Kde koupit Japonce?
Moderátor: DYK
Re: Kde koupit Japonce?
Jo jo kolečková převodovka a řadí tam mechatronika,robot,automat,nebo jak chceš. Je tam tak vyloučeno řazení přez zuby,řazení zpátečky při jízdě vpřed a jiný chyby vyvolaný člověkem úmyslně či nechtěně. Tím je opotřeben í převodovky omezeno na minimum a při výměně oleje a filtru určených výrobcem ,je dosažena celkem vysoká spolehlivost. Tohle mám teď u Valtry a servisák mi říkal ,při jízdě malejma rychlostma,např v lese, při popojíždění s vyvážečkou,si tam dej co uznáš za vhodný,pomalu přejedeš pařez a hotovo. Při jízdě po silnici to přepni na automat a vůbec mu do toho nešahej ,jen motej volantem a zapínej blinkry, bez tak by jsi nevěděl co tam dát. To bylo stručný vysvětlení ,tím výrobce docílí toho ,aby bylo s technikou zacházeno jak potřebuje a na co jí postavil.
Zetor 3011,8011,Yanmar 215d,Valtra N113, 2x sekací traktůrek,Palms10D 5.72 +klembank ,Honda XLV 650 Transalp,Honda XR125L,simson s51enduro,čtyřkolka 250ccm čína, 3x kára domaděl, mulčovač Deleks135cm,štípačky.....
Re: Kde koupit Japonce?
Rovnako to má riešené Smart.
- stanislavsnv
- Příspěvky: 1044
- Registrován: pon bře 17, 2014 7:47 am
- Bydliště: ILIAŠOVCE
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kde koupit Japonce?
ÚČETKONTAKTMOJE KOŠÍK
YANMAR TRAKTORY
TRAKTORY DEERE
VŠEOBECNÉ POLOŽKY
NÁMORNÉ MOTORY
VIAC ...
Vitajte 0
Vyhľadávanie
Nákupný vozík
•••••
Váš košík je momentálne prázdny.
Domov / Záhady Powershift odhalené
Záhady Powershift odhalené
Yanmar Powershift je obklopený zmätkom. Je to hydrostat? Ako to funguje? Je to spoľahlivé? Ako sa používa? Dúfame, že to pomôže objasniť niektoré z týchto nejasností.
Najskôr ... Powershift NIE JE hydrostat. Radiaca páka na zapojenie spojkových balíkov využíva hydraulický tlak, ale skutočná sila v prevodovke pochádza z mechanického spojenia s motorom, ako v prípade manuálnej prevodovky.
V hydrostatu (varovanie: extrémne zjednodušenie vpredu) motor poháňa čerpadlo, ktoré pumpuje olej do hydraulického motora, ktorý otáča prevodovkou. Vďaka tomu je hydrostat plynulo nastaviteľný. S motorom napríklad pri 2 000 otáčkach za minútu môžete ísť ľubovoľnou rýchlosťou, ktorú chcete. Iba silnejšie stlačíte pedál hydrostatu (niektoré majú páku, ale väčšina z nich je teraz pedálov), aby ste išli rýchlejšie, alebo potiahnete pedál nahor, aby ste sa dostali dozadu, a motor zostane bežať rovnakými otáčkami. Je to veľmi užitočné pre opakujúce sa úlohy tam a späť, ale stojí to za cenu: odpadu. Hydrostaty jednoducho nie sú veľmi efektívne. Jedna štúdia zistila, že boli o približne 20% menej účinné ako mechanický prevod (na rovnakú prácu je potrebných o 20% (+/-) viac konských síl). Sústruženie čerpadla, ktoré pumpuje olej cez ventil na pohon motora poháňajúceho prevodovku, zbytočne stráca veľa energie.
Naproti tomu je Yanmar PowerShift takmer rovnako efektívny ako manuálna prevodovka a väčšina výkonu motora sa dostáva na kolesá.
Ako to funguje? Časť prevodovky PowerShift sa ovláda radením, obvykle medzi nohami alebo na palubnej doske. Radiaca páka ovláda ventil, ktorý smeruje olej do určitých spojok vo vnútri prevodovky. Tieto spojky sa zafixujú (pod extrémnym tlakom, aby sa zabránilo skĺznutiu) a spôsobia, že prevodovka roztáča rôzne sady prevodových stupňov, ktoré pohybujú traktorom pri rôznych rýchlostiach. Tlak oleja pochádza z čerpadla PowerShift umiestneného vo vnútri zvonového krytu. Nepoužíva rovnaké čerpadlo ako trojbodový alebo nakladač. Zdieľa však rovnaký zásobník ropy.
