Agzat
Moderátor: DYK
Re: Agzat
Šak to taky není hadičkama. Jen čtverku bych chtěl vidět jak někdo rve na přípojky. Nová správná hadička jde rukou a drží bez spon tak, že neteče. Vyzkoušeno xkrát. Ony ty drátěný spony jsou stejně jen - nahovno. Dneska jsem zrovna kupoval pětku, prý netvrdne jako ty obyč. Taky stála přes stovku metr. Su zvědavej, jak to bude na podzim.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
Re: Agzat
Vyzerá to tak, že nový majitelia Agzatu prinesú aj nejake novinky...
https://www.agzat.sk/otazky/category/ra ... v390.xhtml
https://www.agzat.sk/otazky/category/ra ... v390.xhtml
Mám rád traktory pre radosť, radosť keď niečo utobia a radosť keď nemusím ísť z poľa domov peši...
Re: Agzat
Prototyp Agzat s motorom Honda GXV390
štvortaktný benzínový vzduchom chladený jedno-valec (OHV)
zdvihový objem 389 cm³
7,6 kW (10,4HP) / 3600 ot./min.
24,2 Nm pri 2500ot. /min.
tlakové mazanie motora s olejovým filtrom, liatinová vložka valca
štvortaktný benzínový vzduchom chladený jedno-valec (OHV)
zdvihový objem 389 cm³
7,6 kW (10,4HP) / 3600 ot./min.
24,2 Nm pri 2500ot. /min.
tlakové mazanie motora s olejovým filtrom, liatinová vložka valca
Mám rád traktory pre radosť, radosť keď niečo utobia a radosť keď nemusím ísť z poľa domov peši...
Re: Agzat
Motor Honda GXV390 jsem na tom viděl už v roce 2015 na pásovém Agzatu.
Koukám na fotku a video jak blbec a nikde nevidím ten olejový filtr. Jsem jediný slepý? Na tom prototypu je GXV390 bez olejového filtru a s klasickým mazáním rozstřikem. Takže popis na stránce je hodně zavádějící, lež jako věž.
Takový dotaz, k čemu tak silný motor? Kolik lidí si ho koupí? Cílová skupina je kdo? Aby to nedopadlo jako s oním pásovým Agzatem.
Koukám na fotku a video jak blbec a nikde nevidím ten olejový filtr. Jsem jediný slepý? Na tom prototypu je GXV390 bez olejového filtru a s klasickým mazáním rozstřikem. Takže popis na stránce je hodně zavádějící, lež jako věž.
Takový dotaz, k čemu tak silný motor? Kolik lidí si ho koupí? Cílová skupina je kdo? Aby to nedopadlo jako s oním pásovým Agzatem.
Re: Agzat
Přesně tento motor, teda bez čerpadla a fitru oleje mělo Vari na BDR1200. Motor k nezastavení a ta dvojbubnovka s tím sekla v solidním pojezdu jak vo život. Je to zajímavé jak v Hriňovej začali. Jen teda s tímto motorem rozštípou každý přídavný adaptér včetně nastavovacího tělesa pokud dostanou všechnu tu energii na zem. Navíc to s tím motorem bude asi slušně drahý. Troufl bych si spekupovat, že to bude na úrovni BCS a podobných strojů a to je už úplně jiný vybírání. Vlastně není, je to jasný. Pokud to bude cenově srovnatelný BCS a jeho deriváty je jasná volba. I proto, že pracují s certifikovaným nářadím a typizovaným připojením. Já nevím jestli je toto ten správný počin pro Agzat. Musejí vědět oni.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
Re: Agzat
Mám rád traktory pre radosť, radosť keď niečo utobia a radosť keď nemusím ísť z poľa domov peši...
- serpenton
- Příspěvky: 1392
- Registrován: čtv kvě 12, 2011 10:11 pm
- Bydliště: Svitavy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Agzat
Jsem zvědavý co "provede" "nový" majitel s Agzatem. Předpokládám, že vše co se tu píše si jsou vědomi a tak snad má nějaký, zatím neodhalený, smysl proč testují motor tohoto výkonu.
