WINEA,CABRIO,VEGA II
Re: WINEA,CABRIO,VEGA II
Co to je za motor? Nějaké nové značení??
Prosíme nějaké detaily
Vojta
Prosíme nějaké detaily
Vojta
Re: WINEA,CABRIO,VEGA II
Turbo bych nechtěl, to je dobrý když je to nový, pochybuji ,že to bude 20let fungovat bez problému.
To není takový dřžák jako dříve.
To není takový dřžák jako dříve.
Re: WINEA,CABRIO,VEGA II
Na fotkách jsou pěkně vidět postupné inovace, které musí splňovat kvůli nařízením EU.
Nový motory s řídící jednotkou před baterkou, tím pádem ale už není místo na nádrž, která se musí vměstnat pod sedačku, hrdlo je vidět v zadu vedle závěsu na pravo, nádrž je samozřejmě mnohem menší než původní 30ti litrová co mám já, takže na celodenní práci v lese kanystr sebou.
Z motorů zůstanou prý jen Lombardini 3 vál, ale seškrcený pod 20 koní. Pod tuto hranici se vleze do emisí. Nově přibude vyfocený Hatz a snad i Kubota benzin, už ho u nich nějakou dobu testují a nemá ani o moc větší spotřebu.
Z dalších vychytávek jmenuju třeba čidlo na kardany pod sedačkou, když máte zaplej vývod a slezete ze sedačky, zdechne vám motor. Samozřejmě to každej hned odpojí, je to na to už připraveno.
Bezpečnostní pás, vsadím se že ho taky nebude nikdo používat. Při převrácení je lepší seskočit.
Nový centrální budík, který mimo užitečných věcí má v sobě i tlačítko start, bude nejvíce používané, takže když se časem porouchá, nebude stačit vyměnit jedno tlačítko za 50kč, ale bude se měnit celej budík za pár tisíc...
Nový motory s řídící jednotkou před baterkou, tím pádem ale už není místo na nádrž, která se musí vměstnat pod sedačku, hrdlo je vidět v zadu vedle závěsu na pravo, nádrž je samozřejmě mnohem menší než původní 30ti litrová co mám já, takže na celodenní práci v lese kanystr sebou.
Z motorů zůstanou prý jen Lombardini 3 vál, ale seškrcený pod 20 koní. Pod tuto hranici se vleze do emisí. Nově přibude vyfocený Hatz a snad i Kubota benzin, už ho u nich nějakou dobu testují a nemá ani o moc větší spotřebu.
Z dalších vychytávek jmenuju třeba čidlo na kardany pod sedačkou, když máte zaplej vývod a slezete ze sedačky, zdechne vám motor. Samozřejmě to každej hned odpojí, je to na to už připraveno.
Bezpečnostní pás, vsadím se že ho taky nebude nikdo používat. Při převrácení je lepší seskočit.
Nový centrální budík, který mimo užitečných věcí má v sobě i tlačítko start, bude nejvíce používané, takže když se časem porouchá, nebude stačit vyměnit jedno tlačítko za 50kč, ale bude se měnit celej budík za pár tisíc...
Re: WINEA,CABRIO,VEGA II
Zdá se to jenom mě, nebo Šálek místo aby dělal nějaký smysluplný inovace za pár korun (třeba přemístění rozvaděče z pod volantu na bok, hydraulický brzdy, široký odnímatelný blatníky atd.) snaží pouze splnit nový papírový požadavky? Ty traktory měly právě krásu v tom, že všechno bylo jednoduchý a mechanický, žádna elektronika a každej si to bastlil doma. To mu nedochází, že takhle si každej radši koupí číňana za míň jak 1/2 ceny se stejnejma elektronickejma dílama, ale nesrovnatelným komfortem obsluhy? Je to jako u Zetoru, všichni kdo to nemaj na obživu, tak se za cenu menšího komfortu držej starejch strojů, který jsou si schopni doma opravit za pár korun. Tohle už bude na servis nebo nákup origo dílů a to bude raketa
No ale hlavně, že vyhovíme EU. Jóóó, holt vodu a pokrok nezastavíš!
No ale hlavně, že vyhovíme EU. Jóóó, holt vodu a pokrok nezastavíš!
- Milhauss
- Příspěvky: 11621
- Registrován: pon srp 20, 2007 8:47 pm
- Bydliště: Čáslav 28601 a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: WINEA,CABRIO,VEGA II
Jojo benzínový motor prý taky bude a bude i nějaký diesel s dpf filtrem,prý se tomu nevyhnou. Nádrž menší,ale taky bude asi menší spotřeba u těch 26 koní. Prý je to krouťákem srovnatelné s motorem 42koní. Ono asi jít s dobou,samé normy a konkurence,není asi úplně sranda,myslím kdyby to nemuseli dělat,nedělají to,pro ně je to taky na obtíž. A taky bude nějaká nová kapotáž,že ty nové motory se do starých kapotáží nevejdou. Mají toho rozjetého tedy dost
Re: WINEA,CABRIO,VEGA II
Šálek jen plní předpisy, aby mohl prodávat, inovace a vylepšování ho nezajímá. Pro něj je už několik let hlavní trh Afrika, kde sou předpisy benevolentnější,. Nestíhají vyrábět pro náš trh, čekačka je teď 3-4 měsíce.