Ako to používaš? Yanmar PowerShift má manuálne radenie rýchlostí. Pre zaradenie týchto prevodových stupňov musíte zatlačiť spojku. Po zaradení rýchlostného stupňa (zvyčajne Hi, Med a Low) môžete zaradiť prevodový stupeň PowerShift bez použitia spojky. Môžete si zvoliť spiatočku, neutrál a 1,2,3 a pri niektorých modeloch aj 4. prevodový stupeň, a to pri plnom zaťažení. To je naozaj príjemné pre prácu s nakladačom, kde často meníte smer. Ak preraďujete pri vysokých otáčkach motora bez použitia spojky, získate veľmi pevný prevodový stupeň - dosť na to, aby vás vyľakal, ak nedávate pozor a v zlých podmienkach môže byť dokonca nebezpečný. Ak radíte pri nízkych otáčkach (podľa odporúčaní) bez spojky, bude radenie pevné, ale nie príliš agresívne. Mám teda použiť spojku alebo nie? Radenie bez použitia spojky ušetrí vášmu Yanmarovi opotrebenie. s spojkou, ale kedykoľvek môžete kedykoľvek použiť spojku. Spojku musíte použiť vždy, keď sú potrebné veľmi malé pohyby (napríklad pri couvaní kosačky).
Nevýhodou rýchlostného stupňa (alebo iného mechanického prevodu) nad hydrostatom je to, že pri akýchkoľvek nastavených otáčkach je rýchlosť jazdy obmedzená na toľko prevodových stupňov, koľko máte. Ak máte napríklad 3 rýchlostné stupne a 3 rýchlostné stupne pre posun vpred a chcete kosiť s motorom pri pevne stanovených 2 200 ot./min: potom máte k dispozícii iba 9 možností rýchlosti jazdy vpred. Môžete zvýšiť alebo znížiť otáčky motora, ale to potom ovplyvní výkonnosť vašej kosačky. Môžete sa dostať do situácie, keď je jeden prevodový stupeň mierne pomalý podľa vašich predstáv a ďalší prevodový stupeň príliš rýchly na dané podmienky (príliš hrboľatý, sklonený atď.). To je situácia, kedy je nekonečná rýchlosť hydrostatu vyššia.
Je to spoľahlivé? Traktorová jednotka Yanmar PowerShift je mimoriadne spoľahlivá. Za všetky roky, čo sme predali diely pre tieto traktory, sme predali iba 1 čerpadlo a 2 sady spojkových balíkov. Oboje to bolo kvôli tomu, že zákazníkovi nechal prevodovke dochádzať olej a nechali spojky prekĺznuť. Ak udržiavate hladinu oleja a meníte olej podľa odporúčaní, nikdy nebudete musieť na jednotke PowerShift pracovať.
Ak máte ďalšie otázky, neváhajte nám poslať e-mail.
Kategórie
Zákaznícky servis
Informácie o platbe
Copyright © 2020 Hoye Tractor Parts Inc. Všetky práva vyhradené.
Yanmar je registrovaná ochranná známka spoločnosti YANMAR Co. Ltd. Akýkoľvek vzhľad názvu Yanmar, loga Yanmar alebo čísel dielov Yanmar slúži iba na informačné účely a neznamená, že ide o originálny diel Yanmar.
- Dôležité bezpečnostné varovanie! -
YANMAR TRAKTORY
TRAKTORY DEERE
VŠEOBECNÉ POLOŽKY
NÁMORNÉ MOTORY
VIAC ...
Vitajte 0
Vyhľadávanie
Nákupný vozík
•••••
Váš košík je momentálne prázdny.
Domov / Záhady Powershift odhalené
Záhady Powershift odhalené
Yanmar Powershift je obklopený zmätkom. Je to hydrostat? Ako to funguje? Je to spoľahlivé? Ako sa používa? Dúfame, že to pomôže objasniť niektoré z týchto nejasností.
Najskôr ... Powershift NIE JE hydrostat. Radiaca páka na zapojenie spojkových balíkov využíva hydraulický tlak, ale skutočná sila v prevodovke pochádza z mechanického spojenia s motorom, ako v prípade manuálnej prevodovky.
V hydrostatu (varovanie: extrémne zjednodušenie vpredu) motor poháňa čerpadlo, ktoré pumpuje olej do hydraulického motora, ktorý otáča prevodovkou. Vďaka tomu je hydrostat plynulo nastaviteľný. S motorom napríklad pri 2 000 otáčkach za minútu môžete ísť ľubovoľnou rýchlosťou, ktorú chcete. Iba silnejšie stlačíte pedál hydrostatu (niektoré majú páku, ale väčšina z nich je teraz pedálov), aby ste išli rýchlejšie, alebo potiahnete pedál nahor, aby ste sa dostali dozadu, a motor zostane bežať rovnakými otáčkami. Je to veľmi užitočné pre opakujúce sa úlohy tam a späť, ale stojí to za cenu: odpadu. Hydrostaty jednoducho nie sú veľmi efektívne. Jedna štúdia zistila, že boli o približne 20% menej účinné ako mechanický prevod (na rovnakú prácu je potrebných o 20% (+/-) viac konských síl). Sústruženie čerpadla, ktoré pumpuje olej cez ventil na pohon motora poháňajúceho prevodovku, zbytočne stráca veľa energie.
Naproti tomu je Yanmar PowerShift takmer rovnako efektívny ako manuálna prevodovka a väčšina výkonu motora sa dostáva na kolesá.
Ako to funguje? Časť prevodovky PowerShift sa ovláda radením, obvykle medzi nohami alebo na palubnej doske. Radiaca páka ovláda ventil, ktorý smeruje olej do určitých spojok vo vnútri prevodovky. Tieto spojky sa zafixujú (pod extrémnym tlakom, aby sa zabránilo skĺznutiu) a spôsobia, že prevodovka roztáča rôzne sady prevodových stupňov, ktoré pohybujú traktorom pri rôznych rýchlostiach. Tlak oleja pochádza z čerpadla PowerShift umiestneného vo vnútri zvonového krytu. Nepoužíva rovnaké čerpadlo ako trojbodový alebo nakladač. Zdieľa však rovnaký zásobník ropy.
Ako to používaš? Yanmar PowerShift má manuálne radenie rýchlostí. Pre zaradenie týchto prevodových stupňov musíte zatlačiť spojku. Po zaradení rýchlostného stupňa (zvyčajne Hi, Med a Low) môžete zaradiť prevodový stupeň PowerShift bez použitia spojky. Môžete si zvoliť spiatočku, neutrál a 1,2,3 a pri niektorých modeloch aj 4. prevodový stupeň, a to pri plnom zaťažení. To je naozaj príjemné pre prácu s nakladačom, kde často meníte smer. Ak preraďujete pri vysokých otáčkach motora bez použitia spojky, získate veľmi pevný prevodový stupeň - dosť na to, aby vás vyľakal, ak nedávate pozor a v zlých podmienkach môže byť dokonca nebezpečný. Ak radíte pri nízkych otáčkach (podľa odporúčaní) bez spojky, bude radenie pevné, ale nie príliš agresívne. Mám teda použiť spojku alebo nie? Radenie bez použitia spojky ušetrí vášmu Yanmarovi opotrebenie. s spojkou, ale kedykoľvek môžete kedykoľvek použiť spojku. Spojku musíte použiť vždy, keď sú potrebné veľmi malé pohyby (napríklad pri couvaní kosačky).
Nevýhodou rýchlostného stupňa (alebo iného mechanického prevodu) nad hydrostatom je to, že pri akýchkoľvek nastavených otáčkach je rýchlosť jazdy obmedzená na toľko prevodových stupňov, koľko máte. Ak máte napríklad 3 rýchlostné stupne a 3 rýchlostné stupne pre posun vpred a chcete kosiť s motorom pri pevne stanovených 2 200 ot./min: potom máte k dispozícii iba 9 možností rýchlosti jazdy vpred. Môžete zvýšiť alebo znížiť otáčky motora, ale to potom ovplyvní výkonnosť vašej kosačky. Môžete sa dostať do situácie, keď je jeden prevodový stupeň mierne pomalý podľa vašich predstáv a ďalší prevodový stupeň príliš rýchly na dané podmienky (príliš hrboľatý, sklonený atď.). To je situácia, kedy je nekonečná rýchlosť hydrostatu vyššia.