Když jsem ten článek o tom testovaném motoru četl, zkoušel jsem dohledat na jaký kroutící moment je konstruováno současné provedení spojky a jaký kroutící moment má dvoutakt PJ 100 na který to vše bylo dělané. Nepodařilo se mě to dohledat, ale domnívám se že ten motor bude za nebo na hranici těch hodnot. Nicméně na to k čemu je Agzat aktuálně určený a ke kompatibilitě výměnných zařízení mě ten motor nedává moc smysl, tak jsem i zvědavý jestli se ukáže nějaké odůvodnění. Každopádně zatím dělají jen to, že sdělili že něco testují - což neznamená nic než že něco testují, možná i proto aby sami poznali co je a není reálné a podle toho potom se pokusili najít nějaké nové možnosti - ale potřebují vědět co je reálné i ve skutečnosti, protože papír snese lecos :-)
Jako uživatel ¨starého¨ Agzatu bych více ocenil aktivitu vedoucí k obměně motorové jednotky. Něco jako šrotovné - podobně jak to nabízí Vari. Možnost koupit si novou pohonou jednotku aniž bych si musel koupit řidítka a přitom to nevyšlo dráž než s nimi. Vylepšené ovládání plynové páčky. Aby se zaměřili na vývoj a ladění příslušenství ke stávajícím strojům. Co by mohl být využitelný prodejní argument by byla možnost legální jízdy po silnici alespoň tak jako s Vari. Také mě absolutně chybí komunikace k uživatelům - např. videa s ukázkami a praktickými tipy pro uživatele. Jasně že mnozí to vědí, ale o to až tak nejde. Například videa o správném nastavení pluhu, o nastavení hrobkovacích radlic - kdy dopředu kdy dozadu a jak je nastavit, o údržbě pohonné jednotky - například seřízení karburátoru, jak na svíčce poznat správně nastavenou bohatost palivové směsi. Také zapracovat na tom aby byla na netu k dispozici různá dokumentace k Agzatu - pohoným jednotkám, převodovce i zařízením jako jsou například rozkresy náhradních dílů. Prostě zkoumat možnost letu na měsíc je fajn, ale v součtu hodnotnější je využít to co už je - ani chrám se nestaví od kříže na kopuli dolů ...
Když jsem ten článek o tom testovaném motoru četl, zkoušel jsem dohledat na jaký kroutící moment je konstruováno současné provedení spojky a jaký kroutící moment má dvoutakt PJ 100 na který to vše bylo dělané. Nepodařilo se mě to dohledat, ale domnívám se že ten motor bude za nebo na hranici těch hodnot. Nicméně na to k čemu je Agzat aktuálně určený a ke kompatibilitě výměnných zařízení mě ten motor nedává moc smysl, tak jsem i zvědavý jestli se ukáže nějaké odůvodnění. Každopádně zatím dělají jen to, že sdělili že něco testují - což neznamená nic než že něco testují, možná i proto aby sami poznali co je a není reálné a podle toho potom se pokusili najít nějaké nové možnosti - ale potřebují vědět co je reálné i ve skutečnosti, protože papír snese lecos :-)
Jako uživatel ¨starého¨ Agzatu bych více ocenil aktivitu vedoucí k obměně motorové jednotky. Něco jako šrotovné - podobně jak to nabízí Vari. Možnost koupit si novou pohonou jednotku aniž bych si musel koupit řidítka a přitom to nevyšlo dráž než s nimi. Vylepšené ovládání plynové páčky. Aby se zaměřili na vývoj a ladění příslušenství ke stávajícím strojům. Co by mohl být využitelný prodejní argument by byla možnost legální jízdy po silnici alespoň tak jako s Vari. Také mě absolutně chybí komunikace k uživatelům - např. videa s ukázkami a praktickými tipy pro uživatele. Jasně že mnozí to vědí, ale o to až tak nejde. Například videa o správném nastavení pluhu, o nastavení hrobkovacích radlic - kdy dopředu kdy dozadu a jak je nastavit, o údržbě pohonné jednotky - například seřízení karburátoru, jak na svíčce poznat správně nastavenou bohatost palivové směsi. Také zapracovat na tom aby byla na netu k dispozici různá dokumentace k Agzatu - pohoným jednotkám, převodovce i zařízením jako jsou například rozkresy náhradních dílů. Prostě zkoumat možnost letu na měsíc je fajn, ale v součtu hodnotnější je využít to co už je - ani chrám se nestaví od kříže na kopuli dolů ...
Jediný co má na světě cenu je hlína a co z ní vyroste ..
Re: Agzat
Len taký malý ešte nedokončený test
Motor 6,5 HP 3600ot max, prídavná prevodovka 1,25:1, riadidlá Vari (agzat som nezohnal)
- tie prevodovky sú tam vlastne 2, tá nad 33kg závažím bol iný pokus o pohon tej vytriasaciej kopalky, možno tam zostane, možno nie, ešte uvidím (náhon na bubnovú kosačku)
https://postimg.cc/qtcRhFWc
Motor 6,5 HP 3600ot max, prídavná prevodovka 1,25:1, riadidlá Vari (agzat som nezohnal)
- tie prevodovky sú tam vlastne 2, tá nad 33kg závažím bol iný pokus o pohon tej vytriasaciej kopalky, možno tam zostane, možno nie, ešte uvidím (náhon na bubnovú kosačku)
https://postimg.cc/qtcRhFWc
Re: Agzat
Agzat má tú nevýhodu, že je na 1. rýchlosť moc rýchly na prácu s prídavným zariadením a nemá vývod na pohon toho vyorávača. Tá prídavná prevodovka rieši obidva problémy, znižuje rýchlosť pojazdu asi na 1/2 a zároveň je na nej remenica na pohon vyorávača, tak ako to majú "ruské" stroje. Vyskúšané, funguje na 100%. A áno, ten motor mám nový za 80€, takže je to lacné a dobré riešenie. Po výmene motora za originál nie je poznať žiadna "prestavba". Na foto je len taký hrubý náčrt, je to už trochu lepšie dotiahnuté a už aj odskúšané. Zemiaky som už dávno v novembri nevyorával :-)