Motor Tatra 924 - elektrocentrála
Moderátoři: rezis, Lukashil, Leo
Motor Tatra 924 - elektrocentrála
Ahoj muže te mne někdo poradit na co se používají ty páky na motoru - https://postimg.cc/XX3XxVQP https://postimg.cc/RJMF0RWm https://postimg.cc/NL4FzWnj https://postimg.cc/xcpC0Lnr https://postimg.cc/QHdCGfLk https://postimg.cc/1gw5cT6P
Re: elektrocentrála
Odhad, ta malá na "regulace čerpadla?" při startu treba, ta velká dekompresor?
"... to že máš internet neznamená, že sr@čky co máš v hlavě a považuješ je za myšlenky musíš ventilovat veřejně..."
Other-Side II. '23
Other-Side II. '23
Re: elektrocentrála
Motor je T924, polovina motoru z T138. Ta cervena paka je ovladani kohoutu chladice oleje, zavira se pri provozu ve velkem mrazu. Velkou pakou se da odpojit nahon vstrikovaciho cerpadla v pripade jeho zadreni, kdyz se motor nekontrolovane rozbiha do otacek. Ta sestihranna "koule" slouzi k nasazeni kolovratku na kolove matice velikosti 27 mm. Kdyz se kolovratkem zatlaci smerem do motoru, odpoji se spojka vstrikovaciho cerpadla a cerpadlem je mozne volne otacet a tim nastrikat naftu do valcu pri startu ve velkem mrazu. Po uvolneni kolovratku spojka zaskoci do spravne polohy pro predepsany predvstrik. Tolik teorie, v praxi ten ukon s navratem spojky do spravne polohy vetsinou moc nefungoval.