, 2011 4:31 pm
Bydliště: Nejdek u K. Varů

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#143 Nový příspěvek od Šéďa »

oco jako mi chceš říct, že se zvedlým jsi u stěny a když ho pustíš dolů, tak přijede o 1m od stěny k traktoru? Hele nelakuj nás, to přece není možný. Pokud ano máš ho nějak špatně zapojený v ramenou. Já teda u stěny nevrtím, ale vrtím u cestičky a dostanu se k ní na 5cm bez problémů. Naopak musím poodjet, aby se mi o tu cestičku, která je z betonových dlaždic, neopřel kryt rotavátoru.
Takže jde to nosrmálně, problém bude u tebe ne v rotavátoru nebo traktoru.

Uživatelský avatar
oco13
Příspěvky: 16790
Registrován: ned říj 20, 2013 5:56 pm
Bydliště: Nové Zámky

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#144 Nový příspěvek od oco13 »

Mal som to prvý krát zapnuté a rozbíjal som tvrdú zem v podstate tvrdosti polnej cesty . Takže keď som ho mal položený na zemi a pustil som spojku tak mi to zdochlo, Keď som ho roztočil a zahrabal tak zase pri pokuse o pohnutie sa zahryzol do tvrdej zeme a zase mi to skapalo. Nakoniec to išlo s vela plynu a zaradenou až plazivkou. Nejako si neviem zvyknúť točiť traktor na 2t rpm, doteraz som to nepotreboval. :-/

Uživatelský avatar
krajan
Příspěvky: 2646
Registrován: pon led 06, 2014 4:33 pm
Bydliště: Tren. Bohuslavice

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#145 Nový příspěvek od krajan »

dvk píše: úte říj 05, 2021 8:59 pm Hmm, moc se mi teda dovnitř lozit nechce, abych řekl pravdu. :zapomel: Spíš bych laboroval s tím venkovním přepákováním. Polohová hydraulika myslíš co ? U miciny když dám páku hydrauliky dopůlky, tak se ramena zvednou do půlky (tzn. na zvolenou výšku) a zastaví se. Je tohle polohová hydraulika ?
Staci ak tam das clonu do haciakeho srobenia ....
Vždy je na vine len malé kladivo
Zabi bobra zachrániš strom
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 13&t=65774
nieco z youtube https://www.youtube.com/watch?v=fooaNIi ... wl&index=2

Uživatelský avatar
Šéďa
Příspěvky: 2712
Registrován: ned lis 27, 2011 4:31 pm
Bydliště: Nejdek u K. Varů

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#146 Nový příspěvek od Šéďa »

oco s rotavátorem jezdím pouze na redukci. :roll:
A rychlost hřídele volím podle hutnosti půdy

ibanez5
Příspěvky: 1657
Registrován: sob kvě 31, 2014 8:34 am
Bydliště: Kousek od 3nce

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#147 Nový příspěvek od ibanez5 »

Oco kup si toho Kirovca ... :D :D :D
„Včera jsem byl chytrý, proto jsem chtěl změnit svět. Dnes jsem moudrý, proto měním sám sebe."

Uživatelský avatar
oco13
Příspěvky: 16790
Registrován: ned říj 20, 2013 5:56 pm
Bydliště: Nové Zámky

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#148 Nový příspěvek od oco13 »

Vy ste sa nikdy nič neučili? :hm: Ja som predpokladal, že japonci majú spojku a PTO riešené ako velký traktor - do polovice pojazd, celá aj pojazd aj pto. A nIe je to tak :-/
Aj mulčovač za domadelom je v celkom inej dimenzii ako mulčovač za japoncom. :evil:

Uživatelský avatar
Peter768
Příspěvky: 4623
Registrován: ned led 04, 2009 9:42 pm
Bydliště: Nové Mesto nad Váhom

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#149 Nový příspěvek od Peter768 »

Oco, aj súložiť ta musel niekto učiť? :vysmech:
Sú veci, na ktoré by si mal prísť aj sám..... čiže pomaličky a 3/4plynom a najmenšie otačky kardanu...keď to dobre pôjde mozeš skúšať rýchlejší kardan alebo pojazdovú rýchlosť.

Uživatelský avatar
oco13
Příspěvky: 16790
Registrován: ned říj 20, 2013 5:56 pm
Bydliště: Nové Zámky

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#150 Nový příspěvek od oco13 »

Kurnik - už som to tu písal - na 3/4 plynu nechodím ani s traktorom ani s autom. Shiba chodi 1500rpm . A rotavátor už som spojazdnil na plazivkách to ide aj bez vytáčania motora. :evil:
Ako som písal vyššie - čakal som že to bude ako u velkého traktora - roztočený rotavátor v zemi a pri polovici spojky zaradím rýchlosť, nie je to tak spojku musím šlapnuť celkom a rotavátor sa zastaví.

Odpovědět

Zpět na „Asijské stroje“