Obraceč Fahr KH4 z taženého na nesený
Moderátoři: rezis, Malboro, Leo
Re: Obraceč Fahr KH4 z taženého na nesený
nápis ani štítek to nemá, proto se ptám
- Tata
- Příspěvky: 2946
- Registrován: sob črc 07, 2007 9:42 pm
- Bydliště: Ostrava Nová Bělá
- Kontaktovat uživatele:
Re: Obraceč Fahr KH4 z taženého na nesený
Tak jsem kupoval pneu continental ic10 cinske gumy nepřezily zimu
výkopové práce minibagrem 1,6t a JCB 2cx
Re: Obraceč Fahr KH4 z taženého na nesený
Chlapi, mel jsem v sobotu takovou prihodicku jak prisel ten velkej lijavec. Kamard me svozil baliky sena k fukaru, ja byl vyjetej pryc a zastupujici hospodar ( maminka ) premluvila kamarada aby je postavil naplacato...trosku je prikryla starou plachtou ale 8 baliku je prolitejch durch. Takze dneska je rozkulim znova na louku a zkusim je dosusit. Ale obracak mam zatim stale rozbytej tak premejslim kdybych odpojil bocni sekce tak by me to na rozcuchani baliku stacilo. Da se takhle fungovat?
- Jan Dolák
- Příspěvky: 123
- Registrován: stř led 11, 2017 3:35 pm
- Bydliště: Plzeň-Jih
- Kontaktovat uživatele:
Re: Obraceč Fahr KH4 z taženého na nesený
Koukám že v tom nejsme sami . Díky všem za tipy, pomalu máme dosušeno tak snad bude čas to teď pořešit. Nad tím že bych boční sekci odpojil jsem taky uvažoval, pokud by se odpojily obě dvě tam by asi nebyl problém, pokud mají hřídele, které zůstanou na stroji nějaké zajištění. Ještě jsem to nerozebíral tak nevím jak je to tam udělané... Tu zábavu s rozebíráním a dosušováním ti nezávidím . Jenom musim říct že obracení s TONem je časově náročnější než s KH4, tam se jen celá plocha projede a je hotovo, nemusí se přemýšlet jak a kam to hodit aby bylo otočené všechno .
Zetor 5545, MOJE RAJČE - fotografie, Vlek BSS P53s, Fortschritt K442, Obraceč TON SP4-066, Obraceč Fahr KH4, www.JanDolak.cz
Re: Obraceč Fahr KH4 z taženého na nesený
Jan Dolak: tonda to je na obraceni nesikovnej, najezdil jsem se nekolik sezon s MF70. Hlavni nevyhoda pro nas byla, ze to proste posouva do boku, ja to potrebuju hazet za sebe. To dokonale plnil konskej obracak, ten to jen nacechra a ted KHcko. Ono ani nahrabovani s tonem nebylo nic moc, kdyz bylo hodne sena a do toho zacal foukat zcerstva vitr...
-
- Příspěvky: 48
- Registrován: ned lis 20, 2011 3:28 pm
- Bydliště: Bukovec
Re: Obraceč Fahr KH4 z taženého na nesený
Koukám, že jsi apgrejdoval svoji KH4 na typ KH2 - ten se kdysi taky dělal. Já letos dosušoval se třemi pavouky, po zlomení křížku jsem odpojil jedno rameno a jezdil se třema.
Re: Obraceč Fahr KH4 z taženého na nesený
no apgrejd se nepoved, nejspis v prdeli ozubeni, prava sekce se protaci a zacly se potkavat ramena, takze na radu prisly vidle jako za starejch casu, ted mam zaprazeny slunicka. Tusite nekdo na co se mam pripravit kdyz se to protaci? Kdyz otacim rukou jednolivejma sekcema, tak by se mely shodne otacet vsecky kola neni to tak?
Re: Obraceč Fahr KH4 z taženého na nesený
pastorek nebo klinek
-
- Příspěvky: 48
- Registrován: ned lis 20, 2011 3:28 pm
- Bydliště: Bukovec
Re: Obraceč Fahr KH4 z taženého na nesený
mastnacek: Máš recht, připrav se na zničené ozubení ale ne všechny budou zničené, pár jich bude snad OK. Možná zničený klínek ale to bude potom i vyklektaná drážka na hřídeli, takže kompletní rozborka a výroba nových hřídelí nebo minimálně navaření jejich konců a nové vyfrézování drážky.
