TSI motory
Moderátoři: rezis, Lukashil, Leo
- Atlan
- Příspěvky: 9587
- Registrován: úte kvě 25, 2010 5:32 pm
- Bydliště: Košice-okolie
- Kontaktovat uživatele:
Re: TSI motory
Ze nebudem macat remen v oleji? A nepouzijem retaz ako na bicykli pre 2r decko napr?
Ludi co nemaju dost rozumu som zablokoval. Ked raz nato niekto nema, tak skoda sa snim bavit.
Re: TSI motory
Skvělé. Takže zatím víme, jak by to vypadat nemělo (a to ještě odhlédnu od toho, že jde o jakýsi názor na základě dojmů) a nevíme nic o tom, jak by to konstrukční řešení mělo vypadat.
O tom, že existuje postup, jak při každé výměně oleje zjistit stav řemenu a případně ho vyměnit víš? Máš nějaké výhrady ke druhé generaci TSI motorů? Umíš všechno napoprvé?
A kdybys měl pocit, že to Tebe reju: ono to všechno vypadá dětsky snadně a je lehké to všechno shodit s tím, že konstruktér je debil. Možná. Nikdy jsem neviděl vývojové oddělení VW nebo PSA, ale nedovolil bych si tak příkré soudy. Asi víš něco víc. A snad nejen já jsem zvědavý na to, až nám to prozradíš, jak by to mělo vypadat. Řeči o tom, že řetěz je jak z kola pro dvouleté děcko neobstojí, to musíš vidět sám.
A znovu, kdyby bylo možné stále vyrábět motory jak před půl stoletím, myslíš, že by to výrobci nedělali?
O tom, že existuje postup, jak při každé výměně oleje zjistit stav řemenu a případně ho vyměnit víš? Máš nějaké výhrady ke druhé generaci TSI motorů? Umíš všechno napoprvé?
A kdybys měl pocit, že to Tebe reju: ono to všechno vypadá dětsky snadně a je lehké to všechno shodit s tím, že konstruktér je debil. Možná. Nikdy jsem neviděl vývojové oddělení VW nebo PSA, ale nedovolil bych si tak příkré soudy. Asi víš něco víc. A snad nejen já jsem zvědavý na to, až nám to prozradíš, jak by to mělo vypadat. Řeči o tom, že řetěz je jak z kola pro dvouleté děcko neobstojí, to musíš vidět sám.
A znovu, kdyby bylo možné stále vyrábět motory jak před půl stoletím, myslíš, že by to výrobci nedělali?
Všechno, co se může pokazit... nás poučí.
„Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.”
„Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.”
Re: TSI motory
Děláš si prdel? To je nějaká novinka že napínák nemá fungovat po zhasnutí motoru jako povolovák? A na to že kryt má fyzicky znemožňovat přeskočení už ti kokoti u druhé generace přišli?
Rozměry řetězu a z toho vyplývající otřesná životnost také vypovídají o mnohém, u normálních aut je životnost řetězu zpravidla stejná jako životnost motoru.
Rozměry řetězu a z toho vyplývající otřesná životnost také vypovídají o mnohém, u normálních aut je životnost řetězu zpravidla stejná jako životnost motoru.
Re: TSI motory
no skúsim ja riešenie by malo byť také aby žiadne konštrukčné riešenie nobolo potrebné.chobotek píše: jak by to konstrukční řešení mělo vypadat.......
A znovu, kdyby bylo možné stále vyrábět motory jak před půl stoletím, myslíš, že by to výrobci nedělali?
K tej druhej otázke - má to dve roviny - úradníci požadujú nezmysly a automobilky im pritakávajú - na to nemám odpoveď prečo
Druhá rovina je že ludia sú stále rozmaznanejší a požadujú väčší výkon viac displejíčkov a viac pohodlia - automobilky im vyhovejú lebo ludia za to zaplatia.
Riešenie je také aké urobilo Mitsubishi od budúceho roku - prestať predávať autá v europe. Ak by to spravili všetky automobilky ukázalo by sa kto má navrch.
Samozrejme je to nerealne ale myšlienka to je pekná.
