Čínské malotraktory

Kubota, Mitsubishi, Iseki, Jinma, Mahindra,...

Moderátor: DYK

Zpráva
Autor
vašek TZ4K14C
Příspěvky: 263
Registrován: pát pro 28, 2007 10:34 am
Bydliště: Přerov

Re: Čínské malotraktory

#886 Nový příspěvek od vašek TZ4K14C »

akorát že u Jinmy se nepíše nic o spztkách


DF je bez záruky, zase nižší cena a SPZ, ale na těch malých kolech vzadu se mi moc nelíbí



NYNÍ NABÍZÍME PRO ROK 2019 NOVOU AKTUÁLNÍ HOMOLOGOVANOU VERZI TRAKTORU 304 G2 - přihlášení na SPZ samozřejmostí.
Traktory, malotraktory CRONIMO DongFeng jsou nejprodávanější Čínské traktory.
Firma, která vyrábí tyto traktory, patří k největším výrobcům malotraktorů v Číně. Podnik si zakládá na kvalitě svých výrobků a vytváří dokonalý systém řízení kvality. Díky tomu jsou traktory firmy Dongfeng opravdu kvalitní a mají velmi dobrou pověst.
Jsme Jedinným Přímým dealerem pro Českou Republiku a tímto jistota náhradních dílů.
Malotraktor Dong Feng DF-304 G2 je kvalitní stroj s náhonem na všechna kola je malý, kompaktní a výkonný traktor za přijatelnou cenu. Traktor Dong Feng 304 G2 je idálním pomocníkem pro malé hospodáře, farmáře a chovatele koní, hodí se jak pro práci v lese, tak při údržbě zatravněných ploch, nebo při zemědělských pracích. Tříválcový, vodou chlazený, naftový motor o výkonu 30 hp poskytuje dostatek výkonu pro připojená příslušenství.
Malotraktor DF-304 G2 je vybaven reverzní převodovkou, která umožňuje pojezd vpřed i vzad stejnou rychlostí. Reverzní převodovka 8 rychlostí vpřed a 8 vzad.
Dalším přínosem je také synchronizovaná převodovka, kterou malotraktor DF 304 G2 má.
Samozřejmostí je také homologace pro provoz na veřejných komunikacích a technický průkaz.
Prodejce naleznete v kontaktech

Model DF-304 G2
Pohon 4WD
Rozměr (DxŠxV) v mm 3302x1632x1512
rozvor kol (v mm) přední 1200
zadní 1242
pneu přední 6-12
zadní 11.2 - 20
Hmotnost traktoru (kg) 1560
Minimální poloměr otáčení (m) 2,4
motor výkon kW/Hp 22/30
vrtání a zdvih (mm) 90x95
zdvihový objem (l) 1812
Převodovka spojka dvoustupňová suchá
převodovka (4+4) x2
Brzdy mechanické
maximální nosnost 500 kg
ZÁKLADNÍ VÝBAVA Ochranný rám ROPS, stříška, tříbodový závěs, 4 hydraulické vývody


Cena bez DPH 219 008 Kč

Cena s DPH 265.000 Kč

NYNÍ AKČNÍ CENA 229.990 CZK S DPH DO VYPRODÁNÍ ZÁSOB.

http://www.malotraktorysilesia.cz/malot ... -g2-s-spz/

Uživatelský avatar
kokodryl
Příspěvky: 384
Registrován: pát pro 26, 2014 5:19 pm
Bydliště: Mořkov

Re: Čínské malotraktory

#887 Nový příspěvek od kokodryl »

Je zajimave že se je to v katehorii G2 když je to uplne jiny traktor a vzhledově je stejny jak 504 G3.

vašek TZ4K14C
Příspěvky: 263
Registrován: pát pro 28, 2007 10:34 am
Bydliště: Přerov

Re: Čínské malotraktory

#888 Nový příspěvek od vašek TZ4K14C »

já jsem to pochopil že tohle je G2 model 2019

akorát že akční cena do vyprodání zásob... pak to bude asi dražší

Uživatelský avatar
Arťa
Příspěvky: 87
Registrován: sob zář 22, 2007 6:53 pm
Bydliště: Soběslav

Re: Čínské malotraktory

#889 Nový příspěvek od Arťa »

Mě by ta třicítka stačila,ale dvanáctky přední kola,
S tim mám problém,takže jedině df 404,ten má
Šestnáctky.cena v ostravě 270t.
Jinma 454e je asi o 10t. levnějši.na spz jde samozřejmě
Taky přihlásit.nemá ale revers.

