Kaborkův traktůrek
Re: Kaborkův traktůrek
Nějak jsem zapomněl na dif v převodovce.
Re: Kaborkův traktůrek
Tak jsem se zastavil na chvilku do garáže a demontovat řemenicí, aby mohl něco vymyslet. Vidím to na uchycení těmi 4.šroubky,průměru 6mm. a centrálním šroubem. Pak smontovat,a doufat že to bude držet. Chci dva řemeny na čerpadlo a jeden na vrtulí. Ale to jen kdyby náhodou mi nešla zprovoznit El vrtulí.
Re: Kaborkův traktůrek
Vrtuli bych dal elektrickou. Já jsem dal elektrickou spínanou normálně čidlem a je to super. Samo si to bez problémů udržuje teplotu
Re: Kaborkův traktůrek
Na spínání Sahary potřebuješ čidlo na zpátečce z chladiče. Běžně je toto čidlo součástí chladiče. Tyhle čidla jsou na něco jiného mohu vyfotit jak jsem chlazení vyřešil já
Re: Kaborkův traktůrek
Jenomže já mám chladič z 1203, a tam čidla nejsou. Možná nějaké čidlo najdu, ale chtěl bych ho zapojit přes relé. A tak potřebuji El schéma.A taky musím zjistit El. Schéma od alternátortoru.
Re: Kaborkův traktůrek
Ráno vyfotím. Chladič mám ten samý
Re: Kaborkův traktůrek
Tak jsem se k tomu konečně dostal.
Chladič mám také z nějaké 1203. Provedl jsem úpravu plnícího hrdla a tu, že jsem ho odřízl a zaletoval. Zároveň jsem tam umístil odvzdušnění. Jako expanzní nádobu jsem použil nádobku z nějakého WV. Na chladič jsem dodělal elektrickou saharu, kterou mohu spínat ručně, nebo probíhá spínaní teplotním čidlem, které jsem umístil na odvodní potrubí od chladiče. Termostat jsem zachoval.
Systém jsem dlouho různě upravoval a testoval a takhle to funguje na jedničku Chladič jako takový chladí dobře už sám o sobě a sahara spíná jen občas. Krásně a bez problémů se to uchladí.
PS: potrubí z mědi není úplně levná záležitost, ale je to super. Krásně si to vytvaruješ kudy potřebuješ a pak použiješ jen gumové hadice jako propojky. Jinak je to takové skládání ze spousty hadic a to se mi moc nelíbilo a neosvědčilo.
Přidávám nějaké fotky:
Chladič mám také z nějaké 1203. Provedl jsem úpravu plnícího hrdla a tu, že jsem ho odřízl a zaletoval. Zároveň jsem tam umístil odvzdušnění. Jako expanzní nádobu jsem použil nádobku z nějakého WV. Na chladič jsem dodělal elektrickou saharu, kterou mohu spínat ručně, nebo probíhá spínaní teplotním čidlem, které jsem umístil na odvodní potrubí od chladiče. Termostat jsem zachoval.
Systém jsem dlouho různě upravoval a testoval a takhle to funguje na jedničku Chladič jako takový chladí dobře už sám o sobě a sahara spíná jen občas. Krásně a bez problémů se to uchladí.
PS: potrubí z mědi není úplně levná záležitost, ale je to super. Krásně si to vytvaruješ kudy potřebuješ a pak použiješ jen gumové hadice jako propojky. Jinak je to takové skládání ze spousty hadic a to se mi moc nelíbilo a neosvědčilo.
Přidávám nějaké fotky:
Re: Kaborkův traktůrek
Len tak celkom na okraj a od veci. Na obidvoch traktoroch mám dieslové motory podobného objemu a výkonu, na oboch mám chladiče 1203 a nikdy som nijakú vyrovnávaciu nádržku nepotreboval. Až doteraz som si myslel že chladič 1203 sám o sebe funguje ako vyrovnávacia nádržka. Mne totiž aj tak funguje, teda aspoň doteraz .
Re: Kaborkův traktůrek
Ahoj, ano to máš naprostou pravdu. Já jsem vyrovnávací nádržku umístil proto, že mám chladič umístěný níže než jsou chladící kanály v hlavě motoru, tak jsem ji tam raději dal, abych zvýšil hladinu vody a měl zajištěnou, že tam ta voda bude bez problémů proudit
Re: Kaborkův traktůrek
Tak díky za foto, zas mám o čem přemýšlet.
Re: Kaborkův traktůrek
Dovolím si sem skopírovať odpoveď z iného tématu - je to od pána pred ktorého vedomosťami naozaj smekám klobúk
jiriSBS píše:Pro Oco:-homokinetický kloub je jinak konstruován,nedochází při otáčení k změně úhlové rychlostí,ale není možné použít homokinetický kloub a jeden křížový kloub jako celek,nebo jeden křížový kloub, mezi agregáty,při této kombinací dochází k změně úhlové rychlostí-vibracím.
Re: Kaborkův traktůrek
Taky jsem to četl, já tam kyneťák nemám, je to jen osoustružená kulatina v tom pouzdře z homokyneťáku.