Mapovo UNC
Moderátor: Franta.cz
Re: Mapovo UNC
No já je mám mezi kšiltem a dveřma. Takhle je to originál. Časem je taky vyměním za LEDky.
Ale mám 045ku. Nevím, jestli u 060ky tam budeš mít dost místa
Ale mám 045ku. Nevím, jestli u 060ky tam budeš mít dost místa
Sekací traktůrek Hayter H1842.....V podstatě Countax z roku 1995
Babetta 207 chopper....................Prostě brutální mašina
UNC 045 Detvan.........................Nakladač malý, ale šikovný
Babetta 207 chopper....................Prostě brutální mašina
UNC 045 Detvan.........................Nakladač malý, ale šikovný
- mape
- Příspěvky: 1547
- Registrován: pon dub 04, 2011 1:53 pm
- Bydliště: Karlštejn
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mapovo UNC
Budu teprve dělat.... Takže se přidávám k inspirováni....
už žádné domadělané stroje. mám už jen své mazlíčky
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Re: Mapovo UNC
Já dělal ondá, né teda ledky, ale nahodil jsem světla, co mě zůstaly z náklaďáků. Dvě mám ve předu na blatníku, dvě pod střechou, jako na obrázku a dvě jsem hodil dozadu, jako couváky, ale v těch musím vyměnit skla, mám tam mlhovkový, ale ty dělaj proužek světla, to je k hovnu, dám tam normální ty mřížkovaný skla, jak jsou vzadu na krystalech, škoda je, že jsem onehdá měnil na krystalu couváky, bo mi shnil rámeček a já blbec je pak vyhodil do šmelcu. Ale nevěšte hlavu, škoda je umřít. Kdyby chtěl někdo pro inspiraci foto, mohu pořídit.
Když něco nejde vem kladivo,
když to pořád nejde, vem větší kladivo
a když to ani pak nejde, přečti si návod.
když to pořád nejde, vem větší kladivo
a když to ani pak nejde, přečti si návod.
- mape
- Příspěvky: 1547
- Registrován: pon dub 04, 2011 1:53 pm
- Bydliště: Karlštejn
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mapovo UNC
Já dneska okukoval jak by tam šlo napasovat to turbo a vidím to jen na plochou meziprirubu a zbytek zkusit jen dopojit topenarskou hadici na vyzkoušení....
Dneska jsem se konečně dokopal k tomu že poslední tekoucí píst nechám v týdnu konečně opravit.....
A taky opět posílám otáčkoměr na reklamaci.
Opět přestal ukazovat i počítat motohodiny...
Už je to třetí kus..... Prodejce mi řekl že je to divný a pošle prej mi jiný.... Tak uvidíme.
Dneska jsem se konečně dokopal k tomu že poslední tekoucí píst nechám v týdnu konečně opravit.....
A taky opět posílám otáčkoměr na reklamaci.
Opět přestal ukazovat i počítat motohodiny...
Už je to třetí kus..... Prodejce mi řekl že je to divný a pošle prej mi jiný.... Tak uvidíme.
už žádné domadělané stroje. mám už jen své mazlíčky
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Re: Mapovo UNC
Mi se přestal motat bovden, otáčkoměr vypadá fajn. Taky stál ticku, kde jsi je kupoval ty? Asi koupím novej jak bovden, tak i to zadní kolínko, který je na motoru. Ze zadu dopředu mi pasuje nejlíp bovden z DH 112, musím si jich koupit pár do zásoby, dokud ještě jsou.
Když něco nejde vem kladivo,
když to pořád nejde, vem větší kladivo
a když to ani pak nejde, přečti si návod.
když to pořád nejde, vem větší kladivo
a když to ani pak nejde, přečti si návod.
