MF 70 4 takt motor
Moderátor: DYK
Re: MF 70 4 takt motor
4tk má o něco míň otáček , a v podstatě budu používat jen vozíček i když v kopcích , dal bych i silnější motor ale zdá se mi už veliký
-
- Příspěvky: 25
- Registrován: čtv dub 16, 2020 10:20 pm
- Bydliště: Námestovo
Re: MF 70 4 takt motor
To je pravda, lenže menšie otáčky motora znamená aj menšie otáčky noža mulčovača. Znížením pojazdovej rýchlosti redukciami si zachováš otáčky na mulčovači a znížiš odpor, keďže nebude tak rýchlo hltať novú trávu. Ja vravím len svoju skúsenosť. Mám tiež 4-takt 7hp a je to fakt poznať s a bez redukcie. Ale uvidíš sám, predsa len podmienky u teba môžu byť iné.
Re: MF 70 4 takt motor
Redukční kola se těžko shánějí a žtr61 je spíše na parkovou trávu, na vysokou je lepší bubnovka třeba od JAMI
Re: MF 70 4 takt motor
Nastavoval někdo trubku výfuku aby se nemuseli rozšiřovat kleče? Stačí jen rozřezat a prodloužit?
Re: MF 70 4 takt motor
Ano viz. příspěvek 340
-
- Příspěvky: 108
- Registrován: pon pro 08, 2008 9:47 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
- Kontaktovat uživatele:
Re: MF 70 4 takt motor
zdravím všechny, chci se take pustit do přestavby. chci pouzit 6,5HP. dle výkresu se mi vice zamlouva reseni s tou silnou trubkou viz, příspěvek níže. Bohužel u něj nejsou rozmery. Jaka je celkova délka od priruby motoru k přírubě převodovky? Chtěl bych na obou stranách prirub udelat male osazení, aby se vse vystredilo a pak az zavarit.
u Te verze se středovou trubkou 69,9 se pocita s vložením do otvoru 70mm a je zároveň na obou stranách s tloušťkou prirub?
dekuji za rady
u Te verze se středovou trubkou 69,9 se pocita s vložením do otvoru 70mm a je zároveň na obou stranách s tloušťkou prirub?
dekuji za rady
nemo317 píše: ↑čtv kvě 21, 2015 12:24 pm Zdravím,
Také mě zaujala možnost přestavby MF70 na čtyřtakt.
Trochu mě odrazovala náročnost soustružnické práce na velké přírubě a proto jsem vymyslel kapánek jinou konstrukci celé příruby - dva plechy a jedna trubka.
http://uloz.to/xsHkD3ug/priruba1-jpg
http://uloz.to/xzM8hdjJ/priruba2-jpg
Co si o tom myslíte? Nebude vadit, že přístup ke šroubům spojujícím přírubu s motorem bude jen po sundání příruby z převodovky? Kdyby se tyto šrouby za provozu povolily, tak na to ani nepřijdu, dokud nezačne padat celý motor .Myslíte, že tohle riziko stojí za to zjednodušení výroby příruby?
Re: MF 70 4 takt motor
Zdravim,
chcem sa spytat skusenejsich, aky bezin tankujete do tohto 2-taktu? Bude fugovat 95 E10 nariedena olejom? Je potreba aditivum namiesto olova? Alebo je 95ka uplne nevhodna? Chceli by sme to rozbehat, no naposledy to vraj iba tocilo na vysoke otacky a prehrievalo sa to, co som cital tak by mozno mohli byt vadne gufera? Viete poradit? Vdaka.
chcem sa spytat skusenejsich, aky bezin tankujete do tohto 2-taktu? Bude fugovat 95 E10 nariedena olejom? Je potreba aditivum namiesto olova? Alebo je 95ka uplne nevhodna? Chceli by sme to rozbehat, no naposledy to vraj iba tocilo na vysoke otacky a prehrievalo sa to, co som cital tak by mozno mohli byt vadne gufera? Viete poradit? Vdaka.
Re: MF 70 4 takt motor
Nejlepe bez E5 , když už není možnost tak E5 95, olej M2T SUPER SAE40 API :TC např CarLine M2T Super SAE40
mix 1:20 důležité je mazat. Prodavají M2T bez super ten nekupovat.
Aditiva jsou aby nerzavěla nádrž, když tak napiš.
mix 1:20 důležité je mazat. Prodavají M2T bez super ten nekupovat.
Aditiva jsou aby nerzavěla nádrž, když tak napiš.
Re: MF 70 4 takt motor
Novy motor,pri zabehu 1:30 Po zabehu 1:40. Nepouzivat olej do mot. pil krovinakov
Re: MF 70 4 takt motor
pavolk : To mě zajímá jaký je důvod "Nepouzivat olej do mot. pil krovinakov.
