Mitsubishi MTE1800D
Moderátor: DYK
Re: Mitsubishi MTE1800D
Preto som sa pýtal, že mi prišiel na um mulcovac.
Re: Mitsubishi MTE1800D
Kamarát si vyrobil diskovú kosu doma. Mala záber asi 120cm, použil tam nože z krovinorezu a ťahal to čínskym motorom 13Hp, a ten motorček o tom ani nevedel, že niečo ťahá. Celé to mal pred traktorom (samodomo). Vedel by som si to predstaviť vedľa traktora a poháňané kardanom. Kosilo to nádherne.
Ak by si to vyrobil tak, aby sa to "lámalo" a malo výkyv, tak by si s tým pokosil časť svahu. Pri zdvíhaní by sa v trojbode zdvihla celá kosa a pomocou prepákovnia cez rameno hydrauliky a lanka by sa zdvihla lišta do napríklad 40-50° uhla. Takéto jednoduché prepákovanie som mal na lištovej koso ŽTN-152. Vedel by som si predstaviť to mať aj za mojim MT14, len treba vymyslieť prevod....
Ak by si to vyrobil tak, aby sa to "lámalo" a malo výkyv, tak by si s tým pokosil časť svahu. Pri zdvíhaní by sa v trojbode zdvihla celá kosa a pomocou prepákovnia cez rameno hydrauliky a lanka by sa zdvihla lišta do napríklad 40-50° uhla. Takéto jednoduché prepákovanie som mal na lištovej koso ŽTN-152. Vedel by som si predstaviť to mať aj za mojim MT14, len treba vymyslieť prevod....
Re: Mitsubishi MTE1800D
Tato převodovka se mě zdá docela vyhovující a za dobrý peníz https://www.kardanka.cz/uhlova-prevodovka-37512
Není problém to vymyslet složitě,ale jednoduše./Kalašnikov/
Re: Mitsubishi MTE1800D
Pověnoval jsem se trochu motoru. V chladiči byla rezatá voda bez fridexu, celý chladící okruh jsem několikrát propláchl vodou se sodou a pak čistou vodou. Z chladiče se vyplavily jakési hrudky rzi, ale teď už vypadá čistě. Nalil jsem G12+ do -36°.
Motor je typ K3D, 0.979l. Proměřili jsme žhavky (všechny 3 OK) a při té příležitosti poměřili komprese: 35 - 36 - 36 bar. Na internetu jsem našel jako hraniční hodnotu údaj 32bar, rozdíl mezi jednotlivými válci do 2.5bar.
Tady se dá stáhnout seznam náhradních dílů:
http://vieux.tracteurs.free.fr/pdf/Mits ... K3DK3E.pdf
Motor je typ K3D, 0.979l. Proměřili jsme žhavky (všechny 3 OK) a při té příležitosti poměřili komprese: 35 - 36 - 36 bar. Na internetu jsem našel jako hraniční hodnotu údaj 32bar, rozdíl mezi jednotlivými válci do 2.5bar.
Tady se dá stáhnout seznam náhradních dílů:
http://vieux.tracteurs.free.fr/pdf/Mits ... K3DK3E.pdf
Re: Mitsubishi MTE1800D
Udělal jsem si z kamaráda srandu a poslal mu vyfocený jeden štítek, ať mi ho přeloží. Obratem mi poslal sice kostrbatý, nicméně jakštakš přeložený český text ! Finta je jednoduchá - Google překladač na mobilu, dá se stáhnout volně z Google Play. Umí to překládat přímo "z fotky". Zkoušel jsem přeložit štítek hydrauliky. (Toho pavoučka si nevšímejte. Holt odolný telefon.)
Tak už vím aspoň půlku. Ale na co je teda ta druhá páčka na rozvaděči jsem úplně nepobral.
Tak už vím aspoň půlku. Ale na co je teda ta druhá páčka na rozvaděči jsem úplně nepobral.
