Hinomoto E2304
Moderátor: DYK
Re: Hinomoto E2304
Kubota parking only :-)
https://www.youtube.com/user/ladikigas
https://www.youtube.com/user/ladikigas
Re: Hinomoto E2304
Ještě jednou velké díky ladiki. Přiznám se, že v těch číslech náhrad jsem se ztrácel.
Už mám objednáno a částku jsem srazil na 3 500,- i s dopravou což už není nic závratného. V e-shopu se podivovaly, že takový neměly na skladě 8 let . Dodají ho snad za týden.
V zimě budu dělat těsnění pod hlavou, tak ještě budu chytat rozumy. Bude to poprvé co se budu hrabat v motoru sám. Zatím jsem jen pomáhal u svého zetoru chlapům v dílně. Takže to bude průzkum bojem a škola praxí .
Už mám objednáno a částku jsem srazil na 3 500,- i s dopravou což už není nic závratného. V e-shopu se podivovaly, že takový neměly na skladě 8 let . Dodají ho snad za týden.
V zimě budu dělat těsnění pod hlavou, tak ještě budu chytat rozumy. Bude to poprvé co se budu hrabat v motoru sám. Zatím jsem jen pomáhal u svého zetoru chlapům v dílně. Takže to bude průzkum bojem a škola praxí .
Re: Hinomoto E2304
Škoda,že jsem přečetl dlouho Tvůj příspěvek.Taky jsem řešil problém startéru a pomohl mně pan JANOTA z Otrokovic.Za dva dny mně poslal nový startér-náhradu,protože originál na mitsubisha by stál skoro 12000Kč a náhrda je zapolovic a ten starý slíbil,že opraví.Má normálně stránky na internetu.Byla s nima dobrá domluva a byli ochotní
Re: Hinomoto E2304
j.kubec....nemáš vůbec za co, sám jsem byl zvědavý, co a jak se dá sehnat Hlavně, aby to dobře dopadlo..
Tínek.....pane Janotu resp. firmu znám, ale vycházel jsem z informace, že j.kubec již v opravovnách byl, kde řekli nee......Je také fakt, že na janotu jsou rozdílné reference
Tínek.....pane Janotu resp. firmu znám, ale vycházel jsem z informace, že j.kubec již v opravovnách byl, kde řekli nee......Je také fakt, že na janotu jsou rozdílné reference
Kubota parking only :-)
https://www.youtube.com/user/ladikigas
https://www.youtube.com/user/ladikigas
Re: Hinomoto E2304
Ono to s opravou není tak jednoduché a v opravnách mě vyhodily protože díly prý nejsou shodné s náhradnímy startéry. Jsou tam sice malé ale jsou rozdíly v rozměrech. Do náhrady už díly by mohly bít. Sám jsem zvědavý co příjde.
Re: Hinomoto E2304
Sice to není japonec, ale to snad nikomu nebude vadit a neb kdo si hraje nezlobí.
https://www.youtube.com/watch?v=9DEMGB3MSHI
https://www.youtube.com/watch?v=9DEMGB3MSHI
Re: Hinomoto E2304
Vúbec to nevadí, tvoje vlákno, pěknej stroj i udělaný video.
Zetor 3011,8011,Yanmar 215d,Valtra N113, 2x sekací traktůrek,Palms10D 5.72 +klembank ,Honda XLV 650 Transalp,Honda XR125L,simson s51enduro,čtyřkolka 250ccm čína, 3x kára domaděl, mulčovač Deleks135cm,štípačky.....
Re: Hinomoto E2304
pěkný, zachovalý stroj
Kubota parking only :-)
https://www.youtube.com/user/ladikigas
https://www.youtube.com/user/ladikigas
Re: Hinomoto E2304
Ročník 1983. Motor šlape jak nový. Jen mě letos začal prosakovat chladič, tak se na to budu muset kouknout přes zimu. Také vyměním pár řemenů. A možná když bych se nudil tak ještě přetěsním i pár pístnic. Část hydrauliky jsem dělal loni.
Pomalinku opravuju co je kde potřeba. Jsem s ním však naprosto spokojený. I výkonově s užší lištou se dá srovnávat s 512.
Už to je přes tři roky co mě ho dotáhli z Bavorska.
Pomalinku opravuju co je kde potřeba. Jsem s ním však naprosto spokojený. I výkonově s užší lištou se dá srovnávat s 512.
Už to je přes tři roky co mě ho dotáhli z Bavorska.
Re: Hinomoto E2304
Hlásím že mám nový startér již doma. Dnes dorazil od ELÁNCARu. Sehnali ho za 3400. Je to náhrada Hitachi s označením RC 9538 R Vzhledově je jiný, má silnější odlitek příruby a i jiný motor rozměrově. Proto to nechtějí repasovat. Hlavní je že sedí rozměrama do motoru a já zase funguji.
