TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

Kubota, Mitsubishi, Iseki, Jinma, Mahindra,...

Moderátor: DYK

Zpráva
Autor
lezgy
Příspěvky: 258
Registrován: sob dub 20, 2019 3:44 pm
Bydliště: KE

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#106 Nový příspěvek od lezgy »

co sa tyka spotreby, fx24d 70are mulc+diskovanie stylom tam nazad,

diskovalo sa po mulcovani

mulcovanie vzalo ca 16litrov, mulc siel vo vyske 20cm v priemere kvoli kamenom, mulc 130cm.

spotreba diskovania spominanej travy 20cm ca 18litre na identickej parcele

teren polosuchy, priam ideal,

Uživatelský avatar
oco13
Příspěvky: 16789
Registrován: ned říj 20, 2013 5:56 pm
Bydliště: Nové Zámky

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#107 Nový příspěvek od oco13 »

Dobre že kolega znovu vytiahol túto tému. Viem že dostanem :pohlavek: ale opýtať sa musím.
Ako sa chová japonec všeobecne pri preťažení hydrauliky. Domadel ak naberiem privela proste zatlačí zadok do zeme a nezdvihne ho, no a kedže neviem akú nosnosť má moj japonec ani váhu toho čo dvíham tak sa radšej pýtam. Tieto dva dni dosť prenášam IBCčka so štrkom a proste tú hydrauliku počujem pri zdvihnutí tej váhy.
Aj toto drevo - malo by mať 500kg je to na 25Hp traktor vela alebo nie Obrázek

lezgy
Příspěvky: 258
Registrován: sob dub 20, 2019 3:44 pm
Bydliště: KE

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#108 Nový příspěvek od lezgy »

u mna pozorujem zaujimavy jav
pri zabere sa naplni/zvecsi sa objem chgladiacej kvapaliny v nej
ked je po zatzi-vypnuty motor hladina KLESNE na povodnu uroven

moj dviha 400kilove disky mozem poveda s prehladom ale limit bude niekde okolo 600kg
ale tahal som uz aj iveco 7,5t s rukou z blata s jeho pomocou....resp som tahal prizdvihnutu 10kubikovu nadobu cez pole.... vahu netusim

JardaCNC
Příspěvky: 2358
Registrován: pát čer 14, 2013 11:24 pm
Bydliště: Kyjov

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#109 Nový příspěvek od JardaCNC »

A slyšel jsi někdy o tzv tepelné roztažnosti kapalin?
Jinak je to skoro stejné jako zvětšování kapalin mrazem.
Dělá to hlavně voda....... :wink:

lezgy
Příspěvky: 258
Registrován: sob dub 20, 2019 3:44 pm
Bydliště: KE

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#110 Nový příspěvek od lezgy »

Počul samozrejme. Otázka ostala precu tu kvapalinu neroztahovalo v takom objeme ako teraz pred rokom dvoma troma :)

JardaCNC
Příspěvky: 2358
Registrován: pát čer 14, 2013 11:24 pm
Bydliště: Kyjov

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#111 Nový příspěvek od JardaCNC »

Tak pak ti něco netěsní. Nejspíš těsnění pod hlavou.
Nemáš tam bublinky vzduchu při spuštěném motoru?
Za jak dlouho dojde ke klesnutí hladiny? Až schladne?
Nebo třeba do 5 minut....

lezgy
Příspěvky: 258
Registrován: sob dub 20, 2019 3:44 pm
Bydliště: KE

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#112 Nový příspěvek od lezgy »

overim, dik za tip
toto som si nikdy nevsimal...

