Ahoj!mareko píše:Má to něco společného s TK ? Výkon je větší i váha .Jde to srovnávat ? Je tu někdo kdo podá informace ?
Teba zaujima len tento typ traktora TV,alebo traktory TV "in general"?
Ahoj!mareko píše:Má to něco společného s TK ? Výkon je větší i váha .Jde to srovnávat ? Je tu někdo kdo podá informace ?
Myslím ty co se dělaly u nás 824 a 830 tuším . Třeba přední vývod jestli jde dodělat atd . dostupnost NDondrejb píše:Ahoj!mareko píše:Má to něco společného s TK ? Výkon je větší i váha .Jde to srovnávat ? Je tu někdo kdo podá informace ?
Teba zaujima len tento typ traktora TV,alebo traktory TV "in general"?
Ahojmareko píše:AGT 824 bude asi jeho mladší bratr ?
ondrejb píše:Ahojmareko píše:AGT 824 bude asi jeho mladší bratr ?
AGT-je made in SLOVENIA
TV-je made in CROATIA
TV-sa teraz volá TT PRIMA a fabrika je v Bjelovare.
Len som Ti chcel ponuknuť forum/ podobné tomu nášmu/ z Chorvátska.Je tam až 215 strán o traktoroch TV a TT PRIMA. Len pre zaujimavosť: http://poljoprivredni-forum.com/
Ahoj!DYK píše:Onbrejb, s tím odkazem jsi i mě udělal radost a celé vlákno o TV jsem prohlédl. Tedy jen prohlédl, neb čtení bylo zcela zbytečné
Na fotkách z fabriky jsem si hned vzpoměl na matta, který potřeboval měnit ložisko kola vlečky a je vidět, že to dělají stále stejně. Rám bržděného vleku je stále stejný, jako dřív mailer i jeho uchycení taktéž. Co ale považuji za dobré je, že stále tyto vleky dělají s hydraulickou brzdou a ne s najezdovku. Hydraulický způsob brždění je proti nájezdovce bezkonkurenční. Má to všechny klady stejně jako brždění vleku vzduchem. Znám to z vlastní zkušenosti. Vlek brzdí první a v pohodě ubrzdí celou soupravu.
Jinak se tam řeší stejné problémy, které mají vsnad všichni majitelé. Po čase vůle ve středovém tunelu ( v ČR se to řeší úpravou z Antonia Carrara) a občasné vyskakování poslední rychlosti (zaoblení klínku v duté třídely). Hold všude je něco a žádný stroj není dokonalý.
Ahoj!DYK píše:Vo vasej legislative sa nevyznám, ale to zase bude asi nasranejch lidí a vůbec- nedovedu si to představit že by měly všechny stroje získat TP a už vůbec ne to dohadování na STK o tom, zda tam něco je co nemá, nebo chybý co tam má být i ke vztahu modifikací a "modernizací" během výroby. To nemluvím o určení roku výroby jednotlivých a letitých strojů. Což teprve ti druzí a další majitelé, kteří při koupi nedostali ani čárku.
Ahoj nešlo by ten obrázek naskenovat tak aby byl čitelný? Moc děkujiHolder píše:Peto TK našel jsem něco o těch Slaviích.
tv-824s (w 4024) : tv-830s (w4030)
motor 2S90A : motor 2S95A3
16,5kw/22hp, 3000 min : 19kw/25hp, 2800min
2 válce : 2 válce
převodovka 1,80-19,20 p : převodovka 1,68-17,90 p
2,46-19,20 z : 2,46-17,90 z
výv.hříd.1000-680 ot/min : výv.hřid.910-620 ot/min
hyd.průtok 9,6l/min : hyd.průtok 12,7l/min
hmotnost:1090kg