Šironův Yanmar F215D
Moderátor: DYK
Šironův Yanmar F215D
https://i.postimg.cc/3Jzm9LNQ/IMG-20190729-184856.jpg Takže zkouška,jestli mě to synátor naučil .
Zetor 3011,8011,Yanmar 215d,Valtra N113, 2x sekací traktůrek,Palms10D 5.72 +klembank ,Honda XLV 650 Transalp,Honda XR125L,simson s51enduro,čtyřkolka 250ccm čína, 3x kára domaděl, mulčovač Deleks135cm,štípačky.....
Re: Šironův Yanmar F215D
Zetor 3011,8011,Yanmar 215d,Valtra N113, 2x sekací traktůrek,Palms10D 5.72 +klembank ,Honda XLV 650 Transalp,Honda XR125L,simson s51enduro,čtyřkolka 250ccm čína, 3x kára domaděl, mulčovač Deleks135cm,štípačky.....
Re: Šironův Yanmar F215D
všichni jednou skončí u Japonce ! Tak se ukaž , co s ním všechno provádíš .
Re: Šironův Yanmar F215D
Na tebe nemám ,ale je toho moc ,co jsem mu za rok provedl ,namátkou čelák ,štípačka,kárka, vidle,mulčovač atd. Bude kolem baráku, je to dostačující.
Zetor 3011,8011,Yanmar 215d,Valtra N113, 2x sekací traktůrek,Palms10D 5.72 +klembank ,Honda XLV 650 Transalp,Honda XR125L,simson s51enduro,čtyřkolka 250ccm čína, 3x kára domaděl, mulčovač Deleks135cm,štípačky.....
Re: Šironův Yanmar F215D
...no , teda ale naložil jsi mu pořádnou zátěž . U mě už to začíná vypadat jako v útulku pro přestárlé koníky . Už mě nic nehoní a tak si vše náležitě užívám .
Re: Šironův Yanmar F215D
Jo to ti přeju . Prdík tu trošku polínek ani necejtil,takhle zase relaxuju já,ty jezdíš po humnech já porcuju kůrovcový.
Prej su nemocnej
Prej su nemocnej
Zetor 3011,8011,Yanmar 215d,Valtra N113, 2x sekací traktůrek,Palms10D 5.72 +klembank ,Honda XLV 650 Transalp,Honda XR125L,simson s51enduro,čtyřkolka 250ccm čína, 3x kára domaděl, mulčovač Deleks135cm,štípačky.....
Re: Šironův Yanmar F215D
Ahoj Širon, pěkná kratochvíle.
Mitsubishi MT21 - čtyřválec
Ostrovní FVE: mono 2Sx3P 320W (1900W). Regulátor Epever Tracer6415AN. Baterie Pb 48V/300Ah, LiFePo 285 + 200Ah 16 článků. Měnič (čína) sinus 3200W + 6000W/48V
Solární deskové termo panely KPS11 4ks 1800W (7200W)
Ostrovní FVE: mono 2Sx3P 320W (1900W). Regulátor Epever Tracer6415AN. Baterie Pb 48V/300Ah, LiFePo 285 + 200Ah 16 článků. Měnič (čína) sinus 3200W + 6000W/48V
Solární deskové termo panely KPS11 4ks 1800W (7200W)
Re: Šironův Yanmar F215D
To víš musím toho užít ,než nám tady dojde les
Zetor 3011,8011,Yanmar 215d,Valtra N113, 2x sekací traktůrek,Palms10D 5.72 +klembank ,Honda XLV 650 Transalp,Honda XR125L,simson s51enduro,čtyřkolka 250ccm čína, 3x kára domaděl, mulčovač Deleks135cm,štípačky.....
Re: Šironův Yanmar F215D
Tak lesem můj stroj nebude nikdy políbený Moc pěkné fotky a technika
Kubota parking only :-)
https://www.youtube.com/user/ladikigas
https://www.youtube.com/user/ladikigas
Re: Šironův Yanmar F215D
Tenhle stroj pojede do lesa maximálně na houby ,jako Vladimír . Drandím jen kolem baráku,max někam po vsi s mulčovačem.
Zetor 3011,8011,Yanmar 215d,Valtra N113, 2x sekací traktůrek,Palms10D 5.72 +klembank ,Honda XLV 650 Transalp,Honda XR125L,simson s51enduro,čtyřkolka 250ccm čína, 3x kára domaděl, mulčovač Deleks135cm,štípačky.....
