Jak je to s řidičákem?
Re: Jak je to s řidičákem?
Ale nemusí, stačí napsaná soukromá jízda. Půjčené auto. A nesmí bejt zaměstnaného jako řidič. Pokud je to např skladník, je to ok. Už jsem to tu psal. Ráno si vytisknes a podepíšeš papír o nejezdeni, přijdeš do auta, zahodis kolečko a napíšeš si nový. A jedeš, jezdíš celej den, dodržujes pauzy. Večer dojedeš, zaparkujes, vypnes baterky a jdeš spát, ráno přijdeš, vytisknes papír o nejezdeni, zahodis starý kolečko, pac si přeci včera nejezdil :-) a takto den za dnem. Kontrole ukazuje s pouze papíry o nejezdeni a aktuální kolečko. Žádný zkoumání esli si někde nejel víc :-)))) nemají co zkoumat.
Má to jedinou podmínku, auto s kotoučkem...
Má to jedinou podmínku, auto s kotoučkem...
Kazdy vi co delam, jen se to nesmi psat v podpisu. V kolonce povolani je to snad v poradku, pokud ne, tak kolonku z duvodu zbytecnosti odstranit.
O cenach prodavanych veci nediskutuji.
roztrhnisikusnuhakem zavinac gmail.com
O cenach prodavanych veci nediskutuji.
roztrhnisikusnuhakem zavinac gmail.com
Re: Jak je to s řidičákem?
jako skladník můžeš jezdit pořád mezi pobočkam firmy nepotřebuješ vůbec nic, známej byl takhle zaměstnanej u stavební firmy a denně zásoboval stavby až spadla klec, nedržel pauzy ani nic jinýho pokutička 2500 a pro zaměstnavatele asi 5500 to že neměl profesák nevadilo
malej traktorista v malým traktoru
Re: Jak je to s řidičákem?
Akorát že musíš mít pro kontrolu u sebe kolečka za posledních 28 dní zpětně a musí navazovat a v případě digi tachografu jsi totálně vedle.
Když máte v ruce kladivo, všechno ostatní vypadá jako hřebík.
Re: Jak je to s řidičákem?
Britte, ty nectes???????
Žádný kolečka nemám, nemám je kde vzít, protože mám přeci papír o nejezdeni!!!!!!!
Ano s Digi to nejde, a to tam píšu taky. Nehledejte problémy kde nejsou, jezdíme tak minimálně 10let se spoustou kontrol.
Žádný kolečka nemám, nemám je kde vzít, protože mám přeci papír o nejezdeni!!!!!!!
Ano s Digi to nejde, a to tam píšu taky. Nehledejte problémy kde nejsou, jezdíme tak minimálně 10let se spoustou kontrol.
Kazdy vi co delam, jen se to nesmi psat v podpisu. V kolonce povolani je to snad v poradku, pokud ne, tak kolonku z duvodu zbytecnosti odstranit.
O cenach prodavanych veci nediskutuji.
roztrhnisikusnuhakem zavinac gmail.com
O cenach prodavanych veci nediskutuji.
roztrhnisikusnuhakem zavinac gmail.com
Re: Jak je to s řidičákem?
Jasan Shreku je poznat kdo jezdí a je ve styku s dopravní policí.
Zasranej Bil Gates s tady tou jeho informační dálnicí
Zasranej Bil Gates s tady tou jeho informační dálnicí
Něco nejde? Je třeba tvrdit: "mě to nejde"
Vždy se najde někdo kdo to dokáže.
Vždy se najde někdo kdo to dokáže.
Re: Jak je to s řidičákem?
Doklad o neřízení vozidla a záznam o provozu vozidla jseou naprosto rozdílné věci. Jinak jak je to s analogovými zaznamovými zařízeními, nemají letos končit?
Když máte v ruce kladivo, všechno ostatní vypadá jako hřebík.
Re: Jak je to s řidičákem?
Bude problem. S tou zasranou digitalizaci, sledováním přes GPS, rozeznávání značek atd. Zatím se tomu dá vyhnout, když je někde zákaz vjezdu nad 3,5t mimo dopravní obsluhy, tak na to séru. Pustím majáky a jedu pro železo, ale časem to nepujde, budeš sledovanej přes GPS zjistej že si tam jen projel a je to v prdeli.
Podívej se na bazosi, je tam spousta inzerátu kde jako výhodu píšou kolečko, ne Digi, dá se ojebat...
Podívej se na bazosi, je tam spousta inzerátu kde jako výhodu píšou kolečko, ne Digi, dá se ojebat...
Kazdy vi co delam, jen se to nesmi psat v podpisu. V kolonce povolani je to snad v poradku, pokud ne, tak kolonku z duvodu zbytecnosti odstranit.
O cenach prodavanych veci nediskutuji.
roztrhnisikusnuhakem zavinac gmail.com
O cenach prodavanych veci nediskutuji.
roztrhnisikusnuhakem zavinac gmail.com
Re: Jak je to s řidičákem?
Pokud kolečka na konci roku končí, nevidím v nich žádnou výhodu.
Když máte v ruce kladivo, všechno ostatní vypadá jako hřebík.
Re: Jak je to s řidičákem?
