TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

Kubota, Mitsubishi, Iseki, Jinma, Mahindra,...

Moderátor: DYK

Zpráva
Autor
ibanez5
Příspěvky: 1657
Registrován: sob kvě 31, 2014 8:34 am
Bydliště: Kousek od 3nce

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#121 Nový příspěvek od ibanez5 »

Koupil jsem G 11 a naředil 1:1,5.... Kdybych dal 1:1 tak to mám na -36 :) . Ale propláchnul jsem to vodou. Vlezlo se tam 5,5 litru 8) motor Isuzu 2AA1 . Jinak ještě pokud by někdo věděl jaké tam pasují třeba trysky, nebo žhaviče, tak mi klidně pisněte sz. Ten motor se montoval i do nějakých malých bobcatu smykových nákladaču.
„Včera jsem byl chytrý, proto jsem chtěl změnit svět. Dnes jsem moudrý, proto měním sám sebe."

Uživatelský avatar
ladiki
Příspěvky: 3692
Registrován: úte pro 29, 2009 5:07 pm
Bydliště: Haná

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#122 Nový příspěvek od ladiki »

pošli mi email do SZ.... mám na ten motor nějaký manuál ;-)

Uživatelský avatar
Šéďa
Příspěvky: 2712
Registrován: ned lis 27, 2011 4:31 pm
Bydliště: Nejdek u K. Varů

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#123 Nový příspěvek od Šéďa »

ibanez při ředění chladící kapaliny nejde jen o mínusové hodnoty naředěné kapaliny, ty se málokdy využijí v našem pásmu, naopak jde o bod varu. Při naředění chladící kapaliny 1:1 stoupne bod varu až na +115°C a VOTO tu de ;-)

ibanez5
Příspěvky: 1657
Registrován: sob kvě 31, 2014 8:34 am
Bydliště: Kousek od 3nce

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#124 Nový příspěvek od ibanez5 »

Vidíš na to jsem pozapoměl... Celý život jezdím s Tatrou a tam se to neřeší :)
Zpíš jsem měl obavu ,že míň ředěný bude agresivnější, tak jsem to naředil jak naředil...
„Včera jsem byl chytrý, proto jsem chtěl změnit svět. Dnes jsem moudrý, proto měním sám sebe."

martinto
Příspěvky: 58
Registrován: pát lis 18, 2016 4:02 pm
Bydliště: Topoľčany

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#125 Nový příspěvek od martinto »

Zdravím páni!
Menil som guferá a O krúžky na Mitsubishi MT 23 predná náprava a mám dotaz.
Stečie olej z nápravy dolu do portálu alebo treba naliať a potom nahodiť?
Gufero 50x58x4 2kusy 34x52x7 1kus
O krúžok 49x6 a 146x2,5
Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Uživatelský avatar
ladiki
Příspěvky: 3692
Registrován: úte pro 29, 2009 5:07 pm
Bydliště: Haná

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#126 Nový příspěvek od ladiki »

martinto: a ta ložiska byla předtím, také krytá plastem? :)

Uživatelský avatar
Šéďa
Příspěvky: 2712
Registrován: ned lis 27, 2011 4:31 pm
Bydliště: Nejdek u K. Varů

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#127 Nový příspěvek od Šéďa »

ladiky ložiska byly krytý guferem s kovem, prý je to do té rýže, ptal jsem se v servisu, řekli mi, že mám dát obyč gufera, že je taky dávají.
Origo ložiska a gufera měly jen v kandadě, kus asi za 20 dolarů

Uživatelský avatar
ladiki
Příspěvky: 3692
Registrován: úte pro 29, 2009 5:07 pm
Bydliště: Haná

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#128 Nový příspěvek od ladiki »

ŠéĎO :friends: .......ptal jsem se na ložiska ;-) Ta gufera nejsou do rýže, ale jsou to normální "kazetová gufera" jejichž cena je "horible"
Já se jen chci dozvědět, co tazatel vlstně řeší, bo si myslím, že v tom má bordel ;-) :friends: a že nechce přemýšlet :ano:

Uživatelský avatar
RoKur
Příspěvky: 1953
Registrován: stř zář 25, 2013 6:47 am
Bydliště: Vrbno pod Pradědem

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#129 Nový příspěvek od RoKur »

Ahoj Martinto,
zkusím Tě nakopnout, aby jsi na svůj dotaz přišel sám.
Když to máš sundané a podíváš se do nápravy, zůstal tam olej?

Jinak pěkné fotky. 8) :friends:
Mitsubishi MT21 - čtyřválec
Ostrovní FVE: mono 2Sx3P 320W (1900W). Regulátor Epever Tracer6415AN. Baterie Pb 48V/300Ah, LiFePo 285 + 200Ah 16 článků. Měnič (čína) sinus 3200W + 6000W/48V
Solární deskové termo panely KPS11 4ks 1800W (7200W)

martinto
Příspěvky: 58
Registrován: pát lis 18, 2016 4:02 pm
Bydliště: Topoľčany

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#130 Nový příspěvek od martinto »

Ladiki kryté je len to jedno horné ložisko inak je otvorená klietka na ostatných ale ide mi o to, že
som vypustil asi liter oleja tak som liter nalial a hriadel po nalievacím otvorom je utopená v oleji a olej neklesá preto sa pytam či treba naliať aj portál alebo to pri jazdení pretečie dole.
RoKur nezostal tam olej len ma zaskočilo že po doliati neklesá olej čo som čakal že stečie pekne dolu

ibanez5
Příspěvky: 1657
Registrován: sob kvě 31, 2014 8:34 am
Bydliště: Kousek od 3nce

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#131 Nový příspěvek od ibanez5 »

Chlapi mám prozbu. Na mém Iseki TS 1610 potřebuju vyměnit kulové čepy řízení, protože mám totálně sežrané matky i závity rzí... ( na uchycení kulového čepu k páce svislého čepu )
Někde jsem tady četl, že jste dávali z Favorita, jenomže já mám na kulákách venkovní závit, což Fáčko má vnitřní... Tak nevím jestli se to nějak převařuje, nebo si budu muset poradit jinak... A ještě jedna malá věc. Měřil jsem zbíhavost a přední kola se mi zbíhají 3,5 centimetru. Už to přesně nevím ze školy, ale těch 3,5 cm je hodně ne? Připadá mi totiž , že když vytočím plný rejd tak kolo které je vnější jde moc do vnitřku kružnice... Tak nevím ... Máte někdo radu :friends:
„Včera jsem byl chytrý, proto jsem chtěl změnit svět. Dnes jsem moudrý, proto měním sám sebe."

Uživatelský avatar
ladiki
Příspěvky: 3692
Registrován: úte pro 29, 2009 5:07 pm
Bydliště: Haná

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#132 Nový příspěvek od ladiki »

martinto: time other the time......bylo, že byl portál oddělen od přední nápravy.....podle mě to máš tak, že portály i přední náprava je propojená, a tudíž na ložiskách jsou krytky na škodu...jak píše Rokur...trochu nad tím přemýšlej, ale není to NASA technologie ;-) :friends:

Ibenz: vem čep, zajeĎ, kde prodávají Granit a budeš opět veselý muž ;-) :ano:

ibanez5
Příspěvky: 1657
Registrován: sob kvě 31, 2014 8:34 am
Bydliště: Kousek od 3nce

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#133 Nový příspěvek od ibanez5 »

Ladiki co je Granit... :shock: Googlim a to žula? :D :D :D
„Včera jsem byl chytrý, proto jsem chtěl změnit svět. Dnes jsem moudrý, proto měním sám sebe."

Uživatelský avatar
ladiki
Příspěvky: 3692
Registrován: úte pro 29, 2009 5:07 pm
Bydliště: Haná

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#134 Nový příspěvek od ladiki »

:) :) https://www.granit-parts.cz/
nebo prostě obchod s auto či agro díly... ;-)

Uživatelský avatar
ladiki
Příspěvky: 3692
Registrován: úte pro 29, 2009 5:07 pm
Bydliště: Haná

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#135 Nový příspěvek od ladiki »

nebo se zeptej v https://www.rvr-agro.cz/

Odpovědět

Zpět na „Asijské stroje“