Uživatelský avatar
ladiki
Příspěvky: 3692
Registrován: úte pro 29, 2009 5:07 pm
Bydliště: Haná

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#113 Nový příspěvek od ladiki »

lezgy...ty to tady dávkuješ, jak pro mord partu inspektora Boušeho :D

A co třeba, že máš zasviněný filtr sání, co třeba, že je letos více mokro, a co třeba, že jsi natankoval howno naftu..........a jak to vlastně klesá a stoupá? V rámci rysek? A kolik, že tam máš tu kapalinu roků :-/ ..........kurwa je to tady čím dál větší panoptikum :jazyk: :pistol:

Tombiak
Příspěvky: 2
Registrován: úte zář 14, 2021 11:15 am
Bydliště: Milín

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#114 Nový příspěvek od Tombiak »

Zdravím pánové, vlastním ISEKI TU 257 a zajímalo by mě, zda tento stroj má posilovač řízení. Při koupi mi bylo řečeno, i ve všech inzerátech stojí, že to posilovač řízení má. Nicméně na mém stroji otáčím volantem se stejnou námahou jak při nastartovaném, tak při vypnutém motoru. A je to vážně dřina. Tak nevím, pokud tam je, zda není porouchaný, nebo tam prostě není. Předem díky za rady.

Uživatelský avatar
oco13
Příspěvky: 16789
Registrován: ned říj 20, 2013 5:56 pm
Bydliště: Nové Zámky

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#115 Nový příspěvek od oco13 »

Myslím , že ho tam máš, pretože som nevidel traktor nad 20Hp bez serva. Či je pokazený to neviem, ja na 26Hp Shibaure neotočim volant pri vypnutom motore vôbec. Ako vyzerá to , že by sa to aj pohlo ale musel by som dať na volant trubku. :typek:

ibanez5
Příspěvky: 1657
Registrován: sob kvě 31, 2014 8:34 am
Bydliště: Kousek od 3nce

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#116 Nový příspěvek od ibanez5 »

Zdravím chlapi. Zima se blíží a řeším co za nemrzku do mého Iseki Ts 1610. Je tam žlutá , ale ta je totálně naředěná... Přemýšlím, že bych dal obyč fridex, může být? :friends:
„Včera jsem byl chytrý, proto jsem chtěl změnit svět. Dnes jsem moudrý, proto měním sám sebe."

Uživatelský avatar
DYK
Příspěvky: 14629
Registrován: čtv črc 12, 2007 1:33 pm
Bydliště: kósek od Brna

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#117 Nový příspěvek od DYK »

Co na to refraktometr? Kolik ukazuje? Jestli ta výměna nebude zbytečná. A fridex? Dneska asi proč ne. G48 a ředit destilkou. Proč destilkou? Je to dobře míněné doporučení z výroby, ne z textu obalu na flašce.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod

ibanez5
Příspěvky: 1657
Registrován: sob kvě 31, 2014 8:34 am
Bydliště: Kousek od 3nce

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#118 Nový příspěvek od ibanez5 »

Ještě přemýšlím, jestli to mám po vypuštění raději propláchnout vodou, nebo mám žlutou vypustit a hned zředěný fridex? nebude to reagovat nějak? Jinak žlutou jsem měřil a ukazovalo mi to -2 :D
„Včera jsem byl chytrý, proto jsem chtěl změnit svět. Dnes jsem moudrý, proto měním sám sebe."

Uživatelský avatar
Šéďa
Příspěvky: 2712
Registrován: ned lis 27, 2011 4:31 pm
Bydliště: Nejdek u K. Varů

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#119 Nový příspěvek od Šéďa »

Já bych to propláchnul destilkou a dal tmavozelenou kapalinu G48 nebo G11, ředěnou destilkou v poměru 1:1 a za 2 roky jí vyměnil. Je to můj traktor, tak mu dopřeju, nebudu šetřit.

Uživatelský avatar
DYK
Příspěvky: 14629
Registrován: čtv črc 12, 2007 1:33 pm
Bydliště: kósek od Brna

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#120 Nový příspěvek od DYK »

G48 je k mání už naředěná. Jen koupit a nalít. Je ředěná výrobcem.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod

Odpovědět

Zpět na „Asijské stroje“