Mapovo UNC
Moderátor: Franta.cz
Re: Mapovo UNC
Já si teda nejsem jistej, ale z fabriky tam bejval, ne?
Když něco nejde vem kladivo,
když to pořád nejde, vem větší kladivo
a když to ani pak nejde, přečti si návod.
když to pořád nejde, vem větší kladivo
a když to ani pak nejde, přečti si návod.
Re: Mapovo UNC
Býval tuším až u 750. Bylo to řešeno tak že po bocích rámu byl přišroubovaný vinkl a na něm to bylo zasunuté.Nevim jestli ten plech pod čerpadlama měl nějaký větší přínos. Blato pod motor se dostane stejně dírou na vypouštění oleje z motoru.
Můj 7045 horal (pokladnička)viewtopic.php?f=36&t=118233
Re: Mapovo UNC
Motor mám veku, čili udělám si plech i pod výpustnej šroub.
Když něco nejde vem kladivo,
když to pořád nejde, vem větší kladivo
a když to ani pak nejde, přečti si návod.
když to pořád nejde, vem větší kladivo
a když to ani pak nejde, přečti si návod.
Re: Mapovo UNC
Manžety na joysticky pasují, alespoň na typ u Locustu 750, perfektně z poloosy Fabie za pár korun...
Re: Mapovo UNC
Díky za radu, určitě je zkusím.
Když něco nejde vem kladivo,
když to pořád nejde, vem větší kladivo
a když to ani pak nejde, přečti si návod.
když to pořád nejde, vem větší kladivo
a když to ani pak nejde, přečti si návod.
Re: Mapovo UNC
Mam tam plech od predu az dozadu, a naleze tam bordel stejjne, dirou na vypustak-Tomas6 píše:Býval tuším až u 750. Bylo to řešeno tak že po bocích rámu byl přišroubovaný vinkl a na něm to bylo zasunuté.Nevim jestli ten plech pod čerpadlama měl nějaký větší přínos. Blato pod motor se dostane stejně dírou na vypouštění oleje z motoru.
Plech domrdas pres kameny a pak ho zkroucenej tahas ven jesterkou, lezi na nem hrmada hliny a nechce jit ven. Kdyz uz do vyndas, umejes, tak pro jistotu zase nejde z5 protoze ti nejakej srutr domrdal ten tu drazku co je to do ni nasunuty. Nevim co je lepsi, jestli nic, nebo tohle... plech je zajistenej 4ma sroubama vepredu pod rozvadecem na rychlospojky. Jo, ty jsem ted asi po 5ti letech potreboval, a rozvadec, jak je doccela na rane venku jen pod tim krytem, tak zarezlej. Dalo docela dost prace to rozhejbat.
Kazdy vi co delam, jen se to nesmi psat v podpisu. V kolonce povolani je to snad v poradku, pokud ne, tak kolonku z duvodu zbytecnosti odstranit.
O cenach prodavanych veci nediskutuji.
roztrhnisikusnuhakem zavinac gmail.com
O cenach prodavanych veci nediskutuji.
roztrhnisikusnuhakem zavinac gmail.com
Re: Mapovo UNC
Koukal jsem a mám Locust 750 a je tam Bardějov. Na ten ty manžety sedí. Na orstu budou jiné, ale to měli podle mě spíše 060 (jsou hranaté ventily dole).koprkam píše:Díky za radu, určitě je zkusím.
Re: Mapovo UNC
Taky tam mám Bardějov, teda alespoň doufám. Jak říkám pod vypoušťákem bude plech a pod čerpadla dám aspoň desítku plech, ta se ani nehne. Spíš ju ještě vyztužím, to se pak ani nehne. Chytnu to taky do L-profilu, ale přišroubuju to rovnou k nim. Budu mít vyhožený stranový převodovky, tak to nějak domyslím.
Když něco nejde vem kladivo,
když to pořád nejde, vem větší kladivo
a když to ani pak nejde, přečti si návod.
když to pořád nejde, vem větší kladivo
a když to ani pak nejde, přečti si návod.
Re: Mapovo UNC
Ahoj Prosím tě mam dotaz když jsi měnil hydraulické trubky ovládání ( průměr 8mm )ty trubky sis ohybal sám ? Jestli ano tak jakou ohýbačkou a koncovky jsi vyresil jak.
Momentálně dělám kompletni výměnu hydrauliky a cerpadel a řešim i hadice
z kabiny do mot.prostoru 12ks v katalogu ND str.133 obr.24 hydraulicka hadice č.81 (336 641 372 200 )-(hadice 8.200.1111) jak zjistím její délku ?
a
Hydr.hadice z spv na smf str.81 obr.14.1 č.12 (4ks) 533-0-34-19-075-1 vysokotlaka hadice V 35-16-400/1010/7423-16-1010-400 ( její délka ) ?
