MemphisR píše:Přátelé, nemá někdo spojovací trubku na pístnice co jsou dole na otoč, má tvar otazníku. Začala mi téct a zjistil jsem, že je už vymačkaný ten konus a při pokusu o opravu to dopadlo špatně.
al podlozka pomaha
Bohužel, ted už je jeden konec odsouzstružen do trubky, už to bylo opravováno a nešlo jinak. Jedině navařit konus znova, ale ten nemám :-(
Ahoj, tak jsme také koupili Bělorusa. zatím moc nefunguje, ale to se časem podá. Díky všem, kteří přispěli do tohoto tématu. |Moc věcí jsem se dozvěděl. Fotky našeho "nového" stroje budou zítra.
Ahoj, motor strašně tarokoval, ale hlavně se potřebujeme dostat do převodovky, je tam prasklé to víko na pravé straně, tak jsme si řekli, že uděláme všechno.
Ventily motoru jsou po smti, ve válci stála voda, chladící kanálky ucpané sanytrem. Fotky přidám později.
Kola jsou tam nějaké traktorové, 36tky. Sháníme originál jedno kolo, nebo alespoň disk.
To veko na pravej strane prevodovky bude asi reduktor. Čaká vás kopa roboty. Držím vám palce a teším sa na fotky s opravy. K motoru D-48 mam nejaku dokimentaciu, keby si niečo potreboval napíš
Zdar chlapi, len taká teoretická otázka. Mohol by ísť do Bielorusa ako hydravlicka náplň prevodový olej (kôli lepšiemu kopaciemu výkonu). Doposiaľ som mal k dispozícii hydravlicky tak som dával ten. Teraz už mám len prevodák... ????
Ahoj,fotky z demontáže, síta hydrauliky taky špatné. Asi zkusíme nějakou náhradu.
Převodový olej je dost hustý, aby to něco nevyvedlo. Jednou mi takto v zimě prasklo čerpadlo.
Jura píše:
Ahoj,fotky z demontáže, síta hydrauliky taky špatné. Asi zkusíme nějakou náhradu.
Převodový olej je dost hustý, aby to něco nevyvedlo. Jednou mi takto v zimě prasklo čerpadlo.
Ještě foto toho víka. Asi se dostalo něco mezi zuby,jeden je vylomený úplně, další vyštípané. Na víku jhe vidět prasklina na levé straně. Uvidíme,zda ho seženeme.
Johny1490 píše:Zdar chlapi, len taká teoretická otázka. Mohol by ísť do Bielorusa ako hydravlicka náplň prevodový olej (kôli lepšiemu kopaciemu výkonu). Doposiaľ som mal k dispozícii hydravlicky tak som dával ten. Teraz už mám len prevodák... ????
Ma tam ist motorovy olej M6A pripadne M6AD, nieje az taky drahy a lejes ho vsade aj do motora aj do hydrauliky.
Ludi co nemaju dost rozumu som zablokoval. Ked raz nato niekto nema, tak skoda sa snim bavit.
Toto som tu od teba čítal snáď už 10 krát , je to informacia ktorú viem niekoľko rokov. Hold ja som položil otázku či sa dá použiť prevodový ako alternatíva. Doposiaľ som mal zdroj na hydravlicky tak som dával ten.
Pozri si aku ma viskozitu m6ad a aku ten prevodak.
5w40 sa tusim vyrovna az prevodovemu 75w140 a tam je cana.. Pokial si dobre pametam, koli nahrade oleja motoroveho prevodovym v prevodovke. Nakoniec som usudil ze ta 5w 40 tych 5000km do vymeny to zvladne. Hlavne nebude brzda v prevodoch.
Cerpadlo dostava dost zabrat aj stym motorakom kor v zime.
Pokial nemas v plane kopat v zime tak daj prevodovy, osobne si myslim ze bude husty.
Zober flasu 2l odrez k9niec navrtaj 5mm dierku do vrtaku a stopni za kolko pretecie motorovy olej a za kolko ten tvoj prevodak.
Niemtore prevodaky GL5 do hypoidu vraj nemaju radi. Synchrony z mosadze zeru ich a lepia sa potom zle sa radi, tak neviem ci by to malo vplyv na casti cerpadla a valca.
Ludi co nemaju dost rozumu som zablokoval. Ked raz nato niekto nema, tak skoda sa snim bavit.