Re: Mapovo UNC
To oturbení mě zaujalo. Sice o tom neuvažuju, ale tyhle věci mě tak nějak přirozeně zajímaj. Sice mám motorek Lombardini, ale moje UNC je takřka neznámý pojem. V tvojí 060 by měl být Z5201 a ten se dá oturbit tutou sadou. Ovšem je tam psáno:...vyžaduje odbornou montáž v rámci GO motoru. No a to je právě to...co obnáší GO motoru pro instalaci turba? Výměnu pístů nebo hlav pro jinej tvar spalovacího prostoru? Zesílení ojnic? Úpravu nebo jiné vstřikovací čerpadlo a jiné vstřiky? Jinou vačku?(časování ventilů) A napadá mě toho víc. Už z tý sady je patrný, že neobsahuje chladič vzduchu, tudíž poroste teplota motoru...uchladí to stávající vodní chlazení?. Navíc ta cena toho setu + právě ten "rámec GO", může lehce přivodit náhlou cévní příhodu Samozřejmě nenech se nijak zviklat, sám jsem pěknej paličák a rád pokořuju nepokořitelné...a ani nepochybuju o Tvých schopnostech zdatnýho mechanika. Můj názor nikomu nevnucuju...ale já bych se do tutoho nepustil...alespoň s tím dílenským vybavením, které mám, rozhodně ne.mape píše:Já dneska okukoval jak by tam šlo napasovat to turbo...
Apropó, k čemu vlastně potřebuješ vyšší výkon?
Sekací traktůrek Hayter H1842.....V podstatě Countax z roku 1995
Babetta 207 chopper....................Prostě brutální mašina
UNC 045 Detvan.........................Nakladač malý, ale šikovný
Babetta 207 chopper....................Prostě brutální mašina
UNC 045 Detvan.........................Nakladač malý, ale šikovný
- mape
- Příspěvky: 1547
- Registrován: pon dub 04, 2011 1:53 pm
- Bydliště: Karlštejn
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mapovo UNC
Tak ani ne výkon jako spíš kroutak.... Ten Zetor se v tom trochu trápí a tím je dána i zvysena spotřeba oproti konkurenci....
Ale víš Jak..... U mě je taková myšlenka v rozpracování celkem dlouho.
Jinak včera ještě než jsem vyndal ten píst tak jsem si měřil který ten píst je ten co propouští protože lopatu to už neudrželo v jedné poloze což byl třeba problém při práci s vidlemi.
Je dost zvláštní že jeden píst je úplně v háji a druhej úplně v pohodě. Přitom nejeví známky toho že by byl nějak měněny..... Oba jsou stejně a stejně nabarvené.... Je mi jasný že podle toho úplně nejde soudit....
Prostě ten jeden úplně v pořádku,,,neteče , a neklesá a když jsem to dal na ten druhý tak to klesá ....
No a další věc co mi konečně vysvětlila proč ten píst je poblitej už odzhora..... Když jsem ho měl jednou jen vytažený z ramene tak jsem dotahoval jen ten pruchodak šroub kde jsem si myslel že to trochu teče a teklo to dál.....
Dneska jsem zjistil že teče ten malý imbus na odvzdusneni nebo k čemu to tam je....
Samozřejmě že až když jsem si ten píst znova napojil tak jsem teprve viděl jak se odtamtud pomaličku line olej....
Ze servisu mi hned i volal 6e jak to mělo špatnou manžetu tak je vydřená i hlava ....
A vzhledem k tomu že byla i pístnice hodně posekaná tek jsem to nechal udělat komplet
A vzhledem k tomu že budu chvíli stát tak se asi taky konečně pustím do nějakého ovládání zajištění nářadí....
Taky budu muset řešit nějaké drobné praskliny které se teď po zimě díky rezu po umytí objevili tak to aspoň dam pěkně doporadku.
.
Joooo člověk se s temahle starejma kramama nenudí.....
Teď zřejmě konečně bude uskutecnen kšeft kvůli kterému jsem si to vlastně pořizoval a tak se mi to téměř celé zaplatí.
Ale víš Jak..... U mě je taková myšlenka v rozpracování celkem dlouho.
Jinak včera ještě než jsem vyndal ten píst tak jsem si měřil který ten píst je ten co propouští protože lopatu to už neudrželo v jedné poloze což byl třeba problém při práci s vidlemi.
