Mapovo UNC
Moderátor: Franta.cz
Re: Mapovo UNC
Tak nejspis to asi zaclo nekde prisavat vzduch. No vubec nevim co s tim budu delat, kazdej den to jede krmeni a hnuj u dobytka, takze do naky delsi odstavky se mi moc nechce. Asi zkusim misto toho odvetravaciho sroubu dat holendr a hadici asi zpatky do hrdla nadrze a budu se modlit aby to vydrzelo co mozna nejdyl a pak to asi celi zrepasuju
Re: Mapovo UNC
Tak pokud by to tahalo vzduch bude to pěnit. Ale nebude to plnit rozvodovou skříň. Si myslím. Pokud to plní rozvodovou skříň tak bych to tipnul na některé spv.
Můj 7045 horal (pokladnička)viewtopic.php?f=36&t=118233
Re: Mapovo UNC
Byli jsme na tom v podstatě stejně, kdysi bylo UNC jedinej stroj schopnej nakládky a taky to dopadlo dost podobně. Pak se dal ČN na traktor a konečně se dalo na UNC dělat i něco zásadnějšího, než je žárovka ve světle.
Když něco nejde vem kladivo,
když to pořád nejde, vem větší kladivo
a když to ani pak nejde, přečti si návod.
když to pořád nejde, vem větší kladivo
a když to ani pak nejde, přečti si návod.
Re: Mapovo UNC
Tak čelnak mam taky, nebo jeste hona ale to uz je horsi kvuli mistu,ale kdyz bude nejbur, neda se nic delat
Re: Mapovo UNC
Tak sem zklopil kabinu a kouk do toho pohonu cerpadel,cekal sem ze bude az po odvetrani plna oleje, ale prd. A pod motorem je kaluz jako krava
Re: Mapovo UNC
Tak to by jsi poznal, jestli teče hydraulika, nebo motorák ne? Nepředpokládám, že by do hydrauliky nalil motorák? Odkud to teda teče?
Když něco nejde vem kladivo,
když to pořád nejde, vem větší kladivo
a když to ani pak nejde, přečti si návod.
když to pořád nejde, vem větší kladivo
a když to ani pak nejde, přečti si návod.
Re: Mapovo UNC
Je to hydraulika, na to sem prave neprisel odkud to tece ze se to dostava pod motor kdyz cerpadla sou uz mimo tu vanu a chladic s rozvadecem sou asi nejsussi mista. Okolo toho odvetravaciho sroubu byla ta skrin omyta a pak jeste u holendru hlavniho cerpadla, tak sem to pretesnil a jak prestane mrznout tak to musim poradne umejt
Re: Mapovo UNC
Čejče, tak to je zajímavý, snad poradí Mape, ten je v hydraulice kovanej. Jsem rád, že se mi u UNC některý závady vyhýbaj...
Když něco nejde vem kladivo,
když to pořád nejde, vem větší kladivo
a když to ani pak nejde, přečti si návod.
když to pořád nejde, vem větší kladivo
a když to ani pak nejde, přečti si návod.
Re: Mapovo UNC
A je to napěněné při jízdě nebo ne? To je vidět v okýnku Kolik toho oleje v té skříni bylo? Měl jsi
tam strčit elektrodu neb nějaký drát aji by si poznal jestli v tom je hydraulika nebo ne.
tam strčit elektrodu neb nějaký drát aji by si poznal jestli v tom je hydraulika nebo ne.
Můj 7045 horal (pokladnička)viewtopic.php?f=36&t=118233
Re: Mapovo UNC
Kdyz sem koukal do ty skrine pohonu tim odvetravacim sroubem tak sem hladinu vubec nevidel, kdyz se. To nastartoval tak vyletovali kapky oleje ven. Tak sem to okolo utrel a oprel do zdi jestli to tam netece jen pri zatezi a pak to bylo suchy. A na ty skrini by mel bejt kontrolni sroubek nebo olejoznak?
- mape
- Příspěvky: 1547
- Registrován: pon dub 04, 2011 1:53 pm
- Bydliště: Karlštejn
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mapovo UNC
Jestli ti nestřikaji průchodky ovládacích trubek. Jsou vedle tě skříně. To by ti stříkalo jen při puštění nějaké funkce.... Pojezd nebo rameno.
Pak je tam ještě pruchodka té velké trubky od čerpadla co vede na rozvaděč. To je jediné místo kde se nachází hydraulika.
