ISEKI TA247F

Kubota, Mitsubishi, Iseki, Jinma, Mahindra,...

Moderátor: DYK

Zpráva
Autor
cenda.t
Příspěvky: 1571
Registrován: pát dub 29, 2011 6:20 pm
Bydliště: Cavisov

Re: ISEKI TA247F

#16 Nový příspěvek od cenda.t »

Dobrá práce neboli GOOD JOB! 8) :friends:

Radek Bílek
Příspěvky: 84
Registrován: sob pro 19, 2020 10:13 pm
Bydliště: Kolín

Re: ISEKI TA247F

#17 Nový příspěvek od Radek Bílek »

Ahoj ,
Koukám , že máme skoro stejný traktor . Chtěl jsem se zeptat zda nevíš k čemu slouží ty tři ovladače na hydrauliku ? Znám jen páku na zdvihání ramen a kolébkový ovladač na vyrovnávání pístnice . Děkuji Radek

Uživatelský avatar
Bielan
Příspěvky: 402
Registrován: pon říj 13, 2014 8:54 am
Bydliště: okr. Opava

Re: ISEKI TA247F

#18 Nový příspěvek od Bielan »

Radek Bílek píše: pon říj 04, 2021 9:49 pm Ahoj ,
Koukám , že máme skoro stejný traktor . Chtěl jsem se zeptat zda nevíš k čemu slouží ty tři ovladače na hydrauliku ? Znám jen páku na zdvihání ramen a kolébkový ovladač na vyrovnávání pístnice . Děkuji Radek
Ahoj, až budu u stroje, nafotím to a vložím s popisem funkcí jednotlivých ovladačů - mimochodem, většinu bez originálního rotavátoru a bez rýžového políčka nevyužiješ. :vysmech:
ISEKI TA247F
ex KUBOTA Bulltra B1-17
Karosa ŠD11
Karosa LC735
Neoplan Tourliner
ex Karosa LC936XE

Radek Bílek
Příspěvky: 84
Registrován: sob pro 19, 2020 10:13 pm
Bydliště: Kolín

Re: ISEKI TA247F

#19 Nový příspěvek od Radek Bílek »

Děkuji mockrát za ochotu . Mám ISEKI TA 230F , ale ovládání z 235F . Nevím kde soudruzi v Japonsku udělali chybu :) Rotavátor mám , ale Kubota 140cm takže ovládání asi určitě nebude fungovat . Pluh řeším jednoradličný obracák tak budu řešit nastavení hydrauliky na orbu . Případně můžeš soukromou zprávou tel. a rád ti zavolám a vyřešíme to daleko rychleji .

Uživatelský avatar
Bielan
Příspěvky: 402
Registrován: pon říj 13, 2014 8:54 am
Bydliště: okr. Opava

Mulčování: ISEKI TA247F

#20 Nový příspěvek od Bielan »

Probíhá tu na fóru debata (http://nasetraktory.eu/forum/viewtopic. ... 0#p1726550), zda dostačuje 4x4 nebo 4x2. Zkoušel jsem vyjet tento kopeček (abych ho posekal) bez předního náhonu. Bez šance. No a pak téměř na volnoběh jsem couval se zapnutým předkem. Tím netvrdím, že je vždy potřeba AWD - nicméně pohon všech kol jednoznačně dokáže rozšířit možnosti (a posunout limity) našich japonských drobečků. :friends:


Obrázek

Obrázek
ISEKI TA247F
ex KUBOTA Bulltra B1-17
Karosa ŠD11
Karosa LC735
Neoplan Tourliner
ex Karosa LC936XE

Uživatelský avatar
Vladimír2
Příspěvky: 14805
Registrován: stř led 26, 2011 9:05 pm
Bydliště: Přece na Hané

Re: ISEKI TA247F

#21 Nový příspěvek od Vladimír2 »

...jako bývalého traktoristu není třeba mě přesvědčovat o nesporných výhodách 4y4 . Jen jsem poukázal na to , že i 4x2 mají své místo . K čemu by byl přední náhon třeba mně ? Do lesa nejezdím a největší kopec v mém okolí je krtina . Takže ať nám slouží ty naše traktory !
A jen tak na zamyšlení : Umíš si představit , co se děje v klikovce při takovém náklonu ? Vzpomínám si , že při dusání siláže s DT - 54 i DT - 75 při výjezdu na prudkém nájezdu padal tlak oleje na nulu a oleje jsem určitě neměl málo .