Re: Mitsubishi MTE1800D
Ahoj dvk
Tak ať Ti Micina dobře slouží, a jseš s ní spokojen.
Buď Ti špatně měří ten budík, nebo máš velké tlaky.
Na tom motoru má být 23 atm. A pokud máš motor K3D, tak tlak na tryskách má být 120 atm.
Zde máš odkaz na uživatelský manuál k motorům Mitsu, pokud ho ještě nemáš. https://drive.google.com/file/d/0BwdgGb ... Y8yPhGUzqw
Tak ať Ti Micina dobře slouží, a jseš s ní spokojen.
Buď Ti špatně měří ten budík, nebo máš velké tlaky.
Na tom motoru má být 23 atm. A pokud máš motor K3D, tak tlak na tryskách má být 120 atm.
Zde máš odkaz na uživatelský manuál k motorům Mitsu, pokud ho ještě nemáš. https://drive.google.com/file/d/0BwdgGb ... Y8yPhGUzqw
Mitsubishi MT21 - čtyřválec
Ostrovní FVE: mono 2Sx3P 320W (1900W). Regulátor Epever Tracer6415AN. Baterie Pb 48V/300Ah, LiFePo 285 + 200Ah 16 článků. Měnič (čína) sinus 3200W + 6000W/48V
Solární deskové termo panely KPS11 4ks 1800W (7200W)
Ostrovní FVE: mono 2Sx3P 320W (1900W). Regulátor Epever Tracer6415AN. Baterie Pb 48V/300Ah, LiFePo 285 + 200Ah 16 článků. Měnič (čína) sinus 3200W + 6000W/48V
Solární deskové termo panely KPS11 4ks 1800W (7200W)
Re: Mitsubishi MTE1800D
Mňa ten prekladač pekne serie - jeden znak mi preložil "kvapka vody v ústach" - tak ako si to mám dať do spojitosti s pálou na traktore to neviem.
Re: Mitsubishi MTE1800D
KoKure, nemůže to být chyba? Naftový dvouválcový motor s nepřímím vstřikem a s 25atm tlaku šel nastartovat už jen za podpory trochy oleje nad píst. Prostě malý tlak na zapálení. Já nevím neznám kde je pravda a co sedí a co ne, ale ty hodnoty od DVK se mi zdají pravdivější. Z praxe i když teda ne z japonským motorů, ale to by mohlo být i jedno, ne?
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
Re: Mitsubishi MTE1800D
Díky moc za ten manuál ! Ten mi chyběl. Podle specifikace má mít motor kompresní poměr 23:1 (Compression ratio), to ovšem není kompresní tlak - jsou to dvě různé čísla s jiným významem.
( Třeba moje Terrano II 2.7TDI, komůrkový diesel 4-válec, má kompresní poměr 21.9:1, ale nominální kompresní tlak je 30bar.)
( Třeba moje Terrano II 2.7TDI, komůrkový diesel 4-válec, má kompresní poměr 21.9:1, ale nominální kompresní tlak je 30bar.)
Re: Mitsubishi MTE1800D
Dyku, jestli to je chyba, nebo ne. Nevím. Nejsem automechanik.
Moje Micina dává tlak 25 atm. Mám vytištěné grafy z diagnózy. Kolem 22 atm se křivka začne zaoblovat, a na 25 je již vodorovná. Všechny válce mají stejný tlak.
A jak jsem psal kdysi. Startuji bez žhavení do -2 na drc.
Ahoj dvk : Nemáš zač. Rád jsem Ti nějak pomohl.
Moje Micina dává tlak 25 atm. Mám vytištěné grafy z diagnózy. Kolem 22 atm se křivka začne zaoblovat, a na 25 je již vodorovná. Všechny válce mají stejný tlak.
A jak jsem psal kdysi. Startuji bez žhavení do -2 na drc.
Ahoj dvk : Nemáš zač. Rád jsem Ti nějak pomohl.
Mitsubishi MT21 - čtyřválec
Ostrovní FVE: mono 2Sx3P 320W (1900W). Regulátor Epever Tracer6415AN. Baterie Pb 48V/300Ah, LiFePo 285 + 200Ah 16 článků. Měnič (čína) sinus 3200W + 6000W/48V
Solární deskové termo panely KPS11 4ks 1800W (7200W)
Ostrovní FVE: mono 2Sx3P 320W (1900W). Regulátor Epever Tracer6415AN. Baterie Pb 48V/300Ah, LiFePo 285 + 200Ah 16 článků. Měnič (čína) sinus 3200W + 6000W/48V
Solární deskové termo panely KPS11 4ks 1800W (7200W)
Re: Mitsubishi MTE1800D
Dnes jsme měli milou návštěvu, cestou po výletech se u nás zastavil RoKur s chotí. Děkujeme za příjemně ztrávený čas, byl to moc fajn pokec. Akorát mám dojem, že jsme si to všechno nestihli dovykládat, musíme příště.
Taky jsem namontoval novou sedačku, původní lavor byl prorezlý a rozškubaný.
Taky jsem namontoval novou sedačku, původní lavor byl prorezlý a rozškubaný.
Re: Mitsubishi MTE1800D
dvk.....myslím, že RoKur má hlavně milou manželku...já už jsem byl 3. návštěva v pořadí a pořád se usmívala Zaslouží větší obdiv, než ty naše traktorky
Kubota parking only :-)
https://www.youtube.com/user/ladikigas
https://www.youtube.com/user/ladikigas
Re: Mitsubishi MTE1800D
Tak to každopádně.
Občas mám pocit, že ty naše ženy budou mít zachvíli svatozář, za tu nebetyčnou trpělivost s náma.
Občas mám pocit, že ty naše ženy budou mít zachvíli svatozář, za tu nebetyčnou trpělivost s náma.
Re: Mitsubishi MTE1800D
Asi máš pravdu a u japonců to tak je. U mě u toho Fendra to byl, s těma, tlakama mrtvý motor. Ono taky ty moje tlaky byly o něco nižší než jsem uvedl, když jsem si znovu přečetl, co jsem tehdy o tom psal, je to tady http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 1&start=30RoKur píše: ↑ned črc 04, 2021 3:13 pm Dyku, jestli to je chyba, nebo ne. Nevím. Nejsem automechanik.
Moje Micina dává tlak 25 atm. Mám vytištěné grafy z diagnózy. Kolem 22 atm se křivka začne zaoblovat, a na 25 je již vodorovná. Všechny válce mají stejný tlak.
A jak jsem psal kdysi. Startuji bez žhavení do -2 na drc.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
Re: Mitsubishi MTE1800D
Chlapi, já děkuji Vám a Vašim manželkám, že jste se nám věnovali.
Příště snad už ta návštěva Kroměřížského zámku a zahrad snad vyjde.
Ještě jednou děkuji za parádní pokec a prohlídku strojů a zázemí.
A někdy zase příště, třeba u nás.
Příště snad už ta návštěva Kroměřížského zámku a zahrad snad vyjde.
Ještě jednou děkuji za parádní pokec a prohlídku strojů a zázemí.
A někdy zase příště, třeba u nás.
Mitsubishi MT21 - čtyřválec
Ostrovní FVE: mono 2Sx3P 320W (1900W). Regulátor Epever Tracer6415AN. Baterie Pb 48V/300Ah, LiFePo 285 + 200Ah 16 článků. Měnič (čína) sinus 3200W + 6000W/48V
Solární deskové termo panely KPS11 4ks 1800W (7200W)
Ostrovní FVE: mono 2Sx3P 320W (1900W). Regulátor Epever Tracer6415AN. Baterie Pb 48V/300Ah, LiFePo 285 + 200Ah 16 článků. Měnič (čína) sinus 3200W + 6000W/48V
Solární deskové termo panely KPS11 4ks 1800W (7200W)