Re: MF 70 4 takt motor
Mne toto tiež vraveli dokonca dvaja servisáci - M2T Super aj bez Super je do strojov čo točia do 6t rpm, a zase tie oleje čo sa dávajú do píl a krovinorezov sú od 6 do 18t rpm. Tak mi to bolo vysvetlené, ale či je to pravda neviem. Už nemám 250ku ani Trabanta a do Hechtov kupujem u Hechta ten ich hechtolej.
Re: MF 70 4 takt motor
Oleje do vysokootaskovych nie su vhodne do malootackovych s liatinovym valcom
Re: MF 70 4 takt motor
Zdravím,
nevím, jaké máte osobní zkušenosti , ale já do obou MF70 / lišta i rotačka/ liji benzín 95-ku, dříve SPECIAL, pak NATURAL a olej buď OREGON, nebo HQ 1:40 ÷50 / jak se povede / - tentýž co leju do pily, nebo křoviňáku.
Do té první MF cca 20 let, do druhé, byl dobrý kauf s GO motoru, cca 10 let a žádný problém - sekačka nekouří a nesmrdí
U té první byl přechod postupný - tyhle oleje rozpouští karbon, takže jsem to zkusil s vidinou zadření a přechodu na 4-takt .
Podmínka je že tam směs benzínu s olejem NESMÍ být déle jak měsíc - jinak se olej rozkládá a NEMAŽE!!!!
( Je to osobní zkušenosti mých 2 sousedů - namíchat 10 litrů na celou sezonu!!! ).
Takže míchám jen na provoz MF70, zpravidla po 1 litru, a když zbyde, tak ho vypustím a jde do křoviňáku na dosečení.
Pokud je zbylá směs namíchaná delší dobu, jde ven, doplním ji dalším benzínem a olej zase 1: 50.
nevím, jaké máte osobní zkušenosti , ale já do obou MF70 / lišta i rotačka/ liji benzín 95-ku, dříve SPECIAL, pak NATURAL a olej buď OREGON, nebo HQ 1:40 ÷50 / jak se povede / - tentýž co leju do pily, nebo křoviňáku.
Do té první MF cca 20 let, do druhé, byl dobrý kauf s GO motoru, cca 10 let a žádný problém - sekačka nekouří a nesmrdí
U té první byl přechod postupný - tyhle oleje rozpouští karbon, takže jsem to zkusil s vidinou zadření a přechodu na 4-takt .
Podmínka je že tam směs benzínu s olejem NESMÍ být déle jak měsíc - jinak se olej rozkládá a NEMAŽE!!!!
( Je to osobní zkušenosti mých 2 sousedů - namíchat 10 litrů na celou sezonu!!! ).
Takže míchám jen na provoz MF70, zpravidla po 1 litru, a když zbyde, tak ho vypustím a jde do křoviňáku na dosečení.
Pokud je zbylá směs namíchaná delší dobu, jde ven, doplním ji dalším benzínem a olej zase 1: 50.
Když to nejde snadno, použijeme násilí.
Jestliže se to ulomilo, součástka byla vadná.
Jestliže se to ulomilo, součástka byla vadná.
Re: MF 70 4 takt motor
Oregon Olej pro 2T motory - červený je mezi lepšími oleji.
Ethanol v benzinu způsobuje korozi pístních kroužku a litinového válce, dávám větší poměr.
oco 13 mazivost je vesměs stejná, kvalitní oleje jsou na vyšší teploty motorů .
Vzduchem chlazené motory pracují při vyšších teplotách oproti motorům vodou chlazeným.
Výroba olejů se orientuje spíše na motory vodou chlazené.
Některé vzduchem chlazené motory mají nedostatečné chlazení.
Ethanol v benzinu způsobuje korozi pístních kroužku a litinového válce, dávám větší poměr.
oco 13 mazivost je vesměs stejná, kvalitní oleje jsou na vyšší teploty motorů .
Vzduchem chlazené motory pracují při vyšších teplotách oproti motorům vodou chlazeným.
Výroba olejů se orientuje spíše na motory vodou chlazené.
Některé vzduchem chlazené motory mají nedostatečné chlazení.
- Atlan
- Příspěvky: 9587
- Registrován: úte kvě 25, 2010 5:32 pm
- Bydliště: Košice-okolie
- Kontaktovat uživatele:
Re: MF 70 4 takt motor
Nedostatocne chladenie, v urcitej casti valca. Zvycajne to nevadi, ked to nejde na doraz furt.
Ludi co nemaju dost rozumu som zablokoval. Ked raz nato niekto nema, tak skoda sa snim bavit.