Mapovo UNC
Moderátor: Franta.cz
Re: Mapovo UNC
No můžu ju vyměnit, mám novou, ale nezdá se mi, resp. ona mastná není. Jenže to je celý rozebrat Nebál bych se říct, že bych musel i vypustit vodu a vytáhnout jednu trubku od topení
Když něco nejde vem kladivo,
když to pořád nejde, vem větší kladivo
a když to ani pak nejde, přečti si návod.
když to pořád nejde, vem větší kladivo
a když to ani pak nejde, přečti si návod.
Re: Mapovo UNC
No. Musíš to umýt a hledat odkud to teče. Rádo to teče i pod tou redukcí, nebo ta trubička může mít poškozené i to očko a podložky už to pořádně nedotěsní. Kolega kdysi řešil i prasklý blok v tom kanále, jak se to někdo snažil těsnit koudelí....
Můj 7045 horal (pokladnička)viewtopic.php?f=36&t=118233
Re: Mapovo UNC
Já s tím počítám, ale teď to na Wapku není. Teče to pravidelně pod tou redukcí, teď ale mám pocit, že se to možná uklidnilo. Pokud yb byl prasklej blok, tak by to bylo tak na novej motor a to je špatný...
Když něco nejde vem kladivo,
když to pořád nejde, vem větší kladivo
a když to ani pak nejde, přečti si návod.
když to pořád nejde, vem větší kladivo
a když to ani pak nejde, přečti si návod.
Re: Mapovo UNC
Velmi důležité je měděné podložky vyžíhat....
Můj 7045 horal (pokladnička)viewtopic.php?f=36&t=118233
Re: Mapovo UNC
Hele zase takovej amatér nejsem Bral jsem ze sady nový a tohleto pravidlo znám, nevyžíhanou podložku poznám.
Když něco nejde vem kladivo,
když to pořád nejde, vem větší kladivo
a když to ani pak nejde, přečti si návod.
když to pořád nejde, vem větší kladivo
a když to ani pak nejde, přečti si návod.
Re: Mapovo UNC
Psal jsem to všeobecně. Znám lidi co vezmou novou podložku z krabičky a šup tam s ní.
Můj 7045 horal (pokladnička)viewtopic.php?f=36&t=118233
Re: Mapovo UNC
Šak jasan, nic se neděje Já je vždy raději žíhám, i když beru z krabičky nový podložky. Proto raději používám Al. Ale ten zase mi připadne, že má tendence se povolovat.
Když něco nejde vem kladivo,
když to pořád nejde, vem větší kladivo
a když to ani pak nejde, přečti si návod.
když to pořád nejde, vem větší kladivo
a když to ani pak nejde, přečti si návod.
Re: Mapovo UNC
Ahoj, koupil jsem si k unc 060 podkop jurenka nr2 a mam trochu problem s jeho napojenim na unc. Pripojim ho na rychloupinak, ale nahore ho nemam jak pripojit na vyloznik. Problem je ze dolni pistnice neudrzi podkop a ten se kaci smerem dopredu, protoze nahore neni uchycen k vylozniku. Na podkopu je jakasi priprava pro uchyceni, ale neco mi tam chybi abych podkop uchytil za haky co jsou na horni strane vylozku mezi trubkama. Muzete mi prosim nekdo poradit nebo vzfotit jak tento podkop pripojit na vyloznik ? Dekuji.
-
- Příspěvky: 276
- Registrován: úte led 14, 2014 12:25 am
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mapovo UNC
Tohle je podkop na novější UNC 750 a Locusty. Dává se tam vzpěra která je opřená o horní čep pístnice. Ten je na těchto strojích trochu jinde a delší že čouhá z ramena a za něj se zahákne vzpěra. Asi by to šlo použít i u 060tky, kdybys dal delší čep a táhlo si udělal.
Zetor 6718 - motor 7701, portály Proxima 40 kmh :-)
JCB 2CX - takové malé kopátko
Case JXU 95 a Mercedes Unimog U2100 Agrar
JCB 2CX - takové malé kopátko
Case JXU 95 a Mercedes Unimog U2100 Agrar
Re: Mapovo UNC
Borci nemáte někdo ánunk jaké rozměry mají o kroužky v brzdě na převodovce?
Můj 7045 horal (pokladnička)viewtopic.php?f=36&t=118233
Re: Mapovo UNC
Ten ve víku brzdiče je 90x80, a ten na pístu lamel je 120x110mm.
Sekací traktůrek Hayter H1842.....V podstatě Countax z roku 1995
Babetta 207 chopper....................Prostě brutální mašina
UNC 045 Detvan.........................Nakladač malý, ale šikovný
Babetta 207 chopper....................Prostě brutální mašina
UNC 045 Detvan.........................Nakladač malý, ale šikovný
Re: Mapovo UNC
Borci, dlouhou dobu uvažuju o oturbení UNCáka. Ale jelikož se mi nechce dát skoro 22k za celou sadu + hromadu peněz za věci okolo, dostal jsem tento nápad. Použít jenom turbácký sání z 5201T (5243T) CPN 52021501, který by se mi i hodilo pro termostart. No a na původní svod výfuku dohodit turbo z Avie. Co jsem se díval na stránky ČZ , tak Zetor používal C14, Avia C13, rozdíl v průměru oběžnýho kola 5mm (C14 60mm, C13 55mm), na druhou stranu, vezmeme-li v potaz, že 5201 má menší objem o cca 800ccm než 7701, tak by ta menší C13 mohla taky trochu tlačit. Jde mi o to, že mě už těžce nebaví věčný problémy s Korurs hlavama, který mám teď a tak je chci hodit do prdele, no a jelikož budu kupovat nový hlavy z Českých produkcí, tak jsem si říkal, že bych to zrovna experimentálně vybavil turbem z Avie. No ale jde o to, jestli tam to turbo fyzicky vejde, neměl by jste někdo možnost změřit mi C13 turbínu? Volil bych klasickou C13 z Euro 1 A31 Avie. Dopředu říkám, že to mám v plánu udělat tak nějak na hulváta bez výměny vložek, nechce se mi tahat motor ven, i když by to byl takový zimní folklor. Jestli se to hvízdne, tak bych to udělal zrovna pořádně, ale teď není čas.
Co si o tom myslíte?
Co si o tom myslíte?
Když něco nejde vem kladivo,
když to pořád nejde, vem větší kladivo
a když to ani pak nejde, přečti si návod.
když to pořád nejde, vem větší kladivo
a když to ani pak nejde, přečti si návod.
Re: Mapovo UNC
Jak máš vyřešený náhon na otáčkoměr? Od motoru přes přední část kabiny až k budíku to musí být kolem 2,5 metru. Nebo to máš zadem kabiny a před sklopením kabiny musíš otáčkoměr odpojit? Prosím nějaké fotky, kdyby to šlo...
Díky!