Všechny pavouky by se měly točit shodně.
Ozubení lze koupit, ale jsou to tisíce Kč ... zkus sehnat rozbitou KH4 a snad pár ozubů použiješ ... já sehnal od kamaráda jedno ozubené kolo za 0,7l Grantsa
Všechny pavouky by se měly točit shodně.
Ozubení lze koupit, ale jsou to tisíce Kč ... zkus sehnat rozbitou KH4 a snad pár ozubů použiješ ... já sehnal od kamaráda jedno ozubené kolo za 0,7l Grantsa
Re: Obraceč Fahr KH4 z taženého na nesený
Uff, kez by jen klinek, ale pri mym stesti. Budu informovat. Jednoho darce mam ob statek.
Re: Obraceč Fahr KH4 z taženého na nesený
Taakze stesti v nestesti, byly to klinky co drzej ozubeni. Akorat me stve ze jsem pri vytloukani urazil maznicku, je primo pod klinkem a ja na ni zapomnel. Mam dost pozohejbany ramena, to me asi nikdo nesrovna.
-
- Příspěvky: 48
- Registrován: ned lis 20, 2011 3:28 pm
- Bydliště: Bukovec
Re: Obraceč Fahr KH4 z taženého na nesený
Tak to ti gratuluji, máš štěstí. Maznici vytáhneš vytahovákem zalomených šroubů: https://www.kamody.cz/extol-vytahovak-z ... gImufD_BwE anebo https://www.nakupik.cz/zahrada-a-dilna/ ... gLtefD_BwE
a také si kup vyrážeče kolíků, např.: https://www.inna-kt.cz/naradi/dilenske- ... gLOpvD_BwE
Rameno nahřát flaškama a ohnout do přibližného tvaru, na centimetru nesejde - doufám, že myslíš rameno rotoru a nikoliv hlavní rameno, ale to je litina, to neohneš, to zlomíš. Někoho s flaškama "obstatek" určitě seženeš.
a také si kup vyrážeče kolíků, např.: https://www.inna-kt.cz/naradi/dilenske- ... gLOpvD_BwE
Rameno nahřát flaškama a ohnout do přibližného tvaru, na centimetru nesejde - doufám, že myslíš rameno rotoru a nikoliv hlavní rameno, ale to je litina, to neohneš, to zlomíš. Někoho s flaškama "obstatek" určitě seženeš.
Re: Obraceč Fahr KH4 z taženého na nesený
robert5718: diky za rady a tipy, jako bys vedel cim jsem vytloukal ty koliky )
jojo ramena rotoru, druhy zleva je poradne zohejbany. Nebude to po vyhrati jeste vic nachylny na tlaky? I kdyz jestli se me to povede dat do kupy, tak by se to uz potkat nemelo a pri obraceni se to neohne.
Nemas typ do jaky vejsky by melo prijit spravne oje?
jojo ramena rotoru, druhy zleva je poradne zohejbany. Nebude to po vyhrati jeste vic nachylny na tlaky? I kdyz jestli se me to povede dat do kupy, tak by se to uz potkat nemelo a pri obraceni se to neohne.
Nemas typ do jaky vejsky by melo prijit spravne oje?
-
- Příspěvky: 48
- Registrován: ned lis 20, 2011 3:28 pm
- Bydliště: Bukovec
Re: Obraceč Fahr KH4 z taženého na nesený
Ano, nahřátím to můžeš trochu oslabit, ale dokud s tím nezavadíš o švestku (jako já), tak by se to ohnout nemělo ... Kdybys to přehřál moc, a bylo z toho bláto, tak sehnat fungl novou trubku stejného průměru a případně upravit konce aby průměr konců odpovídal originálu.
Výška oje to je akce "pokus-omyl" ale platí jedna zásada, kterou jsem dostal před léty, že péro obraceče má být kolmo k zemi, tak to dělám a funguje bez připomínek.
Výška oje to je akce "pokus-omyl" ale platí jedna zásada, kterou jsem dostal před léty, že péro obraceče má být kolmo k zemi, tak to dělám a funguje bez připomínek.