TSI motory
Moderátoři: rezis, Lukashil, Leo
Re: TSI motory
Atlan: VW to stavitelné kolo má, je to hlavní důvod použití řetězu Dál se o kraviny hádat nehodlám, nahodilé výkřiky do tmy nic neřeší.
Všechno, co se může pokazit... nás poučí.
„Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.”
„Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.”
- Atlan
- Příspěvky: 9587
- Registrován: úte kvě 25, 2010 5:32 pm
- Bydliště: Košice-okolie
- Kontaktovat uživatele:
Re: TSI motory
Co to trepes. Myslis ze koli tomu aby mohli pouzit nastavitelne koleso dali retaz? Naco by to bolo dobre komplikovat?
Nastavitelne koleso moze byt aj na remeni ale nems to zmysel, pac remen ma obmedzenu zibotnost, a radsej sa vymeni.
Nastavitelne koleso moze byt aj na remeni ale nems to zmysel, pac remen ma obmedzenu zibotnost, a radsej sa vymeni.
Ludi co nemaju dost rozumu som zablokoval. Ked raz nato niekto nema, tak skoda sa snim bavit.
Re: TSI motory
Komplikovat? Právě naopak, není třeba těsnit hydraulický stavitelný mechanismus proti okolí - už v oleji je. Leda bys dal do oleje řemen, proti tomu máte ale taky výhrady Někdy si říkám, kolik z těch lidí, co tyhle věci komentují vůbec ví, jak to funguje.
Všechno, co se může pokazit... nás poučí.
„Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.”
„Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.”
Re: TSI motory
Řetěz je dobré řešení to bezpochyby, ale ne v podání vw a jejich pidiretizku a ještě nekvalitní, aby se měnil po 40 tisících to jsem neslyšel u nikoho jiného
malej traktorista v malým traktoru
Re: TSI motory
A teď píšeš o jakém motoru? Už se v tom ztrácím, motá se tu HTP, TSI a konkurenční koncern.
Všechno, co se může pokazit... nás poučí.
„Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.”
„Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.”
Re: TSI motory
Vidíš a v tomto je problém - ako fungoval motor škody 1202 vedel už žiak 3triedy zš - a teda bola aj väčšia šanca že si ludia doma pomohli sami. Veci komplikovať je dobre len na to aby sa vytiahli peniaze z vrecák ludí.chobotek píše: Někdy si říkám, kolik z těch lidí, co tyhle věci komentují vůbec ví, jak to funguje.
Všetky výrobky spred 50 - 70 rokov dodnes fungujú. Budú aj dnešné výrobky fungovať po takom čase????
Re: TSI motory
Pravděpodobně nebudou. Ale výsledek těch komplikací je vidět na emisích. Jen doufám, že se v tomhle vlákně nesemele i dieselgate
Všechno, co se může pokazit... nás poučí.
„Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.”
„Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.”
- Atlan
- Příspěvky: 9587
- Registrován: úte kvě 25, 2010 5:32 pm
- Bydliště: Košice-okolie
- Kontaktovat uživatele:
Re: TSI motory
No neviem vo vacke tlakovy olej je tak ci tak, v hlave tlakovy olej te tak ci tak, jedine co musis urobit je dat simering aby olej netiekol von okolo hriadeli, pre koleso remena.chobotek píše:Komplikovat? Právě naopak, není třeba těsnit hydraulický stavitelný mechanismus proti okolí - už v oleji je. Leda bys dal do oleje řemen, proti tomu máte ale taky výhrady Někdy si říkám, kolik z těch lidí, co tyhle věci komentují vůbec ví, jak to funguje.
Retaz sa daval z dovodu dlhej zivotnosti a bezudrzbovosti, ale nie u VW jedina nevyhoda retazi je relativna hlucnost.
Zmenu casovania vacky prostrednictvom pootocenia kolesa na vacke hydraulicky maju aj motory co maju remen. To tsi ma ovladanu vacku sania aj vyfuku, navyse neopravitelny monoblok.
Proste vw s retazou u htp aj neskor este uz tsi 1.2 slapol vedla, diletanskym navrhom. Toje neodskrepitelky fakt. Ono tyvh pruserov ma ta automobilka viac. Cena sa rychlovyvoj.
Naposledy upravil(a) Atlan dne sob led 02, 2021 11:14 am, celkem upraveno 1 x.
Ludi co nemaju dost rozumu som zablokoval. Ked raz nato niekto nema, tak skoda sa snim bavit.
Re: TSI motory
Emisie treba náháňať od velkosti - pozri si štatisticky zastúpenie produkcie emisií ako majú jednotlivé odvetvia ludskej činnosti. Potom si z dopravy oddel osobnú dopravu - schválne že kolko tučniačikov zachránime ak celá osobná doprava bude mať 0.
A za druhé 7 miliard ludí na svete serie na emisie, ale 800milionová europa to fakt zachráni.
Hneď sa všetky ladové medvede začali lepšie cítiť, keď sa dopočuli , že europska komisia schválila Euro 7
A za druhé 7 miliard ludí na svete serie na emisie, ale 800milionová europa to fakt zachráni.