Re: TSI motory
Vedra: proč bych si měl dělat prdel? Ten řetěz sám o sobě vydrží statisíce. A že životnost aut se nepočítá na generaci už sis všimnul? To je furt dokola, i v jiných tématech. Chtěli byste konstrukčně mnohem složitější výrobky za výrobní cenu motoru Š120. Proč teda nechcete jezdit těma 30+let starýma plečkama, když byly tak dokonalý? Druhá generace má řemen. Evolucí první generace je upravený napínák. Tobě nefunguje? Když sis koupil nové auto, nevyměnili ti ho zdarma? U toho Golfa by ho vyměnili, kdyby původní majitel měl zájem to řešit. Jenže ono to skočilo přes 100tis. km, to už jsem s tím jezdil já a bylo po záruce. Ty motory jsem měl rozebrané, opravoval jsem je. Stálo mě to čas a peníze a přesto bych si nedovolil říct, že je konstruoval kokot.
oco13: zkusils, nemám co dodat. A teď by mi někdo mohl vysvětlit, proč je konstruktér kokot, když se snaží splnit zadání.
Uvědomte si, že nad politickým zadáním máte moc. Politici se nedostávají k moci sami od sebe, někdo je musí volit a především kontrolovat, jak svoji práci vykonávají. Tyhle řeči, jak to ti kokoti zase posrali, jsou dost mimo. "Kokoti" jen plní zadání, často na hranici současného stavu poznání.
Fakt nevím o co vám jde. Vysypalo se mě jedno každé auto, včetně motorů, které mají pověst nesmrtelných. Protože s auty jezdím a tak nějak počítám s tím, že nic nevydrží věčně.
oco13: zkusils, nemám co dodat. A teď by mi někdo mohl vysvětlit, proč je konstruktér kokot, když se snaží splnit zadání.
Uvědomte si, že nad politickým zadáním máte moc. Politici se nedostávají k moci sami od sebe, někdo je musí volit a především kontrolovat, jak svoji práci vykonávají. Tyhle řeči, jak to ti kokoti zase posrali, jsou dost mimo. "Kokoti" jen plní zadání, často na hranici současného stavu poznání.
Fakt nevím o co vám jde. Vysypalo se mě jedno každé auto, včetně motorů, které mají pověst nesmrtelných. Protože s auty jezdím a tak nějak počítám s tím, že nic nevydrží věčně.
Všechno, co se může pokazit... nás poučí.
„Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.”
„Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.”
Re: TSI motory
Konštruktér nie je cct chyba je ovela ovela vyššie. Ale mne táto debata pripomína našich managerov ako sa škrabú za ušami , prečo majú výlisky trhliny, keď dva roky pred tým to lisovalo v pohode. To že zdola im všetci kričia, že máme nekvalitný čínsky plech to nepočujú. A dva roky dozadu to išlo lebo plech bol z Košic
- Atlan
- Příspěvky: 9587
- Registrován: úte kvě 25, 2010 5:32 pm
- Bydliště: Košice-okolie
- Kontaktovat uživatele:
Re: TSI motory
Rec bola o1, 2 htp ktora ma ten retaz z bicykla, a nezdasa mi platit za auto aby som skodovke testoval motory, to maju urobit oni. Nie zakaznici hold ina doba.
A ked uz pozri retaz na 1.2 htp a potom 1 2 tsi to im trvalo celu generaciu motora aby dali vevsibretaz ale furt problem z napinakom, posledna verzia F tak ze az na 6 pokus to ako tak napina. Strasne smutne rychlokvasky vyrabaju.
Nonsens je soft u scaly a O4
Okret toho niekedy boli blbe napinaky s srubov a spruzinou, povolil si a dospanoval, potom prisli napinaky s spruzinou a zarazkou BEZPROBLEMOVE funkcne.
Macat remen v oleji sprostost lebo z principu to skracuje zivotnost, a vymena je zbytocne komplikovana.
Plech z kosic ste nechceli lebo je drahy, tak berie ho dacia.
