Mapovo UNC
Moderátor: Franta.cz
Re: Mapovo UNC
Kolik váží lopata ? Když ho naložím bez lopaty na vozík... každý kilo míň ....
- mape
- Příspěvky: 1546
- Registrován: pon dub 04, 2011 1:53 pm
- Bydliště: Karlštejn
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mapovo UNC
Nájezdy jsou průšvih.... Jednou si pro mě někdo přijel odtahovkou podvalem. ... Nechtěl platit dopravu kontejnerkou.. Nájezdy to nevydržely klesali k zemi..... Odtahovka potom taky plakala... Ohnul se mu ten ocas dozadu.....
Kolik může mít lopata 150 kilo plus mínus....?
Je to tak jak bylo řečeno. Má kola blízko u sebe tak ta jeho váha je na malé délce.
Kolik může mít lopata 150 kilo plus mínus....?
Je to tak jak bylo řečeno. Má kola blízko u sebe tak ta jeho váha je na malé délce.
už žádné domadělané stroje. mám už jen své mazlíčky
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
- mape
- Příspěvky: 1546
- Registrován: pon dub 04, 2011 1:53 pm
- Bydliště: Karlštejn
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mapovo UNC
Dneska jsem unc pořádně prohnal skoro 9 hodinovou šichtu. Celý den jsem rovnal parcelu cca jak fotbalové hřiště bohužel k ní byl přístup uličkou asi 1,9 metrů a tak se tam větší stroj nedostal. Ráno jsem ještě koupil nové víčko na chladič protože se mi to staré rozpadlo.
Celý den jsem jezdil podle otáčkoměru ( prostě mužů machrovat )cca 1700 otáček.
Sledoval jsem hlavně teploty.... Motor se drží kolem 80 a sem tam si zapuzuje, při zastavení na pár minut ve volnoběhu klesne teplota trochu níž.
Olej se drží tak 50-60 podle teploměru a dost pomalu do té teploty stoupá.... I je vidět že některé úniky které už jen rosili tak jsou daleko menší a hlavně všechno to parádně funguje.
Ten ventil na olejove nádrži na vratné hadici má přecejen smysl mít v pořádku. V návodu píšou že má chránit chladič před velkým tlakem ale já ho měl úplně průchozí a chladič byl jen na omak vlažnéj i kdyz jak kdy. Dneska byl pěkně horkej jak přez něho ten olej konečně proudil.
A všechno to prostě chodí jak má.
Teď chci ještě rozchodil pridavnej okruh.... Jeho sekci v rozvaděči jsem použil na lopatu a ovladač u pedálů jsem použil na rameno....
Nemá doma někdo volnou půlku orsty?
Co jsem oslovil obchody tak každej mi napsal že už to nesezenou.
Nebo to mám nahradit?
Klidně si nechám poradit.
Celý den jsem jezdil podle otáčkoměru ( prostě mužů machrovat )cca 1700 otáček.
Sledoval jsem hlavně teploty.... Motor se drží kolem 80 a sem tam si zapuzuje, při zastavení na pár minut ve volnoběhu klesne teplota trochu níž.
Olej se drží tak 50-60 podle teploměru a dost pomalu do té teploty stoupá.... I je vidět že některé úniky které už jen rosili tak jsou daleko menší a hlavně všechno to parádně funguje.
Ten ventil na olejove nádrži na vratné hadici má přecejen smysl mít v pořádku. V návodu píšou že má chránit chladič před velkým tlakem ale já ho měl úplně průchozí a chladič byl jen na omak vlažnéj i kdyz jak kdy. Dneska byl pěkně horkej jak přez něho ten olej konečně proudil.
A všechno to prostě chodí jak má.
Teď chci ještě rozchodil pridavnej okruh.... Jeho sekci v rozvaděči jsem použil na lopatu a ovladač u pedálů jsem použil na rameno....
Nemá doma někdo volnou půlku orsty?
Co jsem oslovil obchody tak každej mi napsal že už to nesezenou.
Nebo to mám nahradit?
Klidně si nechám poradit.
už žádné domadělané stroje. mám už jen své mazlíčky
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Re: Mapovo UNC
Ahoj Mapy, někdy si tě budu muset pozvat, aby ses mi porejpal v hydraulice Orsty jsou ty tam, to je jasný, možná zkusit sledovat bazoš, či by jsi nekoupil nejakej rajčák na ND. Mě čekaj nový pístky do Bardějováků, taky nevím jestli pochodím.
Zeptám se tě trochu:
Používám olej OTHP 32 (měl bych tam mít HM46, ale na to OTčko jezdím už několik let a celkem dobrý), na jaro plánuju kompletní výměhu hydraulickýho oleje, chci dat tu 46. Když jsem ale teď z jara měnil filtry, dal jsem gumičky tak, jak mají být, ale vakuomerry neukazují žádnej podtlak na filtrech, čím to?
A ještě druhá věc, hrozně mi prolíná ventil pod kabinou, jako kdyby od hrazdy, dá se nějak přetěsnit?
No a poslední věc. U stranovejch převodovek mi prolínaj ty horní víka, čím jsi to zatěsnil, aby ti to neteklo? Já tam hodil tmel Loctite 5920, zatím nikdy nezradil, ale toto teče furt. Nebo mohla by se ta převodovka tlakovat, kdyby neměla průchozí dírky v odvzdušnění? Tím pádem by mohl olej ronit pod víčkama.
Zeptám se tě trochu:
Používám olej OTHP 32 (měl bych tam mít HM46, ale na to OTčko jezdím už několik let a celkem dobrý), na jaro plánuju kompletní výměhu hydraulickýho oleje, chci dat tu 46. Když jsem ale teď z jara měnil filtry, dal jsem gumičky tak, jak mají být, ale vakuomerry neukazují žádnej podtlak na filtrech, čím to?
A ještě druhá věc, hrozně mi prolíná ventil pod kabinou, jako kdyby od hrazdy, dá se nějak přetěsnit?
No a poslední věc. U stranovejch převodovek mi prolínaj ty horní víka, čím jsi to zatěsnil, aby ti to neteklo? Já tam hodil tmel Loctite 5920, zatím nikdy nezradil, ale toto teče furt. Nebo mohla by se ta převodovka tlakovat, kdyby neměla průchozí dírky v odvzdušnění? Tím pádem by mohl olej ronit pod víčkama.
Když něco nejde vem kladivo,
když to pořád nejde, vem větší kladivo
a když to ani pak nejde, přečti si návod.
když to pořád nejde, vem větší kladivo
a když to ani pak nejde, přečti si návod.
Re: Mapovo UNC
Zrovna se na Bazosi objevil celý ovladač ORSTA za 2.000,- .... https://stroje.bazos.cz/inzerat/109447290/unc-060.php
- mape
- Příspěvky: 1546
- Registrován: pon dub 04, 2011 1:53 pm
- Bydliště: Karlštejn
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mapovo UNC
Díky Miloši už jsem taky hledal.
Pístky do bardejovaku jsou v pohodě sehnatelný stejně jako na orstu.
K tomu oleji ti nic moc neřeknu. Já tam mám olej hm46 od elf který jsem dostal ke stroji a z jinýho zdroje jsem se dočetl že má dobrou filtrovatelnost.
Ty vakuometry ukazují podtlak v sání a pokud je tam trochu vzduch tak že zkušenosti vím že kecaji. Já ale jak jsem dal nové těsnění pod víko tak to ukazuje normálně.... Studený cca 12 teplý pak taky skoro nic.
Můžou být ale taky špatně.
K tomu prolínání toho ventilu..... No ideál zjistit co teče... Jestli spoj nebo ventil okolo pohyblivé části.... Takhle na dálku se to nedá stanovit. Rozebrat jde všechno.... Jsou myslím dva druhy. 2 a 3 cestny.
Oba rozeberes stejným způsobem....
K tomu prolínání oleje z převodovek.... Já to utěsnil nějakým normálním červeným silikonem na motory a napnul jsem tmel i na závity šroubů protože mám zkušenost že to kolikrát těsní ale šrouby tečou.
Je také nutné mít převodovky dobře odvetrane. A další věc je ta jestli ti neprosakuje olej z hydromotorů a neredi ten převodovej.
