Kubota
Moderátor: DYK
-
- Příspěvky: 768
- Registrován: ned úno 01, 2009 2:29 pm
- Bydliště: Velka Bites
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kubota
na té b1400 se mi tak nějak líbí, že je vše mechanické bez elektroniky...btw, co novějšího bys doporučil?
PF61, r.v. 1955, vyrobni cislo 0139
Rudla (brumla), r.v. neznamy,
Kubota B1402
Rudla (brumla), r.v. neznamy,
Kubota B1402
Re: Kubota
2ladiky: zapoměl jsem připsat, že to vide bylo pořízeno v roce 2015, když jsem si Micinu pořídil. Dnes se už tak neleskne, i když se snažím ji sem tam navoskovat.
2Mira80: elektroniku můžeš jednoduše vyřadit a pak to můžeš jednoduše ovládat ručně pomocí tlačítek.
Pokud elektronika funguje, tak je to fajn a rychle si zvykneš. Neřešíš žhavení a sytič při startech. Nářadí drží v tom sklonu a výšce, jakou nastavíš nezávisle jaký je terén.
A pokud Ti to přestane fungovat automaticky, tak si vyvedeš tlačítko na žhavení a sytič. Ventily hydrauliky začneš ovládat přes tlačítka a začneš vzpomínat , jaké to bylo fajn, když to fungovalo, a nadávat na elektroniku, že to už tak nefunguje.
Je pěkné, když si ovládání hydrauliky dáš jednoduše přidáním tlačítek k ramenům a při připojení nářadí nemusíš obíhat stroj, aby si trochu cukl ramenama. Proto i ta elektronika má své plusy. A když přestane fungovat a nejsi schopen ji opravit, tak ji převedeš na mechanické ovládání.
2Mira80: elektroniku můžeš jednoduše vyřadit a pak to můžeš jednoduše ovládat ručně pomocí tlačítek.
Pokud elektronika funguje, tak je to fajn a rychle si zvykneš. Neřešíš žhavení a sytič při startech. Nářadí drží v tom sklonu a výšce, jakou nastavíš nezávisle jaký je terén.
A pokud Ti to přestane fungovat automaticky, tak si vyvedeš tlačítko na žhavení a sytič. Ventily hydrauliky začneš ovládat přes tlačítka a začneš vzpomínat , jaké to bylo fajn, když to fungovalo, a nadávat na elektroniku, že to už tak nefunguje.
Je pěkné, když si ovládání hydrauliky dáš jednoduše přidáním tlačítek k ramenům a při připojení nářadí nemusíš obíhat stroj, aby si trochu cukl ramenama. Proto i ta elektronika má své plusy. A když přestane fungovat a nejsi schopen ji opravit, tak ji převedeš na mechanické ovládání.
Mitsubishi MT21 - čtyřválec
Ostrovní FVE: mono 2Sx3P 320W (1900W). Regulátor Epever Tracer6415AN. Baterie Pb 48V/300Ah, LiFePo 285 + 200Ah 16 článků. Měnič (čína) sinus 3200W + 6000W/48V
Solární deskové termo panely KPS11 4ks 1800W (7200W)
Ostrovní FVE: mono 2Sx3P 320W (1900W). Regulátor Epever Tracer6415AN. Baterie Pb 48V/300Ah, LiFePo 285 + 200Ah 16 článků. Měnič (čína) sinus 3200W + 6000W/48V
Solární deskové termo panely KPS11 4ks 1800W (7200W)
Re: Kubota
Miro, neznám moc jiné stroje než ty oranžové , ale jestli si sedneš např. na GB160 už nebudeš chtít slézt....přitom té elektriky tam není moc....když si na GB odmyslím monroematic, tak elektrika je furt stejná, žádné relátka, 5 pojistek....nebál bych se toho.....Je fakt, že co tak vidím kolem, ostatní značky mají té elektriky v podobě čidel a třeba časových relé více.....ať už na žhavení nebo např. Yanmary řídící jednotky atd...
