Bellianova Z7245 PLUS
Moderátor: Lukashil
- zetorak jirka
- Příspěvky: 4525
- Registrován: ned pro 18, 2011 12:35 pm
- Bydliště: Hajnice OKR: Trutnov
Re: Bellianova Z7245 PLUS
Taky trojuhelník moc neřeším víc h tam nemám než mám, s holím traktorem moc nejezdím a na nářadí nebo vlekách je mám na pevno, tak že na něj nemusím myslet, a když náhodou jedu s holím traktorem, nebo na STK, jak už tady bylo řečeno, šoupnou ho za madlo na zadním okně a je vyřešíno.
-
- Příspěvky: 1791
- Registrován: stř črc 11, 2007 6:23 pm
- Bydliště: zlín
Re: Bellianova Z7245 PLUS
Díky Petře rád tě tu vidím .
JiriCzech - taky díky
Veteranista! - taky díky, kamna jsem dělal doma.Chtěl jsem na stojáka kvůli místu, jinak bych děla ty ležaté s rourama. Dost lidi mě odrazovalo, že je to blbost, ale plášť je z tl.4mm a ještě vyložené topenišťe tl.8mm, rošt 25mm vše mat. 16Mo3. Zvládnou i černé uhlí, aniž by se materiál upálil. Kdyby to bylo z S235, tak jsou pryč. Hodím fotky níže.
Libor Z25 - díky, no v sobotu to byla divočina od rána
pepanek - do háje a mě přišlo, že to tam máš jinak na fotce, ale blíže jsem je nezkoumal. Sis to teda předpokládám ohýbal doma. aky na ně u mě dojde
red.bill - kdysi jsem ho vozil za sklem, ale 500Kč a bod mě už od toho odradily . Máš štěstí, mě policajti kontrolovali i kolikrát v noci, když jsem se vracel z pily. Vše prohlíželi, jak to mám zabezpečené. Hmm ty pewag, ty vypadají luxusně
Jaryn82 - diky, taky jsem uvažoval o této variantě
zetorak jirka - hmm tak to máš fajn, jak jsem psal výše, já dostal flastr i od policajtů, že je za sklem a ne venku. Technickou bych s tím asi ani nedal.
gbelec petr - diky, ale právě bych šel do předních řetězů, když bude le, tak pomůžou a půjdou rychleji sundat a nandat
Tak v pátek jsem vše nachystal, že v sobotu ráno vyrazím, když začalo u nás v 6 ráno pršet a venku bylo pod nulou, tak jsem pochopil, že to bude boj .
Vytáhnu traktor z dílny a otestuju ho na ledě. Vypnutý předek, zjišťuji, že levé kolo brzdí dříve, páč mě to smotala do boku, brzdná dráha celkem dlouhá. Zapnu předek a traktor stál na 3 metrech a rovně, říkám sakra chlape to je jiná liga.
Zapnu vlek a počkám do 8 hod ráno. Sypač samozřejmě zatím nejel (ten den nedorazil vůbec ), vyšlu tatu s osobákem ať to projede ke státovce a ta už bylo rozsolená. No nic tak sedám za volant, páč bydlím v kopečku, tak dám jedničku a opravdu pomalinku jedu dolů.
Na silnici chvilku rovinka a pak kopce dolů a ostré zatáčky dole. Na rovince z kopečka nikdo nikde, tak to nechám rozjet na 4 a zabrzdím, abych měl představu co to bude dělat, kdybych neslyšel že sykl vzduch na vleku, tak bych řekl, že nebrzdím. Vlek jak sáňky, krásně ještě x metrů jel, než jsme začali zpomalovat díky traktoru. Vlek brzdí pěkně nikam se nepřetáčí, což by byl docela průšvih. S 7211 bych do toho na tom ledě asi ani nešel, ale takhle jsem si to troufnul, samozřejmě celou dobu zapnutý předek. Jel jsem 3-4 bez plynu, jen tak v klidu.
Na státovce už pohoda, akorát ta sůl na traktor a vlek mě štvala .
Tak tady pár fotek, je škoda, že nesvítilo slunko, aby ta kapota vynikla.
Ehmm světla se osvědčila, vzhledem k počasí, že to povolovalo a já dojel do lesa pozdě, jsem to ze strejcem trochu natáhnul a když nám v 20hod na navijáku prasknul řetěz, říkám už bych docela jel a on, tak ješťe dotáháme, tady tu trochu, to naviják npotřebujeme, tak 21 hod už rozhodla a jeli jsme domů .
Taky praskla jedna patka na navijáku, takže navalování byl docela problém. Měl jsme na sobě i čelák (bez vidlí), tudíž motání v lese docela náročné, kór po tmně. Čelák už je dole a řetěz koupen, tak to dám v týdnu dohromady a snad v sobotu bude zamrzlo, aby šlo tahat dál. Jinak ten čelák bez závaží nic moc, docela jsem to zvedal a dokonce jsem to i zahrabal a nebo si pomáhal vzady s uzávěrkou a víc přizvednul naviják. Což se mi předtím se závažím nestávalo.
Traktor šlapal bez problémů teplota se držele 70-80, chladič se neprohříval, takže termostat funguje dobře. Topení o 100% lepší, už při 60°C fouká teplejší vzduch, to předtím nebylo. A díky opravě dveří a nových gumách v oknech, je teď v kabině úplně jiný komfort, nikde tam netáhne .
Polička nad hlavou dobrý, ale po cestě jsem jel jinou trasu, kvůli té ledovce a vymetl jsem pár děr a vše mi popadalo na hlavu . V lese bez problémů, ale na silnic v rychlosti s hrbama nic moc.
Taky jsem zjistil, že nefunguje spirála v traktoře, když ji změřím odpor, tak má nekonečný. Nevíte někdo jak se to montovalo? Nemá to žádný šroubek, jak klasická spirála. Tak nevím, zda se ji snažit vypáčit, jestli je tam nějak nalisovaná a nebo zvolit jiný postup.
PS: Skákat po tečh vyjetejch přimrzlejch kolejích po harvestoru napříč je fakt o nervy .
JiriCzech - taky díky
Veteranista! - taky díky, kamna jsem dělal doma.Chtěl jsem na stojáka kvůli místu, jinak bych děla ty ležaté s rourama. Dost lidi mě odrazovalo, že je to blbost, ale plášť je z tl.4mm a ještě vyložené topenišťe tl.8mm, rošt 25mm vše mat. 16Mo3. Zvládnou i černé uhlí, aniž by se materiál upálil. Kdyby to bylo z S235, tak jsou pryč. Hodím fotky níže.
Libor Z25 - díky, no v sobotu to byla divočina od rána
pepanek - do háje a mě přišlo, že to tam máš jinak na fotce, ale blíže jsem je nezkoumal. Sis to teda předpokládám ohýbal doma. aky na ně u mě dojde
red.bill - kdysi jsem ho vozil za sklem, ale 500Kč a bod mě už od toho odradily . Máš štěstí, mě policajti kontrolovali i kolikrát v noci, když jsem se vracel z pily. Vše prohlíželi, jak to mám zabezpečené. Hmm ty pewag, ty vypadají luxusně
Jaryn82 - diky, taky jsem uvažoval o této variantě
zetorak jirka - hmm tak to máš fajn, jak jsem psal výše, já dostal flastr i od policajtů, že je za sklem a ne venku. Technickou bych s tím asi ani nedal.
gbelec petr - diky, ale právě bych šel do předních řetězů, když bude le, tak pomůžou a půjdou rychleji sundat a nandat
Tak v pátek jsem vše nachystal, že v sobotu ráno vyrazím, když začalo u nás v 6 ráno pršet a venku bylo pod nulou, tak jsem pochopil, že to bude boj .
Vytáhnu traktor z dílny a otestuju ho na ledě. Vypnutý předek, zjišťuji, že levé kolo brzdí dříve, páč mě to smotala do boku, brzdná dráha celkem dlouhá. Zapnu předek a traktor stál na 3 metrech a rovně, říkám sakra chlape to je jiná liga.
Zapnu vlek a počkám do 8 hod ráno. Sypač samozřejmě zatím nejel (ten den nedorazil vůbec ), vyšlu tatu s osobákem ať to projede ke státovce a ta už bylo rozsolená. No nic tak sedám za volant, páč bydlím v kopečku, tak dám jedničku a opravdu pomalinku jedu dolů.
Na silnici chvilku rovinka a pak kopce dolů a ostré zatáčky dole. Na rovince z kopečka nikdo nikde, tak to nechám rozjet na 4 a zabrzdím, abych měl představu co to bude dělat, kdybych neslyšel že sykl vzduch na vleku, tak bych řekl, že nebrzdím. Vlek jak sáňky, krásně ještě x metrů jel, než jsme začali zpomalovat díky traktoru. Vlek brzdí pěkně nikam se nepřetáčí, což by byl docela průšvih. S 7211 bych do toho na tom ledě asi ani nešel, ale takhle jsem si to troufnul, samozřejmě celou dobu zapnutý předek. Jel jsem 3-4 bez plynu, jen tak v klidu.
Na státovce už pohoda, akorát ta sůl na traktor a vlek mě štvala .
Tak tady pár fotek, je škoda, že nesvítilo slunko, aby ta kapota vynikla.
Ehmm světla se osvědčila, vzhledem k počasí, že to povolovalo a já dojel do lesa pozdě, jsem to ze strejcem trochu natáhnul a když nám v 20hod na navijáku prasknul řetěz, říkám už bych docela jel a on, tak ješťe dotáháme, tady tu trochu, to naviják npotřebujeme, tak 21 hod už rozhodla a jeli jsme domů .
Taky praskla jedna patka na navijáku, takže navalování byl docela problém. Měl jsme na sobě i čelák (bez vidlí), tudíž motání v lese docela náročné, kór po tmně. Čelák už je dole a řetěz koupen, tak to dám v týdnu dohromady a snad v sobotu bude zamrzlo, aby šlo tahat dál. Jinak ten čelák bez závaží nic moc, docela jsem to zvedal a dokonce jsem to i zahrabal a nebo si pomáhal vzady s uzávěrkou a víc přizvednul naviják. Což se mi předtím se závažím nestávalo.
Traktor šlapal bez problémů teplota se držele 70-80, chladič se neprohříval, takže termostat funguje dobře. Topení o 100% lepší, už při 60°C fouká teplejší vzduch, to předtím nebylo. A díky opravě dveří a nových gumách v oknech, je teď v kabině úplně jiný komfort, nikde tam netáhne .
Polička nad hlavou dobrý, ale po cestě jsem jel jinou trasu, kvůli té ledovce a vymetl jsem pár děr a vše mi popadalo na hlavu . V lese bez problémů, ale na silnic v rychlosti s hrbama nic moc.
Taky jsem zjistil, že nefunguje spirála v traktoře, když ji změřím odpor, tak má nekonečný. Nevíte někdo jak se to montovalo? Nemá to žádný šroubek, jak klasická spirála. Tak nevím, zda se ji snažit vypáčit, jestli je tam nějak nalisovaná a nebo zvolit jiný postup.
PS: Skákat po tečh vyjetejch přimrzlejch kolejích po harvestoru napříč je fakt o nervy .
Srdcová 25-ka; Járova 25-A; Školníkova 25-A; Stodolová uloženka 25-ka
Zetor 5611
Zetor 7211
Zetor Super 35
Zetor 7245 PLUS
BSS PS 701H
BSS10.08 - renovace
BSS P 53 S
TOS-28 Žebrák; StankoImport 2H125; Pásová pila G5013W
Zetor 5611
Zetor 7211
Zetor Super 35
Zetor 7245 PLUS
BSS PS 701H
BSS10.08 - renovace
BSS P 53 S
TOS-28 Žebrák; StankoImport 2H125; Pásová pila G5013W
Re: Bellianova Z7245 PLUS
Já ho na traktoru nemám vůbec a jak byl před 2 lety na technický ani nevím. Dřív se normálně na technickou hodil za okno a pohoda ale to se ještě nefotilo. Na podvalu ho taky nevozím, tam překáží a musel bych ho pořád sundavat a občas ten držák rozmáčknu, takže tam je jen na STK a nikdy žádnej problém zatím.
Re: Bellianova Z7245 PLUS
Máš někde tu pokutu? Za co ti dali ještě bod? Nevím teď jsem prosel s dvouma traktorama stk s trojúhelníkem za sklem a v létě mě chytli i chlupatý a nic nenamital....tak ti nevím no, jako vím že tam asi být nemá, ale že jsou až takhle aktivní....
- lukisek 099
- Příspěvky: 3184
- Registrován: čtv kvě 05, 2011 1:20 am
- Bydliště: Oderské Vrchy
Re: Bellianova Z7245 PLUS
pěkné fotky. ta kapota opravdu prokoukla
- mates11
- Příspěvky: 168
- Registrován: úte črc 10, 2007 7:03 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Bellianova Z7245 PLUS
Prosím tě dočetl jsem se že máš traktor z telecího. Slyšel jsem na ně recenzi že umí pěkně napojit tlak hydrauliky na čelní nakladač ze spodního víka. Nebohl by jsi to prosím trochu nafotit díky
Re: Bellianova Z7245 PLUS
Co tak třeba použít vyhledávání? Je tu toho o tom napsanýho víc než dost i s fotkama. Navíc si myslím, že víko stejně upravený nemá ale nechci kecat.
- zetorak jirka
- Příspěvky: 4525
- Registrován: ned pro 18, 2011 12:35 pm
- Bydliště: Hajnice OKR: Trutnov
Re: Bellianova Z7245 PLUS
Tlak ze spodního víka napojit samozřejmě jde , ale nelze mít napojený oboje, jak vývod spodem tak napojení kostky nahoře, Buď jedno nebo druhý.
- Baartheez
- Příspěvky: 244
- Registrován: pát říj 12, 2007 4:15 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Bellianova Z7245 PLUS
Ahoj, podle me do toho kanalu v tom viku vlozi jakoby prepazku, vyvrtaji v tom kanalu jeste jednu diru, kterou jde olej do rozvadece celaku, vratka z celaku jde zpet do vika a tam tudy jde olej do rozvadece traktoru. Rozvadece jsou zapojene jakoby v serii a to umoznuje pracovat s celakem a hydraulikou traktoru nezavisle na sobe a nebo i teoreticky soucasne pokud to cerpadlo utahne. Koncovky v zadu na traktoru zustavaji volne.
Je to jen teoreticky navod, jak by to mohlo fungovat, vyzkousene to nemam. Kdyztak me opravte.....
Je to jen teoreticky navod, jak by to mohlo fungovat, vyzkousene to nemam. Kdyztak me opravte.....
***Dodìlej to nebo tì to dodìlá***
Re: Bellianova Z7245 PLUS
někde to tu bylo je potřeba upravit víko - díra, osazení a závit - rozvaděč nakladače má tlakovou zpátečku a ta se vrací do origo hydrauliky traktoru
Re: Bellianova Z7245 PLUS
Jirko jde napojit obojí ale musíš přerušit a zaslepit původní kanál. Sám to mám udělaný na 72, Pavel to má na 69, Jojo na 70 a ještě tu jsou další. Jen to chce hledat...
- zetorak jirka
- Příspěvky: 4525
- Registrován: ned pro 18, 2011 12:35 pm
- Bydliště: Hajnice OKR: Trutnov
Re: Bellianova Z7245 PLUS
No a to je co říkám, nejde mít napojený oboje, musíš to nahoru zaslepit a udělat tam do kostky jinej přívod venkem, a to už je trochu složitější, a abych pravdu řek , nevím jak se dá napojit z venčí na kostku, když je kostka napojená přez nátrubek s o kroužkama přímo na tu rubku od spodu, ale neříkám , že to nejde, to slovo neznám Taky mám napojený dva rozvaděče za sebou, jeden pro hydrauliku v zadu a jeden elektrorozvaděč pro přední hydrauliku, ale s tím, že je nemám zapojený za sebou na spátečce, ale ten první je ve vnitř zazátkovanej a jsou propojený tlakem a pak má keždej rozvaděč svoji spátečku. Ale proč, to po mě nechtěj vědět, to mi tak ustrojily rozvaděč ve firmě pro hydraulické systémy, prej, aby se netlakoval první rozvaděč při používání druhého, asi tak nějak.
Re: Bellianova Z7245 PLUS
Takato problematika sa kedysi riesila tu: http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 44&t=70820