Hydrauliky na tomto stroji není třeba se bát.... Já si nakoupil tlakoměry s hadičkou a různé redukce a t kusy abych ho mohl připojovat a paráda.
Investice do 2 tisíc... Tlakoměry jsem si koupil glicerinove.... Nekmitaji. Mám do 450 bar, do 200 bar, do 100 bar a do 50 bar a vystacim si .
V dílenské příručce je všechno dostatečně popsáno.
Už mi dokonce někdo volal že to tady čte a že chce poradit..(nevím kde vzal tel číslo ale to je jedno).. A že mu v servisu vyměnili kde co asi za 35 tisíc a stále něco nejde. Tlaky ale neměřili a já si myslím že je to základní diagnostika tohoto stroje.
Pístky do bardejovaku jsou v pohodě sehnatelný stejně jako na orstu.
K tomu oleji ti nic moc neřeknu. Já tam mám olej hm46 od elf který jsem dostal ke stroji a z jinýho zdroje jsem se dočetl že má dobrou filtrovatelnost.
Ty vakuometry ukazují podtlak v sání a pokud je tam trochu vzduch tak že zkušenosti vím že kecaji. Já ale jak jsem dal nové těsnění pod víko tak to ukazuje normálně.... Studený cca 12 teplý pak taky skoro nic.
Můžou být ale taky špatně.
K tomu prolínání toho ventilu..... No ideál zjistit co teče... Jestli spoj nebo ventil okolo pohyblivé části.... Takhle na dálku se to nedá stanovit. Rozebrat jde všechno.... Jsou myslím dva druhy. 2 a 3 cestny.
Oba rozeberes stejným způsobem....
K tomu prolínání oleje z převodovek.... Já to utěsnil nějakým normálním červeným silikonem na motory a napnul jsem tmel i na závity šroubů protože mám zkušenost že to kolikrát těsní ale šrouby tečou.
Je také nutné mít převodovky dobře odvetrane. A další věc je ta jestli ti neprosakuje olej z hydromotorů a neredi ten převodovej.
Hydrauliky na tomto stroji není třeba se bát.... Já si nakoupil tlakoměry s hadičkou a různé redukce a t kusy abych ho mohl připojovat a paráda.
Investice do 2 tisíc... Tlakoměry jsem si koupil glicerinove.... Nekmitaji. Mám do 450 bar, do 200 bar, do 100 bar a do 50 bar a vystacim si .
V dílenské příručce je všechno dostatečně popsáno.
Už mi dokonce někdo volal že to tady čte a že chce poradit..(nevím kde vzal tel číslo ale to je jedno).. A že mu v servisu vyměnili kde co asi za 35 tisíc a stále něco nejde. Tlaky ale neměřili a já si myslím že je to základní diagnostika tohoto stroje.
už žádné domadělané stroje. mám už jen své mazlíčky
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
- mape
- Příspěvky: 1546
- Registrován: pon dub 04, 2011 1:53 pm
- Bydliště: Karlštejn
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mapovo UNC
Dneska mi přišel dlouho očekávaný adaptér na olejový filtr.
Tak se musím obalit trpělivostí a namontovat ho tam... Je to v tom stroji v úžasným místě.
Ještě chci předělat filtr na naftu ... Dám tam adaptér jako mám na Avii. Tim sjednotim používané filtry a tak bude jednoduché .
Navíc ten naftový chci dát nějak líp přístupný ne jako tam jsou teď....
Jinak chtěl bych dát nějaké podpůrné čerpadlo na naftu.... Našel jsem někde na netu čerpadlo přímo pro locust ale stalo asi 3000 což mi přijde dost.
V tuningových dílech na auta je čerpadel celkem dost ale bojím se aby přemohly ten zpětný ventil.
Čerpadlář mi říkal že koloběh nafty není vůbec na škodu... Právě naopak to čerpadlo se chladí.... Rotačky jsou dokonce na tohle připravené. Zapomněl jsem se ho ale tehdy zeptat jaký je tam cca tlak ... A zrovna nemám doma zadnou bižuterii abych to změřil.
Myslím že unco nějaké čerpadlo dával.....