Uživatelský avatar
DYK
Příspěvky: 14629
Registrován: čtv črc 12, 2007 1:33 pm
Bydliště: kósek od Brna

Re: ISEKI TA247F

#22 Nový příspěvek od DYK »

Já nevím, proč se vždycky na podporu nějakého tvrzení bere extrém?! Jasně, na takovou mezu člověk jezdí denně a vlastně je to denní chléb traktoru. Nebo jak? A pořád platí - s japoncem to jinak nejde, je lehkej, malej nevyjel by to. Ale nacouvat tam třeba s třicítkou? Ono totiž rozhoduje i hmotnost stroje, velikost kol a tak, no. A jen znovu zopakuju - pro japonce je předek skoro nutností, jinak by se nikam nedostal a nic neutáhl. Drtivá většina vás majitelů používá a nebo chce po stroji věci na hraně, nebo nad jeho běžné limity. Jak jsem na to přišel? Vyznívá to z textů napříč tématy o japoncích. Když to někdo netaví v mulčovači, tak neví, co by pověsil na čelák atd atd.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod

cenda.t
Příspěvky: 1571
Registrován: pát dub 29, 2011 6:20 pm
Bydliště: Cavisov

Re: ISEKI TA247F

#23 Nový příspěvek od cenda.t »

Vláďo a co když Ti tam dobrý soused hodí nějakého přerostlého zmutovaného krtka uloveného někde u Černobylu... :smich: :typek: :friends:
p.s.: do předloňska jsem taky fungoval 4x2 a i nyní předek používám víceméně sporadicky - ale pomoc v nouzi to je - ale vše je o tom mezičlánku sedačka - volant - pedály 8)

Uživatelský avatar
oco13
Příspěvky: 17037
Registrován: ned říj 20, 2013 5:56 pm
Bydliště: Nové Zámky

Re: ISEKI TA247F

#24 Nový příspěvek od oco13 »

cenda.t píše: ned říj 10, 2021 10:46 am - ale vše je o tom mezičlánku sedačka - volant - pedály 8)
S týmto sa dá len a len súhlasiť.
Dyku : mal som 4x2, mal som 4x2 aj s čelákom a banujem že som ich predal. Aj ja som mal často na bazoši otvorený Z 25 - 30 - 40 Super a vždy ma odradili rozmery.
Zetor (okrem viničných) je dospelý traktor na väčší pozemok, ak mám zahradu 4 are tak na tú je privelký aj japonec. Rovnako treba brať do úvahy aj velkostné pomery domu dvora ulice. :typek:
Edit ešte dodám, že každý z nás si tak nejako zadanie musí aplikovať na seba aby si ho vedel dobre predstaviť.

Uživatelský avatar
DYK
Příspěvky: 14629
Registrován: čtv črc 12, 2007 1:33 pm
Bydliště: kósek od Brna

Re: ISEKI TA247F

#25 Nový příspěvek od DYK »

To je zajímavý, ty všechno víš, jak a co s čím, ale proč potom píšeš o sto koních do japonca a tvojí neustálé potřebě a nespokojenosti s výkonem motoru? Chceš dávat motor, který ti ten zbytek stočí do ruličky nebo teda nadměrně opotřebí? Nebo spojka nepřenese. Prostě neusále nespokojen s výkonem. Ty máš vyšší potřebu než má k dispozici třeba Zetor Major. Já nad tím uvažuju víc technicky a s tím výkonem jde konstrukčně ruku v ruce celková velikost traktoru, ne? A ano, na záhumenky je japonec vhodný, pak se ale podívej na Vladimíra jaké adaptéry za něj vyrábí. Prostě adekvátní. Jistě by ho ani nenapadlo s tím z lesa sápat domů pět metrů dřeva najednou, prostě několika tunový náklad vlečky a podobný blbiny. Jistě na nebržděné vlečce.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod

Uživatelský avatar
tobig
Příspěvky: 382
Registrován: úte zář 27, 2016 7:15 pm
Bydliště: Opava

Re: ISEKI TA247F

#26 Nový příspěvek od tobig »

2: Bielan: Gratulace k Táčku :friends: máš o fous silnější ségru (247) ze stejné stáje od Marka (já 227)

Pokud by se Ti podařil překlad s popisem funkcí eletronického ovládání hydrauliky, budu rád (klidně i ocením lahvinkou)

Mimochodem, zadní kola máš "otočené" na široko?

Obrázek
EX - Iseki TU155 a bazmeky k tomu
Přídavná hydraulika Iseki
TA 227 Chelsea


... a neberte život moc vážně, stejně z něj nevyváznete živí...

Uživatelský avatar
Bielan
Příspěvky: 402
Registrován: pon říj 13, 2014 8:54 am
Bydliště: okr. Opava

Elektronické ovládání hydrauliky: ISEKI TA247F

#27 Nový příspěvek od Bielan »

Radku a tobig, zatím alespoň takto: :chytry:


Obrázek
ISEKI TA247F
ex KUBOTA Bulltra B1-17
Karosa ŠD11
Karosa LC735
Neoplan Tourliner
ex Karosa LC936XE

Uživatelský avatar
Bielan
Příspěvky: 402
Registrován: pon říj 13, 2014 8:54 am
Bydliště: okr. Opava

Re: Elektronické ovládání hydrauliky: ISEKI TA247F

#28 Nový příspěvek od Bielan »

Tak jsem se opět trochu učil japonsky :vysmech: a podělím se o výsledek mého studia.

Kompletní překlad elektronického ovládání hydrauliky ISEKI řady 7
- platí pro verze ISEKI TA 207, 227, 247, 263, 267, 287 a 317
- nejde o doslovný, ale částečně volný překlad dle mého nejlepšího vědomí a svědomí co se týče u nás používané terminologie
- pokud najdete chybu, budu rád, když mě na ni upozorníte

Ke stažení: https://uloz.to/file/LeBlKy0ggkVv/iseki ... auliky-pdf

Jsou to jen čtyři stránky (formát PDF), ale je z nich patrný význam prakticky všech ovladačů.

Jen upozorňuji, že bez originálního rotavátoru ISEKI RKA140 a jemu příbuzných typů nebudou některé ovladače fungovat. Nicméně špatnou kombinací nastavení určitých ovladačů si můžete nechtíc hydrauliku rozhasit a tento návod by mohl pomoci najít řešení.
ISEKI TA247F
ex KUBOTA Bulltra B1-17
Karosa ŠD11
Karosa LC735
Neoplan Tourliner
ex Karosa LC936XE

Uživatelský avatar
oco13
Příspěvky: 17037
Registrován: ned říj 20, 2013 5:56 pm
Bydliště: Nové Zámky

Re: ISEKI TA247F

#29 Nový příspěvek od oco13 »

Ahoj ako si to prekladal? Ja som sa snažil tým gúúgl prekladačom z fotografií textu ale funguje to len cez mobil a moj je na to starý. Tak som sa zasekol a neviem ďalej.

Uživatelský avatar
Bielan
Příspěvky: 402
Registrován: pon říj 13, 2014 8:54 am
Bydliště: okr. Opava

Re: ISEKI TA247F

#30 Nový příspěvek od Bielan »

oco13 píše: sob říj 16, 2021 11:39 am Ahoj ako si to prekladal? Ja som sa snažil tým gúúgl prekladačom z fotografií textu ale funguje to len cez mobil a moj je na to starý. Tak som sa zasekol a neviem ďalej.
Vytiskl jsem si originál návod (odkaz výše) a pak měl v mobilu puštěný ten Google Překladač a trpělivě řádek po řádku překládal. Ty čtyři stránky mi trvaly několik hodin. Kdyby mě to samotného nezajímalo, tak bych to (zadarmo) nedělal. :nene: Každopádně některé znaky šly špatně přečíst (návod nějaký japonec skenoval), takže jsem si je překresloval na papír a pak je znovu Překladačem načítal. A v některých případech jsem musel dát automatickou detekci jazyka, kdy Google znaky vyhodnotil jako čínštinu. Obrovskou výhodou je, že je japonská gramatika docela jednoduchá a podobná naší slovanské.
ISEKI TA247F
ex KUBOTA Bulltra B1-17
Karosa ŠD11
Karosa LC735
Neoplan Tourliner
ex Karosa LC936XE

Odpovědět

Zpět na „Asijské stroje“