A ked uz pozri retaz na 1.2 htp a potom 1 2 tsi to im trvalo celu generaciu motora aby dali vevsibretaz ale furt problem z napinakom, posledna verzia F tak ze az na 6 pokus to ako tak napina. Strasne smutne rychlokvasky vyrabaju.
Nonsens je soft u scaly a O4
Okret toho niekedy boli blbe napinaky s srubov a spruzinou, povolil si a dospanoval, potom prisli napinaky s spruzinou a zarazkou BEZPROBLEMOVE funkcne.
Macat remen v oleji sprostost lebo z principu to skracuje zivotnost, a vymena je zbytocne komplikovana.
Plech z kosic ste nechceli lebo je drahy, tak berie ho dacia.
Ludi co nemaju dost rozumu som zablokoval. Ked raz nato niekto nema, tak skoda sa snim bavit.
Re: TSI motory
Presne tak a tým pádom všetko do Gruppy, JLR, Suzuki, Bentley, Boeingu, Webasta a neviem kolko ďalších zákazníkov má šunt.Atlan píše:Plech z kosic ste nechceli lebo je drahy, tak berie ho dacia.
Ešte mám odloženú retiazku z Opla tam proti tej je hrubá ešte aj tá z detskej hračky.
Re: TSI motory
U Vw nebyl vadný jeden motor je to celá plejáda motorů s konstrukčními edostatky, horší, že se automobilka k tomu neznala a řešila to se zpožděním nebo vübec po záruce.
Re: TSI motory
Teraz presne to isté predvádza JLR - indické vedenie ho utopí v lyžičke vody.
Re: TSI motory
Měl jsem dvě TSi a obě stály za vyliž prdel. A to hlavně přístupem a řešením problémů ze strany VW.
Jako věřím že ty motory už jsou ok - když si je nepořizuju
Jako věřím že ty motory už jsou ok - když si je nepořizuju
Bydlím v Dětmarovicích udal bych i ulici, ale bohužel je tady nemáme
Re: TSI motory
chobotek: Co jsem taháš Š120? Řetězový rozvod byl naprosto bezporuchový systém s prakticky neomezenou životností u všech aut dokud do toho nezačali fušovat ta diletantská banda z VW.
Pamatuju jsi jak jsme ten první článek ve Světě Motorů četli na dílně a pak volali Václavíkovi do redakce jestli to je překlep protože přeskočení řetězu přeci není technicky možné od toho je tam kryt.
Pamatuju jsi jak jsme ten první článek ve Světě Motorů četli na dílně a pak volali Václavíkovi do redakce jestli to je překlep protože přeskočení řetězu přeci není technicky možné od toho je tam kryt.
Re: TSI motory
Opýtam sa trocha od veci - pamätáte si ešte rozvod ozubenými kolesami? Ja som to videl na svokrovom Moskviči 426. To sa tiež asi nemuselo nikdy meniť.?
A moj mechanik mi stále dohováral - neparkuj mi s tou embečkou pri dielni, lebo všetci počujú že ti reťaz mláti až o obrubník.
A moj mechanik mi stále dohováral - neparkuj mi s tou embečkou pri dielni, lebo všetci počujú že ti reťaz mláti až o obrubník.
- Atlan
- Příspěvky: 9587
- Registrován: úte kvě 25, 2010 5:32 pm
- Bydliště: Košice-okolie
- Kontaktovat uživatele:
Re: TSI motory
Ani retaz by si nemusel menit, problem je ten, ze sa ti posuva casovanie, po nejakych 100 az 150tiskm mas posunutie o pol zubu. Co by slo kompenzovat, ak by bolo stavitelne koleso na vacke.
Lenze v dobe emisii, by ti uz asi svietila kontrolk
Lenze v dobe emisii, by ti uz asi svietila kontrolk
Ludi co nemaju dost rozumu som zablokoval. Ked raz nato niekto nema, tak skoda sa snim bavit.
Re: TSI motory
Na embečke???
Inak v "dobe emisií" https://www.facebook.com/marketplace/it ... =undefined a veselo jazdím s modrým dymom za chrbtom
Inak v "dobe emisií" https://www.facebook.com/marketplace/it ... =undefined a veselo jazdím s modrým dymom za chrbtom