Je dost zvláštní že jeden píst je úplně v háji a druhej úplně v pohodě. Přitom nejeví známky toho že by byl nějak měněny..... Oba jsou stejně a stejně nabarvené.... Je mi jasný že podle toho úplně nejde soudit....
Prostě ten jeden úplně v pořádku,,,neteče , a neklesá a když jsem to dal na ten druhý tak to klesá ....
No a další věc co mi konečně vysvětlila proč ten píst je poblitej už odzhora..... Když jsem ho měl jednou jen vytažený z ramene tak jsem dotahoval jen ten pruchodak šroub kde jsem si myslel že to trochu teče a teklo to dál.....
Dneska jsem zjistil že teče ten malý imbus na odvzdusneni nebo k čemu to tam je....
Samozřejmě že až když jsem si ten píst znova napojil tak jsem teprve viděl jak se odtamtud pomaličku line olej....
Ze servisu mi hned i volal 6e jak to mělo špatnou manžetu tak je vydřená i hlava ....
A vzhledem k tomu že byla i pístnice hodně posekaná tek jsem to nechal udělat komplet
A vzhledem k tomu že budu chvíli stát tak se asi taky konečně pustím do nějakého ovládání zajištění nářadí....
Taky budu muset řešit nějaké drobné praskliny které se teď po zimě díky rezu po umytí objevili tak to aspoň dam pěkně doporadku.
.
Joooo člověk se s temahle starejma kramama nenudí.....
Teď zřejmě konečně bude uskutecnen kšeft kvůli kterému jsem si to vlastně pořizoval a tak se mi to téměř celé zaplatí.
už žádné domadělané stroje. mám už jen své mazlíčky
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Re: Mapovo UNC
Tak vlastně buď rád, že se zetorek trápí. Páč kdyby ti dovolil víc, tak ty úchyty pístnice už uletěly, takhle jsou jen naprasklý
S tím upínákem už mě to taky napadlo. Ty to máš ale složitější, že máš pravej a levej zvlášť. Já mám na výložníku celej rám a dolní čepy se ovládají pákou uprostřed na vodorovným spojovacím jeklu (něco jako euro upínák) No a místo těch čepů bych tam chtěl napasovat dva kusy tutoho. Na pístní tyče rovnou naroubuju uzamykací čepy, válce nějak připevním k vodorovné výstuze upínacího rámu, a ovládat to budu z okruhu ovládání. Při 30ti barech to bude tlačit čep do zámku cca 140kg a vytahovat cca 80kg, to snad bude stačit. Buď samostatným rozvaděčem s elektromagnty na přepínač, nebo použiju pístkovou kostku, co je momentálně pod pedálama pro ovládání přídavnýho okruhu. Přídavný okruhy pracovní hydrauliky (160bar) budou potom dva s novým rozvaděčem ovládaným elektricky přepínači na joystickách Teď ale stávající přídavný okruh potřebuju na podkop, který se mi zrovna vyrábí
Ty úpravy jsou zatím hudba budoucnosti. Potřebuju máknout na baráku, tak to zatím musí stačit, jak to je. Ani ty pitomý elektrody jsem ještě nekoupil, abych alespoň ty vidle povařil. Kusy paralerogramu se válí ve stodole pod ponkem, protože montáž obnáší vystružení děr v zadním kozlíku a v zálomu výložníku a vevaření futer pro čepy. Jenže futra a čepy ještě nemám, páč není čas abych zaskočil k sousedojc na soustruh. Jestli to takhle půjde dál, tak se dám snad na politiku. Ještě že sem-tam i upadnu, to si jeden aspoň chvilku odpočine. Ani zatím nefotím, ale jak začnu něco tunit, určitě dám na sklo.
Ještě jsem se chtěl zeptat...co u vás chtějí za repasi válce? Asi mě jeden od lopaty taky čeká.