Britte. Nic jiného krom papiru o nejezdeni sebou nemám. A nikdo po mé nikdy nic jinýho než kolečka nechtěl. Auto prostě nejezdilo, takže nejsou kolečka ale potvrzeni o nejezdeni. Tedy, tahle si to píše kolega, pac auto je na něj, já si píšu soukromou jízdu. Smlouvu samozřejmě mám sebou taky.Britt píše:Doklad o neřízení vozidla a záznam o provozu vozidla jseou naprosto rozdílné věci. Jinak jak je to s analogovými zaznamovými zařízeními, nemají letos končit?
Kazdy vi co delam, jen se to nesmi psat v podpisu. V kolonce povolani je to snad v poradku, pokud ne, tak kolonku z duvodu zbytecnosti odstranit.
O cenach prodavanych veci nediskutuji.
roztrhnisikusnuhakem zavinac gmail.com
O cenach prodavanych veci nediskutuji.
roztrhnisikusnuhakem zavinac gmail.com
Re: Jak je to s řidičákem?
Ale o těch kolečkách celou dobu mluvím. Oficiálně se jim říká záznam o provozu vozidla a ty musí být v každém vozidle 28 dní zpětně a stav kilometrů musí na sebe navazovat, jinak adios bambinos a flastr jako kráva. Venku je za to pokuta, zadržení řidiče a odstavení vozidla, pokud na místě nezaplatí. Doklad o neřízení pouze potvrzuje to, že jsi předchozí den neřídil. Jsou nějaké vyjímky , ale ty se mě nikdy netýkaly a tak jsem se o ně nezajímal. U digitálu je to naprosto bez diskuze a jediné, co musíš mít ve vozidle je papír, na který vytiskneš záznam o provozu při kontrole.
Když máte v ruce kladivo, všechno ostatní vypadá jako hřebík.
Re: Jak je to s řidičákem?
asi to nějak šlo, v ivecu maji digi tachograf, jestli byl v režimu off těžko říct nebyl jsem u tohoBritt píše:Akorát že musíš mít pro kontrolu u sebe kolečka za posledních 28 dní zpětně a musí navazovat a v případě digi tachografu jsi totálně vedle.
malej traktorista v malým traktoru
Re: Jak je to s řidičákem?
Ježíš marja, Britte, jak můžu mít nějaký kolečko, když to auto nejezdilo!!!!!!!! Můžeš mi to vysvětlit jako pro debila.
Hledáš problémy kde nejsou, znovu říkám, takhle to funguje xx let a kontrolám jak ze strany fFU, tak že strany PČR. Nemám nic, tady je papír že jsem vykonával jinou činnost ( v případě kolegy) v mém případě, smlouva o zapůjčení, soukromá jízda.
Pro normální člověka s C kterej se řízením neplánuje živit, je profesak úplně zbytečná věc.
Kartičku do tachografů mám taky, i když nemám profesak. Dělat ze sebe Saska za dost peněz nemíním.
Hledáš problémy kde nejsou, znovu říkám, takhle to funguje xx let a kontrolám jak ze strany fFU, tak že strany PČR. Nemám nic, tady je papír že jsem vykonával jinou činnost ( v případě kolegy) v mém případě, smlouva o zapůjčení, soukromá jízda.
Pro normální člověka s C kterej se řízením neplánuje živit, je profesak úplně zbytečná věc.
Kartičku do tachografů mám taky, i když nemám profesak. Dělat ze sebe Saska za dost peněz nemíním.
Kazdy vi co delam, jen se to nesmi psat v podpisu. V kolonce povolani je to snad v poradku, pokud ne, tak kolonku z duvodu zbytecnosti odstranit.
O cenach prodavanych veci nediskutuji.
roztrhnisikusnuhakem zavinac gmail.com
O cenach prodavanych veci nediskutuji.
roztrhnisikusnuhakem zavinac gmail.com
Re: Jak je to s řidičákem?
Nastuduj tohle
https://www.mdcr.cz/Zivotni-situace/Sil ... ech-ridice
https://www.mdcr.cz/Zivotni-situace/Sil ... ech-ridice
Kazdy vi co delam, jen se to nesmi psat v podpisu. V kolonce povolani je to snad v poradku, pokud ne, tak kolonku z duvodu zbytecnosti odstranit.
O cenach prodavanych veci nediskutuji.
roztrhnisikusnuhakem zavinac gmail.com
O cenach prodavanych veci nediskutuji.
roztrhnisikusnuhakem zavinac gmail.com
Re: Jak je to s řidičákem?
Ty motáš dohromady činnost řidiče a provoz vozidla a to spolu vůbec nesouvisí, pouze jako řidič musíš při kontrole předložit ten záznam (kolesa nebo výpis z tachografu) a je naprosto šumák, kdo a kdy s tím autem jel před tebou. Ty tím papírem o neřízení pouze dokládáš to, že jsi neporušil režim práce řidiče. Nepřál bych ti, aby tě odlovil odbor dopravy a že začínají řádit čím dál víc. Než ti zkontrolují doklady, včetně koncese, nákladového listu a uložení nákladu, stihnou ti udělat i kontrolu technického stavu vozidla a neznám žádného šoféra, kterého by na něčem nenačapali.
Když máte v ruce kladivo, všechno ostatní vypadá jako hřebík.
Re: Jak je to s řidičákem?
Jak můžeš mít "cizí" kolečka ? když s nima zase bude dokládat svojí činnost druhý řidič
malej traktorista v malým traktoru