Uživatelský avatar
kokodryl
Příspěvky: 384
Registrován: pát pro 26, 2014 5:19 pm
Bydliště: Mořkov

Re: Čínské malotraktory

#890 Nový příspěvek od kokodryl »

Ten reverz je věc k nezaplaceni, k dokonalosti mu jen chybi razeni bez spojky ale to bych od toho za ty penize asi chtel moc :)
ty 12 kola sou fakt male utopi se to v každe duře tak se na to musi pamatovat.člověk si na to zvykne.

karlik.t
Příspěvky: 161
Registrován: ned dub 05, 2009 12:43 pm
Bydliště: Karviná

Re: Čínské malotraktory

#891 Nový příspěvek od karlik.t »

Dvanáctky kola jsou malá, ale żeby traktor zapadl do každé díry nemůžu říct. Zapadl jsem do díry jen jednou protože jsem ji neviděl a zapadl jsem oběma kolama. Vytáhl jsem se nakladačem. Jinak tím že má traktor náhon na 4 kola tak dokáže jet i ve 30 cm bahna. Jednou mi do rozdelané zahrady napršelo tak jsem odjížděl a za mnou zůstávaly 40 cm Koleje. Když se kola do hrabou na pevný povrch tak jede kdekoli.
V těžkých podmínkách a v lese jezdím na redukovaném 3 4 a je to v klidu. Letos jsem vyprošťoval i kamion . Na rovině jsem hudební tlačil na 4 a odtlačil .

Zdravím Karel

Uživatelský avatar
kokodryl
Příspěvky: 384
Registrován: pát pro 26, 2014 5:19 pm
Bydliště: Mořkov

Re: Čínské malotraktory

#892 Nový příspěvek od kokodryl »

ja sem to myslel tak ze velke kolo treba vetsi diru prejede ale male kolo do ni vjede.Měl sem i TEKAČKO a ten ma vsude 16 kola a to bylo na to lepsi.jinak s tim zadny problem neni.prakrat sem byl i v lese a potreboval sem vyjet u nas v beskydech na jeden vrchol, cesta tam neni jen taka lesni kopana a pred vrcholem je pod 10cm nanosem vseho hola skala tak s tim mel traktor problem bo sem mel na vlecce dost dreva a bylo to dost prudke.Tak to zaclo vsema 3ma kolama hrabat.Vykonu ma traktor dost.

Uživatelský avatar
DYK
Příspěvky: 14629
Registrován: čtv črc 12, 2007 1:33 pm
Bydliště: kósek od Brna

Re: Čínské malotraktory

#893 Nový příspěvek od DYK »

Větší přední kola jsou z principu vhodnější a je to asi další kritérium k rozhodování se co za stroj a od koho.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod

Jirka TT
Příspěvky: 16
Registrován: ned úno 17, 2019 10:38 am
Bydliště: Plazy

Re: Čínské malotraktory

#894 Nový příspěvek od Jirka TT »

Zdravím uživatele ,
jsem tady na foru nový. Několik let jej pročítám, ale do diskuzí jsem nevstupoval. Jsem ve stejné situaci jako uživatel Arťa.
Obešel jsem několik prodejců, uživatelů a tak. Asi jako neuvěřitelně odolnou bych viděl Mahindru 404. Ty jsem viděl ve vinohradu. Zaměstnanci na sezónní práce jsou kouzelníci, to se musí vidět. Majitel na jedné musel vyndat kardan na předek, protože zaměstnanci měli nutkavou potřebu s ním jezdit i po asfaltu, až rozedrali gumy, převodovka to kupodivu vydržela. A jezdilo to asi 33km/h, celkem mazec na šípech.Ale už je snad nedělají. DF 30 hp dobrý, mít velký kola(16"/24") tak jej koupím. Ty 12" kola se dávají na čtyřkolky, nevím jak v brázdě při orbě, jestli to nedře nápravou hlínu, moc místa tam není.Ta 404 je o pajdu dražší, to je dost. Za to dostanu navíc 10hp a jeden válec, to nevím zdali je dost. DF ještě prodává Macák u Plzně, s ním mi to jednání přijde v pohodě, asi nic nevymýšlí a řekne jak to je. Jinak je to prodejce podřízený Ludgeřovicím, ale na svoje ičo. Takže díly stejně půjdou přes Ostravu a tam nevím jak to funguje. Nedělám si iluze o servisu na tyhle stroje, mě stačí zdroj náhradních dílů, zbytek si udělám. Je to o penězích, byl jsem v Iseki, tam stejná kategorie začíná na 400 bez daně, ale servis a díly v poho. Jenže nemám jak podojit erár(dosáhnout na dotace), takže tohle se mě netýká. Jinak ještě ve Ždáru je Kioti, cenou něco mezi, ale přijde mi to jako navoněná čína. Ještě byly 25hp Mahindry, ty měli 16"/24", ale už taky nejsou. Měl jsi tam odkaz na auto Rohan. Koukni na tohle: http://www.recenze-autobazaru.cz/autobazar-rohan-51. Když jsem jezdil do škodovky, tak kluci z odtahovek je nijak nechválili, asi jim občas něco převezli. Nevím, jak jsem koupil tak prodávám, já s nima nikdy nejednal. Navíc se lidé mění a mohlo se ledacos předělat. Jinak tady kousek mají v zahradnictví Bělorusa 320. To je divný stroj, má homologovanou kabinu sice, to číňan nevím zdali má. Taky se nechá dokoupit kompresor jako volitelná výbava. Ale nemá náhonovou spojku, ani řada 422 ji snad nemá. Takže nevím jak třeba se sekačkou a obracákem. S aplikátorem prášku to mají tak, že když se otáčí na souvrati, tak nehnojí, až když se rozjede a začne motor táhnout, takže kocourkov, protože tam pak provozujou takový opičí tance , aby to dosypali. Přední náhon není pevný, ale na jakousi formu volnoběžky , takže z kopce dolu na mokrý trávě to jsou sáňky borový.
O jinmě nevím nic, ani jsem ji neviděl nikde dělat, až budeš něco vědět o nové homologované řadě, tak dej krátký info. U nás ve vsi má jeden kluk fotona s boudou, jezdí s tim do lesa, uhelný sklady a kolem domu a nemůže si jej vynachválit. Někdo jej zase haní, nejdůležitější bude spojka mezi volantem a pedálama asi. Jinak ideální traktor by byl 30-40 hp, předek na 16", kompresor na bržděnej vlek, etážový závěs na kolík(smyk, travní válce jsem na žehličku snad ani neviděl) a hlavně náhonová spojka. Ale nikde jsem nenašel nic podobného v téhle velikosti a do 250 s daní. Samozřejmě kabrio, s boudou se nevejdu do sadu. Spíš postrčit bych potřeboval. :)

karlik.t
Příspěvky: 161
Registrován: ned dub 05, 2009 12:43 pm
Bydliště: Karviná

Re: Čínské malotraktory

#895 Nový příspěvek od karlik.t »

Vracím se ke 12" kolam už jsem si na něj zvykl, ale kdyby tam byly 16 byl by vypadal jako dospělý traktor....
Já jsem volil DF 304 z toho důvodu že traktor vozím za dodávkou a 404 je už moc těžký na 2 t. vozík
Taky jsem nadával ze se kola- pneumatiky rychle ničí protože s nakladačem se pretěžují. Ale vychytal jsem to a na pneumatikách ( vepředu ) vydržím jezdit cca 1.5 až 2 roky než je s jedu. Jezdím na indických BKT . Neprodávají duši.
Ať Vam to jezdí

Uživatelský avatar
Arťa
Příspěvky: 87
Registrován: sob zář 22, 2007 6:53 pm
Bydliště: Soběslav

Re: Čínské malotraktory

#896 Nový příspěvek od Arťa »

BKTčka jsem teď kupoval čtrnáctky na japonce
S nakladačem,byli hodně levný,tak snad chvíli
Vydržej.
Každopádně z nich mám velkou radost...

Dmitriy
Příspěvky: 15
Registrován: úte črc 21, 2015 9:07 am
Bydliště: Bratislava

Re: Čínské malotraktory

#897 Nový příspěvek od Dmitriy »

Zdravým, znova by som potreboval vašu pomoc. Mám taký problém, na otcovom traktore sa roztrhlo spodné rameno hydrauliky kat. 1. Neviem či to postačí zvariť alebo radšej kúpiť nové. Celková dĺžka ramena je 650 mm ale nikde sa nedá zohnať v tom rozmere. Čo som pozeral tak komplet záves predáva Silesian a na Slovensku zas autogabriela (520 mm vzdialenosť od stredu oka, tam predávajú aj spodné rameno nie iba komplet). Takže či by ste mi vedeli poradiť kde zohnať 2 ramená v tej veľkosti cca. Ešte som rozmýšlal nad poliakmi ale zas otázna bude kvalita tamojšieho železa.

http://obchod.autogabriella.sk/Spodne-rameno-d438.htm

A otázka č. 2 večne robí problémy len pluh. Je to prerobený poľný troják NEPTUN 3 s jedným pôvodným pluhom a druhý je len privarený vinohradnícky pluh (tretí je odrezaný). A akonáhle vždy dostal záber ramená trhali kotviace čapy, ktorými boli uchytené až pokým sa jeden nevytrhol z ukotvenia.

Viete mi poradiť na obe otázky? Ďakujem

gupa
Příspěvky: 74
Registrován: čtv dub 30, 2015 7:58 am
Bydliště: Brno

Re: Čínské malotraktory

#898 Nový příspěvek od gupa »

K tomu dongfengu a 12 kola, DF-304G2 má ve specifikaci

6.50-16
11.2-24

http://www.df-tractor.com/G2-Series/115.html

Už podle vzhledu jsou ty kola nějaká malá a asi podle fotek z https://www.malotraktorysilesia.cz/malo ... -g2-s-spz/ ty kola naten 30HP traktor podle čínské fabriky nepatří.

Jirka TT
Příspěvky: 16
Registrován: ned úno 17, 2019 10:38 am
Bydliště: Plazy

Re: Čínské malotraktory

#899 Nový příspěvek od Jirka TT »

S těma kolama to nějaký důvod bude mít, kvůli poměru převodů to je z výroby. Dávali 24"/12", teď 20"/12". Nechápu sice, proč je na přední nápravě kolo ze čtyřkolky, asi nějaká taktika výrobce, aby to nekonkurovalo vyšší třídě, i když jinma to má standart 16"/24". Zadní bych pochopil kvůli maximálce, potom musí být blatníky na předku, od 40km/h se jedná o rychlý traktor a tam předpisy přituhují atd.
Musel by se spočítat poměr obvodu předek zadek(u verze 12"/20"), na zadek dát 24 a na předek, co vyjde. Počítám tak 15", ale v případku pojistné události bude problém s pojišťovnou. A při širokých předních gumách bych se bál roztržení předku, ty tam budou jako zubová spojka a na to to nebude dělaný.

volner
Příspěvky: 2
Registrován: čtv čer 20, 2019 12:58 pm
Bydliště: Praha

Re: Čínské malotraktory

#900 Nový příspěvek od volner »

Nákup Zoomlionu od traktory SILESIA https://www.malotraktorysilesia.cz/malo ... -g2-s-spz/bych si určitě rozmyslel.
Z vlastní zkušenosti uvedu následující. Pri prodeji traktoru bylo všechno O.K. Pět měsíců od koupě se mi na traktoru vyskytla závada. Nijak jsem to nechtěl řešit přes záruku tak jsem je kontaktoval ohledně dodání N.D. ( v řádu stokorun).
V tom okamžiku nastal neřešitelný problém, v podstatě přestali komunikovat a celou záležitost jsem musel řešit na svoje náklady opravou svépomocí.
Myslím, že dostatečný obrázek si uděláte když budete chtít na dovozci manuál k traktoru a katalog N.D. Do současné doby totiž ani manuál ani katalog N.D. k traktorům Zoomlion NEMAJÍ !!!
Jinak traktor není špatný, je to spíš stroj vhodný pro lehké nasazení, ale přístup dovozce jej degraduje na rizikový nákup.

Odpovědět

Zpět na „Asijské stroje“