Tak se musím obalit trpělivostí a namontovat ho tam... Je to v tom stroji v úžasným místě.
Ještě chci předělat filtr na naftu ... Dám tam adaptér jako mám na Avii. Tim sjednotim používané filtry a tak bude jednoduché .
Navíc ten naftový chci dát nějak líp přístupný ne jako tam jsou teď....
Jinak chtěl bych dát nějaké podpůrné čerpadlo na naftu.... Našel jsem někde na netu čerpadlo přímo pro locust ale stalo asi 3000 což mi přijde dost.
V tuningových dílech na auta je čerpadel celkem dost ale bojím se aby přemohly ten zpětný ventil.
Čerpadlář mi říkal že koloběh nafty není vůbec na škodu... Právě naopak to čerpadlo se chladí.... Rotačky jsou dokonce na tohle připravené. Zapomněl jsem se ho ale tehdy zeptat jaký je tam cca tlak ... A zrovna nemám doma zadnou bižuterii abych to změřil.
Myslím že unco nějaké čerpadlo dával.....
už žádné domadělané stroje. mám už jen své mazlíčky
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
- mape
- Příspěvky: 1546
- Registrován: pon dub 04, 2011 1:53 pm
- Bydliště: Karlštejn
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mapovo UNC
už žádné domadělané stroje. mám už jen své mazlíčky
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
- mape
- Příspěvky: 1546
- Registrován: pon dub 04, 2011 1:53 pm
- Bydliště: Karlštejn
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mapovo UNC
Tohle mi.prijde to samé za podstatně menší peníze
Ale jen 0.5 Bar. Tak nevím... Zkušenost v tomhle moc nemám.
Ale jen 0.5 Bar. Tak nevím... Zkušenost v tomhle moc nemám.
už žádné domadělané stroje. mám už jen své mazlíčky
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Re: Mapovo UNC
Kupovela jsem tohle v cine, asi za 260kc, v bagru maka normalne, v 6945 taky. Za tyhle prachy co to prodavaj tady+posta bych jim tak nasral...
Kazdy vi co delam, jen se to nesmi psat v podpisu. V kolonce povolani je to snad v poradku, pokud ne, tak kolonku z duvodu zbytecnosti odstranit.
O cenach prodavanych veci nediskutuji.
roztrhnisikusnuhakem zavinac gmail.com
O cenach prodavanych veci nediskutuji.
roztrhnisikusnuhakem zavinac gmail.com
- mape
- Příspěvky: 1546
- Registrován: pon dub 04, 2011 1:53 pm
- Bydliště: Karlštejn
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mapovo UNC
Tak to zkusím.... Sice nemám úplně dobrý zkušenosti ........tak uvidíme.
už žádné domadělané stroje. mám už jen své mazlíčky
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Re: Mapovo UNC
nevim jestli je 0.5 baru dost, v autech jsou v nádrži 0.8bar
malej traktorista v malým traktoru
- mape
- Příspěvky: 1546
- Registrován: pon dub 04, 2011 1:53 pm
- Bydliště: Karlštejn
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mapovo UNC
Pokud jak píše Shrek to funguje na 69 ce, tak by to mělo stačit prakticky na jakémkoliv motoru Zetor.
Objednal jsem tak se uvidí.
Objednal jsem tak se uvidí.
už žádné domadělané stroje. mám už jen své mazlíčky
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
- Veteranista!
- Příspěvky: 2416
- Registrován: stř led 16, 2008 7:26 pm
- Bydliště: Kroměříž
Re: Mapovo UNC
Třeba VW 1.9TDI PD má v nádrži čerpadlo a to dává právě 0.5bar
Nemám doma bordel, to je neuspořádané muzeum!
Re: Mapovo UNC
Nazdar chlapci, jsem z toho nějak zmatenej a nerozumím tomu, zkuste mi vysvětlit, k čemu tam to čerpadlo bude a čemu pomůže? Místo mechanického stávajícího? A kde? Před skleničkou? Mělo by být za filtrem, tak bude potřeba před něj ještě filtr? Omlouvám se, jen mě to zaujalo, ale nějak mi to "strojařky" nemyslí , tak mě zkuste nakopnout