Hneď sa všetky ladové medvede začali lepšie cítiť, keď sa dopočuli , že europska komisia schválila Euro 7
Re: TSI motory
oco13: to už jsou politická rozhodnutí, jak jsem psal prve a nijak se tu v nich babrat nehodlám
Atlan: tak si to řešení pro "zmenu casovania vacky prostrednictvom pootocenia kolesa na vacke hydraulicky maju aj motory co maju remen" porovnej, co do počtu dílů a těsnících prvků. Já jsem nikde nepsal, že se to povedlo napoprvé, akorát se mi zdá trochu moc, nazvat konstruktéry kokoty, kteří neví, co dělají.
Atlan: tak si to řešení pro "zmenu casovania vacky prostrednictvom pootocenia kolesa na vacke hydraulicky maju aj motory co maju remen" porovnej, co do počtu dílů a těsnících prvků. Já jsem nikde nepsal, že se to povedlo napoprvé, akorát se mi zdá trochu moc, nazvat konstruktéry kokoty, kteří neví, co dělají.
Všechno, co se může pokazit... nás poučí.
„Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.”
„Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.”
Re: TSI motory
S týmto plne súhlasím - ccti sú až tí nad nimi a čím vyššie po rebríku tým väčší.chobotek píše:nazvat konstruktéry kokoty, kteří neví, co dělají.
Re: TSI motory
oco13, přesně tak. EU tady šikanuje lidi zákazem používaní uhlí, automobilky trestá za každý g CO2, přístupem vyžene veškerou výrobu do Číny, kde vzniká za mnohem horších vlivů na okolí než měla výroba u nás za minulého režimu. Jen ta doprava čínského šmejdu do EU vyprodukuje víc bordelu než Euro 0 vůči EUro 7.
Ale to by v Bruseli museli myslet v souvislostech. Prostě banda pokrytců ze spolku, kam jsme bohužel vlezli.
Ale to by v Bruseli museli myslet v souvislostech. Prostě banda pokrytců ze spolku, kam jsme bohužel vlezli.
Re: TSI motory
Zbytečná diskuze o ničem. To že řetězy nevydrží ani 40tis to bylo u prvních ročníků ea111,ale to neodjel ani duplex řetěz u škody 120. A taky byl volný jak šráky. Akorát neskočil. A u toho TSI když není řidič hluchý jak poleno se to dalo v pohodě vyřešit bez nějakých stresů. To jen český mozek si myslí že je něco na věky. A že když něco nevydrží 100 tis km je něco špatně. U S120 bylo po 100tis zralé na kompletní generálku. Jinak já těch TSI servisuju celkem dost, u některých se zavčasu udělaly rozvody a ty motory prostě fungují bez problému. Podotýkám že na LL servis. Většina jich je ea111 ve fabiích,rapidech a najeto mají i ke 300tis km. Co 100 tis se preventivně udělá sada řetězu s lištama,ta sada stojí snad kolem 2000 a jezdí to. Teď nám tu přibyly ze zrušené dceřinky i nějaké 1.4 EA 211,všechno OIII a jedna z nich má skoro 400tis. A co jsme zjišťovali historii tak jen běžný servis. Já sám mám 1.4tsi 103kw v OIII a lepší motor jsem ještě v autě neměl...
Můj 7045 horal (pokladnička)viewtopic.php?f=36&t=118233
Re: TSI motory
Tomáš - to všetko treba vidieť v ovela širších súvislostiach
Ano Shade 120 bola po 100t zrelá na generalku, lenže väčšina ludí tie km najazdila za celý život. Treba sa opýtať prečo my potrebujeme robiť 100t za 3 roky keď našim otcom to trvalo 30 rokov? Takže ono to nie je vôbec o technike ale o luďoch Prečo dnes každý potrebuje 30 displejov a 8 asistentov, keď jeho dedovi stačili 4 kolesá a nesynchronizovaná prevodovka.
Máš pravdu TSI naozaj nie sú chybné - poruchu máme my ludia v našich hlavách.
Ano Shade 120 bola po 100t zrelá na generalku, lenže väčšina ludí tie km najazdila za celý život. Treba sa opýtať prečo my potrebujeme robiť 100t za 3 roky keď našim otcom to trvalo 30 rokov? Takže ono to nie je vôbec o technike ale o luďoch Prečo dnes každý potrebuje 30 displejov a 8 asistentov, keď jeho dedovi stačili 4 kolesá a nesynchronizovaná prevodovka.
Máš pravdu TSI naozaj nie sú chybné - poruchu máme my ludia v našich hlavách.
Re: TSI motory
No kdyby to byly 2000 Kč, tak to nikdo neřeší. Jenže 2000 Kč bude materiál, kde je práce, navíc když se dělají rozvody, tak jde automaticky i olej, takže to není o tom dát co 100 000 km 2000 Kč, ale spíše k 10 000 Kč a to už je rozdíl.
Ale chápu výrobce, že přes 100 000 km je dle něj už nájezd, kdy dle něj je auto silně opotřebované, ne-li rovnou do šrotu. Usuzuji dle záruky na nové auto, která bývá omezena hranicí kolem 100 000 km.
Ale chápu výrobce, že přes 100 000 km je dle něj už nájezd, kdy dle něj je auto silně opotřebované, ne-li rovnou do šrotu. Usuzuji dle záruky na nové auto, která bývá omezena hranicí kolem 100 000 km.