S tím upínákem už mě to taky napadlo. Ty to máš ale složitější, že máš pravej a levej zvlášť. Já mám na výložníku celej rám a dolní čepy se ovládají pákou uprostřed na vodorovným spojovacím jeklu (něco jako euro upínák) No a místo těch čepů bych tam chtěl napasovat dva kusy tutoho. Na pístní tyče rovnou naroubuju uzamykací čepy, válce nějak připevním k vodorovné výstuze upínacího rámu, a ovládat to budu z okruhu ovládání. Při 30ti barech to bude tlačit čep do zámku cca 140kg a vytahovat cca 80kg, to snad bude stačit. Buď samostatným rozvaděčem s elektromagnty na přepínač, nebo použiju pístkovou kostku, co je momentálně pod pedálama pro ovládání přídavnýho okruhu. Přídavný okruhy pracovní hydrauliky (160bar) budou potom dva s novým rozvaděčem ovládaným elektricky přepínači na joystickách Teď ale stávající přídavný okruh potřebuju na podkop, který se mi zrovna vyrábí
Ty úpravy jsou zatím hudba budoucnosti. Potřebuju máknout na baráku, tak to zatím musí stačit, jak to je. Ani ty pitomý elektrody jsem ještě nekoupil, abych alespoň ty vidle povařil. Kusy paralerogramu se válí ve stodole pod ponkem, protože montáž obnáší vystružení děr v zadním kozlíku a v zálomu výložníku a vevaření futer pro čepy. Jenže futra a čepy ještě nemám, páč není čas abych zaskočil k sousedojc na soustruh. Jestli to takhle půjde dál, tak se dám snad na politiku. Ještě že sem-tam i upadnu, to si jeden aspoň chvilku odpočine. Ani zatím nefotím, ale jak začnu něco tunit, určitě dám na sklo.
Ještě jsem se chtěl zeptat...co u vás chtějí za repasi válce? Asi mě jeden od lopaty taky čeká.
Sekací traktůrek Hayter H1842.....V podstatě Countax z roku 1995
Babetta 207 chopper....................Prostě brutální mašina
UNC 045 Detvan.........................Nakladač malý, ale šikovný
Babetta 207 chopper....................Prostě brutální mašina
UNC 045 Detvan.........................Nakladač malý, ale šikovný
- mape
- Příspěvky: 1547
- Registrován: pon dub 04, 2011 1:53 pm
- Bydliště: Karlštejn
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mapovo UNC
Já mám udělaný taky rám.... Upínání chci udělat jen na páku.... Tak často se to nemění.
Pokud to chceš na hydrauliku tak to udělej tak aby se ti to stahovalo pístem ale po roztažení pístů aby to zacvaklo přez pero.... Když totiž netrefíš přesně to nářadí tak by se mohlo stát že ty chlopně na nářadí zdeformujes.
To jen taková připomínka....
Já to mám tak vymyšlený prostě tam dám dlouhá oka aby se po povolení pistu mohlo zacvaknout na péro.ted to bude ale na páku ....
Písty co jsem nechával dělat prvně byli jen netěsné a nechal jsem tam dát to nejlepší a stal jeden myslím že 900,-
Teď jsem dělal ten jeden na lopatě a tam úplně chyběla ta přední stěraci manžeta a vydrelo to hlavu. Taky pístnice byla nasekaná.... Tak jsem nechal dát novou hlavu a pístnici a stalo to 2000,-
Teď si ho vezu domů.
Ještě budu dávat nove ty vyvodY k hadicim protože jsou vymačkané....
A ty slavné vařené trubky tečou a v ohybech jsou placaté a vařené .....
Já jsem se zařekl že už žádná provizorní řešení nebudu dělat..... Vše hned pořádně....
Už mi nebaví se pořád k něčemu vracet.
,
Pokud to chceš na hydrauliku tak to udělej tak aby se ti to stahovalo pístem ale po roztažení pístů aby to zacvaklo přez pero.... Když totiž netrefíš přesně to nářadí tak by se mohlo stát že ty chlopně na nářadí zdeformujes.
