LOVOL M504
Moderátor: DYK
Re: LOVOL M504
Magnum...s tím otočným dvojákem, pěkná sestava Díky za tu emisní normu.
Kubota parking only :-)
https://www.youtube.com/user/ladikigas
https://www.youtube.com/user/ladikigas
Re: LOVOL M504
ladiki...
ďík za "body"
obracák už orie niekde inde....išiel do sveta
planujem hydraulicky otočný-uvidím časom čo sa mi podarí zohnať(určite bude foto)
ďík za "body"
obracák už orie niekde inde....išiel do sveta
planujem hydraulicky otočný-uvidím časom čo sa mi podarí zohnať(určite bude foto)
"když hlava myslí,ruce se jenom hrají"
- stanislavsnv
- Příspěvky: 1044
- Registrován: pon bře 17, 2014 7:47 am
- Bydliště: ILIAŠOVCE
- Kontaktovat uživatele:
Re: LOVOL M504
Tiež som sa bol povoziť v Smižanoch na číňankovi cenu mi dal nákupnú ale 354 nemá klímu preto som ho nebral a 504 je na moje vozenie už veľa Chodím tam často nakupovať mám to za rohom.
YANMAR AF33 MARK III; MULČOVAČ-RM 150; Pluh obracak dvojak VENTZKI AKD16ZP; Stolový sústruh Bernardo Profi SS550V; ROTAVÁTOR ISEKY-150;
Re: LOVOL M504
stanislavsnv...
354 som skušal tiež-ma to tiež svoje výhody ale aj nevýhody,na dverách/zámkoch to malo jednu dobu vychytavku-a to sklápací protikus zámku-ked chceš mať pootvorené dvere za jazdy-cca10-15cm tak to jednoducho preklopíš a zatvoríš a máš "klímu"-zrejme je to robené namiesto otvaracích okien a tej klimatizácie....
-inak 354 by som prirovnal k Z3011-Z3045
Stanislav a čo chodíš k ním nakupovať?-Ako si spokojný s predajnou...
354 som skušal tiež-ma to tiež svoje výhody ale aj nevýhody,na dverách/zámkoch to malo jednu dobu vychytavku-a to sklápací protikus zámku-ked chceš mať pootvorené dvere za jazdy-cca10-15cm tak to jednoducho preklopíš a zatvoríš a máš "klímu"-zrejme je to robené namiesto otvaracích okien a tej klimatizácie....
-inak 354 by som prirovnal k Z3011-Z3045
Stanislav a čo chodíš k ním nakupovať?-Ako si spokojný s predajnou...
"když hlava myslí,ruce se jenom hrají"
- stanislavsnv
- Příspěvky: 1044
- Registrován: pon bře 17, 2014 7:47 am
- Bydliště: ILIAŠOVCE
- Kontaktovat uživatele:
Re: LOVOL M504
Chodím tam už od roku 2008 keď som začínal s Vari a potom Agzat teraz tam chodím kupovať ložiská remene hydraulické veci . A chodil som tam aj pracovne na servis plynových kotlov takže to tam dobre poznám. Tu vychytávku mám aj ja na Yanmare ale mám aj klímu a kúrenie. Odkiaľ si a koľko tohto obrabaš?
YANMAR AF33 MARK III; MULČOVAČ-RM 150; Pluh obracak dvojak VENTZKI AKD16ZP; Stolový sústruh Bernardo Profi SS550V; ROTAVÁTOR ISEKY-150;
Re: LOVOL M504
ta klimatizácia chyba aj mne na starej 354ke. Zostava mi jedine to zaistenie pootvorených dverí.
Re: LOVOL M504
Chlapi, keď tu spievate o kabínach a klime, ako potom mulčujete v sadoch pod stromkami? Ja ešte rozmýšlam ako obujem traktor na 13 ky gumy aby som išiel viac k zemi a nemusel rezať spodné haluze.
