Aby jsi mě pochopil...hned na začátku sekce asijské stroje je vlákno o technických problémech japončíků všeobecně pak jsi se ptal na manuál a protže o žádném nevím, tak jsem Tě navedl na to, že klidně můžeš shánět manuál na modelovou řadu...
Dost nových žadatelů o radu napíše, že chce vědět např. jako Ty, že hledáš odvzdušňovák.....ale jak to tak obyčejně bývá, problém může být úplně někde jinde. Také by třeba nebylo špatné Tvé čerpadlo vyfotit a dalo by se na to prostě mrknout....
Co se týká, Tvého problému...mohl jsi neodborně měnit naftový filtr a bordel dostat dále do systému. Můžeš ho mít špatně nasazen a cuclo si to bordel z nádrže?? Kolik máš nafty? Nedá se takto odhadnout kolik si troufáš. Řekl bych Ti povol převlečné matky u trysek a selduj, jde-li nafta....Jestli nejde, tak jsi tím ventilkem nic neodzvušnil....
Kolem tohoto může být více příčin a musíš přispívat hodně TY, aby jsme se tady od klávesnice dobraly výsledku
I po zavzdušnění to na 3.-5. start normálně chytá, takže je někde chyba
třeba toto Ti pomůže
https://www.youtube.com/watch?v=XJn2kDnWQPU
Iseki startování
Moderátor: DYK
Re: Iseki startování
Kubota parking only :-)
https://www.youtube.com/user/ladikigas
https://www.youtube.com/user/ladikigas
Re: Iseki startování
tak již funguje . Na základě informace, "jde-li nafta....Jestli nejde, tak jsi tím ventilkem nic neodzvušnil...." jsem to prošel celé znovu a opravdu byl ještě vzduch v střikovacím čerpadle. Takže zpět do práce. DÍK MOC a ať se daří!!
Re: Iseki startování
Chytrému napověz, hloupého trkni tak zase někdy....
Kubota parking only :-)
https://www.youtube.com/user/ladikigas
https://www.youtube.com/user/ladikigas