Pan Mitsubishi MT205
Moderátor: DYK
- stanislavsnv
- Příspěvky: 1044
- Registrován: pon bře 17, 2014 7:47 am
- Bydliště: ILIAŠOVCE
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pan Mitsubishi MT205
Čau. Keď máš na motor záruku rok prečo neriešis netesnosť palivového čerpadla v záruke? A nemali by byť filtre nové? Dáva ti záruku rok a nevymenil ani palivový filter? Kde si kúpil micinu u pána Straku?
YANMAR AF33 MARK III; MULČOVAČ-RM 150; Pluh obracak dvojak VENTZKI AKD16ZP; Stolový sústruh Bernardo Profi SS550V; ROTAVÁTOR ISEKY-150;
Re: Pan Mitsubishi MT205
Hej, kupoval som u Straku. Stav traktora bol povodny. Vravel mi, ze na motor a prevodovku dava zaruku, nakolko ma traktor odskusany a motor a prevodovka su ok.
Tak netesnost by mi asi vyriesil, len by som mu tam musel traktor priviest a nemam na com. Doprava tam by ma stala viac ako svojpomocna oprava.
Buduci tyzden idem za nim aj ohladne par dasich veci, tak uvidim. Samozrejme, ak by bol nejaky vazny problem, tak to riesim inak, ale toto je podla vsetkeho len drobnost.
Tak netesnost by mi asi vyriesil, len by som mu tam musel traktor priviest a nemam na com. Doprava tam by ma stala viac ako svojpomocna oprava.
Buduci tyzden idem za nim aj ohladne par dasich veci, tak uvidim. Samozrejme, ak by bol nejaky vazny problem, tak to riesim inak, ale toto je podla vsetkeho len drobnost.
Mitsubishi MT205 + rotavator + pluh dvojradlica, vozik 1,2x1,8m, pleckovac 3-riadkovy, vybracny vyoravac zemiakov
Re: Pan Mitsubishi MT205
Jeden dotaz ohladne zasobnika na chladiacu kvapalinu. Na mojom traktore bola pridana nadoba evidente nie original. Vcera som si presiel dalsie dve MT205 a je jasne, ze Mitsubishi tam ziadny original zasobnik nedalo a je len z chladica vyvod hadickou dole pod motor. Otazka je, ci je lepsie tam dat zasobnik / expanznu nadobu, alebo to nechat tak ako to navrhli japonci...
Mitsubishi MT205 + rotavator + pluh dvojradlica, vozik 1,2x1,8m, pleckovac 3-riadkovy, vybracny vyoravac zemiakov
Re: Pan Mitsubishi MT205
otázka je, zda se jedná o vyrovnávací nádobku na kapalinu, která je při pracovní teplotě pod stejným tlakem jako motor/chladicí soustava nebo jenom o nádobku, kam v případě odfouknutí přeteče kapalina a necmrndá pod traktor.
Předpovědi expertů jsou většinou jen o něco málo lepší než náhoda
Re: Pan Mitsubishi MT205
Nemám sice MT205, ale za to mám originál nádobku. Na rámu chladiče je i držák na tu nádobku.
Pokud se mi zahřeje motor, tak hladina v nádobce stoupne tak o 2 - 3 cm. Jak motor vychladne, tak si kapalinu nacucne zpět z nádobky.
Pochybuji, že by na řadu MT205 tu nádobku nedali.
Když nemáš originál, tak tam dej jakoukoliv, která se ti vleze do prostoru nad baterkou.
Pokud se mi zahřeje motor, tak hladina v nádobce stoupne tak o 2 - 3 cm. Jak motor vychladne, tak si kapalinu nacucne zpět z nádobky.
Pochybuji, že by na řadu MT205 tu nádobku nedali.
Když nemáš originál, tak tam dej jakoukoliv, která se ti vleze do prostoru nad baterkou.
Mitsubishi MT21 - čtyřválec
Ostrovní FVE: mono 2Sx3P 320W (1900W). Regulátor Epever Tracer6415AN. Baterie Pb 48V/300Ah, LiFePo 285 + 200Ah 16 článků. Měnič (čína) sinus 3200W + 6000W/48V
Solární deskové termo panely KPS11 4ks 1800W (7200W)
Ostrovní FVE: mono 2Sx3P 320W (1900W). Regulátor Epever Tracer6415AN. Baterie Pb 48V/300Ah, LiFePo 285 + 200Ah 16 článků. Měnič (čína) sinus 3200W + 6000W/48V
Solární deskové termo panely KPS11 4ks 1800W (7200W)
Re: Pan Mitsubishi MT205
Este jeden dotaz ohladne chladiaceho okruhu.
