Kubota
Moderátor: DYK
Re: Kubota
Myslel som to ako porovnanie, aké poplatky musí zaplatiť oficialny dovozca a aké predajca z bazoša.
- stanislavsnv
- Příspěvky: 1044
- Registrován: pon bře 17, 2014 7:47 am
- Bydliště: ILIAŠOVCE
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kubota
Každý Japonec čo sa predáva na Bazoši a nie len na Bazoši ale na Slovensku musel prejsť clom.
YANMAR AF33 MARK III; MULČOVAČ-RM 150; Pluh obracak dvojak VENTZKI AKD16ZP; Stolový sústruh Bernardo Profi SS550V; ROTAVÁTOR ISEKY-150;
Re: Kubota
za chvilu zacnu koncit prve 4rocne firemne kupy na bazosi resp u predajcov, bude ich dost tych taktorov aj od ruky, akurat ze za rovnake ceny ako stali firmu pre 4rokmi
* pekne je vidno ked dojde kontajner na svk + cas na colne papierovacky, popripade "repas", bazos je obratom zahadzany dalsimi modelmi
* pekne je vidno ked dojde kontajner na svk + cas na colne papierovacky, popripade "repas", bazos je obratom zahadzany dalsimi modelmi
Re: Kubota
tak to jsi napsal presne ten ze slovenska z pod.biskupic prodava primo dovezene a me ze zacatku taky neodepisoval ale odepise tak po 14 dnech a ten chlapik od toho brna ma sice dvakrat takovy ceny ale u nas tu ma ty kuboty a iseki au asi 6 lidi a vsichni to maji od nej a nemuzou si to vynachvalit zaruku dava 2 roky na stroj tak nevim ale ja bych se radeji priklonil k variante toho slovenska a opravil si to sam!!!![/quote]
Kdo dává záruku 2 roky na stoje prosím? Klidně do sz děkuju.
Kdo dává záruku 2 roky na stoje prosím? Klidně do sz děkuju.
Re: Kubota
Ahoj všem, kolik má být oleje v přední nápravě u Bulltry 17. Jak poznám, že ho tam je dostatek? Vím, že tam je nalívací otvor, je tam i někde kontrolní?
Děkuji
Děkuji
Re: Kubota
v přední nápravě-myšleno diferák-má být 2,5l převoďáku. Pokud máš asitent otáčení. Pokud jen klasika přední náhon má být 1,5l převoďáku. KOntrolní není.
K každém portálu předního kola má být 0,5l převoďáku.
Oproti novějším modelům nebo jiným výrobcům nejsou portály propojeny s diferákem..
K každém portálu předního kola má být 0,5l převoďáku.
Oproti novějším modelům nebo jiným výrobcům nejsou portály propojeny s diferákem..
Kubota parking only :-)
https://www.youtube.com/user/ladikigas
https://www.youtube.com/user/ladikigas
Re: Kubota
Zdravím, zkusím obnovit téma, máte někdo nějaké novější zkušenosti s traktory Kubota? Uvažuji o koupi M5111 s čelákem. Díky.
Re: Kubota
Zdravím všechny majitele značky Kubota a nejen ty. Vím, že to už mockrát bylo, ale nejsem z toho nijak moudrý. Mám Aste 195 a už pátý rok řeším motorový olej. Filtr dávám MANN W811/80 na doporučení jako náhradu, s olejem je to horší. Na nalévacím víčku mám 10W30, na fóru nacházím většinou 10W40 a v servisu Kubota prý používají 15W40 orygo KUBOTA. V manuálech s přibližně stejným motorem travních sekaček zas píšou 5W40 (až tuším 80 nebo tak nějak). Ve spešl obchode na maziva jedni trvají na doporučení výrobce motoru, jiní že je to jen marketing. A teď babo raď
Re: Kubota
Vůbec tomu nerozumím, ale když tam dáš 10W30 - nic se nestane. Když tam dáš 10W40 stane se to, co v prvním případě.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
Re: Kubota
Tak jsem tam kde jsem byl. Přesto děkuji. Zkusím ještě jeden dotaz. Mám vůli na zdvíhacích ramenech hydrauliky, nevím jestli je vymačkaná díra nebo tisícihran, je to zajištěno jen pružným kolíkem. Koukal jsem na funglovku Iseki, tam je vůle minimální, ale je. Myslíte, že je to třeba nějak řešit? Třeba říznout oko a stáhnout pevnostním šroubem jako to mají některé traktory?
Re: Kubota
Astek Zdravím
ad olej......zajdi za prodejce Kubota a kup si olej 10W-30. Pakliže chceš mít klidné spaní bez hledání. Ono totiž na trhu nejsou moc obvyklé 10W-30 s normou do dieselu API CF....to reaguji na ty oleje do sekaček, které jsou také 10W-30, ale specifikaci API CF nemají!!
Do Tvého motoru může být jak 10W-40 tak 15W-40. JE to o způsobu využití ročního období popř. jestli máš více nalítáno. Každopádně specifikace oleje pro diesel API CF.
Roky používám 10W-40 API CF a no problem.
JEn připomenu. Pokud někdo před Tebou používal 15W-40 což v drtivé většině je minerální olej, tak při přechodu na 10W-40, jelikož olej obashuje více detergentních přísad, můžeš pozorovat zvýšené "čistící" účinky oleje. Nedá se přesně určit co a jak nastane, kolik karbonu Ti původní olej zanechal, prootže je na tuto informaci moc proměných.....
Obecně olej 15W-40 má větší střihovou stabilitu a je tedy více vhodný do letního provozu a vyššího zatížení. Nebo v případě, že motor je více vyběhaný a 10W-30 žere olej.
ad olej......zajdi za prodejce Kubota a kup si olej 10W-30. Pakliže chceš mít klidné spaní bez hledání. Ono totiž na trhu nejsou moc obvyklé 10W-30 s normou do dieselu API CF....to reaguji na ty oleje do sekaček, které jsou také 10W-30, ale specifikaci API CF nemají!!
Do Tvého motoru může být jak 10W-40 tak 15W-40. JE to o způsobu využití ročního období popř. jestli máš více nalítáno. Každopádně specifikace oleje pro diesel API CF.
Roky používám 10W-40 API CF a no problem.
JEn připomenu. Pokud někdo před Tebou používal 15W-40 což v drtivé většině je minerální olej, tak při přechodu na 10W-40, jelikož olej obashuje více detergentních přísad, můžeš pozorovat zvýšené "čistící" účinky oleje. Nedá se přesně určit co a jak nastane, kolik karbonu Ti původní olej zanechal, prootže je na tuto informaci moc proměných.....
Obecně olej 15W-40 má větší střihovou stabilitu a je tedy více vhodný do letního provozu a vyššího zatížení. Nebo v případě, že motor je více vyběhaný a 10W-30 žere olej.
Kubota parking only :-)
https://www.youtube.com/user/ladikigas
https://www.youtube.com/user/ladikigas
Re: Kubota
ad ramena.....asi myslíš horní...
ta jsou uložena na tisícihranu, zajištěna ségrovkou. Tady je potřeba rozlišit jestli je vůle jen na tisícihranu nebo i na hřídeli uložení ramen. Uložení je v kluzných pouzdrech. Osobně jsem tato pouzdra také měnil. Pro zajištění tisícihranu jsem použil lepidlo Loctite 660. Drží spolehlivě a ikdyž je vysokopevnostní, lze toto spojení po nahřátí horkovzduškou demontovat Další varianta je koupit rameny i hřídel...investice necelých 10tkč
ta jsou uložena na tisícihranu, zajištěna ségrovkou. Tady je potřeba rozlišit jestli je vůle jen na tisícihranu nebo i na hřídeli uložení ramen. Uložení je v kluzných pouzdrech. Osobně jsem tato pouzdra také měnil. Pro zajištění tisícihranu jsem použil lepidlo Loctite 660. Drží spolehlivě a ikdyž je vysokopevnostní, lze toto spojení po nahřátí horkovzduškou demontovat Další varianta je koupit rameny i hřídel...investice necelých 10tkč
Kubota parking only :-)
https://www.youtube.com/user/ladikigas
https://www.youtube.com/user/ladikigas
Re: Kubota
Ladiki, mockrát děkuji za vyčerpávající odpověď, budu se řídit tvou radou. Co se týče těch ramen, pouzdra jsou v pořádku, vůle je v sesazení rameno - tisícihran. Nevím jestli už tam ta vůle byla při koupi, ale trápí mně to už 3 roky co jsem to zjistil a trnu možná zbytečně, že se něco stane a stále to sleduji. Jsi moje záchrana, Loctite mně vůbec nenapadl. Jsem holt stará škola. Hned jak na to budou podmínky to zalepím. Skvělý nápad, mockrát děkuji !!!!
Re: Kubota
ještě Ti doporučím, až sundáš ta ramena jsou pod nima o-kroužky...rozměr bych musel hledat, ale nic neobvyklého. Ty o-kroužky dej nové, než to zalepíš. Já jsem to lepil proto, né že bych se bál, že se 1000hran protočí, ale protože při použití v pluhu se mi díky vůlým v 1000hranu pluh dost vyvracel. Letos orba po opravě byla mnohem lepší A právě vím, že ten Loctite to udržel...jinak bych to nepsal
Kubota parking only :-)
https://www.youtube.com/user/ladikigas
https://www.youtube.com/user/ladikigas
Re: Kubota
Já asi moc panikařím, ty jsi to mněl zřejmě víc, na délku ramen dejme tomu 30cm mám na konci pohyb zhruba do 2cm. Pro zedníka žádná míra, zámečník se děsí. Každopádně to zalepím ať můžu klidně spát. Při nasazování ramen se trocha lepidla vytlačí, nebude to vadit O-kroužkům, nebo je nějak ochránit?