Když říkáš že chladič a rozvaděč jsou suché.
Jinak ta převodovka co já vím tak kontrolní šroub nemá má pouze předepsanou náplň myslím 2 l oleje
Já to dělal tak že jsem ji vypustil a nalil dva litry....
A to chci ještě poznamenat že když jsem olej vyměnil tak výrazně ztichla.... Olej jsem dal pp90h
Pak je tam ještě pruchodka té velké trubky od čerpadla co vede na rozvaděč. To je jediné místo kde se nachází hydraulika.
Když říkáš že chladič a rozvaděč jsou suché.
Jinak ta převodovka co já vím tak kontrolní šroub nemá má pouze předepsanou náplň myslím 2 l oleje
Já to dělal tak že jsem ji vypustil a nalil dva litry....
A to chci ještě poznamenat že když jsem olej vyměnil tak výrazně ztichla.... Olej jsem dal pp90h
už žádné domadělané stroje. mám už jen své mazlíčky
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Re: Mapovo UNC
A nebude tam šouplá nějaká hadice,trubka dozadu k rozvaděči?A jak zapneš funkcí jestli to nestříkne. Převrať boudu, vlez tam a ať ti to někdo houpne a opatrně pohýbá pákama. Kdyby to pěnilo tak by ti kydala pěna z nalévacího hrdla.
Můj 7045 horal (pokladnička)viewtopic.php?f=36&t=118233
Re: Mapovo UNC
Mape, mám na tebe dotaz, jakožto na znalce UNC. Nevíš jak bylo udělaný hydraulický vypínání spojky mezi motorem a čerpadlama? Já to mám na bowden a páku v kabině na podlaze, ale tenhle hydraulickej systém též vypadá zajímavě...
Když něco nejde vem kladivo,
když to pořád nejde, vem větší kladivo
a když to ani pak nejde, přečti si návod.
když to pořád nejde, vem větší kladivo
a když to ani pak nejde, přečti si návod.
Re: Mapovo UNC
Buď rád že to máš mechanický pokud to funguje. Hydraulické vypínání čerpadel je řešeno hlavním a pracovním válcem na spojku že škody 1203. V kabině je na levé straně páka ruční brzdy že škody 120, která ovládá hlavní spojkový válec, trubičkou,v místě kde se láme kabina když se překlápí je hadička,pak opět trubička a k pracovnímu válci opět hadička. Pracovní válec je umístěný na páce spojky a na skříni převodovky je držák na kterém je štelovací šroub,o který se opírá pistek ve válečku.
Nádobka je navrchu na rámu za kabinou. Z ní opět hadičky a trubičky až k páce do kabiny.
Pokud to funguje tak ok.Je důležité seřízení páček k ložisku,jak je tam větší vůle tak krok nestačí.Pak je základ dokonalé odvzdušnění. Vzhled k tomu jaké jsou průměry hadic a trubek a délka a profil nahoru dolů to bývá někdy problém. Znám pár lidí co to předělávalo na.mechaniku alá Unc 750.
Nádobka je navrchu na rámu za kabinou. Z ní opět hadičky a trubičky až k páce do kabiny.
Pokud to funguje tak ok.Je důležité seřízení páček k ložisku,jak je tam větší vůle tak krok nestačí.Pak je základ dokonalé odvzdušnění. Vzhled k tomu jaké jsou průměry hadic a trubek a délka a profil nahoru dolů to bývá někdy problém. Znám pár lidí co to předělávalo na.mechaniku alá Unc 750.
Můj 7045 horal (pokladnička)viewtopic.php?f=36&t=118233
- mape
- Příspěvky: 1547
- Registrován: pon dub 04, 2011 1:53 pm
- Bydliště: Karlštejn
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mapovo UNC
Kopírkám: já nejsem žádnej supr odborník.... Jen ten stroj prostě mám a chci ho mít super.
Tomas6 je daleko větší.
Já na to ovládání vymyslím spíš něco že by to bylo pružinou pořád vypnuté a s nastartováním by to třeba ovládací tlak zapnul....
Tomas6 je daleko větší.
Já na to ovládání vymyslím spíš něco že by to bylo pružinou pořád vypnuté a s nastartováním by to třeba ovládací tlak zapnul....
už žádné domadělané stroje. mám už jen své mazlíčky
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný