MINI 070, 075

TK, MT, Vinea, Cabrio, Vega, Yukon, Farmář

Moderátoři: Tata, Tom

Zpráva
Autor
Blesk007
Příspěvky: 488
Registrován: ned lis 12, 2017 4:23 pm
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Re: MINI 070, 075

#4411 Nový příspěvek od Blesk007 »

Obrázek
Obrázek
Obrázek
díky Teximu a jeho ochotě už i zadní blatník trochu vypadá jako originál.
Pár much během stříkání přilétlo, pár dírek se objevilo, ale celkem spokojenost :)
Pěkný den chlapi :wink:

Uživatelský avatar
LPS11
Příspěvky: 74
Registrován: stř bře 15, 2017 3:31 pm
Bydliště: HK

Re: MINI 070, 075

#4412 Nový příspěvek od LPS11 »

Blesk007 píše:Obrázek
Obrázek
Obrázek
díky Teximu a jeho ochotě už i zadní blatník trochu vypadá jako originál.
Pár much během stříkání přilétlo, pár dírek se objevilo, ale celkem spokojenost :)
Pěkný den chlapi :wink:
No to bude nadhera. 8)
Tak at se vse podari. To to prokoukne. Traktor jako ze skatulky. Drzim palce :)

Ja vcera skoro rodil, ale nakonec se podarilo. Stahoval jsem z hridele stareho motoru hardy spojku. Behem zitrka snad dorazi novy motor, tak to konecne vypukne. Jak je nemam oba u sebe, tak ani nevim, jak to pujde prohodit a sladit. V hlave kupa otazniku, ale snad se zadari. Vsak to znate (kapotaz, ovladani plynu, ne uplne stejna delka hridele, elektrika, palivo, no ufff...)

Mejte se


Lada

texi
Příspěvky: 310
Registrován: úte pro 04, 2012 6:08 pm
Bydliště: Chlumec n.C.

Re: MINI 070, 075

#4413 Nový příspěvek od texi »

Zdar Tvoji práci Blesku007, watáž LED ve světle nevím,je jich šest, každá má svoji malou parabolku . Vidím z fotek, že se Ti práce dost pěkně podařila, tak ať se daří i nadále.
MT8-070MINI motor BS11Hp I/C 1992
MFD-019 motor BS5Hp 1994

Blesk007
Příspěvky: 488
Registrován: ned lis 12, 2017 4:23 pm
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Re: MINI 070, 075

#4414 Nový příspěvek od Blesk007 »

Texi: ahoj a díky. Formička z tvého blatníku byla bezva, ale jinak mi to jde jako psovi pastva :) Tmelení polyesterem ve 30 stupních je fakt lahůdka, rozmícháš, 2x-3x naneseš a je to tvdrý jako šutr :( a laminát nebyl o moc lepší.
Vzhledem k tomu že kastle byla totálně dobitá ze všech stran, tak jsem se na tom fakt vyřádil.
Takto to vypadalo před rekonstrukcí:
Obrázek

Takto nahrubo zalaminované:
Obrázek

Čau a rukám klid :)

Uživatelský avatar
HONZAD
Příspěvky: 438
Registrován: pát čer 19, 2009 6:15 pm
Bydliště: Brno - venkov

Re: MINI 070, 075

#4415 Nový příspěvek od HONZAD »

To muselo být náročné :prace:
8)
Yanmar Fv230D
Mt8-70 MINI
2xFortschritt E931.50 + jeden předělaný na 4takt, zahradní rider MTD Gartenmobil 8/760 HA
Čím jsem starší, jsou jsou moje hračky dražší.