Re: Hinomoto E2304
Dobrá správa.
A můžeš zase vyjet do roklí.
Ať Ti slouží.
A můžeš zase vyjet do roklí.
Ať Ti slouží.
Mitsubishi MT21 - čtyřválec
Ostrovní FVE: mono 2Sx3P 320W (1900W). Regulátor Epever Tracer6415AN. Baterie Pb 48V/300Ah, LiFePo 285 + 200Ah 16 článků. Měnič (čína) sinus 3200W + 6000W/48V
Solární deskové termo panely KPS11 4ks 1800W (7200W)
Ostrovní FVE: mono 2Sx3P 320W (1900W). Regulátor Epever Tracer6415AN. Baterie Pb 48V/300Ah, LiFePo 285 + 200Ah 16 článků. Měnič (čína) sinus 3200W + 6000W/48V
Solární deskové termo panely KPS11 4ks 1800W (7200W)
Re: Hinomoto E2304
Startér odzkoušený a plně funkční.
Mněl bych ještě jeden dotaz, který mě malinko štve. Mám po zahřátí menší tlak motorového oleje. Na 800 otáčkách začíná problikávat olej. Po zjišťování a zkoušení jsem zjistil že to může dělat redukční ventil na čerpadle oleje. Neměl to někdo rozdělané a nevíte kde a jestli vůbec se to nechá nastavit či upravit jako u Zetorů?
Jinak jsem sehnal noví termostat na chladící kapalinu, protože teplota po zahřátí stoupala více než dříve na asi 90°C. Velikost termostatu je shodná s Fabií ( průměr 54mm) jen teplota 71°C. Sehnal jsem na 73°C, který je asi 4-8x levnější. Termostaty na 71°C jsou totiž do sportovních motorů či do tuningu a z toho se odvíjí cena.
Přes zimu mám víc času a mohu si dovolit i odstávku na pár dní. Přes léto kdy s himíkem dělám krmení si to nemůžu dovolit. Nyní hlavně sedlám 7245 která zase jde do polepšovny na jaře .
Mněl bych ještě jeden dotaz, který mě malinko štve. Mám po zahřátí menší tlak motorového oleje. Na 800 otáčkách začíná problikávat olej. Po zjišťování a zkoušení jsem zjistil že to může dělat redukční ventil na čerpadle oleje. Neměl to někdo rozdělané a nevíte kde a jestli vůbec se to nechá nastavit či upravit jako u Zetorů?
Jinak jsem sehnal noví termostat na chladící kapalinu, protože teplota po zahřátí stoupala více než dříve na asi 90°C. Velikost termostatu je shodná s Fabií ( průměr 54mm) jen teplota 71°C. Sehnal jsem na 73°C, který je asi 4-8x levnější. Termostaty na 71°C jsou totiž do sportovních motorů či do tuningu a z toho se odvíjí cena.
Přes zimu mám víc času a mohu si dovolit i odstávku na pár dní. Přes léto kdy s himíkem dělám krmení si to nemůžu dovolit. Nyní hlavně sedlám 7245 která zase jde do polepšovny na jaře .
Re: Hinomoto E2304
J.kubec....tato závada má mnoho příčin, od vůle na klice přes kabeláž, přicpaný sací koš atd....filtr použiváš pravidelně stejný? NEsouvisí to i s tou teplotou vody?
Kubota parking only :-)
https://www.youtube.com/user/ladikigas
https://www.youtube.com/user/ladikigas
Re: Hinomoto E2304
Jistě příčin může být více a tak se je snažím eliminovat jednu po druhé. Začalo se to projevovat v krátkém čase a ne pozvolna v delším časovém úseku. Poprvé jsem si toho všiml při výkopových pracech, kde není motor nijak přetěžován. Nejprve jsem se domníval, že to je teplotou, protože podle budíku pomalu stoupala v tomto roce provozní teplota motoru. To jsem vyřešil novým termostatem, který má provozní teplotu o 2 °C vyšší což nehraje roli vzhledem k pracovní hysterézy. Filtry používám stále stejný, olej z jednoho sudu M7ADS Mogul. Takže zbývá klikovka, u té pochybuji že by se to projevilo v tak krátkém čase???. U sacího koše by to nešlo i za studena, zkontroluji to po sundání vany. Zatím mám horkého kandidáta poškození pružinky v redukčním ventilu. Ještě podumám a jak bude více času shodím vanu o mrknu do střev. Hodně zkušeností mám na zetorech, kde je přeci jen dost závad a dělám si tam už téměř vše sám. Tam se mě právě stalo že byla unavená pružinka a po ohřátí na provozní teplotu problikávala kontrolka na nízkých otáčkách. Z toho usuzuji i zde možnou příčinu potíží. Zatím jen sonduji co mě čeká. Přeci jen na zetor se nechá sehnat cokoliv, ale u japonce je přeci jenom trochu problém s dostupností.