Kubota parking only :-)
https://www.youtube.com/user/ladikigas
https://www.youtube.com/user/ladikigas
Re: Kubota
Ahoj všem,
nevíte proč mi nejdou ramena hydrauliky u Kuboty Bulltry 17 dolu?
Děkuji.
nevíte proč mi nejdou ramena hydrauliky u Kuboty Bulltry 17 dolu?
Děkuji.
Re: Kubota
...vy jste se v to zase hrabal , pane doktore . Odklop sedačku a vyfoť ty páčky . Měl bys tam mít to , co mám já na B 1600 ...
Re: Kubota
ahoj tobe
13. srpna jsem ti odepsal ze mas povolit ventil. Udelal jsi to? Pokud .nebudes davat zpetnou vazbu, tak se priste na tebe ...
13. srpna jsem ti odepsal ze mas povolit ventil. Udelal jsi to? Pokud .nebudes davat zpetnou vazbu, tak se priste na tebe ...
Mitsubishi MT21 - čtyřválec
Ostrovní FVE: mono 2Sx3P 320W (1900W). Regulátor Epever Tracer6415AN. Baterie Pb 48V/300Ah, LiFePo 285 + 200Ah 16 článků. Měnič (čína) sinus 3200W + 6000W/48V
Solární deskové termo panely KPS11 4ks 1800W (7200W)
Ostrovní FVE: mono 2Sx3P 320W (1900W). Regulátor Epever Tracer6415AN. Baterie Pb 48V/300Ah, LiFePo 285 + 200Ah 16 článků. Měnič (čína) sinus 3200W + 6000W/48V
Solární deskové termo panely KPS11 4ks 1800W (7200W)
Re: Kubota
4Latrele: příteli, RoKur má správné dotazy....Tvůj dotaz se dá vysvětlit i tak, že jsi prostě nezatáhnul za správnou páku Možná, že nejdou ramena dolů, protože možná, už dlouho nepršelo? Je žena, uspokojená? Doplň pls problémy s hydraulikou, jako chlap, který má chuť to vyřešit
Kubota parking only :-)
https://www.youtube.com/user/ladikigas
https://www.youtube.com/user/ladikigas
Re: Kubota
Promiň, vůbec jsem si toho nevšiml. Musel jsem vyčistit elektromagnety. Kolečkem jsem pootočil a je to o něco málo lepší, ale stejně jdou dolů a přitom si u toho můžu dát pivko. Koukal jsem, že za těma elektomagnetama je matka k čemu slouží? Neurčuje průtok a tím i rychlost ramen viz obrázek?RoKur píše:ahoj tobe
13. srpna jsem ti odepsal ze mas povolit ventil. Udelal jsi to? Pokud .nebudes davat zpetnou vazbu, tak se priste na tebe ...
Re: Kubota
no, já myslím, že elektromagnety slouží pouze pro fce pístnice namísto ramena TZB. Spouštění zadních ramen je pouze mechanická záležitost a rychlost spouštění se dá štelovat kolečkem pod sedačkou....jak psal RoKur...
Kubota parking only :-)
https://www.youtube.com/user/ladikigas
https://www.youtube.com/user/ladikigas
Re: Kubota
...já tedy nevím ,Ladiki , co to máš za obrázek . Typ 1600 , ani 1702 tohle kolečko nemají . To co je na obrázku poznávám . Mám stejnou páčku , kterou se řadí mikroredukce . Místo elektromagnetů mám táhla a ten uzavírací ventil na ramena mám až pod nádrží . Nepíše se tu nic o tom , jestli to začalo stávkovat náhle nebo po nějakém zásahu .