Je to spoľahlivé? Traktorová jednotka Yanmar PowerShift je mimoriadne spoľahlivá. Za všetky roky, čo sme predali diely pre tieto traktory, sme predali iba 1 čerpadlo a 2 sady spojkových balíkov. Oboje to bolo kvôli tomu, že zákazníkovi nechal prevodovke dochádzať olej a nechali spojky prekĺznuť. Ak udržiavate hladinu oleja a meníte olej podľa odporúčaní, nikdy nebudete musieť na jednotke PowerShift pracovať.
Ak máte ďalšie otázky, neváhajte nám poslať e-mail.
Kategórie
Zákaznícky servis
Informácie o platbe
Copyright © 2020 Hoye Tractor Parts Inc. Všetky práva vyhradené.
Yanmar je registrovaná ochranná známka spoločnosti YANMAR Co. Ltd. Akýkoľvek vzhľad názvu Yanmar, loga Yanmar alebo čísel dielov Yanmar slúži iba na informačné účely a neznamená, že ide o originálny diel Yanmar.
- Dôležité bezpečnostné varovanie! -
YANMAR AF33 MARK III; MULČOVAČ-RM 150; Pluh obracak dvojak VENTZKI AKD16ZP; Stolový sústruh Bernardo Profi SS550V; ROTAVÁTOR ISEKY-150;
Re: Kde koupit Japonce?
Kdysi tady byl uživatel pepa36 a snad jako jediný, nebo jeden z mála zde měl PowerShift rozdělaný a ví, co odchází a ví, jaký je nebo není problém sehnat díly. Třeba hřídel. Je rozdíl, když si o PowerShift někdo pečuje od nova a nebo si ho pořídí v traktoru z kontejneru, kde neví vůbec nic navzdory počítadlu mth a kecům prodejce. Koupit "načlej" nebo bezproblémovej PowerShift je 50/50 a že je načlej nikdo v vás projížďkou po dvoře u prodejce nepozná.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
Re: Kde koupit Japonce?
Stano diky za perfektný popis a vysvetlenie powershiftu.
Takže pre mňa je zase smerovanie k japončíkom zjednodušené- hydrostat absolutne nie, powershift ak sa dá tak tiež sa mu vyhnúť. Žiadne otočné elektrické čudlíky na hydrauliku všetko manual.
Pre mňa by bola idealna japonská železná gula alebo kolajnica.
Takže pre mňa je zase smerovanie k japončíkom zjednodušené- hydrostat absolutne nie, powershift ak sa dá tak tiež sa mu vyhnúť. Žiadne otočné elektrické čudlíky na hydrauliku všetko manual.
Pre mňa by bola idealna japonská železná gula alebo kolajnica.
-
- Příspěvky: 98
- Registrován: čtv zář 24, 2020 7:41 pm
- Bydliště: Letohrad
Re: Kde koupit Japonce?
Máte někdo zkušenosti s prodejcem z Výprachtic? Okres Ústí nad Orlicí....
Re: Kde koupit Japonce?
rozmohl se nám tady takový nešvar
jeden nejmenovaný prodejce z Hradce, už asi neví, jak stroje prodat, tak začal vymýšlet nové označení XD dále asi namontoval jinou převodovku, když píše 9 kvaltů vpřed a 3vzad.....dále když se opravdu namontuje nový palivový filtr, tak přes něj jde vidět z Hradce až na Sněžku a rozhodně to není černá "baňka"...je umístěn před pedálama brzd........a to slovní spojení o stavu, jako, že "luxusním původním", mělo být spíše původně v luxusním
https://dum.bazos.cz/inzerat/126922697/ ... vo-top.php
jeden nejmenovaný prodejce z Hradce, už asi neví, jak stroje prodat, tak začal vymýšlet nové označení XD dále asi namontoval jinou převodovku, když píše 9 kvaltů vpřed a 3vzad.....dále když se opravdu namontuje nový palivový filtr, tak přes něj jde vidět z Hradce až na Sněžku a rozhodně to není černá "baňka"...je umístěn před pedálama brzd........a to slovní spojení o stavu, jako, že "luxusním původním", mělo být spíše původně v luxusním
https://dum.bazos.cz/inzerat/126922697/ ... vo-top.php
Kubota parking only :-)
https://www.youtube.com/user/ladikigas
https://www.youtube.com/user/ladikigas
-
- Příspěvky: 98
- Registrován: čtv zář 24, 2020 7:41 pm
- Bydliště: Letohrad
Re: Kde koupit Japonce?
