Zetor 50 Super - Supřík
Moderátor: Lukashil
Zetor 50 Super - Supřík
Vzhledem k malému experimentu, který se nezdařil, se vypařilo téma o mém Supříkovi, takže začínám od znova.
Naposledy upravil(a) ichomik dne čtv srp 13, 2009 1:50 pm, celkem upraveno 1 x.
Zetor 50 Super -Supřík
Pár technických údajů:
motor:
- čtyřdobý s přímým vstřikem, naftožrout
- výkon při 1650 ot/min. 50 koní
- čtyřválec, průměr válce 105 mm, zdvih 120 mm
- obsah 4160 cm3
- rozvod OHV
- max. otáčky 1800 ot/min.
spojka:
- dvojitá (jedna lamela pro pojezd, druhá na náhonový hřídel) vypínání postupně = napřed se vypne pojezd při došlápnutí náhon.
převodovka:
- 4 vpřed 1 vzad + želva - zajíc
- uzávěrka diferenciálu
podvozek:
- bezrámová konstrukce
- přední náprava odpérovaná - výkyvné poloosy
- zadní náprava pevné poloosy
brzdy:
- bubnové společný buben pro ruční i nožní brzdu
- ruční pásová z vnějšku brzdového bubnu
- provozní nožní čelisová, pro každé kolo zvlášť
rozměry traktoru a váha jsou měnitelné takže to si ušetřím
motor:
- čtyřdobý s přímým vstřikem, naftožrout
- výkon při 1650 ot/min. 50 koní
- čtyřválec, průměr válce 105 mm, zdvih 120 mm
- obsah 4160 cm3
- rozvod OHV
- max. otáčky 1800 ot/min.
spojka:
- dvojitá (jedna lamela pro pojezd, druhá na náhonový hřídel) vypínání postupně = napřed se vypne pojezd při došlápnutí náhon.
převodovka:
- 4 vpřed 1 vzad + želva - zajíc
- uzávěrka diferenciálu
podvozek:
- bezrámová konstrukce
- přední náprava odpérovaná - výkyvné poloosy
- zadní náprava pevné poloosy
brzdy:
- bubnové společný buben pro ruční i nožní brzdu
- ruční pásová z vnějšku brzdového bubnu
- provozní nožní čelisová, pro každé kolo zvlášť
rozměry traktoru a váha jsou měnitelné takže to si ušetřím
Naposledy upravil(a) ichomik dne čtv srp 13, 2009 2:00 pm, celkem upraveno 1 x.
Zetor 50 Super -Supřík
a k mému krasavci:
Datum pořízení 1.10.2006, rok výroby 1965 byl v celkem zachovalém stavu a za velice rozumnou cenu. Je zplnomocněn cestovat po veřejných komunikacích - má SPZ a TP.
Postupně se dává do stavu tak jak bych si ho představoval.
Zatím provedeno:
- výměna motorového oleje a filtrů
- výměna převodového oleje
- generálka spojky
- generálka vstřikovacího čerpadla, nové trysky a seřízení vstřiků
- oprava palivové nádrže
- generálka hlav válcù - nové vodítka a ventily
- částečná oprava chladící soustavy - nová vodní pumpa, nová vrtule a nové trubky, termostat Š 120.
Přes zimu uvažuju o generálce motoru, ale to se uvidí.
Datum pořízení 1.10.2006, rok výroby 1965 byl v celkem zachovalém stavu a za velice rozumnou cenu. Je zplnomocněn cestovat po veřejných komunikacích - má SPZ a TP.
Postupně se dává do stavu tak jak bych si ho představoval.
Zatím provedeno:
- výměna motorového oleje a filtrů
- výměna převodového oleje
- generálka spojky
- generálka vstřikovacího čerpadla, nové trysky a seřízení vstřiků
- oprava palivové nádrže
- generálka hlav válcù - nové vodítka a ventily
- částečná oprava chladící soustavy - nová vodní pumpa, nová vrtule a nové trubky, termostat Š 120.
Přes zimu uvažuju o generálce motoru, ale to se uvidí.
Naposledy upravil(a) ichomik dne čtv srp 13, 2009 2:07 pm, celkem upraveno 1 x.
Zetor 50 Super -Supřík
na které straně to by mohlo být někde v Drnovicích, Rostěnicích, Dědice, Opatovice, Hamiltony, Pustiměř, Radslavice tak co kde to bylo?Majorek píše:Dnes jsem potkal jednoho asi 3km od Vyškova i s nakladačem v ramenech na třetí bod
Naposledy upravil(a) ichomik dne pát dub 16, 2010 6:41 am, celkem upraveno 1 x.
Zetor 50 Super -Supřík
- Tekiti
- Příspěvky: 449
- Registrován: úte črc 10, 2007 8:32 am
- Bydliště: Vlašimsko
- Kontaktovat uživatele:
Prosim te jak pises,, nová vodní pumpa´´ tak to si ji sehnal uplne novou??Docela by me zajimaly blizsi informace..ja se ji pokousim doma opravovat svepomoci a porad tece...a hazi remenice..porad remen jak ksandy...hod mi sem nejaky blizsi informace pls.Dikyichomik píše:a teï k mému krasavci:
Datum poøízení 1.10.2006, rok výroby 1965 byl v celkem zachovalém stavu a za velice rozumnou cenu. Je zplnomocnìn cestovat po veøejných komunikacích - má SPZ a TP.
Postupnì se dává do stavu tak jak bych si ho pøedstavoval.
Zatím provedeno:
- výmìna motorového oleje a filtrù
- výmìna pøevodového oleje
- generálka spojky
- generálka vstøikovacího èerpadla, nové trysky a seøízení vstøikù
- oprava palivové nádrže
- generálka hlav válcù - nové vodítka a ventily
- èásteèná oprava chladící soustavy - nová vodní pumpa, nová vrtule a nové trubky, termostat Š 120.
Pøes zimu uvažuju o generálce motoru, ale to se uvidí.
vidět to je jen sis asi nevšiml tak tady to máš ve výřezu a nakreslené (předem uznávám že Picaso nejsem )
jsou to dvě gumová kolena proti sobě a v nich je trubka průměr 60 mm, takže ta Š 120 pasuje nachlup. Koupil jsem termostat na teplotu 80 stupňů ještě se dělá na 85 stupňů. Podle toho jak se to chovalo při jízdě, jsem udělal dobře.
jsou to dvě gumová kolena proti sobě a v nich je trubka průměr 60 mm, takže ta Š 120 pasuje nachlup. Koupil jsem termostat na teplotu 80 stupňů ještě se dělá na 85 stupňů. Podle toho jak se to chovalo při jízdě, jsem udělal dobře.
Naposledy upravil(a) ichomik dne čtv srp 13, 2009 2:20 pm, celkem upraveno 2 x.
Zetor 50 Super -Supřík
- radar
- Příspěvky: 448
- Registrován: pát črc 06, 2007 10:32 pm
- Bydliště: pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Kousek od nás prodávají mulè. kùru a chlápek tam rajtuje po hromadách se Suprem a v ramenech má takovou radlici jako z nakladaèe a mùže to i zvedat (rameno je asi z desty), když to nabere plný tak pøední kola jedou vzduchem. Jinak je ten Super fakt tahoun a silák jak jsem na nìj koukalZ8011 píše:To Majorek:
Nevšimnul sis pls, co to bylo za nakladaè?? A mìl to skuteènì v ramenou?? Jestli mùžeš napsat víc, budu zavázán. DÍK!!!
ZETOR it´s life style