Uživatelský avatar
LPS11
Příspěvky: 74
Registrován: stř bře 15, 2017 3:31 pm
Bydliště: HK

Re: MINI 070, 075

#4416 Nový příspěvek od LPS11 »

Tak motor je doma. Vypada dobre a slape primo skvele. Jen se nyni prokousavam a lamu si hlavu s tim, zda nicit kapotaz a do jake miry ji poskodit, ci nikoli. Dost mi u 75.1 diky ramu prekazi jak saci filtr, tak i vyfuk. A hloda mne v hlave myslenka....
Zda nesundat sani a nenandat takovy ten Tuningovy filtr (velka uspora mista) a vyfuk nehodit za motor jako byl u stareho BS. Ciste uriznout a navarit kolinko, kus trubky, atd...
Nemate s tim nekdo jiz nejakou zkusenost. Proste se mi nechce tolik poskodit puvodni kapotaz a mit tam ty dve hnusny krabice...

https://youtu.be/uGT0A-zm2lw

Diky moc Lada

Uživatelský avatar
HONZAD
Příspěvky: 438
Registrován: pát čer 19, 2009 6:15 pm
Bydliště: Brno - venkov

Re: MINI 070, 075

#4417 Nový příspěvek od HONZAD »

Moje zkušenosti s vyměnou motoru, úpravou filtru a výfuku jsou tady:
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... start=4215
Video zde:
https://youtu.be/irsY0DkSHNQ
Yanmar Fv230D
Mt8-70 MINI
2xFortschritt E931.50 + jeden předělaný na 4takt, zahradní rider MTD Gartenmobil 8/760 HA
Čím jsem starší, jsou jsou moje hračky dražší.

pepák
Příspěvky: 19
Registrován: stř lis 02, 2016 12:09 am
Bydliště: Heřmanův Městec

Re: MINI 070, 075

#4418 Nový příspěvek od pepák »

Ten german motor je na pohled stejný jako 390 honda. Honda mě pasovala do 070 s jedinou úpravou příruby na 25MM

pepák
Příspěvky: 19
Registrován: stř lis 02, 2016 12:09 am
Bydliště: Heřmanův Městec

Re: MINI 070, 075

#4419 Nový příspěvek od pepák »

LPS jaký BS motor máš,sháním na starý motor ten karburátor co měl na boku membránu. Koupil bych případně i celý motor.
dík Pepa

Uživatelský avatar
LPS11
Příspěvky: 74
Registrován: stř bře 15, 2017 3:31 pm
Bydliště: HK

Re: MINI 070, 075

#4420 Nový příspěvek od LPS11 »

pepák píše:Ten german motor je na pohled stejný jako 390 honda. Honda mě pasovala do 070 s jedinou úpravou příruby na 25MM
Jj, mela by to byt cinska replika HONDY GX390. Zatim to vypada vse OK. Mne priruba sedla protoze jsem si uz bral motor s 25,4mm hrideli. Jen mam ted trosku dilema co s plynem? Kam to ovladani lankem dat? Na paku regulatoru a tim nechat moznost ovladat si motor otacky sam a nebo na paku karburatoru a tedy ridit otacky naprimo? Dale jsem musel sundat nadrz, lehce upravit sani a komplet predelat vyfuk. Bylo to jako pest na oko, ty dve sileny krabice....

Jinak, stary a puvodni motor byl BS I/C 11HP s tim dopravnim cerpadlem. Akorat jsem motor poslal clobrdovi na mrk, zda by nesel zgeneralkovat a ze bych kdyztak mel alespon zalozni. Pokud se nepodari, bych kdyztak dal vedet.

Lada

Uživatelský avatar
Atlan
Příspěvky: 9583
Registrován: úte kvě 25, 2010 5:32 pm
Bydliště: Košice-okolie
Kontaktovat uživatele:

Re: MINI 070, 075

#4421 Nový příspěvek od Atlan »

Ano daj to na páčku ako ma byt, je tam aj príprava, dierka na skrutku-lanko a prelis na upevnenie bowdenu. Ten zatazovy regulator je super vec.
Ludi co nemaju dost rozumu som zablokoval. Ked raz nato niekto nema, tak skoda sa snim bavit.

pepák
Příspěvky: 19
Registrován: stř lis 02, 2016 12:09 am
Bydliště: Heřmanův Městec

Re: MINI 070, 075

#4422 Nový příspěvek od pepák »

Jak se tady píše plyn je nutné dát na ovládací páku, protože pokuď ho dáš na karburátor můžeš ten motor přetočit.
Když nefunguje zátěžový regulátor motor se roztočí i do 5-6 tis. otáček.Standartně motor pří max ot. 3600 běží na cca 1/4
otevření klapky a zbytek je pro dodržení nastavených otáček při zatížení.Když použiješ původní ovladač plynu s lankem musíš na
páku regulace dát vratnou pružinu. Já tam dal ovladač plynu ze sekačky kde místo lanka je struna a tou můžeš táhnout i tlačit
Dik za odpověď ohledně motoru.
Pepa

Uživatelský avatar
LPS11
Příspěvky: 74
Registrován: stř bře 15, 2017 3:31 pm
Bydliště: HK

Re: MINI 070, 075

#4423 Nový příspěvek od LPS11 »

pepák píše:Jak se tady píše plyn je nutné dát na ovládací páku, protože pokuď ho dáš na karburátor můžeš ten motor přetočit.
Když nefunguje zátěžový regulátor motor se roztočí i do 5-6 tis. otáček.Standartně motor pří max ot. 3600 běží na cca 1/4
otevření klapky a zbytek je pro dodržení nastavených otáček při zatížení.Když použiješ původní ovladač plynu s lankem musíš na
páku regulace dát vratnou pružinu. Já tam dal ovladač plynu ze sekačky kde místo lanka je struna a tou můžeš táhnout i tlačit
Dik za odpověď ohledně motoru.
Pepa
Myslel jsem si to tak. Diky moc.

Jeste musim dopoladit nejak vedeni benzinu a napojeni na karbec. Nechal jsem totiz puvodni nadrz miniho a je to jen tak tak s hladinou. Nejhorsi je, ze maji kluci jedny cinsky napojeni na hadicku na karbci jeste otocene nahoru (logicky k puvodni motorove nadrzi). Tedy jde zbytecne hadicka jeste do kopce. Nemate nekdo predstavu, zda se to necha otocit? Nedela to na mne dojem, ze jo, a nerad bych to ulomil. Tedy nyni cca 2 litry paliva jsou v nadrzi nepouzitelne. Dnes naliji plnou nadrz a bude ostry start. Vcera do noci jsem si jeste hral s nasazenim hardy spojky a jejim dotazeni a vyrovnani. Stejne se mi moc nedalo uplne dle mne dopoladit. Snad drobne nepresnosti vezme a ustoji. Pokud jsem nechal volne motor na zakladne a otacel s hrideli, mel snahu se lehce pohybovat do stran. Tak jak ho nova spojka jakoby osove vynasela. No, nemam z toho dobry pocit, snad to sedne. Jak musi byt hodne stazeni ci povolena?

Diky a at Vam to vsem super vrci

Lada

Uživatelský avatar
janko.ch
Příspěvky: 29
Registrován: pát led 05, 2018 8:53 pm
Bydliště: Dubnica n/V

Re: MINI 070, 075

#4424 Nový příspěvek od janko.ch »

Zdravím.chcem sa spýtať, aké máte skúsenosti s hardy spojkou od prevodovky, vlaní som dal novú, tento rok na jar pri kontrole som zistil, že je celkom rozťahaná, takže som kúpil novú traktorík, spravil okolo 25Mth a dnes som zistil, že je úplne zničená. Ako je to u Vás, už som s toho bezradný.

Uživatelský avatar
janko.ch
Příspěvky: 29
Registrován: pát led 05, 2018 8:53 pm
Bydliště: Dubnica n/V

Re: MINI 070, 075

#4425 Nový příspěvek od janko.ch »

janko.ch píše:Zdravím.chcem sa spýtať, aké máte skúsenosti s hardy spojkou od prevodovky, vlaní som dal novú, tento rok na jar pri kontrole som zistil, že je celkom rozťahaná, takže som kúpil novú traktorík, spravil okolo 25Mth a dnes som zistil, že je úplne zničená. Ako je to u Vás, už som s toho bezradný.
Zdravím, po daľšom skúmaní som zistil, že diera v strede kardana je celá oválová a pravdepodobne kardanom hádže do bokov a tým zničí hardy spojku. Chcel by som tú dieru vyvariť a znova odvŕtať, neviete aký priemer stredových dier z čela kardanu má byť od motora a od spojky? Za pomoc vopred ďakujem.

Odpovědět

Zpět na „Naše malotraktory“