Základy hydrauliky
Moderátoři: rezis, Lukashil, Leo
Re: Základy hydrauliky
Roman,
brzdy musí být v kolech ,ne na diferáku,pokud brzdiš diferák a jedeš z kopce v terénu ,tak Ti kola nebrzdí ,ale se protáčejí opačným směrem,kolo,které má menší odpor se otáčí opačně(zpět) a druhé se otáčí do předu,takže traktor nebrzdí,nebo brzdí sporadicky."Kardanová brzda"(převodová) je pouze zajišťovací(ruční) a nemůže být použitá jako provozní,to přes STK nemůže přejít,provozní brzdy musí být na kolech (na hřídelí kola).Namontuj brzdy do kol a je po problému se sjížděním z kopců.
brzdy musí být v kolech ,ne na diferáku,pokud brzdiš diferák a jedeš z kopce v terénu ,tak Ti kola nebrzdí ,ale se protáčejí opačným směrem,kolo,které má menší odpor se otáčí opačně(zpět) a druhé se otáčí do předu,takže traktor nebrzdí,nebo brzdí sporadicky."Kardanová brzda"(převodová) je pouze zajišťovací(ruční) a nemůže být použitá jako provozní,to přes STK nemůže přejít,provozní brzdy musí být na kolech (na hřídelí kola).Namontuj brzdy do kol a je po problému se sjížděním z kopců.
Re: Základy hydrauliky
Nie cez normálnu STK ale cez tú zvláštnu na F značky. Tam stačí spomalenie 20%.Ale aj tak s tým budem musieť niečo spraviť. Možno pojdem Dancúlovou cestou.
- Atlan
- Příspěvky: 9587
- Registrován: úte kvě 25, 2010 5:32 pm
- Bydliště: Košice-okolie
- Kontaktovat uživatele:
Re: Základy hydrauliky
Aha, tak ze ked zvecsime plochu tak pre rovnaky tlak treba posobit rovnakou silou.
Uz je vela hodin tak vam to nemysli.....
Uz je vela hodin tak vam to nemysli.....
Ludi co nemaju dost rozumu som zablokoval. Ked raz nato niekto nema, tak skoda sa snim bavit.
Re: Základy hydrauliky
Hlavný brzdový valec ma vo vnútri dve pracovné komôrky a z každej tej komôrky máš po dva výstupy. Tak že môžeš kľudne dva výstupy z valca zablokovať aby si nedával tam zbytočne trubky a Tečka. Len pozor aby si nezablendoval dva výstupy oproti sebe lebo to su z jednej komôrky.
Re: Základy hydrauliky
Atlan ako zväčšíš plochu? vo valčeku piest ostáva stále ten istý, len nepoužiješ všetky výstupy, ale len niektoré, tak ako napísal Murár.
Re: Základy hydrauliky
Pánové,
co výrok to perla na zapsání !!! Nepleťe už Romanovi hlavu ,lépe si prostudujte brzdový dvouokruhový válec v řezu, pochopte jeho funkci a pak radte !!!
co výrok to perla na zapsání !!! Nepleťe už Romanovi hlavu ,lépe si prostudujte brzdový dvouokruhový válec v řezu, pochopte jeho funkci a pak radte !!!
Re: Základy hydrauliky
Roman, akú tam máš nápravu?
Re: Základy hydrauliky
VZV - to je ten strašný pomer v diferáku (1:20), pre ktorý som ho musel zrychlovať Ak máš na mysli kotúče tak tie nehrozia, tam pre istotu nedám dolu ani koleso - je v ňom 100kg závažie a 60kg vody. Takže akékolvek špekulácie okolo brzd , len v oblasti HBV