To jen taková připomínka....
Já to mám tak vymyšlený prostě tam dám dlouhá oka aby se po povolení pistu mohlo zacvaknout na péro.ted to bude ale na páku ....
Písty co jsem nechával dělat prvně byli jen netěsné a nechal jsem tam dát to nejlepší a stal jeden myslím že 900,-
Teď jsem dělal ten jeden na lopatě a tam úplně chyběla ta přední stěraci manžeta a vydrelo to hlavu. Taky pístnice byla nasekaná.... Tak jsem nechal dát novou hlavu a pístnici a stalo to 2000,-
Teď si ho vezu domů.
Ještě budu dávat nove ty vyvodY k hadicim protože jsou vymačkané....
A ty slavné vařené trubky tečou a v ohybech jsou placaté a vařené .....
Já jsem se zařekl že už žádná provizorní řešení nebudu dělat..... Vše hned pořádně....
Už mi nebaví se pořád k něčemu vracet.
,
už žádné domadělané stroje. mám už jen své mazlíčky
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Re: Mapovo UNC
Výborný nápad, s tím pístem s pružinou. Dokonce bude stačit jen jedna hadička a ovládat to budu s kostkou od brzd, ale s přehozeným vývodem a odpadem.
Navíc tam můžu nechat tu stávající páku a oko pístnice přichytit čepem přímo na ní, válec pak čepem na vodorovnou výztuhu upínáku. Dám tam tohle:
Stačí jen jeden válec, tak to přijde na čtvrtinu peněz.... Jseš genius
Tak levej válec lopaty je kaput. Ráno jsem je odpojil od upínáku, napřed jsem provazem svázal pravej a zabral. Levej vyjel a v zápětí pravej přetrhl špagát. Pak jsem svázal levej, pravej pod tlakem vyjel a na levým špagát držel. Tak jsem vzal stetoskop (věnoval kdysi kamarád veterinář) a plášť válce, v místě pístu syčel jak zmije. Takže těsnění pístu a možná i vodící kroužek, možná spojení pístu a tyče, bůh ví. Hned jsem volal do Tesasu v Nepomuku a repasy dělaj pouze výměnou za 3 500,-!!!!. Blázni jedni bláhoví, to je snad i pozlatěj, nebo co?!
No rozeberu to, když to bude prkotina tak opravím, když totálka tak jdu do tohohle:
Za 4 300,- mám dva a nové, a sednou tam bez úprav, jak prdka na nočník.
Taky nechci dělat žádný provizoria....když už se něco rozsype a budu muset zainvestovat, tak ať to má alespoň definitivní využití.
Navíc tam můžu nechat tu stávající páku a oko pístnice přichytit čepem přímo na ní, válec pak čepem na vodorovnou výztuhu upínáku. Dám tam tohle:
Stačí jen jeden válec, tak to přijde na čtvrtinu peněz.... Jseš genius
Tak levej válec lopaty je kaput. Ráno jsem je odpojil od upínáku, napřed jsem provazem svázal pravej a zabral. Levej vyjel a v zápětí pravej přetrhl špagát. Pak jsem svázal levej, pravej pod tlakem vyjel a na levým špagát držel. Tak jsem vzal stetoskop (věnoval kdysi kamarád veterinář) a plášť válce, v místě pístu syčel jak zmije. Takže těsnění pístu a možná i vodící kroužek, možná spojení pístu a tyče, bůh ví. Hned jsem volal do Tesasu v Nepomuku a repasy dělaj pouze výměnou za 3 500,-!!!!. Blázni jedni bláhoví, to je snad i pozlatěj, nebo co?!
No rozeberu to, když to bude prkotina tak opravím, když totálka tak jdu do tohohle:
Za 4 300,- mám dva a nové, a sednou tam bez úprav, jak prdka na nočník.
Taky nechci dělat žádný provizoria....když už se něco rozsype a budu muset zainvestovat, tak ať to má alespoň definitivní využití.