Do Afriky jezdí traktory, s vlečkama, mulčovačema, rotavátorama, sekačkama na rejži a dalším příslušenstvím.
https://www.youtube.com/watch?v=sV4XR1_ytCE
Jeho traktory jsou polotovary no
Do Afriky jezdí traktory, s vlečkama, mulčovačema, rotavátorama, sekačkama na rejži a dalším příslušenstvím.
https://www.youtube.com/watch?v=sV4XR1_ytCE
Jeho traktory jsou polotovary no
Re: WINEA,CABRIO,VEGA II
jenicek : Souhlasím
GeorG9 :Tak se vlastně nic nezměnilo čeká se stejně jako za komančů.
GeorG9 :Tak se vlastně nic nezměnilo čeká se stejně jako za komančů.
Re: WINEA,CABRIO,VEGA II
Thovte ale pokud ti to za komančů vůbec prodali, otec taky chtěl koupit tenkrát novej TK, ale soudruzi neprodali, asi měl špatnej kádrovej profil. Nehledě na to, že dnes za míň peněz máš mnohem víc muziky
No pokrok nezastavíme, taky se mi tohle nařizování shora nelíbí, jako by to nevyřešil volnej trh a zdravá konkurence
No pokrok nezastavíme, taky se mi tohle nařizování shora nelíbí, jako by to nevyřešil volnej trh a zdravá konkurence
Re: WINEA,CABRIO,VEGA II
GeorG9: Tímto nebylo, zapoměl dát všimný litr. Opravdu nechci pitvat co bylo.
-
- Příspěvky: 651
- Registrován: ned bře 24, 2013 12:00 am
- Bydliště: Brno/Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: WINEA,CABRIO,VEGA II
Obecně Šálek musí splnit požadavky z EU. Tím si prochází všechny značky aut, traktor, nakladačů, čehokoliv co má motor....
Většina zahraničních traktorů si myslím je na inovace z hlediska bezpečnosti připraveno, tj. čidlo pod sedačkou, pás apod...
Z hlediska motorizací je teď přechodné období myslím do roku 2020. Co zatím vím aspoň z práce, tak řídící jednotky budou muset mít motory nad 24 hp. Čili se divím, že to Lombardiny musí přiškrtit na 20hp. To si radši koupí každý 24hp motor bez řídící jednotky než 26 hp s turbem a řídí jednotkou, pokud to má někdo na dom... Nehledě na to, že motor s řídící jednotkou a turbem bude dražší...
Většina zahraničních traktorů si myslím je na inovace z hlediska bezpečnosti připraveno, tj. čidlo pod sedačkou, pás apod...
Z hlediska motorizací je teď přechodné období myslím do roku 2020. Co zatím vím aspoň z práce, tak řídící jednotky budou muset mít motory nad 24 hp. Čili se divím, že to Lombardiny musí přiškrtit na 20hp. To si radši koupí každý 24hp motor bez řídící jednotky než 26 hp s turbem a řídí jednotkou, pokud to má někdo na dom... Nehledě na to, že motor s řídící jednotkou a turbem bude dražší...
Re: WINEA,CABRIO,VEGA II
Hoši (a děvčata), stala se mi na Cabriu nemilá věc včera. Tahal jsem dříví a zničeho nic přestal jít předek. Žádný sápnutí, žádná rána, žádný chroupání, prostě najednou to jede jen na zadek.
Tak a teď mě můžete začit strašit, co všechno mě čeká
PS: Zatím jdu hledat a listovat příručkou, kde by moh bejt problém...
Tak a teď mě můžete začit strašit, co všechno mě čeká
PS: Zatím jdu hledat a listovat příručkou, kde by moh bejt problém...
Re: WINEA,CABRIO,VEGA II
Vůbec jsem zatim neměl čas to zkoumat, práci jsem měl v podstatě hotovou, naštěstí jsem byl nad barákem na louce, takže jsem dojel domu, zaparkoval a fičel dělat další fušku.
Snad se k tomu dostanu tenhle vejkend. Jo, že nějakej zoubeček nezapadá do druhýho to je jedna z variant, taky by mohla bejt rupnutá hřídelka. Divný je, že nebyl a není žádnej zvukovej projev, prostě to najednou bylo.
Snad se k tomu dostanu tenhle vejkend. Jo, že nějakej zoubeček nezapadá do druhýho to je jedna z variant, taky by mohla bejt rupnutá hřídelka. Divný je, že nebyl a není žádnej zvukovej projev, prostě to najednou bylo.