Děkuji za radu a odpověď
Momentálně dělám kompletni výměnu hydrauliky a cerpadel a řešim i hadice
z kabiny do mot.prostoru 12ks v katalogu ND str.133 obr.24 hydraulicka hadice č.81 (336 641 372 200 )-(hadice 8.200.1111) jak zjistím její délku ?
a
Hydr.hadice z spv na smf str.81 obr.14.1 č.12 (4ks) 533-0-34-19-075-1 vysokotlaka hadice V 35-16-400/1010/7423-16-1010-400 ( její délka ) ?
Děkuji za radu a odpověď
- mape
- Příspěvky: 1546
- Registrován: pon dub 04, 2011 1:53 pm
- Bydliště: Karlštejn
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mapovo UNC
Ahoj... Trubky jsem si dělal doma sám.
Ohýbal jsem je normalne ve svěráku přez kladku kterou jsem si koupil v železářství asi za 40 korun.slo to dobře
Koncovky jsem chtěl původně vařit ale nakonec jsem koupil normálně převlečené matice a kuželové sedla. Drží to dobře jen to chtelo po nějaké době dotáhnout. Dneska bych to asi řešil raději hadickama. Je s tím míň práce a není problém s utahovanim.
Třeba na orste když chce dotáhnout ta zadní trubka tak se většinou musí nějaká přední odmontovat. Musel jsem si i dělat všelijaké klikaté klíče abych to zvládnul utáhnout.
Hadice ti kdyžtak namerim ale pokud bys je objednával dle katalogu tak je máš už rovnou v té délce.
Ohýbal jsem je normalne ve svěráku přez kladku kterou jsem si koupil v železářství asi za 40 korun.slo to dobře
Koncovky jsem chtěl původně vařit ale nakonec jsem koupil normálně převlečené matice a kuželové sedla. Drží to dobře jen to chtelo po nějaké době dotáhnout. Dneska bych to asi řešil raději hadickama. Je s tím míň práce a není problém s utahovanim.
Třeba na orste když chce dotáhnout ta zadní trubka tak se většinou musí nějaká přední odmontovat. Musel jsem si i dělat všelijaké klikaté klíče abych to zvládnul utáhnout.
Hadice ti kdyžtak namerim ale pokud bys je objednával dle katalogu tak je máš už rovnou v té délce.
už žádné domadělané stroje. mám už jen své mazlíčky
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Re: Mapovo UNC
Ahoj Děkuji za odpověď jestli je možnost změřit ty delky těch hadic budu rád chci si je nechat udělat. Pod kabinou 12ks a z spv na smf 4ks stejne
Nevíte náhodou někdo kde na Ostravsku nebo Opavsku popřípadě Olomouc mi opravi výložník hlavně tu spodní cast u pistnic
Nevíte náhodou někdo kde na Ostravsku nebo Opavsku popřípadě Olomouc mi opravi výložník hlavně tu spodní cast u pistnic
Re: Mapovo UNC
Všechny hadice jsem dělal nový, teď je akorát montuju, všechny jsem koupil ve Chvalisu v Pv, zn. Parker, to jsou jediný hadice, ktery mě v UNC vydrží. Nicméně ladím teď budíky, mám tam otáčkoměr, ampermetr z desty, tlakoměr na olej, chtěl bych udělat i teploměr na olej, má někdo nějakou ideu, kam dát čidlo?
Když něco nejde vem kladivo,
když to pořád nejde, vem větší kladivo
a když to ani pak nejde, přečti si návod.
když to pořád nejde, vem větší kladivo
a když to ani pak nejde, přečti si návod.
Re: Mapovo UNC
Dobrý den, levá převodovka. Může mi někdo potvrdit že tam má být taková vůle? Nebo to mám vymezit? Děkuji.
https://youtu.be/WZUzRWWD-SY
https://youtu.be/WZUzRWWD-SY
- mape
- Příspěvky: 1546
- Registrován: pon dub 04, 2011 1:53 pm
- Bydliště: Karlštejn
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mapovo UNC
Já když měl ty převodovky rozházené tak tam takové vůle nebyly.... Tak bych to viděl asi vymezit. Jde o to kde ta vůle je. Jestli v lozisku nebo na hřídelí....odsrouboval bych víka ložisek.... Myslím že je vždy na jedné straně matka a ložiska mají segrovku... Ale už si to moc nepamatuju
Já jsem dneska asi po 20te už řešil proč to nezveda....
Už jsem zalapoval soupatko v rozvadeci, asi 100x kontroloval tlaky, no hrozný martyrium.
Dokonce jsem měl sundanou trubku z ovladače a kontroloval tlak i tam.... Ovládací tlak už jsem měl nadoraz a furt nic. Prostě se najednou rozhodl když se ohral že zvedat nebude a hotovo....
Přišli na řadu odborníci.... A že špatný čerpadlo, a špatně rozvaděč a vyměnit a pojede to.....
Tak jsem se dneska naštval a zacal znova popořadě.
Odmontoval na orste vývod pro zvedání.... Tlaku dost. Když to vezmu opačně tak z trubky jen tak curlo takže domněnky že jsem to soupe zalapoval moc a že ní jde tlak z pracovního do ovládacího obvodu jsem zavrhl.
Udělal jsem ale to že jsem pak připojil tlakoměr na vývod pro spouštění ramena a ejhle..... Po nastartování hned tlak.... Malej ale byl. A zkusím zvednout a zvedal..... Divný....
Takze orsta ven a závada na světě.....
Sekce spouštění propoustela trochu do ovládací sekce a trochu do odpadu. Takže vlastně ovládací olej zvedání nemohl hnout s soupatkem protože bylo pořád plněný stejným ovládacím tlakem....
Tak jsem z nouze vyndal orstu od pedálu a povymenoval to s tím že jsem tu tekoucí zaslepil.
Dal to dohromady a trada.... Jel jsem tu přecházet jednu hromadu abych to pořádně ohral aspoň na 60 olej..... Zvedalo to..... Dokonce celkem rychle.... Musel jsem i snížit ovládací tlak protože budík byl úplně mimo stupnici a to je myslím do 50 bar.
Takže to ovládací čerpadlo rozhodně nebude špatné..
Dokonce i pojezd je o poznání živější....
Snad jsem to konečně odhalil protože už jsem si s tím tolik užil že bych měl ten stroj 3x dodelanej....
Snad už bude letos čas ho pěkně doladit....
Od začátku říkám že jakmile se to nedodelany pustí do práce už se to nikdy nedodela.
A aby toho nebylo málo tak mi ještě praskl čep na zvedacim pístu a ten jak vypadl tak natrhnul hadici a ohnul trubku. No to je den.
Já jsem dneska asi po 20te už řešil proč to nezveda....
Už jsem zalapoval soupatko v rozvadeci, asi 100x kontroloval tlaky, no hrozný martyrium.
Dokonce jsem měl sundanou trubku z ovladače a kontroloval tlak i tam.... Ovládací tlak už jsem měl nadoraz a furt nic. Prostě se najednou rozhodl když se ohral že zvedat nebude a hotovo....
Přišli na řadu odborníci.... A že špatný čerpadlo, a špatně rozvaděč a vyměnit a pojede to.....
Tak jsem se dneska naštval a zacal znova popořadě.
Odmontoval na orste vývod pro zvedání.... Tlaku dost. Když to vezmu opačně tak z trubky jen tak curlo takže domněnky že jsem to soupe zalapoval moc a že ní jde tlak z pracovního do ovládacího obvodu jsem zavrhl.
Udělal jsem ale to že jsem pak připojil tlakoměr na vývod pro spouštění ramena a ejhle..... Po nastartování hned tlak.... Malej ale byl. A zkusím zvednout a zvedal..... Divný....
Takze orsta ven a závada na světě.....
Sekce spouštění propoustela trochu do ovládací sekce a trochu do odpadu. Takže vlastně ovládací olej zvedání nemohl hnout s soupatkem protože bylo pořád plněný stejným ovládacím tlakem....
Tak jsem z nouze vyndal orstu od pedálu a povymenoval to s tím že jsem tu tekoucí zaslepil.
Dal to dohromady a trada.... Jel jsem tu přecházet jednu hromadu abych to pořádně ohral aspoň na 60 olej..... Zvedalo to..... Dokonce celkem rychle.... Musel jsem i snížit ovládací tlak protože budík byl úplně mimo stupnici a to je myslím do 50 bar.
Takže to ovládací čerpadlo rozhodně nebude špatné..
Dokonce i pojezd je o poznání živější....
Snad jsem to konečně odhalil protože už jsem si s tím tolik užil že bych měl ten stroj 3x dodelanej....
Snad už bude letos čas ho pěkně doladit....
Od začátku říkám že jakmile se to nedodelany pustí do práce už se to nikdy nedodela.
A aby toho nebylo málo tak mi ještě praskl čep na zvedacim pístu a ten jak vypadl tak natrhnul hadici a ohnul trubku. No to je den.
už žádné domadělané stroje. mám už jen své mazlíčky
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Re: Mapovo UNC
No pustím se do toho, to ozubené kolo jezdí po hřídeli kola a když je u té dorazové trubky která je nasazena na hřídeli, tak je v ose s dalším ozub. kolem. Jak se posune směrem k ložisku tak je záběr tak na půlku kola. Vymezím to ať se nevylámou zuby. Vydávalo to divný zvuk při příkazu vpřed, čím rychlejší jízda tím častější cvakání. Tak snad to bude toto. Je naprd hledat závadu když není nic vylámanýho.