Dnes som sa snazil precitit a vypustit chladiacu kvapalinu, malo by jej byt viac ako 5 litrov. Vypustaci otvor je dole na hadici medzi chladicom a chladiacim okruhom bloku motora. Podla vsetkeho z neho vytecie len voda z chladica, cca. 2 litre. Neviem ci a kde je este potrebne otvorit chladiaci okruh na bloku motora, aby vytieklo vsetko.
Dnes som sa snazil precitit a vypustit chladiacu kvapalinu, malo by jej byt viac ako 5 litrov. Vypustaci otvor je dole na hadici medzi chladicom a chladiacim okruhom bloku motora. Podla vsetkeho z neho vytecie len voda z chladica, cca. 2 litre. Neviem ci a kde je este potrebne otvorit chladiaci okruh na bloku motora, aby vytieklo vsetko.
Mitsubishi MT205 + rotavator + pluh dvojradlica, vozik 1,2x1,8m, pleckovac 3-riadkovy, vybracny vyoravac zemiakov
Re: Pan Mitsubishi MT205
Já mám čtyřválec a mám v něm tak do čtyř litrů, pokud je chladič plný.
Další skoro litr je pak v ve vyrovnávací nádržce.
Vypoustim to stejně jako Ty
Další skoro litr je pak v ve vyrovnávací nádržce.
Vypoustim to stejně jako Ty
Mitsubishi MT21 - čtyřválec
Ostrovní FVE: mono 2Sx3P 320W (1900W). Regulátor Epever Tracer6415AN. Baterie Pb 48V/300Ah, LiFePo 285 + 200Ah 16 článků. Měnič (čína) sinus 3200W + 6000W/48V
Solární deskové termo panely KPS11 4ks 1800W (7200W)
Ostrovní FVE: mono 2Sx3P 320W (1900W). Regulátor Epever Tracer6415AN. Baterie Pb 48V/300Ah, LiFePo 285 + 200Ah 16 článků. Měnič (čína) sinus 3200W + 6000W/48V
Solární deskové termo panely KPS11 4ks 1800W (7200W)
Re: Pan Mitsubishi MT205
Manual na moj motor K3G hovori, ze chladiaci system ma 3 litre + voda v chladici. Ked otvorim vypustaci otvor, tak pekne vidim, ako klesa hladina v chladici, takze tie 2 litre ktore vypustim a znovu nalejem su podla vsetkeho len v chladici. Bohuzial manual nic nepise o tom, ako vypustat chladiacu kvapalinu...
Mitsubishi MT205 + rotavator + pluh dvojradlica, vozik 1,2x1,8m, pleckovac 3-riadkovy, vybracny vyoravac zemiakov
Re: Pan Mitsubishi MT205
Este jedna poznamka, resp. otazka. Vnutro chladica je dost zahrdzavene. Je toto potrebne riesit, alebo staci preplachnut chladic a naliat nemrznucu zmes? Viem ze existuju nejake cistice chladiaceho systemu...
Inak prehrievanie motora som pri orbe nepozoroval.
Inak prehrievanie motora som pri orbe nepozoroval.
Mitsubishi MT205 + rotavator + pluh dvojradlica, vozik 1,2x1,8m, pleckovac 3-riadkovy, vybracny vyoravac zemiakov
Re: Pan Mitsubishi MT205
Když si to vyčistíš, tak to bude jen ku prospěchu. Alespoň se Ti nebude zasrávat chladící kapalina.
Ten vypouštěcí šroub máš pod úrovni bloku motoru a spodku chladiče. Tak se ti musí vypustit vše, pokud máš otevřenou zátku na chladiči, aby si to bralo vzduch.
Hadice ze spodku chladiče, je na úrovni spodku bloku motoru. Motor přeci není níže, jak chladič. Jsou to spojené nádoby.
Ještě mě napadlo, jestli Ti to netěsní termostat tak, že Ti potom nejde vzduch do bloku motoru, a tak Ti v něm zůstane kapalina. Zkus ho vytáhnout a uvidíš, jestli Ti něco ještě vyteče. Ale to je asi blbost, protože jak vypustíš chladič, tak se přes tu spodní hadici musí vzduch do bloku motoru dostat taky.
Doufám, že traktor máš na rovině, když vypouštíš kapalinu?
Ten vypouštěcí šroub máš pod úrovni bloku motoru a spodku chladiče. Tak se ti musí vypustit vše, pokud máš otevřenou zátku na chladiči, aby si to bralo vzduch.
Hadice ze spodku chladiče, je na úrovni spodku bloku motoru. Motor přeci není níže, jak chladič. Jsou to spojené nádoby.
Ještě mě napadlo, jestli Ti to netěsní termostat tak, že Ti potom nejde vzduch do bloku motoru, a tak Ti v něm zůstane kapalina. Zkus ho vytáhnout a uvidíš, jestli Ti něco ještě vyteče. Ale to je asi blbost, protože jak vypustíš chladič, tak se přes tu spodní hadici musí vzduch do bloku motoru dostat taky.
Doufám, že traktor máš na rovině, když vypouštíš kapalinu?
Mitsubishi MT21 - čtyřválec
Ostrovní FVE: mono 2Sx3P 320W (1900W). Regulátor Epever Tracer6415AN. Baterie Pb 48V/300Ah, LiFePo 285 + 200Ah 16 článků. Měnič (čína) sinus 3200W + 6000W/48V
Solární deskové termo panely KPS11 4ks 1800W (7200W)
Ostrovní FVE: mono 2Sx3P 320W (1900W). Regulátor Epever Tracer6415AN. Baterie Pb 48V/300Ah, LiFePo 285 + 200Ah 16 článků. Měnič (čína) sinus 3200W + 6000W/48V
Solární deskové termo panely KPS11 4ks 1800W (7200W)
Re: Pan Mitsubishi MT205
Jinak babský rady osvědčený jsou na čištění jedlá soda nebo ocet, do vody, nalejt, nechat protočit, ideálně aby se otevřel termostat, pak vypustit, propláchnout a v případě potřeby opakovat dokud nepoteče z motoru čistá voda. Riziko u proplachování je, že může začít rosit chladič, který byl utěsněný nánosy kalu.
Re: Pan Mitsubishi MT205
Samozrejme traktor je na rovine a kryt na chladici mam vytiahnuty. Budem musiet skusit povolit termostat. Len som nechcel zatial vytahovat nieco, co 20 rokov drzalo spolu, aby som potom nemal problem to spojit tak, aby to riadne tesnilo...
A vdaka za tip ohladne sody a octu, v domacnosti ich pouzivame bezne. Necakal som ze aj pri cisteni utrob traktora mozu byt ako vhodny prostriedok.
A vdaka za tip ohladne sody a octu, v domacnosti ich pouzivame bezne. Necakal som ze aj pri cisteni utrob traktora mozu byt ako vhodny prostriedok.
Mitsubishi MT205 + rotavator + pluh dvojradlica, vozik 1,2x1,8m, pleckovac 3-riadkovy, vybracny vyoravac zemiakov
Re: Pan Mitsubishi MT205
ta soda a ocet...musí se tam nechat delší dobu za provozní teploty.....čističe jsou zřejmě rychlejší, ale možná i agresivnější.....
Kubota parking only :-)
https://www.youtube.com/user/ladikigas
https://www.youtube.com/user/ladikigas
Re: Pan Mitsubishi MT205
Ricrd, ještě mě napadlo, jestli nemáš kalem zacpaný ten vývod z motoru k tomu výpustnému šroubu. Pak by Ti samozřejmě něco v tom motoru zůstalo.
Mitsubishi MT21 - čtyřválec
Ostrovní FVE: mono 2Sx3P 320W (1900W). Regulátor Epever Tracer6415AN. Baterie Pb 48V/300Ah, LiFePo 285 + 200Ah 16 článků. Měnič (čína) sinus 3200W + 6000W/48V
Solární deskové termo panely KPS11 4ks 1800W (7200W)
Ostrovní FVE: mono 2Sx3P 320W (1900W). Regulátor Epever Tracer6415AN. Baterie Pb 48V/300Ah, LiFePo 285 + 200Ah 16 článků. Měnič (čína) sinus 3200W + 6000W/48V
Solární deskové termo panely KPS11 4ks 1800W (7200W)
Re: Pan Mitsubishi MT205
jsem lenoch, jaká má být koncentrace octa nebo sody na vyčištění chladiče.
Předpovědi expertů jsou většinou jen o něco málo lepší než náhoda