Kubota

Kubota, Mitsubishi, Iseki, Jinma, Mahindra,...

Moderátor: DYK

Zpráva
Autor
JardaCNC
Příspěvky: 2358
Registrován: pát čer 14, 2013 11:24 pm
Bydliště: Kyjov

Re: Kubota

#1876 Nový příspěvek od JardaCNC »

Ja zadnym netocil :tyty:

Latrele
Příspěvky: 40
Registrován: sob srp 15, 2015 4:29 pm
Bydliště: Hradec Králové

Re: Kubota

#1877 Nový příspěvek od Latrele »

Vladimír2 píše:...a mohl bys mi , prosím , to kolečko , kterým jsi točil vyfotit ? Jenom abych neumřel hloupý ...
Tady to máš.
Obrázek

Uživatelský avatar
Vladimír2
Příspěvky: 14786
Registrován: stř led 26, 2011 9:05 pm
Bydliště: Přece na Hané

Re: Kubota

#1878 Nový příspěvek od Vladimír2 »

...dík , hodně věcí mám podobných , ale tohle kolečko tam nemám ...

Uživatelský avatar
ladiki
Příspěvky: 3713
Registrován: úte pro 29, 2009 5:07 pm
Bydliště: Haná

Re: Kubota

#1879 Nový příspěvek od ladiki »

4Latrele: když to teda nějak shrnu. Píšeš, že Ti padají pomalu ramena oproti B6000. To podle může být klidně i olejem, protože určo nevíš co a jaký tam je. Faktem také je, že na B6000 bylo vše daleko více "vyběháno" a proto prakticky padaly sama. Mě na GB také jdou pomaleji než na B1400, ale jdou OK.

Určitě na toto nemají vliv elektrorozvaděče, ty jsou na pístnici ramene TZB popř. pomocná pístnice na rotavátoru. Zkusil bych buď vyšroubovat úplně kolečko škrťáku-drží ho segrovka a nebo aspoň škrtícím ventilem prohnat vyšší tlak. To tak, že upneš do ramen neco těžkého a nastavíš si plynulé spuštění. Když s tím párkrát zacvičíš, pak vše odepneš, šrťák povolíš, tak uvidíš jestli ramena půjdou sama dolů....

Mira80
Příspěvky: 768
Registrován: ned úno 01, 2009 2:29 pm
Bydliště: Velka Bites
Kontaktovat uživatele:

Re: Kubota

#1880 Nový příspěvek od Mira80 »

Pratele, zacal jsem resit uniky oleje pres predni napravu na me B1400, sundal jsem reduktor a bylo videt, ze olej utika i z vrchu od prevodky z poloosy. Sundal jsem tedy i tu prevodku a na hridelce, ktera je svisle v portalku je nasazeny krouzek, na ktery dosedaji guferka jak v pevne, tak v otocne casti portalku. Ten krouzek je takovy "otrhany" v miste, kde dosedaji brity gufer, proto netesni. Podle me ma jeste funkci tu, ze dela distanc mezi loziskem pevne a otocne casti portalku.
Ted rozmyslim co s tim, napadaji me v zasade tri varianty
1. sehnat tenhle krouzek novy v originale (to se bojim, ze bude asi trochu potiz a nebude levny)
2. vyrobit si jej sam z hlazenky (krouzek ma vnejsi prumer 35 a vnitrni 25, v tomto rozmeru se prodava i hotova hlazenka). Tam je potiz jen v tom, ze vevnitr krouzku je zapich s O krouzkem, ktery tesni potom olej vuci hrideli. Nevim, zda jej dokazu vysoustruzit.
3. Vzit ten krouzek a na soustruhu jej ohladit a vylestit a nasledne do prevodky a portalu osadit misto puvodniho gufera 52/35/8 guferko mensi 52/34/8..

Resil jste toto uz nekdo prosim ? Pripadne ke ktere variante se priklanite ?

Obrázek

Obrázek


Edit: Tak to vypada, ze to nakonec asi nebude az takovy problem jak se zdalo
http://www.h-malotraktory.cz/index.php? ... roduktu=99
PF61, r.v. 1955, vyrobni cislo 0139
Rudla (brumla), r.v. neznamy,
Kubota B1402

Uživatelský avatar
Vladimír2
Příspěvky: 14786
Registrován: stř led 26, 2011 9:05 pm
Bydliště: Přece na Hané

Re: Kubota

#1881 Nový příspěvek od Vladimír2 »

...moc se neraduj . Na stránkách píšou , že ND pouze pro jimi dovezené traktory . Takže jestli jsi traktor nekoupil u nich , tak máš smolíka . Stejně to dělají i ostatní prodejci .

Uživatelský avatar
Vladimír2
Příspěvky: 14786
Registrován: stř led 26, 2011 9:05 pm
Bydliště: Přece na Hané

Re: Kubota

#1882 Nový příspěvek od Vladimír2 »


Mira80
Příspěvky: 768
Registrován: ned úno 01, 2009 2:29 pm
Bydliště: Velka Bites
Kontaktovat uživatele:

Re: Kubota

#1883 Nový příspěvek od Mira80 »

to jsou rostaci...kde to tam pisou ? nejak to nenachazim. Uz to vidim..ale to spis chapu, ze kdyz bude neco co nemaji, tak to zajisti jen v pripade, ze to je jimi dovezene. Tohleto maji normalne v nabidce, tak uvidim, pripadne oslovim toho, od koho je koupeny.
Diky za tip na ten opravny krouzek, mrknu na to, prinejhorsim to zacistim na mensi prumer a dam mensi guferko
PF61, r.v. 1955, vyrobni cislo 0139
Rudla (brumla), r.v. neznamy,
Kubota B1402

Uživatelský avatar
oco13
Příspěvky: 16951
Registrován: ned říj 20, 2013 5:56 pm
Bydliště: Nové Zámky

Re: Kubota

#1884 Nový příspěvek od oco13 »

Chlapi nejako sa mi to nedarí nájst :-/ Neviete niekto aký krútiaci moment má kubota 15HP ??

JardaCNC
Příspěvky: 2358
Registrován: pát čer 14, 2013 11:24 pm
Bydliště: Kyjov

Re: Kubota

#1885 Nový příspěvek od JardaCNC »

A nebylo by lepsi uvest oznaceni - typ motoru?
15 hp muze byt 2 val , ale i 3 valcovy motor. A taky to muze byt nafta , ale i benzin.
Taky vykon motoru (hp) nemusi byt uvadeny na motoru , ale az na vyvodove hrideli.
A ted si vyber :-/

Uživatelský avatar
oco13
Příspěvky: 16951
Registrován: ned říj 20, 2013 5:56 pm
Bydliště: Nové Zámky

Re: Kubota

#1886 Nový příspěvek od oco13 »

Nemám konkretne označenie , len som našiel na nete motory Lifan https://www.motorylifan.cz/LIFAN-13-HP-Q25-d9.htm
a tam je krúťak cca 25nm, pri výkone 13Hp. Len som chcel vedieť či sa to aspoň podobá nejakemu japoncovi 10 - 15 HP :-/ Zdá sa mi to vhodnejšie do malého traktorčeka ako mordovať tam diesel z osobáku.
Viem , že niekde som videl technické listy k japoncom z 90tych rokov , ale nespomeniem si kde. A ani googlovi to neviem zadať tak aby mi niečo vyplul.

JardaCNC
Příspěvky: 2358
Registrován: pát čer 14, 2013 11:24 pm
Bydliště: Kyjov

Re: Kubota

#1887 Nový příspěvek od JardaCNC »


Uživatelský avatar
oco13
Příspěvky: 16951
Registrován: ned říj 20, 2013 5:56 pm
Bydliště: Nové Zámky

Re: Kubota

#1888 Nový příspěvek od oco13 »

Dik , pomôže to , 8) ale krutiaci moment som tam nenašiel. :-/

JardaCNC
Příspěvky: 2358
Registrován: pát čer 14, 2013 11:24 pm
Bydliště: Kyjov

Re: Kubota

#1889 Nový příspěvek od JardaCNC »

No ono je to i trosku zavadejici. Ten tvuj benzinovy ctyrtaktni jednovalec o obsahu tusim 300 cm3 ma mit 13 hp.
https://www.motorylifan.cz/LIFAN-13-HP-Q25-d9.htm
Na tech traktordatech maji pri stejnem vykonu valce 2 (i 3) , jsou v nafte a o obsahu min 600 cm3. Tudiz je tu asi neco spatne. Ano ten benzin asi pojede vic v otackach. Ale ta nafta ho na kroutaku urcite roznese. :vztek:

Mira80
Příspěvky: 768
Registrován: ned úno 01, 2009 2:29 pm
Bydliště: Velka Bites
Kontaktovat uživatele:

Re: Kubota

#1890 Nový příspěvek od Mira80 »

pokud mas vykon pri nejakych otackach, pak dokazes dopocitat kroutici moment v tech otackach...
u atmodieselu bych kroutici moment povazoval tak nejak od zacatku ne moc promenny a ke konci u vyssich otacek klesajici..
PF61, r.v. 1955, vyrobni cislo 0139
Rudla (brumla), r.v. neznamy,
Kubota B1402

Odpovědět

Zpět na „Asijské stroje“