Hydrostatické řízení
Moderátor: Lukashil
- -sheppard-
- Příspěvky: 434
- Registrován: sob úno 20, 2016 5:39 pm
- Bydliště: Opava
Re: Hydrostatické řízení
Od středu děr je to zhruba 30mm ale přesně to nevím. Já to dával tak jak kolega pod tu plotýnku na které je pístnice jsem navařil plotýnku a tu jsem dal pod spodní stranu nápravnice, na obou fotkách je to vidět.
Zetor 7211 Tunis
Re: Hydrostatické řízení
Diky moc, ted uz to jen zbaastlit, a vymyslet drzak orbitrolu, protoze to montuju na 6718
- -sheppard-
- Příspěvky: 434
- Registrován: sob úno 20, 2016 5:39 pm
- Bydliště: Opava
Re: Hydrostatické řízení
Koukni na video od poláku https://www.youtube.com/watch?v=PWzkdqzpDG4 je tam dobře vidět jak je to řešené, je na to origo konzole, ale jestli se dá koupit solo nevím vždycky jsem ji viděl jen v sadě. Jinak na straně 28 už to bylo řešeno.
Zetor 7211 Tunis
Re: Hydrostatické řízení
Parada Diky moc :-)
Re: Hydrostatické řízení
Jestli myslíš na ty spodní straně nápravy tak malinko precuhuje zkusím to nějak líp poměřit a vyfotit.
Re: Hydrostatické řízení
Pistnice je 6cm siroka, a minimalne 1cm ju musim dostat ven...
Slo by zmerit stred der pro pistnici od spodku nápravnice?
Diky
Slo by zmerit stred der pro pistnici od spodku nápravnice?
Diky
Re: Hydrostatické řízení
Vím jak to myslíš..Určitě není problém..zejtra pod to lehnu a poměrim..
Re: Hydrostatické řízení
parada, takze ta pistnice je opravdu cca 15-2 mm prez hranu napravy...
ono to i vychazi ze se nelame kulak na svyslaku kdyz je to maximalne odpruzeny...
ono to i vychazi ze se nelame kulak na svyslaku kdyz je to maximalne odpruzeny...
- -sheppard-
- Příspěvky: 434
- Registrován: sob úno 20, 2016 5:39 pm
- Bydliště: Opava
Re: Hydrostatické řízení
Tak s těma kulakama to právě nevychází, alespoň mě. A to tu pístnici mám taky trochu spuštěnou pod nápravnicí ale asi jen 5mm, jestli jak píšeš že ti to vychází tak jsem to asi posral a dal jsem ji o něco výš než by měla být... Až se k tomu dostanu tak si to musím změřit kolik mám já střed děr od nápravnice. Ale když jsem to řešil, tak mě bylo řečeno, od chlapů co tyto přestavby dělají, že se správně musí odpružení zablokovat, konec konců origo nápravy s orstou byly vždy na pevných svislacích a ne odpružených, alespoň u UŘ1. Ale že to vždy nechavali na přání odblokované a nikdy s tím neměl nikdo problém tak jsem to nechal taky. Nedávno jsem traktor postavil na zadní, tak jsem čekal že něco rupne ale nic není vidět a všechno je zatím ok, tak asi dobré, snad.
Zetor 7211 Tunis
Re: Hydrostatické řízení
Ja to prave zkousel nasucho, protoze to mam komplet rozebrany... A kdyz sem si to "nasucho" prilozi tak me pasovalo tak tech 1,5-2 cm prez napravnici. Ale taky byly ty kulaky nadoraz..
Ja napravu rozhodne blokovat nebudu, kola mame z land rovera a nez se sjedou tak driv kleknou ty kulaky...
Este musim vymyslet jak napasovat orbitrol pod volant na 67cce. A kudma natahnout hadice
Ja napravu rozhodne blokovat nebudu, kola mame z land rovera a nez se sjedou tak driv kleknou ty kulaky...
Este musim vymyslet jak napasovat orbitrol pod volant na 67cce. A kudma natahnout hadice
Re: Hydrostatické řízení
Tak konzole nasazena
https://www.rajce.net/f1484566281
https://www.rajce.net/f1484566281
Re: Hydrostatické řízení
Zdravim lidi.
Mel bych jeste jeden technickej dotaz.. v knizce opravy trkatoru zetor URI jsem nasel ze pro prubeznou pistnici by mela byt jednotka OSPC 80.
A pri hledani jsem na strankach Hydrolider.cz nasel dva typy.
otevreny okruh OSPC ON
a otevreny okruh s reakci na kola OSPC OR
viz. https://www.hydrolider.cz/cs_CZ/c/Otevr ... SPC-OR/348
chapu to spravne ze normalni OSPC ON nevraci kola do roviny po prujezdu zatackou? a OSPC OR ano?? Pripadne, otoci to i volantem?
Nemate s tim nekdo zkusenosti?
Dekuji
Mel bych jeste jeden technickej dotaz.. v knizce opravy trkatoru zetor URI jsem nasel ze pro prubeznou pistnici by mela byt jednotka OSPC 80.
A pri hledani jsem na strankach Hydrolider.cz nasel dva typy.
otevreny okruh OSPC ON
a otevreny okruh s reakci na kola OSPC OR
viz. https://www.hydrolider.cz/cs_CZ/c/Otevr ... SPC-OR/348
chapu to spravne ze normalni OSPC ON nevraci kola do roviny po prujezdu zatackou? a OSPC OR ano?? Pripadne, otoci to i volantem?
Nemate s tim nekdo zkusenosti?
Dekuji