No ale ty stroje které má vypadají dobře, na fotce žádné vraky a ty GL modely jsou sympatické. Ceny už ovšem tolik sympatické nejsou. Každopádně jsem mu nedávno psal, že bych se rád zajel na traktory podívat, avšak odpověď žádná.....
Re: Kde koupit Japonce?
vadí mě ta mystifikace s těma názvama XD, XDT, DTS, XDTS apd....a ty nepravdivé prodejní kecy....
viz tady toto....prý zesílená přední náprava ta je tam standartně, ale když tam namontoval čelák, proč to tam nenapsat, že
https://dum.bazos.cz/inzerat/125449095/ ... adacem.php
Rozumím, že konkurence je velká a budu věřit, že se tomu traktoru věnuje i jinak než Tempem....ale například fotky z údržby by na mě udělaly mnohem větší službu nad konkurencí, než psát bajky o názvech atd...
viz tady toto....prý zesílená přední náprava ta je tam standartně, ale když tam namontoval čelák, proč to tam nenapsat, že
https://dum.bazos.cz/inzerat/125449095/ ... adacem.php
Rozumím, že konkurence je velká a budu věřit, že se tomu traktoru věnuje i jinak než Tempem....ale například fotky z údržby by na mě udělaly mnohem větší službu nad konkurencí, než psát bajky o názvech atd...
Kubota parking only :-)
https://www.youtube.com/user/ladikigas
https://www.youtube.com/user/ladikigas
Re: Kde koupit Japonce?
Tá Kubota je za 10 tisíc ojro
Re: Kde koupit Japonce?
Je to moc?
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
Re: Kde koupit Japonce?
Strašne moc. To akoby som namiesto Fabie kupoval Rolsa
Re: Kde koupit Japonce?
mne spominal kolega ze na tie kontajnerovky je cista marza aj okolo 2000e
kto ma predstavu kolko stoji prevoz clo a pod....vie si doratat co stoji tento vyradeny srot v japonsku
na polskych hraniciach je zase u nas rozmnozene skladanie polnotechniky /disky, pluhy, brany, sejacky atd/ z nemeckych/polskych/ukrajinskych srotovisk...
kartelove ceny podobne jak u japoncov
kto ma predstavu kolko stoji prevoz clo a pod....vie si doratat co stoji tento vyradeny srot v japonsku
na polskych hraniciach je zase u nas rozmnozene skladanie polnotechniky /disky, pluhy, brany, sejacky atd/ z nemeckych/polskych/ukrajinskych srotovisk...
kartelove ceny podobne jak u japoncov
Re: Kde koupit Japonce?
No a co se clí? Nebo jak je to deklarované? Jako Traktory? No to snad neéé. Takže jak si to mám doratat?
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
Re: Kde koupit Japonce?
např. tady tato Kubota vyjde v přepočtu na 109.000,-
https://page.auctions.yahoo.co.jp/jp/auction/h513039933
a tdy máme aukci...vyvolávací cena 11000,- Kup teď 85000,-
https://page.auctions.yahoo.co.jp/jp/auction/c862937293
Určitě jsou na prodej i nepojízdné stroje s avizovanou opravou atd...Podle mě to obecně zas takové terno není respektive do budoucna nebude. Možná těch 15let zpět, kdy se sem začaly vozit 1. kusy...a všechno je to postaveno na tom, že ty stroje jsou sériovky a dost vydrží....
https://page.auctions.yahoo.co.jp/jp/auction/h513039933
a tdy máme aukci...vyvolávací cena 11000,- Kup teď 85000,-
https://page.auctions.yahoo.co.jp/jp/auction/c862937293
Určitě jsou na prodej i nepojízdné stroje s avizovanou opravou atd...Podle mě to obecně zas takové terno není respektive do budoucna nebude. Možná těch 15let zpět, kdy se sem začaly vozit 1. kusy...a všechno je to postaveno na tom, že ty stroje jsou sériovky a dost vydrží....
Kubota parking only :-)
https://www.youtube.com/user/ladikigas
https://www.youtube.com/user/ladikigas