Sekací traktůrek Hayter H1842.....V podstatě Countax z roku 1995
Babetta 207 chopper....................Prostě brutální mašina
UNC 045 Detvan.........................Nakladač malý, ale šikovný
Babetta 207 chopper....................Prostě brutální mašina
UNC 045 Detvan.........................Nakladač malý, ale šikovný
Re: Mapovo UNC
Kdyz uz se tomu budes venovat, vyndej cepy co jsou na rameni nahore za kabinou, a preventivne dej nove, ja tam mazaci dirka, a uz mi prdnul na obou stranach. A jak to prdne, rozvali to cele ulozeni.
Prasklo to oboje stejne, presne v te mazaci dire. Ten cep je poddimenzovanej.
Prasklo to oboje stejne, presne v te mazaci dire. Ten cep je poddimenzovanej.
Kazdy vi co delam, jen se to nesmi psat v podpisu. V kolonce povolani je to snad v poradku, pokud ne, tak kolonku z duvodu zbytecnosti odstranit.
O cenach prodavanych veci nediskutuji.
roztrhnisikusnuhakem zavinac gmail.com
O cenach prodavanych veci nediskutuji.
roztrhnisikusnuhakem zavinac gmail.com
- mape
- Příspěvky: 1547
- Registrován: pon dub 04, 2011 1:53 pm
- Bydliště: Karlštejn
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mapovo UNC
Navarson... To je divný.... Určitě 5am bude někde firma co to bude dělat normálně.... Nebo si udělej vylet sem do Chrášťan u Prahy....borec to dělá dobře.jezdi sem půl republiky.
Shrek.... To umi praskat skoro všechny....
Mě praskly takhle na zvedacích pístech...
A v bordelu co bylo uvnitř kabiny bylo těch čepů popraskaných taky hodně....
To jsem spíše příznivce mít od každého náhradu......
To že to rozvalí to uložení je vždy naprt. Mě jak praskl ten zadní na zvedacím pístu tak to tam zase pěkně pocuchalo všechny trubky... No bylo hodinu co dělat....
Shrek.... To umi praskat skoro všechny....
Mě praskly takhle na zvedacích pístech...
A v bordelu co bylo uvnitř kabiny bylo těch čepů popraskaných taky hodně....
To jsem spíše příznivce mít od každého náhradu......
To že to rozvalí to uložení je vždy naprt. Mě jak praskl ten zadní na zvedacím pístu tak to tam zase pěkně pocuchalo všechny trubky... No bylo hodinu co dělat....
už žádné domadělané stroje. mám už jen své mazlíčky
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
- mape
- Příspěvky: 1547
- Registrován: pon dub 04, 2011 1:53 pm
- Bydliště: Karlštejn
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mapovo UNC
Dneska ráno jsem tam dal ten repasovaný píst a teda to je paráda.... Chodí to jako víno.... Rychlé a navíc to drží ..... Ještě to jednou teď rozeberu a vyměním ty vařený trubky..... Neříkám že to je špatný ale ta kvalita svárů nic moc a dost to začne téct.
Vzhledem k tomu ze se to stane třeba na stavbě tak se těchto věcí chci na stroji zbavit a nahradit to vše šroubovacím materiálem který můžu vozit náhradní a snadno vyměnit v případě problémů v terénu....
Už se mi to osvědčilo u rozvodů ovládání.... Tam je sucho .... Pouze ještě dodělám nějaké úchyty a v některých místech s vibracemi nahradím ještě hadickama.... Jinak paráda.
Večer dám nějaké foto.
Vzhledem k tomu ze se to stane třeba na stavbě tak se těchto věcí chci na stroji zbavit a nahradit to vše šroubovacím materiálem který můžu vozit náhradní a snadno vyměnit v případě problémů v terénu....
Už se mi to osvědčilo u rozvodů ovládání.... Tam je sucho .... Pouze ještě dodělám nějaké úchyty a v některých místech s vibracemi nahradím ještě hadickama.... Jinak paráda.
Večer dám nějaké foto.
už žádné domadělané stroje. mám už jen své mazlíčky
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Re: Mapovo UNC
Tak do Prahy v rámci svý práce tak co 14 dní zajedu, to by nebyl problém. Ty písnice, pokud budou špatný, tak bych raděj asi dal nový...ty ceny v Hydrolideru mě nepřijdou zas tak drastický. Spíš by mě zajímalo, jestli uměj v Chrášťanech i opravy axiálních čerpadel a pomaluběžnejch motorů...kdyby nastala potřeba. Zubový čerpadla řešit nebudu, cena nového je oproti jiným součástkám směšná.
Ty čepy jsem kontroloval krátce po přivezení mazlíka, jsou ještě opatlené původní vazelínou, ani pozinkování není omačkané. Dokonce se mi zdají dost masivní, mají pr.35mm, to na bagříku, co jsem měl půjčený napodzim, takhle silný nebyly.
No válec jsem ráno rozebral, byla úplně vyšroubovaná matka na pístu...vůbec nechápu jak to vlastně fungovalo, že navenek se to tvářilo, že pístnice normálně běhá. Já jsem pojal podezření, než jsem provedl tu zkušku špagátem, až když jsem chtěl vyloupnou na zahradě starý kořen....podebral jsem ho levým rohem lopaty a zdálo se mi, že to tak nějak "pruží"
Nicméně píst nepotlučený, stěny válce jsem kontroloval zrcátkem na tyčce a žádné vrypy nebyl vidět, těsnění na pístu a vodicí kroužek taky v cajku. Akorát jsem vyměnil ty dva O-kroužky na osazení pístní tyče, kam se navléká píst. K vyšroubování matice došlo pravděpodobně proto, že zajišťovací podložka pod maticí má po obvodu 6 výstupků, z toho tři by měli být ohnuté do slepých děr v čele pístu a tři podle hran matice. Evidentně na té podložce ty výstupky nebyly nikdy ohnuté...asi montáž v pátek a zrovna houkla padla. Vyměnil jsem O-kroužky na pístní tyči, nasadil píst, podložku, matici nalehko, pak zahnul výstupky podložky do děr pístu, dotáhnul matici a ohnul zbývající výstupky podle hran matice. Trošku jsem měl honičku s nasazením pístu do válce, přes ten první těsnící kroužek...má tu chlopeň otočenou "proti srsti". Nakonec jsem celý obvod kroužku svázal vázacím drátem, uzlík uštípl co nejblíže kroužky a zatlačil co nejvíce do něj. Pak jsem píst pomalu nacpal do válce a když se uzlík objevil v otvoru pro šroubení hadice, tak jsem drát přeštípl malejma elektroštípačkama a čápovkama pomalu za současného pootáčení pístu vytáhl otvorem ven. No, estráda asi na hodinu. Kontroloval jsem to vzduchem na 6 barů, každou stranu půl hodiny. Strana tlaku neutekla, strana tahu o 0,3 baru, ale to taky může být těsněním v hlavě válce. Nechám to tak být, olej je hustší, snad se to zatáhne.
Teď dotlačím pozdní oběd, pak to půjdu namontovat. Mazla jsem vystrčil na sluníčko už dopoledne, tak snad se trochu prohřál, abych k němu nepřimrznul.
Ty čepy jsem kontroloval krátce po přivezení mazlíka, jsou ještě opatlené původní vazelínou, ani pozinkování není omačkané. Dokonce se mi zdají dost masivní, mají pr.35mm, to na bagříku, co jsem měl půjčený napodzim, takhle silný nebyly.
No válec jsem ráno rozebral, byla úplně vyšroubovaná matka na pístu...vůbec nechápu jak to vlastně fungovalo, že navenek se to tvářilo, že pístnice normálně běhá. Já jsem pojal podezření, než jsem provedl tu zkušku špagátem, až když jsem chtěl vyloupnou na zahradě starý kořen....podebral jsem ho levým rohem lopaty a zdálo se mi, že to tak nějak "pruží"
Nicméně píst nepotlučený, stěny válce jsem kontroloval zrcátkem na tyčce a žádné vrypy nebyl vidět, těsnění na pístu a vodicí kroužek taky v cajku. Akorát jsem vyměnil ty dva O-kroužky na osazení pístní tyče, kam se navléká píst. K vyšroubování matice došlo pravděpodobně proto, že zajišťovací podložka pod maticí má po obvodu 6 výstupků, z toho tři by měli být ohnuté do slepých děr v čele pístu a tři podle hran matice. Evidentně na té podložce ty výstupky nebyly nikdy ohnuté...asi montáž v pátek a zrovna houkla padla. Vyměnil jsem O-kroužky na pístní tyči, nasadil píst, podložku, matici nalehko, pak zahnul výstupky podložky do děr pístu, dotáhnul matici a ohnul zbývající výstupky podle hran matice. Trošku jsem měl honičku s nasazením pístu do válce, přes ten první těsnící kroužek...má tu chlopeň otočenou "proti srsti". Nakonec jsem celý obvod kroužku svázal vázacím drátem, uzlík uštípl co nejblíže kroužky a zatlačil co nejvíce do něj. Pak jsem píst pomalu nacpal do válce a když se uzlík objevil v otvoru pro šroubení hadice, tak jsem drát přeštípl malejma elektroštípačkama a čápovkama pomalu za současného pootáčení pístu vytáhl otvorem ven. No, estráda asi na hodinu. Kontroloval jsem to vzduchem na 6 barů, každou stranu půl hodiny. Strana tlaku neutekla, strana tahu o 0,3 baru, ale to taky může být těsněním v hlavě válce. Nechám to tak být, olej je hustší, snad se to zatáhne.
Teď dotlačím pozdní oběd, pak to půjdu namontovat. Mazla jsem vystrčil na sluníčko už dopoledne, tak snad se trochu prohřál, abych k němu nepřimrznul.
Sekací traktůrek Hayter H1842.....V podstatě Countax z roku 1995
Babetta 207 chopper....................Prostě brutální mašina
UNC 045 Detvan.........................Nakladač malý, ale šikovný
Babetta 207 chopper....................Prostě brutální mašina
UNC 045 Detvan.........................Nakladač malý, ale šikovný
- mape
- Příspěvky: 1547
- Registrován: pon dub 04, 2011 1:53 pm
- Bydliště: Karlštejn
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mapovo UNC
Navarson.... Ty seš neskkutecnej...
Já to chtěl u prvních pístů taky zkusit doma.
Ale pak jsem zvolil raději tuhle možnost...
Vždycky si říkám že kdZ to začnu shánět tak projezdim plno času a km .... Tak to raději vezmu do těch Chrášťan a je to .... Dělá poměrně rychle....
Čerpadla a motory opravuje taky... Dokonce ti udělá diagnostiku a řekne co je za problém...
Teď tam asi povezu moje záložní hydromotory aby je vyzkoušel a pokud budou dobré tak jen pretesnil a půjdou na UNC.
Ta zkouška tlakem 6 bar je jen taková kontrola .... Ve skutečnosti když je tam 160 bar tak to může být úplně Jinak..... No uvidíš sám.
Já to chtěl u prvních pístů taky zkusit doma.
Ale pak jsem zvolil raději tuhle možnost...
Vždycky si říkám že kdZ to začnu shánět tak projezdim plno času a km .... Tak to raději vezmu do těch Chrášťan a je to .... Dělá poměrně rychle....
Čerpadla a motory opravuje taky... Dokonce ti udělá diagnostiku a řekne co je za problém...
Teď tam asi povezu moje záložní hydromotory aby je vyzkoušel a pokud budou dobré tak jen pretesnil a půjdou na UNC.
Ta zkouška tlakem 6 bar je jen taková kontrola .... Ve skutečnosti když je tam 160 bar tak to může být úplně Jinak..... No uvidíš sám.
už žádné domadělané stroje. mám už jen své mazlíčky
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný