Kubota Aste A-15
Moderátor: DYK
Re: Kubota Aste A-15
Ahoj Tobig. Ono je jedno, jestli je přetížení přední nápravy od čelního nakládače, nebo od toho, že máš za traktorem těžké nářadí a při jízdě z kopce musíš prudce točit. A taky je jedno, jestli praskne náprava, poloosa, nebo čep. V každém případě je to špatně.
Jak píšeš, hlavně používat rozum a nenechat se uchlácholit, že jednou to prošlo, tak mu příště ještě přidám. Hydraulika to jednoduše zvládne. Horší už je na tom náprava, na které ta váha leží.
Jak píšeš, hlavně používat rozum a nenechat se uchlácholit, že jednou to prošlo, tak mu příště ještě přidám. Hydraulika to jednoduše zvládne. Horší už je na tom náprava, na které ta váha leží.
Mitsubishi MT21 - čtyřválec
Ostrovní FVE: mono 2Sx3P 320W (1900W). Regulátor Epever Tracer6415AN. Baterie Pb 48V/300Ah, LiFePo 285 + 200Ah 16 článků. Měnič (čína) sinus 3200W + 6000W/48V
Solární deskové termo panely KPS11 4ks 1800W (7200W)
Ostrovní FVE: mono 2Sx3P 320W (1900W). Regulátor Epever Tracer6415AN. Baterie Pb 48V/300Ah, LiFePo 285 + 200Ah 16 článků. Měnič (čína) sinus 3200W + 6000W/48V
Solární deskové termo panely KPS11 4ks 1800W (7200W)
Re: Kubota Aste A-15
Ano, souhlasím. S vyjímkou té poloosy - nemám ale patent na rozum - poloosa (přední) přeci není namáhaná tíhou - tedy na ohyb a střih, ale jen krutem.
Nebo se mýlím?
Nebo se mýlím?
EX - Iseki TU155 a bazmeky k tomu
Přídavná hydraulika Iseki
TA 227 Chelsea
... a neberte život moc vážně, stejně z něj nevyváznete živí...
Přídavná hydraulika Iseki
TA 227 Chelsea
... a neberte život moc vážně, stejně z něj nevyváznete živí...
Re: Kubota Aste A-15
Pří uvedení do pohybu je třeba větší kroutící moment při větší váze.
Pokud nebudeš používat přední náhon, tak při zatáčení zase více trpí čepy.
Nechci tady zasírat lekyzlosovi jeho vlákno. Věřím, a přeji Ti, že nebudeš muset někdy řešit problém s přední nápravou.
Na ty těžší věci raději používej zadní ramena. Udělej si do nich adaptér, a pak můžeš nářadí přehazovat mezi ČN a rameny dle potřeby.
Pokud nebudeš používat přední náhon, tak při zatáčení zase více trpí čepy.
Nechci tady zasírat lekyzlosovi jeho vlákno. Věřím, a přeji Ti, že nebudeš muset někdy řešit problém s přední nápravou.
Na ty těžší věci raději používej zadní ramena. Udělej si do nich adaptér, a pak můžeš nářadí přehazovat mezi ČN a rameny dle potřeby.
Mitsubishi MT21 - čtyřválec
Ostrovní FVE: mono 2Sx3P 320W (1900W). Regulátor Epever Tracer6415AN. Baterie Pb 48V/300Ah, LiFePo 285 + 200Ah 16 článků. Měnič (čína) sinus 3200W + 6000W/48V
Solární deskové termo panely KPS11 4ks 1800W (7200W)
Ostrovní FVE: mono 2Sx3P 320W (1900W). Regulátor Epever Tracer6415AN. Baterie Pb 48V/300Ah, LiFePo 285 + 200Ah 16 článků. Měnič (čína) sinus 3200W + 6000W/48V
Solární deskové termo panely KPS11 4ks 1800W (7200W)
Re: Kubota Aste A-15
Já si prostě myslím, že těm strojkům nakládáte moc. Jsou to vesměs subtilní kousky a chce se po nich nemožné stran nosnosti, přitom každé kilo navíc škodí víc, než kdekoli jinde. Používat nakladač tak, by to i nějakou dobu vydrželo, to nikdo není ochoten akceptovat, protože ta nosnost by byla opravdu malá. Škoda, že to nejde nějak omezit na té hydraulice, prostě víc nezvednu a je to. K tomu hmotnost samotného čeláku. Pak teda spousta lidí nebude vůbec nad čelákem uvažovat, nebo pořídí jiný strojek. No a Mufík měl stroj po havárii, proto dělal co dělal.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
Re: Kubota Aste A-15
Co se týče toho přetěžování přední nápravy musím souhlasit. Koupil jsem Aste v pěkném stavu z Polska, neslo stopy uchycení čeláku a první co se po měsíci vlažného provozu projevilo byl průsak těsnění portálů přední nápravy..... moc čeláků jsem na Aste neviděl co by připomínaly alespoň vzdáleně Japonský originál. To že teď je to běžně dostupné origo nářadí na soudobé traktorky neznamená, že v době vzniku této modelové řady výrobce uvažoval o CN. Mnohdy mám opravdu stejný pocit co píše Dyk.
Re: Kubota Aste A-15
Chlapi, díky moc za rady a názory, vážím si toho... snad tu nikdy nebudu muset psát, že mi prasklo to nebo tamto... uvidíme za nějakou dobu provozu, už se blížím s výrobou do finále.....
EX - Iseki TU155 a bazmeky k tomu
Přídavná hydraulika Iseki
TA 227 Chelsea
... a neberte život moc vážně, stejně z něj nevyváznete živí...
Přídavná hydraulika Iseki
TA 227 Chelsea
... a neberte život moc vážně, stejně z něj nevyváznete živí...
Re: Kubota Aste A-15
DYK píše:Já si prostě myslím, že těm strojkům nakládáte moc. Jsou to vesměs subtilní kousky a chce se po nich nemožné stran nosnosti, přitom každé kilo navíc škodí víc, než kdekoli jinde. Používat nakladač tak, by to i nějakou dobu vydrželo, to nikdo není ochoten akceptovat, protože ta nosnost by byla opravdu malá. Škoda, že to nejde nějak omezit na té hydraulice, prostě víc nezvednu a je to. K tomu hmotnost samotného čeláku. Pak teda spousta lidí nebude vůbec nad čelákem uvažovat, nebo pořídí jiný strojek. No a Mufík měl stroj po havárii, proto dělal co dělal.
Jde to omezit na hydraulice, origo kubota nakladače mají poměrně malé pístnice, naschvál, aby to nezvedlo více než má.
Re: Kubota Aste A-15
A ještě jsem tady já se svou Kubotou Bulltrou B1-17, kde mi zřejmě díky používání čelního nakladače odešla do věčných lovišť převodka řízení - více viz: http://nasetraktory.eu/forum/viewtopic. ... 5#p1300078RoKur píše:Ahoj Tobig: Lekyzlos má pravdu. Traktory jsou primárně stavěné na zatížení zadní nápravy. Už jenom ten poměr materiálu a velikost ložisek.
Já když po prázdnu moji micinou sjiždím svážnicí (velmi prudké klesání), tak vidím, co to dělá s přední nápravou. Ta, kdyby mohla křičet.
Zde na fóru kolegovi Stanovi již 3x praskla přední poloosa. http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 4#p1386084
Kolega Mufík dělal celou přední nápravu novou, protože mu to prasklo v tom čepu, jak je náprava uchycena k rámu.http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 72&t=21207
Ti co mají přední nakládač, tak častěji mění čepy a ložiska. Viz kolega Karlík.t
Proto bacha na přetížení přední nápravy. Ta je posunuta dozadu, a nakladač máš zase před předkem. Je tam potom větší páka.
U originál nakládačů je přední náprava posunuta co nejvíce dopředu, aby tam nebyla taková páka.
Protizávaží dozadu to jenom zhorší, protože o to více bude zatížena přední náprava, jak budeš něco CN zvedat.
ISEKI TA247F
ex KUBOTA Bulltra B1-17
Karosa ŠD11
Karosa LC735
Neoplan Tourliner
ex Karosa LC936XE
ex KUBOTA Bulltra B1-17
Karosa ŠD11
Karosa LC735
Neoplan Tourliner
ex Karosa LC936XE
Re: Kubota Aste A-15
A ještě jsem tady já se svou Kubotou Bulltrou B1-17, kde mi zřejmě díky používání čelního nakladače odešla do věčných lovišť převodka řízení - více viz: http://nasetraktory.eu/forum/viewtopic. ... 5#p1300078RoKur píše:Ahoj Tobig: Lekyzlos má pravdu. Traktory jsou primárně stavěné na zatížení zadní nápravy. Už jenom ten poměr materiálu a velikost ložisek.
Já když po prázdnu moji micinou sjiždím svážnicí (velmi prudké klesání), tak vidím, co to dělá s přední nápravou. Ta, kdyby mohla křičet.
Zde na fóru kolegovi Stanovi již 3x praskla přední poloosa. http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 4#p1386084
Kolega Mufík dělal celou přední nápravu novou, protože mu to prasklo v tom čepu, jak je náprava uchycena k rámu.http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 72&t=21207
Ti co mají přední nakládač, tak častěji mění čepy a ložiska. Viz kolega Karlík.t
Proto bacha na přetížení přední nápravy. Ta je posunuta dozadu, a nakladač máš zase před předkem. Je tam potom větší páka.
U originál nakládačů je přední náprava posunuta co nejvíce dopředu, aby tam nebyla taková páka.
Protizávaží dozadu to jenom zhorší, protože o to více bude zatížena přední náprava, jak budeš něco CN zvedat.
ISEKI TA247F
ex KUBOTA Bulltra B1-17
Karosa ŠD11
Karosa LC735
Neoplan Tourliner
ex Karosa LC936XE
ex KUBOTA Bulltra B1-17
Karosa ŠD11
Karosa LC735
Neoplan Tourliner
ex Karosa LC936XE
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: čtv kvě 09, 2019 1:00 pm
- Bydliště: Zvolen
Kubota Aste A 15
Zdravim vedel by mi niekto poradiť ako vyberiem kardan medzi spojkou a prevodovkou
Rozsypal sa mi tisichran myslím že tam mal byť nejaký moment ale bolo to natvrdo zvarené .Neviem či treba rozpajat traktor .Cez ten spodný a vrchný servisný otvor je to problém a ešte tam zavadzia kardan od prevodovky na prednú napravu
Rozsypal sa mi tisichran myslím že tam mal byť nejaký moment ale bolo to natvrdo zvarené .Neviem či treba rozpajat traktor .Cez ten spodný a vrchný servisný otvor je to problém a ešte tam zavadzia kardan od prevodovky na prednú napravu
Re: Kubota Aste A-15
Zdravím, máte doporučení na klínový řemen pro Astenu A15? V traktoru jsme měli Mitsubishi MPMF 6375, ten ale na webu v Česku nemají a druhá věc netušíme úplně, jestli je to vhodný řemen a nebylo to tak, že byl nějaký potřeba, tak někdo vzal něco, co bylo takzvaně "po ruce" (a že padnul, ale že by to byl úplně správný by se říct nedalo).. Díky!
Re: Kubota Aste A-15
Prosím kolik motor točí na volnoběh ? blbnuli mě kontrolky kdy svítili jenom někdy tak jsem to rozberal, vyčistil a kontakky trochu zmačknul a je to v pohodě, byly zlomené ručičky- použil jsem zatím špejli ale nejde mi teplota vody, nemá někdo budíky navíc ?
-
- Příspěvky: 590
- Registrován: úte led 09, 2018 9:02 am
- Bydliště: Prešov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kubota Aste A-15
to Strafnik: neviem to vo vlákne nájsť - keď si použil pluh od Miníka APO-701 za Astečko ako to oralo ?
Re: Kubota Aste A-15
ovesnyku, mám čidlo teploty navíc ...volnoběh 850-950
Kubota parking only :-)
https://www.youtube.com/user/ladikigas
https://www.youtube.com/user/ladikigas