-
- Příspěvky: 167
- Registrován: ned kvě 30, 2010 10:43 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: LOVOL M504
Ahoj, ten Lovol M504 velkostne by si s cim porovnal?? Zetor 5211, alebo ešte vyššie??
Re: LOVOL M504
OCO: mám to v pláne stranovým mulčovačom a stromy si zapastujem na vyššie kmene.
Ronny: myslím že ako náhrada z a 52ku ideálna.
Ronny: myslím že ako náhrada z a 52ku ideálna.
Re: LOVOL M504
Mňa zrejme stranový švihne nabok váha by aj bola ale 108cm na vonkajší kraj kolies je málo.
Re: LOVOL M504
chlapi
ste ma predbehli
všetko tu bolo zodpovedané...zatial
Lovol M504 je porovnatelní so Z 5245 (mne sa zdá o pár cm menší,ale...)
-já nemám sad..
-keď sa robia sady,tak sa ráta už aj s prejazdom takejto techniky-takže bočné náradie(mulčovače,plečky,oboravače,rotačky,..)
-keď máš nejaký starý-rozvetvený/neudržiavaný sad-tak tam jedine "cabriolet" alebo ručný pohon
každá technika je na niečo dobrá aj zlá...niečo má svoje + ale aj -
ste ma predbehli
všetko tu bolo zodpovedané...zatial
Lovol M504 je porovnatelní so Z 5245 (mne sa zdá o pár cm menší,ale...)
-já nemám sad..
-keď sa robia sady,tak sa ráta už aj s prejazdom takejto techniky-takže bočné náradie(mulčovače,plečky,oboravače,rotačky,..)
-keď máš nejaký starý-rozvetvený/neudržiavaný sad-tak tam jedine "cabriolet" alebo ručný pohon
každá technika je na niečo dobrá aj zlá...niečo má svoje + ale aj -
"když hlava myslí,ruce se jenom hrají"
- stanislavsnv
- Příspěvky: 1044
- Registrován: pon bře 17, 2014 7:47 am
- Bydliště: ILIAŠOVCE
- Kontaktovat uživatele:
Re: LOVOL M504
A ako máš vyriešený servis v záruke?
YANMAR AF33 MARK III; MULČOVAČ-RM 150; Pluh obracak dvojak VENTZKI AKD16ZP; Stolový sústruh Bernardo Profi SS550V; ROTAVÁTOR ISEKY-150;
Re: LOVOL M504
Zatial som neriešil servis-mám len 20mth
1 udržba je po 50-70mth
uvidím aké budú ceny a možnosti,možno zoberiem len material a spravím si servis sám.
1 udržba je po 50-70mth
uvidím aké budú ceny a možnosti,možno zoberiem len material a spravím si servis sám.
"když hlava myslí,ruce se jenom hrají"
Re: LOVOL M504
Na japončících, pokud je posilovač řízení, je zdvojené čerpadlo s jedním sáním a jedním filtrem úplně běžné. A problém není.Nonoleone píše:Ještě velkou zvláštností je řízení - čerpadlo saje olej z jednoho zdroje jako hydraulika. Nevím, proč to tak je, ale původní řešení jako samostatný okruh s vlastní nádržkou se mi jeví jako lepší. Jsou tam sice 2 filtry, ale kdo ví , co by se stalo, kdyby filtry selhaly.
Mitsubishi MT21 - čtyřválec
Ostrovní FVE: mono 2Sx3P 320W (1900W). Regulátor Epever Tracer6415AN. Baterie Pb 48V/300Ah, LiFePo 285 + 200Ah 16 článků. Měnič (čína) sinus 3200W + 6000W/48V
Solární deskové termo panely KPS11 4ks 1800W (7200W)
Ostrovní FVE: mono 2Sx3P 320W (1900W). Regulátor Epever Tracer6415AN. Baterie Pb 48V/300Ah, LiFePo 285 + 200Ah 16 článků. Měnič (čína) sinus 3200W + 6000W/48V
Solární deskové termo panely KPS11 4ks 1800W (7200W)