ISEKI TM170 & TM150
Moderátor: DYK
Re: ISEKI TM170 & TM150
...nechci Ti kazit radost z vypátrání náhradního dílu , ale praxe je taková , že se Tě prodejce zeptá , odkud máš traktor . Pokud jsi jej nekoupil u něj , neprodá Ti ani šroubek . Už jsme to tu řešili , nevěřil tomu . Teď si nevzpomenu u koho to bylo a s kterým prodejcem .
Re: ISEKI TM170 & TM150
To je trapná ubohost!Vladimír2 píše:... praxe je taková , že se Tě prodejce zeptá , odkud máš traktor . Pokud jsi jej nekoupil u něj , neprodá Ti ani šroubek .
A tak pokud s tím (stejně jako já) nesouhlasíte, zveřejňujte odkazy na prodejce ND, kteří se chovají normálně. Třeba jako citovaný traktorservis, https://www.traktorservis.cz/
Filtr jsem si objednal, vyzvedl, zaplatil a namontoval. Traktor jsem si koupil samozřejmě někde úplně jinde. Za mě tedy traktorsevis palce nahoru!
Re: ISEKI TM170 & TM150
Len taká malá poznámočka - skúšali ste niekto niekedy kúpiť súčiastky do plastových okien? Na slovensku je taká prax, že sa predáva len na živnosť s predmetom činnosti výroba výplní stavebných otvorov. Robil som to 25 rokov a pokial viem prax sa nezmenila.
Náhradné diely do aut zase predajú každému, ale mechanik má výrazne inú cenu. Priemyselné roboty (Kuka) darmo ho kúpiš na bazoši - neopravia ti ho nepredajú diely ani softvér. Mercedes zavádza momentálne prístup k diagnostike len overeným a certifikovaným mechanikom.
Ja to vidím ako spôsob obrany proti šedej ekonomike.
Skúste sa chlapci opýtať svojich predajcov traktorov , či bola za ten váš zaplatená DPHčka. Budete prekvapení.
Náhradné diely do aut zase predajú každému, ale mechanik má výrazne inú cenu. Priemyselné roboty (Kuka) darmo ho kúpiš na bazoši - neopravia ti ho nepredajú diely ani softvér. Mercedes zavádza momentálne prístup k diagnostike len overeným a certifikovaným mechanikom.
Ja to vidím ako spôsob obrany proti šedej ekonomike.
Skúste sa chlapci opýtať svojich predajcov traktorov , či bola za ten váš zaplatená DPHčka. Budete prekvapení.
Re: ISEKI TM170 & TM150
uz som to pisal, otazka casu kedy po nich pojdu
stat musi platit nezmyselny aparat, zivit mimovladky rozne neuzitocne projekty ...cierne diere na peniaze a kazdy grajcar bude dobry
to ze sa predajca kryje predajom cinskej novej lacnej techniky to uz je na zvazenie colnakov....
popritom kupuje srot a predava to tu ako traktor....
stat musi platit nezmyselny aparat, zivit mimovladky rozne neuzitocne projekty ...cierne diere na peniaze a kazdy grajcar bude dobry
to ze sa predajca kryje predajom cinskej novej lacnej techniky to uz je na zvazenie colnakov....
popritom kupuje srot a predava to tu ako traktor....
Re: ISEKI TM170 & TM150
Proti šedé ekonomice má bojovat stát a snad jen stát, ne?
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
Re: ISEKI TM170 & TM150
Dyku štát to má ako povinnosť , bojovať dobrovolne môže každý , kto sa na to cíti.
Re: ISEKI TM170 & TM150
Každý by se měl hlavně starat sám o sebe a nebojovat.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
Re: ISEKI TM170 & TM150
Bohužel jsem v prvním příspěvku kecal jak Andrej Babiš. Napsal jsem:
Traktor má stále 4WD. A má k dispozici ovladač, kterým lze za jistých okolností zapnout dvojnásobnou rychlost přední nápravy = slouží k rychlému otočení při orbě nebo v terénu.
Budiž mi polehčující okolností, že jsem (na rozdíl od zmíněného Andreje) nekecal vědomě a popisky překládal z manuálu v Japonštině. Přišel jsem na to, až když jsem začal laborovat se změnou velikostí kol a frajersky jsem si myslel, že si pomůžu přepnutím na 2WD. A ono ne
Funkci přepínače na "superrychlou zatáčku" zde popíši, až si ověřím, že jsem manuálu porozuměl správně
ale bohužel to není pravda. Písmeno "K" znamená "možnost superrychlé zatáčky.m645 píše: Na úvod označení:
ISEKI TM150/TM170 se vyrábělo s různou úrovní výbavy. Na výrobním štítku je označení vedle "TM170" kombinace písmen UKXZ, kde písmenka znamenají:
U - posilovač řízení
K - možnost přepínání 2WD/4WD = vypnutí předního náhonu
X - automatické zvedání nářadí při couvání nebo zatáčce
Z - zpátečka PTO
Traktor má stále 4WD. A má k dispozici ovladač, kterým lze za jistých okolností zapnout dvojnásobnou rychlost přední nápravy = slouží k rychlému otočení při orbě nebo v terénu.
Budiž mi polehčující okolností, že jsem (na rozdíl od zmíněného Andreje) nekecal vědomě a popisky překládal z manuálu v Japonštině. Přišel jsem na to, až když jsem začal laborovat se změnou velikostí kol a frajersky jsem si myslel, že si pomůžu přepnutím na 2WD. A ono ne
Funkci přepínače na "superrychlou zatáčku" zde popíši, až si ověřím, že jsem manuálu porozuměl správně
Re: ISEKI TM170 & TM150
Já to na Micině mám tak, že když mechanicky zapnu Quick Turn, tak při plném vytočení (rejdu) se mi rychlost předních kol zdvojnásobí. Tím se otočím kolem zadního kola.
Asi to budeš mít podobně. Před přední nápravou mám spínač, vypadá jak tenká hydraulická pístnice, která se vždy, když se kola dostanou do krajní polohy zamáčkne. Tím sepne elektrický spínač. který aktivuje v převodovce Quick Turn.
Ideální na točení, když je těsně před traktorem překážka, nebo při orbě, když se traktor na konci otočí na místě. Podotýkám, že by se to mělo používat na nezpevněném povrchu.
Ty nemáš vypinatelný předek?
Asi to budeš mít podobně. Před přední nápravou mám spínač, vypadá jak tenká hydraulická pístnice, která se vždy, když se kola dostanou do krajní polohy zamáčkne. Tím sepne elektrický spínač. který aktivuje v převodovce Quick Turn.
Ideální na točení, když je těsně před traktorem překážka, nebo při orbě, když se traktor na konci otočí na místě. Podotýkám, že by se to mělo používat na nezpevněném povrchu.
Ty nemáš vypinatelný předek?
Mitsubishi MT21 - čtyřválec
Ostrovní FVE: mono 2Sx3P 320W (1900W). Regulátor Epever Tracer6415AN. Baterie Pb 48V/300Ah, LiFePo 285 + 200Ah 16 článků. Měnič (čína) sinus 3200W + 6000W/48V
Solární deskové termo panely KPS11 4ks 1800W (7200W)
Ostrovní FVE: mono 2Sx3P 320W (1900W). Regulátor Epever Tracer6415AN. Baterie Pb 48V/300Ah, LiFePo 285 + 200Ah 16 článků. Měnič (čína) sinus 3200W + 6000W/48V
Solární deskové termo panely KPS11 4ks 1800W (7200W)
-
- Příspěvky: 109
- Registrován: sob zář 26, 2020 5:33 pm
- Bydliště: Brno
Re: ISEKI TM170 & TM150
Ještě se vracím k náhradním dílům, při zhánění dílů, opravdu. traktorservis Silůvky je jednička ,i s tím jak jednají se zákazníkem který u nich stroj nekoupil , poradí nebo zjistí , Fakt dobrý
Re: ISEKI TM170 & TM150
Přesně takto je to popsané v návodu. Ale neměl jsem čas to včera vyzkoušetRoKur píše:Já to na Micině mám tak, že když mechanicky zapnu Quick Turn, tak při plném vytočení (rejdu) se mi rychlost předních kol zdvojnásobí. Tím se otočím kolem zadního kola.
No a já si právě nejsem vědom toho, že by tam nějaký takový spínač byl. Na tom přepínači Quick Turn mám ještě jednu polohu, které QuickTurn zapne, pokud zvednu nářadí. Na zvednutí nářadí tam spínač je, takže tomu bych věřil, ale opět nemám vyzkoušeno, takže raději o tom zatím nic neprohlašuji.RoKur píše:Před přední nápravou mám spínač, vypadá jak tenká hydraulická pístnice, která se vždy, když se kola dostanou do krajní polohy zamáčkne. Tím sepne elektrický spínač. který aktivuje v převodovce Quick Turn.
Je to dost trapný, ale nevím. Myslel jsem si, že se předek vypíná tím vypínačem pod volantem vpravo, což se ale ukázalo, že je Quick Turn. Na druhou stranu mi přijde divné, že by TM170 nemělo vypinatelný předek. Ale nevím, kterým hejblátkem. Jak to se vypíná u Tebe?RoKur píše: Ty nemáš vypinatelný předek?
Re: ISEKI TM170 & TM150
Dole u podlahy mám mechanickou páčku se třemi polohami. 1. poloha = 2WD, 2. poloha = 4WD, 3. poloha = 4WD + při plném rejdu Quick Turn
Přeřazovat mohu lehce za jízdy bez spojky, pokud není stroj moc v tahu. Pokud je stroj v silném tahu, tak tou páčkou nepohnu.
Přeřazovat mohu lehce za jízdy bez spojky, pokud není stroj moc v tahu. Pokud je stroj v silném tahu, tak tou páčkou nepohnu.
Mitsubishi MT21 - čtyřválec
Ostrovní FVE: mono 2Sx3P 320W (1900W). Regulátor Epever Tracer6415AN. Baterie Pb 48V/300Ah, LiFePo 285 + 200Ah 16 článků. Měnič (čína) sinus 3200W + 6000W/48V
Solární deskové termo panely KPS11 4ks 1800W (7200W)
Ostrovní FVE: mono 2Sx3P 320W (1900W). Regulátor Epever Tracer6415AN. Baterie Pb 48V/300Ah, LiFePo 285 + 200Ah 16 článků. Měnič (čína) sinus 3200W + 6000W/48V
Solární deskové termo panely KPS11 4ks 1800W (7200W)
Re: ISEKI TM170 & TM150
m645: Co te k motoru zajima? U TXG a TM3215 je E3112, je to sice 1.1l, ale bude to asi hodne podobne. K tomu bych asi neco nasel.
Co se tyka filtru, tak ke vsemu snad existuje nejaka alternativa - ja snad vsechno nasel u HiFi. Tvuj zmineny je napr. SA16311. Pred lety jsem vsechno sehnat paradoxne nejlevneji a nejjednoduseji na Slovensku, konkretne u bbn.sk - platba tenkrat kartou snad ani nebyla, tak prevodem pres FIO a postovne bylo taky tusim asi do 200 Kc. Bral jsem toho vic a byl jsem spokojeny.
Pokud jde o original dily, tak jsem nikdy nemel problem, tedy abych byl presny - pokud je k nalezeni v Nemecku. Je to pro dealery, tak bez ceny, ta se musi poptat. Minimalne tam jsou rozkresy. Zkusenost je takova, ze to neni za male penize, ale je. Spousta dilu je na mnoha typech naprosto shodna, proc by taky ne. Vetsinou jsem si to jel za 2-3 dny vyzvednout, jednou jeden dil trval dele, posilal se nejdrive z Japonska. Dokonce se mi podarilo i seknout o objednat druhou stranu, stalo to me to 10% ceny dilu, ale vzali to zpet bez problemu. Podotykam znova, ze vse v Nemecku - v CZ se ani neobtezovali odpoved.
https://etshop.iseki.de/Shop/app?forcer ... sword=gast
Co se tyka filtru, tak ke vsemu snad existuje nejaka alternativa - ja snad vsechno nasel u HiFi. Tvuj zmineny je napr. SA16311. Pred lety jsem vsechno sehnat paradoxne nejlevneji a nejjednoduseji na Slovensku, konkretne u bbn.sk - platba tenkrat kartou snad ani nebyla, tak prevodem pres FIO a postovne bylo taky tusim asi do 200 Kc. Bral jsem toho vic a byl jsem spokojeny.
Pokud jde o original dily, tak jsem nikdy nemel problem, tedy abych byl presny - pokud je k nalezeni v Nemecku. Je to pro dealery, tak bez ceny, ta se musi poptat. Minimalne tam jsou rozkresy. Zkusenost je takova, ze to neni za male penize, ale je. Spousta dilu je na mnoha typech naprosto shodna, proc by taky ne. Vetsinou jsem si to jel za 2-3 dny vyzvednout, jednou jeden dil trval dele, posilal se nejdrive z Japonska. Dokonce se mi podarilo i seknout o objednat druhou stranu, stalo to me to 10% ceny dilu, ale vzali to zpet bez problemu. Podotykam znova, ze vse v Nemecku - v CZ se ani neobtezovali odpoved.
https://etshop.iseki.de/Shop/app?forcer ... sword=gast
Re: ISEKI TM170 & TM150
ISEKI TM170 má (stejně jako ISEKI TM17 nebo ISEKI TM15) stálý 4WD.RoKur píše:Dole u podlahy mám mechanickou páčku se třemi polohami. 1. poloha = 2WD, 2. poloha = 4WD, 3. poloha = 4WD + při plném rejdu Quick Turn
Praktické zkušenosti z použití QuickTurn ještě doplním.
Re: ISEKI TM170 & TM150
Šlo mi alespoň o rozkresy, protože toto je můj první malotraktůrek a zkušenosti tak mám nulové.peb píše:m645: Co te k motoru zajima? U TXG a TM3215 je E3112, je to sice 1.1l, ale bude to asi hodne podobne. K tomu bych asi neco nasel.
Perfektní, díky!
Já jsem zase nedávno našel krásný sklad manuálů, tady: http://iseki.ie/manuals/Manuals.html#