Re: Šironův Yanmar F215D
Také drandím jen kolem baráku, ale palivo v lese musím připravit a nějak domů ho dostat také musím.
A ty naše stroje se v lese neztratí.
Mám výhodu, že do skutečného lesa to mám kousek.
A ty naše stroje se v lese neztratí.
Mám výhodu, že do skutečného lesa to mám kousek.
Mitsubishi MT21 - čtyřválec
Ostrovní FVE: mono 2Sx3P 320W (1900W). Regulátor Epever Tracer6415AN. Baterie Pb 48V/300Ah, LiFePo 285 + 200Ah 16 článků. Měnič (čína) sinus 3200W + 6000W/48V
Solární deskové termo panely KPS11 4ks 1800W (7200W)
Ostrovní FVE: mono 2Sx3P 320W (1900W). Regulátor Epever Tracer6415AN. Baterie Pb 48V/300Ah, LiFePo 285 + 200Ah 16 článků. Měnič (čína) sinus 3200W + 6000W/48V
Solární deskové termo panely KPS11 4ks 1800W (7200W)
Re: Šironův Yanmar F215D
Já jezdím do lesa tímhle,jde to nějak tak líp od ruky.
Jo a malej v létě, jako servisní vozidlo při výměně oleje a údržbě
Jo a malej v létě, jako servisní vozidlo při výměně oleje a údržbě
Zetor 3011,8011,Yanmar 215d,Valtra N113, 2x sekací traktůrek,Palms10D 5.72 +klembank ,Honda XLV 650 Transalp,Honda XR125L,simson s51enduro,čtyřkolka 250ccm čína, 3x kára domaděl, mulčovač Deleks135cm,štípačky.....
Re: Šironův Yanmar F215D
Máš to teda pěknou dvojku
Já do lesa jezdím za zábavou, protože těch pár vývratů za rok mám jako relax.
A na to mě bohatě stačí ten můj prďola.
Tak ať Ti to odsejpá.
Já do lesa jezdím za zábavou, protože těch pár vývratů za rok mám jako relax.
A na to mě bohatě stačí ten můj prďola.
Tak ať Ti to odsejpá.
Mitsubishi MT21 - čtyřválec
Ostrovní FVE: mono 2Sx3P 320W (1900W). Regulátor Epever Tracer6415AN. Baterie Pb 48V/300Ah, LiFePo 285 + 200Ah 16 článků. Měnič (čína) sinus 3200W + 6000W/48V
Solární deskové termo panely KPS11 4ks 1800W (7200W)
Ostrovní FVE: mono 2Sx3P 320W (1900W). Regulátor Epever Tracer6415AN. Baterie Pb 48V/300Ah, LiFePo 285 + 200Ah 16 článků. Měnič (čína) sinus 3200W + 6000W/48V
Solární deskové termo panely KPS11 4ks 1800W (7200W)
Re: Šironův Yanmar F215D
Přátelé,řešil jsem dodělání hydrauliky na Yanmaru. Myslím že se mi to povedlo a bylo by to jako takovej trochu návod pro ostatní.
Nejprve jsem osadil čelák,je to ten obyč polskej, jeho chyby necháme stranou ,mě stačí a až na pár blbostí ho nebudu nějak předělávat. No osazení bylo jasný a nyní hydraulika. Na Yanmaru mám na pravo pod podalhou dvě trubky,který by tam jen tak japky nedávali ,když by neměli nějakej účel. Šel jsem po nich a zjistil že vedou pod sedačku do rozvaděče na víku hydrauliky. Vedle nich je pod sedačkou křídlová matka která aretuje šoupátko, to pouští tlak do jedné z těch trubek pod podlahou, podle obrázku na blatníku co mi tam nalepili japonci ve fabrice je druhá zpátečka, zkouška tlakoměrem to potvrdila a tak hurá, máme zdroj oleje,bez jakého koli zásahu do trubek a podobně.
Potom jsem dodělával hydrauliku dozadu na sklápění a mulčovač. Koupil jsem rozvaděč u hydrolidra a je stejnej jako ten na nakladači,tady je dvě dvoučinný jedna jednočinná sekce na sklápění.
Rozvaděč jsem umístil na pravej blatník,místo záslepky. Můj prdík nemá žádný ty vypínače a elektroniku,je čistě mechanickej ,takže díra v blatníku se přímo nabízí.
Na nakladačovej rozvaděč jsem dal na výstup zpátečky to HCPO šroubení , tenhle jsem propojil s přívodem P na druhým rozvaděči, jeho odpad propojil s origo trubkou zpátečky do traktůrku.
Pro odpad z nakladačovýho rozvaděče jsem našel zátku ,která je vzadu na skříni diferáku a směřuje doprava,je to jako připravený, super. No a dodělání držáku rychlospojek bylo už jen otázkou chvíle, a osobního vkusu každýho soudruha. Je to tak vyzkoušený a tuhle sezonu jsem s tím nakládal ,sklápěl i mulčoval bez problémů,nic nemusím přepínat , nic se nehádá, všechno jse jak má.
Dám pár fotek, klidně se ptejte ,co budu vědět povím.
Nejprve jsem osadil čelák,je to ten obyč polskej, jeho chyby necháme stranou ,mě stačí a až na pár blbostí ho nebudu nějak předělávat. No osazení bylo jasný a nyní hydraulika. Na Yanmaru mám na pravo pod podalhou dvě trubky,který by tam jen tak japky nedávali ,když by neměli nějakej účel. Šel jsem po nich a zjistil že vedou pod sedačku do rozvaděče na víku hydrauliky. Vedle nich je pod sedačkou křídlová matka která aretuje šoupátko, to pouští tlak do jedné z těch trubek pod podlahou, podle obrázku na blatníku co mi tam nalepili japonci ve fabrice je druhá zpátečka, zkouška tlakoměrem to potvrdila a tak hurá, máme zdroj oleje,bez jakého koli zásahu do trubek a podobně.
Potom jsem dodělával hydrauliku dozadu na sklápění a mulčovač. Koupil jsem rozvaděč u hydrolidra a je stejnej jako ten na nakladači,tady je dvě dvoučinný jedna jednočinná sekce na sklápění.
Rozvaděč jsem umístil na pravej blatník,místo záslepky. Můj prdík nemá žádný ty vypínače a elektroniku,je čistě mechanickej ,takže díra v blatníku se přímo nabízí.
Na nakladačovej rozvaděč jsem dal na výstup zpátečky to HCPO šroubení , tenhle jsem propojil s přívodem P na druhým rozvaděči, jeho odpad propojil s origo trubkou zpátečky do traktůrku.
Pro odpad z nakladačovýho rozvaděče jsem našel zátku ,která je vzadu na skříni diferáku a směřuje doprava,je to jako připravený, super. No a dodělání držáku rychlospojek bylo už jen otázkou chvíle, a osobního vkusu každýho soudruha. Je to tak vyzkoušený a tuhle sezonu jsem s tím nakládal ,sklápěl i mulčoval bez problémů,nic nemusím přepínat , nic se nehádá, všechno jse jak má.
Dám pár fotek, klidně se ptejte ,co budu vědět povím.
Zetor 3011,8011,Yanmar 215d,Valtra N113, 2x sekací traktůrek,Palms10D 5.72 +klembank ,Honda XLV 650 Transalp,Honda XR125L,simson s51enduro,čtyřkolka 250ccm čína, 3x kára domaděl, mulčovač Deleks135cm,štípačky.....
Re: Šironův Yanmar F215D
Tak fotky a trocha popisu. trubky pod podlahou.
Křídlovka jako vypínač co aretuje šoupě jako zapnuto a vypnuto.
tady zátka, volná díra do převpdovky,posloužila jako zpátečka z nakladačovýho rozvaděče.
takhle jsem usadil druhej rozvaděč.
Takhle propojil
takhle to dopadlo
tady při výrobě vidlí
Křídlovka jako vypínač co aretuje šoupě jako zapnuto a vypnuto.
tady zátka, volná díra do převpdovky,posloužila jako zpátečka z nakladačovýho rozvaděče.
takhle jsem usadil druhej rozvaděč.
Takhle propojil
takhle to dopadlo
tady při výrobě vidlí
Zetor 3011,8011,Yanmar 215d,Valtra N113, 2x sekací traktůrek,Palms10D 5.72 +klembank ,Honda XLV 650 Transalp,Honda XR125L,simson s51enduro,čtyřkolka 250ccm čína, 3x kára domaděl, mulčovač Deleks135cm,štípačky.....