TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
Moderátor: DYK
Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
co sa tyka spotreby, fx24d 70are mulc+diskovanie stylom tam nazad,
diskovalo sa po mulcovani
mulcovanie vzalo ca 16litrov, mulc siel vo vyske 20cm v priemere kvoli kamenom, mulc 130cm.
spotreba diskovania spominanej travy 20cm ca 18litre na identickej parcele
teren polosuchy, priam ideal,
diskovalo sa po mulcovani
mulcovanie vzalo ca 16litrov, mulc siel vo vyske 20cm v priemere kvoli kamenom, mulc 130cm.
spotreba diskovania spominanej travy 20cm ca 18litre na identickej parcele
teren polosuchy, priam ideal,
Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
Dobre že kolega znovu vytiahol túto tému. Viem že dostanem ale opýtať sa musím.
Ako sa chová japonec všeobecne pri preťažení hydrauliky. Domadel ak naberiem privela proste zatlačí zadok do zeme a nezdvihne ho, no a kedže neviem akú nosnosť má moj japonec ani váhu toho čo dvíham tak sa radšej pýtam. Tieto dva dni dosť prenášam IBCčka so štrkom a proste tú hydrauliku počujem pri zdvihnutí tej váhy.
Aj toto drevo - malo by mať 500kg je to na 25Hp traktor vela alebo nie
Ako sa chová japonec všeobecne pri preťažení hydrauliky. Domadel ak naberiem privela proste zatlačí zadok do zeme a nezdvihne ho, no a kedže neviem akú nosnosť má moj japonec ani váhu toho čo dvíham tak sa radšej pýtam. Tieto dva dni dosť prenášam IBCčka so štrkom a proste tú hydrauliku počujem pri zdvihnutí tej váhy.
Aj toto drevo - malo by mať 500kg je to na 25Hp traktor vela alebo nie
Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
u mna pozorujem zaujimavy jav
pri zabere sa naplni/zvecsi sa objem chgladiacej kvapaliny v nej
ked je po zatzi-vypnuty motor hladina KLESNE na povodnu uroven
moj dviha 400kilove disky mozem poveda s prehladom ale limit bude niekde okolo 600kg
ale tahal som uz aj iveco 7,5t s rukou z blata s jeho pomocou....resp som tahal prizdvihnutu 10kubikovu nadobu cez pole.... vahu netusim
pri zabere sa naplni/zvecsi sa objem chgladiacej kvapaliny v nej
ked je po zatzi-vypnuty motor hladina KLESNE na povodnu uroven
moj dviha 400kilove disky mozem poveda s prehladom ale limit bude niekde okolo 600kg
ale tahal som uz aj iveco 7,5t s rukou z blata s jeho pomocou....resp som tahal prizdvihnutu 10kubikovu nadobu cez pole.... vahu netusim
Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
A slyšel jsi někdy o tzv tepelné roztažnosti kapalin?
Jinak je to skoro stejné jako zvětšování kapalin mrazem.
Dělá to hlavně voda.......
Jinak je to skoro stejné jako zvětšování kapalin mrazem.
Dělá to hlavně voda.......
Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
Počul samozrejme. Otázka ostala precu tu kvapalinu neroztahovalo v takom objeme ako teraz pred rokom dvoma troma
Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
Tak pak ti něco netěsní. Nejspíš těsnění pod hlavou.
Nemáš tam bublinky vzduchu při spuštěném motoru?
Za jak dlouho dojde ke klesnutí hladiny? Až schladne?
Nebo třeba do 5 minut....
Nemáš tam bublinky vzduchu při spuštěném motoru?
Za jak dlouho dojde ke klesnutí hladiny? Až schladne?
Nebo třeba do 5 minut....
Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
overim, dik za tip
toto som si nikdy nevsimal...
toto som si nikdy nevsimal...
Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
lezgy...ty to tady dávkuješ, jak pro mord partu inspektora Boušeho
A co třeba, že máš zasviněný filtr sání, co třeba, že je letos více mokro, a co třeba, že jsi natankoval howno naftu..........a jak to vlastně klesá a stoupá? V rámci rysek? A kolik, že tam máš tu kapalinu roků ..........kurwa je to tady čím dál větší panoptikum
A co třeba, že máš zasviněný filtr sání, co třeba, že je letos více mokro, a co třeba, že jsi natankoval howno naftu..........a jak to vlastně klesá a stoupá? V rámci rysek? A kolik, že tam máš tu kapalinu roků ..........kurwa je to tady čím dál větší panoptikum
Kubota parking only :-)
https://www.youtube.com/user/ladikigas
https://www.youtube.com/user/ladikigas
Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
Zdravím pánové, vlastním ISEKI TU 257 a zajímalo by mě, zda tento stroj má posilovač řízení. Při koupi mi bylo řečeno, i ve všech inzerátech stojí, že to posilovač řízení má. Nicméně na mém stroji otáčím volantem se stejnou námahou jak při nastartovaném, tak při vypnutém motoru. A je to vážně dřina. Tak nevím, pokud tam je, zda není porouchaný, nebo tam prostě není. Předem díky za rady.
Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
Myslím , že ho tam máš, pretože som nevidel traktor nad 20Hp bez serva. Či je pokazený to neviem, ja na 26Hp Shibaure neotočim volant pri vypnutom motore vôbec. Ako vyzerá to , že by sa to aj pohlo ale musel by som dať na volant trubku.
Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
Zdravím chlapi. Zima se blíží a řeším co za nemrzku do mého Iseki Ts 1610. Je tam žlutá , ale ta je totálně naředěná... Přemýšlím, že bych dal obyč fridex, může být?
„Včera jsem byl chytrý, proto jsem chtěl změnit svět. Dnes jsem moudrý, proto měním sám sebe."
Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
Co na to refraktometr? Kolik ukazuje? Jestli ta výměna nebude zbytečná. A fridex? Dneska asi proč ne. G48 a ředit destilkou. Proč destilkou? Je to dobře míněné doporučení z výroby, ne z textu obalu na flašce.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
Ještě přemýšlím, jestli to mám po vypuštění raději propláchnout vodou, nebo mám žlutou vypustit a hned zředěný fridex? nebude to reagovat nějak? Jinak žlutou jsem měřil a ukazovalo mi to -2
„Včera jsem byl chytrý, proto jsem chtěl změnit svět. Dnes jsem moudrý, proto měním sám sebe."
Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
Já bych to propláchnul destilkou a dal tmavozelenou kapalinu G48 nebo G11, ředěnou destilkou v poměru 1:1 a za 2 roky jí vyměnil. Je to můj traktor, tak mu dopřeju, nebudu šetřit.
Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
G48 je k mání už naředěná. Jen koupit a nalít. Je ředěná výrobcem.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod