Čas nám letí....
Nakonec do dopadlo, že do Kanga si táta udělal do Kanga šuplikový systém , který sedí na pravném podběhu - bohužel nemám zatím fotku.
No a já jsem si koupil krabičku jménem Dokker. Proto, že se nám blíží přírůstek, jsem si udělal i do dokkera menší vestabu pro kočárek.
Ještě to není hotové, ještě tam přijde mezi kolečka jeden šuplík. Už mám na něj objednaný plnovýsuv 800 mm.
https://honzasl.rajce.idnes.cz/Dacia_Do ... 130917.jpg
Žádná raketová věda, ale je to vyndavatelné, bez zásahu do konstrukce a použitelné i pro jiné účely než kočárek. (možná základ budoucí kempovací/spací vestavby).
Pojízdná dílna Renault Kangoo
Re: Pojízdná dílna Renault Kangoo
Ses měl nejdřív zeptat... ona totiž hlavní výhoda tohole nebo podobnýho auta je zejména v tom, že sviště dáš do sedačky, kočárem zajedeš dozadu a bey dalšího ho prostě strčíš do kufru jak je.. nic nerozebíráš, nic neskládáš... a pak zas ven... Když jedeš na dýl a vezeš tašky, nahážeš kolem...
H.
H.
Re: Pojízdná dílna Renault Kangoo
Když jedeš na dýl a vezeš tašky, nahážeš kolem
A přesně tohle nechci. Kočárek se do toho kufru možná vejde, jenže všechno ostatní už se musí nacpat do okolního prostoru a bez ladu a skladu.
Jestli mám něco rád: když jsou všechny věci v autě na svých definovaných místech, přesně jako to mají třeba hasiči.
My se už připravujeme na druhé, takže svoje zkušenosti nějaké máme, nevařím úplně z vody. Co je důležité, u obou babiček máme zaparkované lokální kočárky, takže tím ubude nejčastější manipulace. No a to první dítě má v autě svoje odrážedlo a koloběžku, která se tam musí taky nějak zaparkovat. To bude další etapa vývoje.
Včera mi PPL přivezla 800 mm plnovýsuvy na šuplík, který bude pod složeným podvozkem kočárku. Jen ho vyrobit.
Jinak vycházím ze inspirace od kamaráda, který měl v Caddy vestavbu, která umožňovala přesun kočárku pro dvojčata, psa ve vlastní boudě a ještě k tomu Paraglidingové křídlo
A přesně tohle nechci. Kočárek se do toho kufru možná vejde, jenže všechno ostatní už se musí nacpat do okolního prostoru a bez ladu a skladu.
Jestli mám něco rád: když jsou všechny věci v autě na svých definovaných místech, přesně jako to mají třeba hasiči.
My se už připravujeme na druhé, takže svoje zkušenosti nějaké máme, nevařím úplně z vody. Co je důležité, u obou babiček máme zaparkované lokální kočárky, takže tím ubude nejčastější manipulace. No a to první dítě má v autě svoje odrážedlo a koloběžku, která se tam musí taky nějak zaparkovat. To bude další etapa vývoje.
Včera mi PPL přivezla 800 mm plnovýsuvy na šuplík, který bude pod složeným podvozkem kočárku. Jen ho vyrobit.
Jinak vycházím ze inspirace od kamaráda, který měl v Caddy vestavbu, která umožňovala přesun kočárku pro dvojčata, psa ve vlastní boudě a ještě k tomu Paraglidingové křídlo
Re: Pojízdná dílna Renault Kangoo
No jak myslíš... jenže hasiči vozí tu techniku pořád stejnou, resp. podle zásahu vemou příslušnej kontejner... ale osobák je přece jen o dost univerzálnějsí nástroj..
My teda máme tři kousky, už odrostlejší ale představa, že si kvůli roku, co se používá kočár s hlubokou korbou budu dělat vestavbu do auta na jeho specializované převážení mě teda nikdy nenapadla ani vzdáleně... Na druhou stranu... my jsme stejne spíš nosili, než kočárovali, takže kočárek byl víceméně na spaní přes den.
H.
My teda máme tři kousky, už odrostlejší ale představa, že si kvůli roku, co se používá kočár s hlubokou korbou budu dělat vestavbu do auta na jeho specializované převážení mě teda nikdy nenapadla ani vzdáleně... Na druhou stranu... my jsme stejne spíš nosili, než kočárovali, takže kočárek byl víceméně na spaní přes den.
H.
Re: Pojízdná dílna Renault Kangoo
Ta moje vestavba je samostatný nábytek, který je možné kdykoli vyndat během minuty, takže auto není zabité nafurt. Snažil jsem se udělat to co nejlehčí.
Uvidíme, jak se to osvědčí v provozu. Nošení dítěte ve vajíčku my moc neděláme, člověk se s tím strašně nadře. Na druhou stranu , s kočárkem jsme vydrželi dost dlouho, protože je to velká korba a pak nějak dítě začalo chodit a fáze kočárek sporťák se skoro nekonala.
Když to nebude vyhovoval, tak se to rozebere. Pro mě to je hlavně technologický tréning na další projekt - spací vestavba
PS. A hlavně - selhala moje idea jedna rodina- jedno univerzální auto. Pořídil jsem si dělníka Citroen ZX Break , takže Dacie už nemusí vozit "špinavé věci".
Uvidíme, jak se to osvědčí v provozu. Nošení dítěte ve vajíčku my moc neděláme, člověk se s tím strašně nadře. Na druhou stranu , s kočárkem jsme vydrželi dost dlouho, protože je to velká korba a pak nějak dítě začalo chodit a fáze kočárek sporťák se skoro nekonala.
Když to nebude vyhovoval, tak se to rozebere. Pro mě to je hlavně technologický tréning na další projekt - spací vestavba
PS. A hlavně - selhala moje idea jedna rodina- jedno univerzální auto. Pořídil jsem si dělníka Citroen ZX Break , takže Dacie už nemusí vozit "špinavé věci".
Re: Pojízdná dílna Renault Kangoo
Už jsme mimo téma, ale nemyslel jsem nošení ve vajíčku, to daleko nedojde...
Nosili jsme v šátku a nosítku (převážně Ergo a Patapum). Ale jestli jsem něco oceňoval na Kangoo a pak následně P807, tak to, že jsem ten kočár nemusek pokaždý rozebrat a složit a pak zas sestavit.. prostě jsme sklopil boudu a držadlo a šoupnul ho do auta a fertig...
H.
Nosili jsme v šátku a nosítku (převážně Ergo a Patapum). Ale jestli jsem něco oceňoval na Kangoo a pak následně P807, tak to, že jsem ten kočár nemusek pokaždý rozebrat a složit a pak zas sestavit.. prostě jsme sklopil boudu a držadlo a šoupnul ho do auta a fertig...
H.
Re: Pojízdná dílna Renault Kangoo
Velmi skoro som prišiel na to, že jedno univerzálne auto na dedine je blbosť. Osvedčilo sa mať o jedno auto viac ako je vodičákov v dome.
Pokial som bol v stavebníctve tak pickupy boli služobné, sem tam aj velké dodávky- podla toho čo bolo na dvore. Ako som prešiel do automotive tak sú dvaja krpci a jedna loď. Loď má aj gulu a vozík na 1200kg, s krpcami sa zase dobre dochádza a parkuje v okresných mestách.Teraz sú 3 autá ale ako deti dospievali, tak to niekedy vyzeralo u nás ako v aaa auto. Naraz bolo na dvore a okolo domu aj 7 aut.
Konkretne skúsenosti s pickupmi? Kangá padali ako muchy, výdrž mali Caddyny 2 aj 3 generácia a prekvapivo Forman van plus sa dožil 600t km. Klasický držiak boli MB Sprinter v jednom som osobne sedel za volantom keď po 6 rokoch padal prvý milion. Dožil sa vraj aj druhého, ale už bezo mňa.
Pokial som bol v stavebníctve tak pickupy boli služobné, sem tam aj velké dodávky- podla toho čo bolo na dvore. Ako som prešiel do automotive tak sú dvaja krpci a jedna loď. Loď má aj gulu a vozík na 1200kg, s krpcami sa zase dobre dochádza a parkuje v okresných mestách.Teraz sú 3 autá ale ako deti dospievali, tak to niekedy vyzeralo u nás ako v aaa auto. Naraz bolo na dvore a okolo domu aj 7 aut.
Konkretne skúsenosti s pickupmi? Kangá padali ako muchy, výdrž mali Caddyny 2 aj 3 generácia a prekvapivo Forman van plus sa dožil 600t km. Klasický držiak boli MB Sprinter v jednom som osobne sedel za volantom keď po 6 rokoch padal prvý milion. Dožil sa vraj aj druhého, ale už bezo mňa.