Re: Kubota
Pokud dobře chápu, tak se jedná o Kubotu Bulltra B1-17, a ta by to kolečko tam měla mít. Ale mohu se mýlit.Latrele píše:Zvyměnil jsem Kubotu B6000 za Kubotu Bulltru B1-17
Jakou silou bych měl tlačit na ramena hydrauliky, aby šla dolů. Zdá se mě, že oproti B6000 to má strašný odpor. Nebo dá se to někde nastavit?
Děkuji.
Také předpokládám, že se jedná o spuštění ramen bez zátěže.
Latrele, na těch větších strojích je to tím kolečkem nastaveno tak, aby při větší zátěži ramena nespadla, ale volně klesala. Naprázdno pak dolů sama nejdou. Musím na ně vždy stoupnout, abych je dostal dolů.
Pokud bych to tím kolečkem nastavil, aby mi ramena šla dolů bez zátěže, tak později, jak bych měl v ramenech těžší zařízení (třeba rotávátor, mulčovač ...), tak při spuštění ramen, by to s tím pěkně prásklo o zem a to zařízení by to také nemuselo bez úhony přežít. Proto je ten válec pro ramena tím kolečkem přiškrcen
Mitsubishi MT21 - čtyřválec
Ostrovní FVE: mono 2Sx3P 320W (1900W). Regulátor Epever Tracer6415AN. Baterie Pb 48V/300Ah, LiFePo 285 + 200Ah 16 článků. Měnič (čína) sinus 3200W + 6000W/48V
Solární deskové termo panely KPS11 4ks 1800W (7200W)
Ostrovní FVE: mono 2Sx3P 320W (1900W). Regulátor Epever Tracer6415AN. Baterie Pb 48V/300Ah, LiFePo 285 + 200Ah 16 článků. Měnič (čína) sinus 3200W + 6000W/48V
Solární deskové termo panely KPS11 4ks 1800W (7200W)
Re: Kubota
Kolečko to samozřejmě má, po otočení se to začalo hýbat, ale velmi pomalu a někdy tomu musím pomoci, aby to šlo dolů.
Na konci ovládací páky mám pouze čidlo a z toho vedou kabely do elektromagnetů viz obr výše. Žádné mechanické táhlo z páky nevede. Ano, mám Bulltru B1 -17 a je to bez zátěže. U B6000, jsem byl zvyklý, že ramena šla rychle dolů.
Na konci ovládací páky mám pouze čidlo a z toho vedou kabely do elektromagnetů viz obr výše. Žádné mechanické táhlo z páky nevede. Ano, mám Bulltru B1 -17 a je to bez zátěže. U B6000, jsem byl zvyklý, že ramena šla rychle dolů.
Re: Kubota
Japoncici meli za tyto traktory rotavator. Jen rotavator.
Nic jineho. Nepouzivali je na orbu, na tahani vlecky - jen rotavator.
A tak kdyz tam ten rotavator neni - tak ramena padaji pomaly. Ci skoro vubec.
B6000 tuto funkci nemela a byla ciste mechanicka.
Pozdejsi traktory zacali mit tyhle el. udelatka.
Taky si radeji koupis auto s klimou, posilovacem, el. stahov. okny , ABS apod. nez bez niceho. (I kdyz jsme v evrope a tak bez ABS apod. sracek nove auto nekoupis ).
A votom to je.
Nic jineho. Nepouzivali je na orbu, na tahani vlecky - jen rotavator.
A tak kdyz tam ten rotavator neni - tak ramena padaji pomaly. Ci skoro vubec.
B6000 tuto funkci nemela a byla ciste mechanicka.
Pozdejsi traktory zacali mit tyhle el. udelatka.
Taky si radeji koupis auto s klimou, posilovacem, el. stahov. okny , ABS apod. nez bez niceho. (I kdyz jsme v evrope a tak bez ABS apod. sracek nove auto nekoupis ).
A votom to je.
Re: Kubota
...a mohl bys mi , prosím , to kolečko , kterým jsi točil vyfotit ? Jenom abych neumřel hloupý ...